Luisteren is niet je sterkste punt he, jaag vooral je eigen agenda er doorheen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
je komt eerst binnen als regie zijnde om ons voor gek te verklaren, vervolgens meld je opeens dat je op persoonlijke titel spreekt. Ik begin een beetje in de war te raken. Morgen ben ik er niet. overmorgen ws ook niet. komt wel een keer. Ik zeg hier niets waar niet al honderd keer op is aangedrongen. Dan kunnen we wel blijven overleggen, maar mijn geduld raakt een keer op en het lijkt me niet verstandig als ik in deze gemoedstoestand bram ga spreken. En ook niet om door te posten. laptop gaat nu dan ook uit want dit gaat anders compleet verkeerd aflopen en dat vind ik dan vooral jammer voor de FOK!kers die hun fokking best hebben gedaan en nog steeds dagelijks doen voor de bunker, zonder daar iets voor terug te zien of willen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?
Wat heeft ruzie maken nou voor zin? Dat levert alleen nog maar meer frustratie op. Daarnaast, het is hun programma, we zijn niet verplicht om te kijken en als zij de kijker niet serieus nemen dan is dat hun zaak, en aan ons de beslissing om daar al dan niet consequenties aan te verbinden. Vwb die afwijkende meningen, zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat ze FOK! of de mensen die er posten begrijpen. (en dan met name de intenties van de posts die er staan)quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou ook nog een keer gaan, maar ik zou hier beslist niet tegen kunnen en daar keihard ruzie maken over dit soort beslissingen. En ik geloof niet dat een afwijkende mening erg wenselijk is.
Dat had je dan misschien niet moeten doen. Nu weten ze dat jullie zijn bezig geweest. Bij het enkel verwijderen van de sleutels hadden ze misschien Pim verdacht als dader.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketend
Geef even door aan Bram dat hij de slogan YOU CONTROL DE BUNKER morgen verandert in HUUB CONTROLS THE BUNKER BECAUSE HE IS FUCKING BORINGquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.
Lid worden en je bent Fokker.Wanneer is iemand een echte Fokker.Niemand weet dat.Er zijn altijd mensen die belangrijker dan de (paus willen zijn) Ook op Fok en bunkerredactie. Met alle respect voor de vrijwilligers .Mijn mening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk he
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.
zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:39 schreef Coos het volgende:
Ik ga slapen want om half acht gaat die kettingzaag hier weer naast me liggen ronken.
wat wil je zeggen dan? enne, ik zie geen cent van wat je betaalt hoor. daarvoor moet je bij enjoymedia zijn. Maar je verhaal doen mag altijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.
zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
dat kan helemaal niet. huub zit al heel lang in de tv namelijk en die weet heus wel hoe het moet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:40 schreef Maanvis het volgende:
GENIAAL! De bewoners negeren de sirene en de telefoon gewoon. Huub's grapje FAALT jammerlijk
en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:41 schreef Espabilado het volgende:
(Huub gaat iedereen wakker maken voor zn eigen lolletje)
COS = Commentaar Op de Streams.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Zullen we de COS de COS laten en de discussie naar een nieuwe topic verplaatsen?
Kunnen de mensen die oprecht om de streams kunnen lachen hier posten
Na 10x sirene en telefoon en Pim die zn bed uit moet komen zodat die ze kan roepen dat ze aan de telefoon moeten komen werkt de grap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?
Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef Danny het volgende:
[..]
COS = Commentaar Op de Streams.
Daar hoort ook negatief commentaar bij natuurlijk.
Welkom op FOK! chocofan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
sorry voor mijn eerste lange stukje. don´t kill me
hartelijk welkomquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
sorry voor mijn eerste lange stukje. don´t kill me
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mijquote:
inmiddels wel weer. nou ja, ik lever nu COCOS (Commentaar Op het Commentaar Op de Streams). Dat omdat de streams al een tijdje uit staan hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?
Als ik enig idee heb waar het over gaat, ben ik de eerstequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
Op zichzelf is het een leuke actie en zou er normaal om lachen maar het is niet anders dan dat Huub met zn eigen agenda bezig is en dat kan ik echt niet waarderen. Eerst iedereen over zeik krijgen met feestje afkappen, als enige reden aanvoeren dat ze moeten slapen, en nu voor zn eigen geintje wel iedereen weer wakker maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef rooie3 het volgende:
Het is ook een leuk grapje,hier hou ik nou wel van.
COCOS moet kunnen maar mijn COCLFDCOCOSL (Commentaar op Commentaar Leverende FOK!kers Die Commentaar Op het Commentaar Op de Streams Leveren) moet dan ook mogen, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef Danny het volgende:
[..]
inmiddels wel weer. nou ja, ik lever nu COCOS (Commentaar Op het Commentaar Op de Streams). Dat omdat de streams al een tijdje uit staan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |