oke het duurde effe maar hier zijn ze (moest ook effe verslag uitbrengen gelijk)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag, 03:36
De twee mannen liggen te slapen in de onderste bedden van de bunkerbedden. Nadat twee van de regie de koelkast van de bewoners hebben geplunderd gaan zij nog meer kattekwaad uithalen in het holst van de nacht.
zij binden de twee mannen vast aan het bed en sluipen weer weg om de sleutel in het voorraad hok te kunnen leggen.
Als het te lang duurt dat de overlevers het ontdekken besluiten zij de sirenes te laten loeien.
Het is 2.37H en de bewoners slapen rustig door de sirenes heen.
Dan ontdenkt na aanhoudend gebel, Jeroen dat hij vast zit. Niet alleen aan Peter maar nu ook aan het bed. Hij begint lacherig wat aan de ketens te rammelen en vraagt om een paperclip
nu is ook Peter wakker en begint ook mee te gieren om de actie. Zij hebben nog geen idee wie het heeft gedaan en Pim moet zijn bed uit om een sleutel te zoeken.
Jeroen: mag ik een paperclip?
Pim waar haal ik die vandaan dan?
Peter: van het bureau van jeroen ..
Pim: jullie zoeken het maar uit!
Peter: laat je niet zo opnaaien zeg.
Pim moet weer de telefoon opnemen want de twee mannen kunnen hun bed niet uit en de dames slapen flink door.
Jeroen.. ik kan niet aan te foon komen ik zit vast ..
Peter: maak je niet druk
Jeroen loop even mee met het bed!
2.48H jeroen en peter willen weer gaan slapen zonder de sleutel te vinden. Na een kleine stilte.
Jeroen: Jij hebt het gewoon gedaan he
Peter: slappelach
*stilte*
belletjes.. voorraad kast
Jeroen: MIP?
Pim: me reet
Jeroen.. wahahah
Pim: *snurk*
Jeroen... ja jongens we zijn een team..
*telefoon*
Peter: leg de hoorn er even naast.
en Pim moet de sleutel zoeken. Hij krijgt de aanwijzing goed kijken! Maar mist het even dat de sirene van het voorraadhok klonk. Na enkele minuten komt Pim
bij het bed terug.
pim: Ik heb een steen om Jeroen bewusteloos te slaan en de sleuteltjes.
jeroen: ben jij zo sociaal om ons los te maken
pim: daar heb je een goed punt! (en maakt de boeien los waarna hij zijn bed weer induikt)
De twee mannen lachen wat af en smeden plannetjes wie zij zelf vast kunnen ketenen. jeroen *grinnik* ga je lekker? Als Peter het slot niet open krijgt en peter ziet worstelen met de sleuteltjes.
Jeroen gooit de handboeien weg op de kist.
Peter is er nog niet aanuit hoe of wat ..
Peter wrijft nu over zijn bol en zegt: "Argh ik ben kaal!"
Jeroen giebelt en gaapt maar vraagt gelijk effe op zijn nieuwe beste vriend wilt plassen. Zij blijven met de hoofdketen vast zitten en zijn op elkaar aangewezen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+