abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68717056
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).
en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:16:34 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717060
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zo beter?

ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68717061
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:

[..]

en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
Gaat maar legge
pi_68717062
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.

Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.
pi_68717064
Ik voel een 'tonight we dine in hell'-moment aankomen...
pi_68717068
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:18:01 #67
2018 PC eend
relativist
pi_68717070
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
Want Dementor wekt ook wat wrevel hier en daar geloof ik
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68717075
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.

Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.

het eerste gedeelte ben ik het totaal mee eens, en het tweede, daar ga ik niet over en weet ik ook niets van af
pi_68717078
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
meer mensen zijn altijd welkom!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:19:25 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717086
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...

Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
pi_68717091
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:

[..]
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:20:26 #72
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717096
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Coos het volgende:

[..]

Gaat maar legge
neeh niet gaan liggen want dat is zuur voor ons allen
pi_68717101
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee hoor, echt niet. Althans, sommigen worden schijnbaar als potentieel gevaar gezien
pi_68717110
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:19 schreef Danny het volgende:

[..]

van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...

Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:21:43 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717113
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.
mja, leuke actie. ik mis de poll
'welk kinderachtig grapje zullen we uithalen'
- de melk opdrinken
- jeroen en peter aan het bed vastmaken
- niets, het kinderachtige grapje was zeggen dat ze feest kregen en dat vervolgens afpakken
pi_68717116
Nu al een hilarische thread.. Goed dat ik een iPod touch heb voor dit soort gevallen
pi_68717122
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:

[..]

neeh niet gaan liggen want dat is zuur voor ons allen
Ooww ben jij ook een rellert?
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:22:49 #78
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717124
quote:

[..]

ik meld mij aan daarin tegen kan ik weinig tot niks.
maar wel leuk lachen
pi_68717125
Onder Community, als je daar kiest voor Forum, dan kom je toch echt hier terecht
pi_68717129
back on topic

k had er al stiekumpjus op gehoopt... nu wachten tot een moet plassen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68717131
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Danny het volgende:

[..]

ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...
ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....

dat is mijn mening als streamer
pi_68717137
jeroen gilt.. biatche?

of zo?
what the f... en rolt bijna uit bed!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68717138
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:21 schreef Danny het volgende:

[..]

mja, leuke actie. ik mis de poll
'welk kinderachtig grapje zullen we uithalen'
- de melk opdrinken
- jeroen en peter aan het bed vastmaken
- niets, het kinderachtige grapje was zeggen dat ze feest kregen en dat vervolgens afpakken
Ik had wel willen zien hoe ze gereageerd hadden als ze betrapt werden... als stel kinderen wegrennen?
pi_68717148
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....

Dan had je er nog een tray bier een een zakkie wiet in moeten gooien.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:24:56 #85
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717149
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Ooww ben jij ook een rellert?

jah hartstikke ik sta altijd wel voorop, helaas valt er hier niet te rellen
pi_68717155
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.

Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
Snap je nu beter en kan me voorstellen dat je teleurgesteld ben.Jij hebt tenslotte er ook veel tijd ingestoken en ik hoop dat ze dat ook waarderen en dat doen Bart en Bram heus wel.Het is tenslotte hun project en niet van Huub.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:25:48 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717157
quote:

[..]

Even afgezien van bepaalde dingen die mijn komst naar de bunker bemoeilijken zou het me alleen maar frustreren op een avond als vanavond..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68717159
quote:

[..]

Het was idd lange tijd niet veel soeps maar het kwam juist net los en dan wordt het afgekapt.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:26:26 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717162
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:21 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.
dat zeg ik, op een obscure plek. geen hond klikt daar toch? twee aparte knoppen 'FORUM' en 'CHAT' die meteen doorlinken. Op de nieuw ontdekte scrollbalk naast 'er is een nieuwe poll (die er bijna nooit ook daadwerkelijk IS)' en 'stuur je idee naar' (die ideeën zouden natuurlijk ergens op het forum verzameld moeten worden in plaats van ergens in een mailbox verdwijnen) zou er ook 'discussiëer mee op bunker.fok.nl' voorbij moeten komen.

Je wilt als internetprogramma wel een community, maar daar wil je vervolgens zo min mogelijk aandacht aanbesteden. Als die community die houding zat is is die community gewoon weg natuurlijk. Zo belangrijk zijn we toch niet. We worden toch niet serieus genomen als we massaal roepen dat het DOM is om een feest halverwege af te kappen.
En waarom steek ik er nog tijd en moeite in. morgen weer lekker naar m'n gezin en leuke dingen doen. als dit zo doorgaat ga ik opeens heel veel meer tijd hebben voor andere dingen iig.
pi_68717163

leuk dingetje mannen!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:26:47 #91
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717164
quote:

[..]

Goh Huub zeg nou eerlijk ze hebben toch helemaal geen kans gekregen om daadwerkelijk hun mening te uiten
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:27:23 #92
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68717168
quote:

[..]

Huub,je schreef in een andere topic dat mensen/kijkers moeten boeten als de bewoners laat naar bed gaan.
maw..Als de bewoners vroeg gaan slapen hebben de streamers ook meer slaaptijd. Zo kwam het over.. ten tijde van DGK bleven mensen ook tot 3.00 uur op..Ik snap er niks van(die bedtijden)Ik zie trouwens als verantwoordelijken Bram en Bart en niet jouw persoon ..dat kun je jammer of fijn vinden..pff wat een toestand.En voor Danny vind ik dit alles ook balen.Dus dat.

[ Bericht 6% gewijzigd door mooiiiiii op 06-05-2009 02:32:52 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:28:28 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717174
by the way Huub, was dat nou die PSV-naamlookalike (salcido ofzo)? Zag hem alleen maar van de achterkant met z'n krullenkop .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:29:05 #94
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717177
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Even afgezien van bepaalde dingen die mijn komst naar de bunker bemoeilijken zou het me alleen maar frustreren op een avond als vanavond..
ik zou ook nog een keer gaan, maar ik zou hier beslist niet tegen kunnen en daar keihard ruzie maken over dit soort beslissingen. En ik geloof niet dat een afwijkende mening erg wenselijk is.
pi_68717179
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Danny het volgende:

[..]

dat zeg ik, op een obscure plek. geen hond klikt daar toch? twee aparte knoppen 'FORUM' en 'CHAT' die meteen doorlinken. Op de nieuw ontdekte scrollbalk naast 'er is een nieuwe poll (die er bijna nooit ook daadwerkelijk IS)' en 'stuur je idee naar' (die ideeën zouden natuurlijk ergens op het forum verzameld moeten worden in plaats van ergens in een mailbox verdwijnen) zou er ook 'discussiëer mee op bunker.fok.nl' voorbij moeten komen.

Je wilt als internetprogramma wel een community, maar daar wil je vervolgens zo min mogelijk aandacht aanbesteden. Als die community die houding zat is is die community gewoon weg natuurlijk. Zo belangrijk zijn we toch niet. We worden toch niet serieus genomen als we massaal roepen dat het DOM is om een feest halverwege af te kappen.
En waarom steek ik er nog tijd en moeite in. morgen weer lekker naar m'n gezin en leuke dingen doen. als dit zo doorgaat ga ik opeens heel veel meer tijd hebben voor andere dingen iig.
Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,

om het even interactief te houden,

zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
pi_68717180
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Danny het volgende:

[..]

Er zijn toch wel aardig wat zaken hier op het forum opgepikt, zelfs regelmatig uit de COS. Maar dat hebben we voornamelijk aan Dementor te danken. Ook maar toeval dat hij zich aanbood daar... anders was er vanuit Bram en Bart denk ik idd weinig gekomen om Fok er goed bij te betrekken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:29:54 #97
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68717184
Zomaar een idee. Als de fokcrew nu eens een pagina op de bunkersite kreeg om zelf in te vullen? Om eigen content, over de Bunker natuurlijk, op te kunnen zetten? Men kan een selectie uit het forum nemen of columns of andere reacties.

Nu wordt die hele "community" pagina op de bunkersite alleen gevuld met twee links, verder niks.

En fok als de community heeft dan natuurlijk het recht er neer te zetten wat ze wil.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:30:07 #98
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717187
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

leuk dingetje mannen!
hi-wait for it-larisch. Ik lach m'n lul uit m'n broek.
pi_68717190
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,

zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
Ze moesten toch zo per se slapen? Nou ze liggen allemaal diep in slaap.
pi_68717193
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef Rica het volgende:
Zomaar een idee. Als de fokcrew nu eens een pagina op de bunkersite kreeg om zelf in te vullen? Om eigen content, over de Bunker natuurlijk, op te kunnen zetten? Men kan een selectie uit het forum nemen of columns of andere reacties.

Nu wordt die hele "community" pagina op de bunkersite alleen gevuld met twee links, verder niks.

En fok als de community heeft dan natuurlijk het recht er neer te zetten wat men wil.
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk he
pi_68717195
on topic.. lijkt me leuk als je die naast het pak melk legt
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:00 #102
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717197
quote:

ik denk dat ze wakker worden. en je wilde ze juist laten slapen. oftewel; dom idee.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:24 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717202
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichten
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:33 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717203
quote:

[..]

Ja 1 mening en je was niet eens streamer vanavond maar regie/redactie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68717205
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ze moesten toch zo per se slapen? Nou ze liggen allemaal diep in slaap.
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:46 #106
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717207
quote:

[..]

ja maar dan nu meteen. wij zitten hier als streamers al even op te wachten
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:54 #107
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68717209
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nou en.

Geef die pagina maar aan de fok!crew
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68717217
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja 1 mening en je was niet eens streamer vanavond maar regie/redactie.
ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn mening
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:32:46 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717219
quote:

Je argument om het feest af te breken was dat ze morgen fit moeten zijn mdat de kijker volgens jou geen slapende mensen wil.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:32:56 #110
2018 PC eend
relativist
pi_68717221
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:24 schreef Coos het volgende:

[..]

Dan had je er nog een tray bier een een zakkie wiet in moeten gooien.
Aan de andere kant, als je doordeweeks een feest gaat houden voor een handvol streamers, dan voelen die andere betalende kijkers zich weer bekocht en vragen zich misschien af waarom ze zoiets niet in het weekend doen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68717223
quote:

[..]

Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.
pi_68717227
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Danny het volgende:

[..]

die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichten
Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:33:25 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717228
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.
pi_68717231
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Net nu je iedereen over de zeik hebt en als enige weerwoord hebt 'ze moeten slapen' wil je ze wakker maken. Echt geniaal ben jij.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:33:47 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717233
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:32 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn mening
Je hebt de beslissing de boel af te breken gemaakt op wat jij vond, niet wat de rest van de streamers vonden.
pi_68717234
voorraad hok.. pak melk..
loeien met die sirene.... NU IS IEDEREEN DER NOG

(en jah.. ik gil nu enthousiast:) )

danny zet je stream maar weer aan
pi_68717237
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.
ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketend
pi_68717239
Denk alleen niet dat ze het zo leuk vinden

dus kan der een bakkie bitterballen bij? als compensatie
pi_68717242
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
pi_68717246
En hoe dan ook, ik vind het leuk om te streamen en ook wel heel aardig dat die combi met Fok! er is. Dat er dingen fout gaan is heel niet vreemd, er gaan ook vast wel veel dingen goed. Het is nog geen twee weken bezig, geef het gewoon wat tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')