Dat had je dan misschien niet moeten doen. Nu weten ze dat jullie zijn bezig geweest. Bij het enkel verwijderen van de sleutels hadden ze misschien Pim verdacht als dader.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketend
Geef even door aan Bram dat hij de slogan YOU CONTROL DE BUNKER morgen verandert in HUUB CONTROLS THE BUNKER BECAUSE HE IS FUCKING BORINGquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.
Lid worden en je bent Fokker.Wanneer is iemand een echte Fokker.Niemand weet dat.Er zijn altijd mensen die belangrijker dan de (paus willen zijn) Ook op Fok en bunkerredactie. Met alle respect voor de vrijwilligers .Mijn mening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk he
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.
zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:39 schreef Coos het volgende:
Ik ga slapen want om half acht gaat die kettingzaag hier weer naast me liggen ronken.
wat wil je zeggen dan? enne, ik zie geen cent van wat je betaalt hoor. daarvoor moet je bij enjoymedia zijn. Maar je verhaal doen mag altijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.
zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
dat kan helemaal niet. huub zit al heel lang in de tv namelijk en die weet heus wel hoe het moet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:40 schreef Maanvis het volgende:
GENIAAL! De bewoners negeren de sirene en de telefoon gewoon. Huub's grapje FAALT jammerlijk
en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:41 schreef Espabilado het volgende:
(Huub gaat iedereen wakker maken voor zn eigen lolletje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |