abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:11:13 #51
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717006
ik had nooit in gestemd dat ik had moeten gaan slapen. ik was op zeker gaan rellen, deze overlevers zijn veels te meegaand
pi_68717021
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Danny het volgende:

[..]

dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.
Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.
pi_68717022
Dat is dan wel weer een melige, zo te zien zijn Peter en Jeroen aan het bed vastgeketend nu
pi_68717026
dit is zo FOK!king geniaal hahahahah
pi_68717027
ff printscreentjes opslaan
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68717029
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Espabilado het volgende:
Dat is dan wel weer een melige, zo te zien zijn Peter en Jeroen aan het bed vastgeketend nu
zo beter?

ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:13:36 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717031
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68717037
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:14:26 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717042
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Coos het volgende:

[..]

Danny heeft hier een punt.
Ik heb vooral de aanloop naar de bunker gelezen en had echt de indruk dat het een soort van samenwerking zou worden. Maar nu blijkt dat Fok vooral het vervoermiddel was. Maar dat gaat zich wreken want Fok doet al 10 jaar in RLS. (oké, bijna 10 jaar) en het is één grote deceptie voor de gemiddelde fokker dat zijn beloofde "aansturing" van de deelnemers verworden is tot een scouts kamp met bijbehorende ongein.
ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).
en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68717044
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zo beter?

ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.
pi_68717056
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).
Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:16:34 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717060
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zo beter?

ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...
pi_68717061
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Gaat maar legge
pi_68717062
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.

Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.
pi_68717064
Ik voel een 'tonight we dine in hell'-moment aankomen...
pi_68717068
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:18:01 #67
2018 PC eend
relativist
pi_68717070
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
Want Dementor wekt ook wat wrevel hier en daar geloof ik
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68717075
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.

Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.

het eerste gedeelte ben ik het totaal mee eens, en het tweede, daar ga ik niet over en weet ik ook niets van af
pi_68717078
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
meer mensen zijn altijd welkom!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:19:25 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717086
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...

Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
pi_68717091
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:

[..]
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:20:26 #72
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717096
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Coos het volgende:

[..]

Gaat maar legge
neeh niet gaan liggen want dat is zuur voor ons allen
pi_68717101
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

meer mensen zijn altijd welkom!
Nee hoor, echt niet. Althans, sommigen worden schijnbaar als potentieel gevaar gezien
pi_68717110
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:19 schreef Danny het volgende:

[..]

van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...

Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:21:43 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717113
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.
mja, leuke actie. ik mis de poll
'welk kinderachtig grapje zullen we uithalen'
- de melk opdrinken
- jeroen en peter aan het bed vastmaken
- niets, het kinderachtige grapje was zeggen dat ze feest kregen en dat vervolgens afpakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')