abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:59:19 #26
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716861
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:56 schreef Danny het volgende:

[..]

het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinken
balen dat ik nou NET de streams had uitgezet. heb ik het gemist. nou, ik zie het morgen wel bij shownieuws
wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer is
of dat we willen ze zien strippen nou uhhhh schiet mij maar lek
pi_68716868
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
Hidi
Dit keer geen brother in arms
Wat vindt jij er nu van o eend?
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:01:07 #28
2018 PC eend
relativist
pi_68716876
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:59 schreef Coos het volgende:

[..]

Wat vindt jij er nu van o eend?
Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapen

En jij?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:01:10 #29
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716879
geef mij een reactie voor de acties?
pi_68716883
Ik had nog 1 koelkast capje weten te maken, maar had eigenlijk gehoopt dat ze de hele koelkast zouden leegroven...

off-topic: Ik heb de COS 56 t/m 62 doorgelezen en ik heb me kostelijk vermaakt... Ik heb geen 10.000 euro gewonnen, maar ik heb wel geleerd dat ik m'n saaie smoel moet houden als ik heb gezopen

Bedankt voor deze levensles!
pi_68716885
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
Hidi
Dit keer geen brother in arms
Zoals gewoonlijk kom je weer eens te laat aanfladderen
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:02:06 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716887
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:59 schreef evaxsis het volgende:

[..]

wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer is
Morgen om 8 uur zit ik er weer helemaal klaar voor... Peter en Jeroen die helemaal PARA BROTHER worden omdat de MELK OP IS!!! !
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:02:07 #33
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716888
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.

Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68716889
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapen

En jij?
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.
Maar verder weet ik er niet zoveel vanaf.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:02:45 #35
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68716897
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
Dat is een hele goede.. Nooit meer ,nooit meer.Echt niet
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:03:25 #36
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716907
fladder mij maar gek nu ik gedronken heb en no go heb gehad op deze avond
pi_68716911
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef Espabilado het volgende:
Je kan beter de teletubbies gaan regisseren Huub.
Gaan we dom doen?

Bij gebrek aan beter...

*ohw ohw*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68716931
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik had nog 1 koelkast capje weten te maken, maar had eigenlijk gehoopt dat ze de hele koelkast zouden leegroven...

off-topic: Ik heb de COS 56 t/m 62 doorgelezen en ik heb me kostelijk vermaakt... Ik heb geen 10.000 euro gewonnen, maar ik heb wel geleerd dat ik m'n saaie smoel moet houden als ik heb gezopen

Bedankt voor deze levensles!
Ja een hoop wistjesdatjes

Moest lachen om je, omdat je zo op een maat van mij lijkt..
looks en praatjes

(overigens had ik die der ook uitgestemd, is ook al zo'n lijmer in een groep)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:06:03 #39
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716941
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.

Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
hè jee het werd net zo gezellig en dan haak je af...
pi_68716942
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:

[..]

Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aan
pi_68716946
Huub breekt weer in... Caps volgen...
pi_68716954
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:05 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ja een hoop wistjesdatjes

Moest lachen om je, omdat je zo op een maat van mij lijkt..
looks en praatjes

(overigens had ik die der ook uitgestemd, is ook al zo'n lijmer in een groep)
Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaan

Dan maar posten en cappen...
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:07:32 #43
2018 PC eend
relativist
pi_68716955
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:

[..]

Nou wij kunnen ook gaan slapen geloof ik
quote:

[..]

pi_68716957
quote:

[..]

ik ben beyond boos.
<knip>

Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:09:05 #45
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68716974
In ieder geval(de bunker leeft) ,Ik hoop dat alle hardwerkende mensen van dit project en Danny eruit komen..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68716977
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaan

Dan maar posten en cappen...
En nog steeds had ik ook geweest als een ander der uit gestemde der weer in zou willen

cam van de stream staat net effe te laag!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:09:25 #47
2018 PC eend
relativist
pi_68716980
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aan
Niks mis met mijn neus
pi_68716983
kom op regie.. cam omhoog!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:09:40 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716984
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!
dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68716990
quote:

[..]

Danny heeft hier een punt.
Ik heb vooral de aanloop naar de bunker gelezen en had echt de indruk dat het een soort van samenwerking zou worden. Maar nu blijkt dat Fok vooral het vervoermiddel was. Maar dat gaat zich wreken want Fok doet al 10 jaar in RLS. (oké, bijna 10 jaar) en het is één grote deceptie voor de gemiddelde fokker dat zijn beloofde "aansturing" van de deelnemers verworden is tot een scouts kamp met bijbehorende ongein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')