ik denk dat ze wakker worden. en je wilde ze juist laten slapen. oftewel; dom idee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk he
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....
dat is mijn mening als streamer
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijktquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze moesten toch zo per se slapen? Nou ze liggen allemaal diep in slaap.
ja maar dan nu meteen. wij zitten hier als streamers al even op te wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,
om het even interactief te houden,
zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
Nou en.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk he
ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn meningquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja 1 mening en je was niet eens streamer vanavond maar regie/redactie.
Je argument om het feest af te breken was dat ze morgen fit moeten zijn mdat de kijker volgens jou geen slapende mensen wil.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
om het even interactief te houden,
Aan de andere kant, als je doordeweeks een feest gaat houden voor een handvol streamers, dan voelen die andere betalende kijkers zich weer bekocht en vragen zich misschien af waarom ze zoiets niet in het weekend doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan had je er nog een tray bier een een zakkie wiet in moeten gooien.
Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Danny het volgende:
[..]
die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichten
ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
Net nu je iedereen over de zeik hebt en als enige weerwoord hebt 'ze moeten slapen' wil je ze wakker maken. Echt geniaal ben jij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
Je hebt de beslissing de boel af te breken gemaakt op wat jij vond, niet wat de rest van de streamers vonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn mening
ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketendquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.
Luisteren is niet je sterkste punt he, jaag vooral je eigen agenda er doorheen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
je komt eerst binnen als regie zijnde om ons voor gek te verklaren, vervolgens meld je opeens dat je op persoonlijke titel spreekt. Ik begin een beetje in de war te raken. Morgen ben ik er niet. overmorgen ws ook niet. komt wel een keer. Ik zeg hier niets waar niet al honderd keer op is aangedrongen. Dan kunnen we wel blijven overleggen, maar mijn geduld raakt een keer op en het lijkt me niet verstandig als ik in deze gemoedstoestand bram ga spreken. En ook niet om door te posten. laptop gaat nu dan ook uit want dit gaat anders compleet verkeerd aflopen en dat vind ik dan vooral jammer voor de FOK!kers die hun fokking best hebben gedaan en nog steeds dagelijks doen voor de bunker, zonder daar iets voor terug te zien of willen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?
Wat heeft ruzie maken nou voor zin? Dat levert alleen nog maar meer frustratie op. Daarnaast, het is hun programma, we zijn niet verplicht om te kijken en als zij de kijker niet serieus nemen dan is dat hun zaak, en aan ons de beslissing om daar al dan niet consequenties aan te verbinden. Vwb die afwijkende meningen, zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat ze FOK! of de mensen die er posten begrijpen. (en dan met name de intenties van de posts die er staan)quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou ook nog een keer gaan, maar ik zou hier beslist niet tegen kunnen en daar keihard ruzie maken over dit soort beslissingen. En ik geloof niet dat een afwijkende mening erg wenselijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |