zeker welquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
COCOS moet kunnen maar mijn COCLFDCOCOSL (Commentaar op Commentaar Leverende FOK!kers Die Commentaar Op het Commentaar Op de Streams Leveren) moet dan ook mogen, toch?
nee dat is zo, ik mag toch ook mijn mening uiten en als het jouw niet sint kan je mij toch anders ook ten allen tijde bannen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:40 schreef Danny het volgende:
[..]
wat wil je zeggen dan? enne, ik zie geen cent van wat je betaalt hoor. daarvoor moet je bij enjoymedia zijn. Maar je verhaal doen mag altijd.
Net als ik wil gaan slapenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, let een beetje op he. Zodra Danny een smiley achter elke zin zet wordt ie pas echt gevaarlijk!
eens, hoe kinderachtig misschien ook, maar wij liggen hier echt in een deukquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nu mis ik de regie-cam meer dan ooit... Dit waren legendarische beelden geweest!
*noted*quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, let een beetje op he. Zodra Danny een smiley achter elke zin zet wordt ie pas echt gevaarlijk!
het is maar goed dat ik niet kijk want anders had ik me waarschijnlijk doodgelachen om deze geniale, nooit eerder vertoonde grap. Ik zeg zet 't op youtube en we kijken de komende 18 dagen alleen daar nog maar naarquote:
is ook zo inconsistent als de hel,quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
Oh god, wat word ik hier melig van zeg hahahaha
Ben het wel eens met de inconsistentie van een party crashen voor de slaap en dan nu wekken om een geintje.
Gaat die cam er nog komen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens, hoe kinderachtig misschien ook, maar wij liggen hier echt in een deuk
enne Danny, we drinken nog wel een keer een biertje toch?
Bunker 2 regie, count me in!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is ook zo inconsistent als de hel,
wij wilden alleen even wat eten jatten, maar dat was te saai, toen hebben we ze vastgeketend, maar goed dan moeten ze ook weer los toch, ach, we doen ons best voor leuke streams, en dit vind ik echt wel lachen
we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installerenquote:
ik wil je heus wel vertellen waar het over gaat mocht jij me bij mij aansluitenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik enig idee heb waar het over gaat, ben ik de eerste![]()
maar het gaat om de kijkers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef ditisHuub het volgende:
eens, hoe kinderachtig misschien ook, maar wij liggen hier echt in een deuk
geen flauw idee. hangt er denk ik vanaf of ik nog daarheen kom, maar die kans neemt fors af de laatste paar uur. maar ik sta er niet negatief tegenover. Je mag dan een tv-maker van lik m'n anus zijn, maar bier is altijd goed he.quote:enne Danny, we drinken nog wel een keer een biertje toch?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij wilden alleen even wat eten jatten, maar dat was te saai, toen hebben we ze vastgeketend, maar goed dan moeten ze ook weer los toch, ach, we doen ons best voor leuke streams, en dit vind ik echt wel lachen
beter dan nietsquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de cam op de REGIE bedoelen we denk ik. niet op de redactie. Dus op de bar, richting de plasma's en joysticks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installeren
Geinigquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installeren
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.
Maar verder weet ik er niet zoveel vanaf.
door de streamer, heb je ooit interactievere streams gezien dan dit? ach, laat maar, blijf nog lekker even kijken, ik ben in de regie met de rest van het team, is een beetje lonely hier in t redactie kantoor adios!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat het programma op zo'n ontiegelijke manier gestuurd moet worden?
En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?quote:
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee was het maar zo'n feest, maar geloof mij dat heb ik jaren ervaren, nu jij nog
Ik had het normaal hilarisch gevonden maar de manier waarop de hele avond verlopen is strookt er gewoon niet mee. De hele manier waarop huub dit doet is gewoon walgelijk. Je zou er maar zo een in een groep hebben he... denkt alleen aan z'n eigen lol.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
Oh god, wat word ik hier melig van zeg hahahaha
Ben het wel eens met de inconsistentie van een party crashen voor de slaap en dan nu wekken om een geintje.
nee, dat was het idee achter het stoppen, toen kwam het eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen bedachten we dit, en toen bedachten we ons, hmmm moeten ze ook weer los, dus kwamen wem et dit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?
Als ik de streamer mag geloven zou het juist nog interactiever worden dan ditquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
door de streamer, heb je ooit interactievere streams gezien dan dit?
? denk je echt dat omdat ik hier post dat ik hier alle beslissingen maak? er is meer in de wereld dan user zijn op FOK hoor! we staan hier met een heel team, op dit moment nog 6 mensen, en die komen allemaal met ideeen en Bram heeft het laatste woordquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik had het normaal hilarisch gevonden maar de manier waarop de hele avond verlopen is strookt er gewoon niet mee. De hele manier waarop huub dit doet is gewoon walgelijk. Je zou er maar zo een in een groep hebben he... denkt alleen aan z'n eigen lol.
Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?
en hoeveel ik ook van jullie hou, ja ook van jou Danny, nu ga ik echt, echt kappen met FOK, nog ff de regie in en dan paar uurtjes pitten, morgen is het weer vroeg dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goed
Jullie krijgen een tonvol kritiek over een beslissing/aktie en door dan zo'n aktie er na te doen die tegelijk de hele 'reden' voor jullie eerdere aktie onderuit haalt zeggen jullie niks anders dan 'blablabla dikke schijt aan jullie... heuj ik weet wat leuks..'quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? denk je echt dat omdat ik hier post dat ik hier alle beslissingen maak? er is meer in de wereld dan user zijn op FOK hoor! we staan hier met een heel team, op dit moment nog 6 mensen, en die komen allemaal met ideeen en Bram heeft het laatste woord
Hij / zij heeft al jaren stoned zijn achter de rug, nu die ander nog... I guess...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??
Mazzel Hupert, al met al ben ik, als kijker, helemaal niet zo ontevredenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en hoeveel ik ook van jullie hou, ja ook van jou Danny, nu ga ik echt, echt kappen met FOK, nog ff de regie in en dan paar uurtjes pitten, morgen is het weer vroeg dagthnx all
het is beter voor mij nu te stoppen na een fles wijn te hebben verorberd, alleen weet niet of ik het nu kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??
Ja, daar zit dan ook geen logica in. Het zou voor ons streamers wel fijn zijn als er een soort van agenda is waarop we kunnen zien óf en hoe laat er nog iets op de rol staat voor de komende dag/nachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt dan wel stinkend je best doen, maar eerst stuur je alle kijkers om 00:00 weg, want iedereen gaat slapen. En vervolgens ga je om 03:00 je best doen om tv te maken, als er bijna geen kijkers meer zijn. Wat daar nou de logica van is, ontgaat me een beetje.
2 uur later als iedereen slaapt jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goed
quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
2 uur later als iedereen slaapt ja
Alsof je in de disco bent en lekker danst, de muziek uitgooit en 2 uur later iedereen weer opbelt, kom we draaien zo nog een toegift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |