wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer isquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:56 schreef Danny het volgende:
[..]
het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinken
balen dat ik nou NET de streams had uitgezet. heb ik het gemist. nou, ik zie het morgen wel bij shownieuws
Wat vindt jij er nu van o eend?quote:
Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapenquote:
Morgen om 8 uur zit ik er weer helemaal klaar voor... Peter en Jeroen die helemaal PARA BROTHER worden omdat de MELK OP IS!!! !quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer is![]()
ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapen![]()
En jij?
Dat is een hele goede..quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
Gaan we dom doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef Espabilado het volgende:
Je kan beter de teletubbies gaan regisseren Huub.
Ja een hoop wistjesdatjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik had nog 1 koelkast capje weten te maken, maar had eigenlijk gehoopt dat ze de hele koelkast zouden leegroven...
off-topic: Ik heb de COS 56 t/m 62 doorgelezen en ik heb me kostelijk vermaakt... Ik heb geen 10.000 euro gewonnen, maar ik heb wel geleerd dat ik m'n saaie smoel moet houden als ik heb gezopen
Bedankt voor deze levensles!
hè jee het werd net zo gezellig en dan haak je af...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.
Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.
Maar verder weet ik er niet zoveel vanaf.
Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja een hoop wistjesdatjes![]()
Moest lachen om je, omdat je zo op een maat van mij lijkt..![]()
looks en praatjes
(overigens had ik die der ook uitgestemd, is ook al zo'n lijmer in een groep)
Nou wij kunnen ook gaan slapen geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.
Maar verder weet ik er niet zoveel vanaf.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben beyond boos.
<knip>
En nog steedsquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaan
Dan maar posten en cappen...
Niks mis met mijn neusquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aan
dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!
Danny heeft hier een punt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |