COS = Commentaar Op de Streams.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Zullen we de COS de COS laten en de discussie naar een nieuwe topic verplaatsen?
Kunnen de mensen die oprecht om de streams kunnen lachen hier posten
Na 10x sirene en telefoon en Pim die zn bed uit moet komen zodat die ze kan roepen dat ze aan de telefoon moeten komen werkt de grap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?
Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef Danny het volgende:
[..]
COS = Commentaar Op de Streams.
Daar hoort ook negatief commentaar bij natuurlijk.
Welkom op FOK! chocofan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
sorry voor mijn eerste lange stukje. don´t kill me
hartelijk welkomquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
sorry voor mijn eerste lange stukje. don´t kill me
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mijquote:
inmiddels wel weer. nou ja, ik lever nu COCOS (Commentaar Op het Commentaar Op de Streams). Dat omdat de streams al een tijdje uit staan hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?
Als ik enig idee heb waar het over gaat, ben ik de eerstequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |