Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Danny het volgende:
[..]
dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.
zo beter?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Espabilado het volgende:
Dat is dan wel weer een melige, zo te zien zijn Peter en Jeroen aan het bed vastgeketend nu
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.
ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Danny heeft hier een punt.
Ik heb vooral de aanloop naar de bunker gelezen en had echt de indruk dat het een soort van samenwerking zou worden. Maar nu blijkt dat Fok vooral het vervoermiddel was. Maar dat gaat zich wreken want Fok doet al 10 jaar in RLS. (oké, bijna 10 jaar) en het is één grote deceptie voor de gemiddelde fokker dat zijn beloofde "aansturing" van de deelnemers verworden is tot een scouts kamp met bijbehorende ongein.
Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zo beter?
ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).
en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zo beter?
ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
Gaat maar leggequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:
[..]
en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat postenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
het eerste gedeelte ben ik het totaal mee eens, en het tweede, daar ga ik niet over en weet ik ook niets van afquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.
Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.
meer mensen zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
Want Dementor wekt ook wat wrevel hier en daar geloof ik
van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Want Dementor wekt ook wat wrevel hier en daar geloof ik
Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:19 schreef Danny het volgende:
[..]
van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...
Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
mja, leuke actie. ik mis de pollquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |