Jullie krijgen een tonvol kritiek over een beslissing/aktie en door dan zo'n aktie er na te doen die tegelijk de hele 'reden' voor jullie eerdere aktie onderuit haalt zeggen jullie niks anders dan 'blablabla dikke schijt aan jullie... heuj ik weet wat leuks..'quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? denk je echt dat omdat ik hier post dat ik hier alle beslissingen maak? er is meer in de wereld dan user zijn op FOK hoor! we staan hier met een heel team, op dit moment nog 6 mensen, en die komen allemaal met ideeen en Bram heeft het laatste woord
Hij / zij heeft al jaren stoned zijn achter de rug, nu die ander nog... I guess...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??
Mazzel Hupert, al met al ben ik, als kijker, helemaal niet zo ontevredenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en hoeveel ik ook van jullie hou, ja ook van jou Danny, nu ga ik echt, echt kappen met FOK, nog ff de regie in en dan paar uurtjes pitten, morgen is het weer vroeg dagthnx all
het is beter voor mij nu te stoppen na een fles wijn te hebben verorberd, alleen weet niet of ik het nu kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??
Ja, daar zit dan ook geen logica in. Het zou voor ons streamers wel fijn zijn als er een soort van agenda is waarop we kunnen zien óf en hoe laat er nog iets op de rol staat voor de komende dag/nachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt dan wel stinkend je best doen, maar eerst stuur je alle kijkers om 00:00 weg, want iedereen gaat slapen. En vervolgens ga je om 03:00 je best doen om tv te maken, als er bijna geen kijkers meer zijn. Wat daar nou de logica van is, ontgaat me een beetje.
2 uur later als iedereen slaapt jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goed
quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
2 uur later als iedereen slaapt ja
Alsof je in de disco bent en lekker danst, de muziek uitgooit en 2 uur later iedereen weer opbelt, kom we draaien zo nog een toegift
dat is zeker wel een goed plan, die nemen we mee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar zit dan ook geen logica in. Het zou voor ons streamers wel fijn zijn als er een soort van agenda is waarop we kunnen zien óf en hoe laat er nog iets op de rol staat voor de komende dag/nacht
Bobby, dit zijn RLS die hards, die weten dat wel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:09 schreef BobbyRond het volgende:
Genoeg posters nu online, genoeg caps voor de mensen die het gemist hebben en genoeg omzet voor de koffiefabrikanten, omdat streamers nu inzien dat ze nooit 'rustig kunnen gaan slapen'
Daar hou ik je overquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:06 schreef Espabilado het volgende:
Waar dit gewoon puur mee te vergelijken is:
Paar balletjes die de sfeer op een feest helemaal gaan vergallen, echt helemaal. En dan vervolgens zelf de lolbroeken uit gaan handen en zelf de enigen zijn die het grappig vinden. En iedereen die ze met blikken die kunnen doden aankijkt... en lol dat ze hebben.
Zeer irritant gedrag.
Laatste wat ik er over gezegd heb.
Manu hoe is het?quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:16 schreef Manu82 het volgende:
echte streamers hebben de streams toch 24/7 aan
Huub, als ze slapen die handboei weer vastmaken en dan worden ze in de ochtend zelf wel wakkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bobby, dit zijn RLS die hards, die weten dat wel hoor
nou eigenlijk wel behalve dan wat we schijt aan jullie hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jullie krijgen een tonvol kritiek over een beslissing/aktie en door dan zo'n aktie er na te doen die tegelijk de hele 'reden' voor jullie eerdere aktie onderuit haalt zeggen jullie niks anders dan 'blablabla dikke schijt aan jullie... heuj ik weet wat leuks..'
quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bobby, dit zijn RLS die hards, die weten dat wel hoor
huubke, ga nou gewoon naar de Regie jongen. Deze avond was een treincrash. Klaar nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel behalve dan wat we schijt aan jullie hebben
zou ook kunnen betekenen dat we naar jullie luisteren ipv de mensen te laten gaan slapen
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:29 schreef BobbyRond het volgende:
Ik = weg
Tot morgen lui!
Op de COS teruglezen wie van Peter en Jeroen de alfa-male is
Ik ga al... Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
redactie@thebunkeronline.tv
Anywayz, ik ga echt slapen!
Ciao allen!
Lobby
Nee, je kijkt naar wat jij leuk vindt. Jij vond het feestje saai, wat de streamers niet vonden, dus je kapt het af. Je wil weer frisse deelnemers morgen dus je treitert ze wakker om half drie snachts. Dat is niet luisteren naar de kijker, dat is gewoon je eigen verveling botvieren op een product waar de kijkers voor betalen. Jij als regie staat in dienst van de kijker, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel behalve dan wat we schijt aan jullie hebben
zou ook kunnen betekenen dat we naar jullie luisteren ipv de mensen te laten gaan slapen
Yep, verslaafdquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga al... Dat zie je toch?
Ik vind die verschil van opvattingen tussen de makers en "de community" wel goed. Dat houdt de zaak scherp.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huubke, ga nou gewoon naar de Regie jongen. Deze avond was een treincrash. Klaar nu.
Je zou denken dat het mijn RLS was, we zijn hier met zijn allen euqal to others, met Bart en uiteindelijk Bram met het laatste woord, maar goed, welterusten altijd zo vrolijke Stefan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, je kijkt naar wat jij leuk vindt. Jij vond het feestje saai, wat de streamers niet vonden, dus je kapt het af. Je wil weer frisse deelnemers morgen dus je treitert ze wakker om half drie snachts. Dat is niet luisteren naar de kijker, dat is gewoon je eigen verveling botvieren op een product waar de kijkers voor betalen. Jij als regie staat in dienst van de kijker, niet andersom.
Maar niet door de streamquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef isa2006 het volgende:
Al met al heb ik een leuke nacht weer gehad hier op FOK.
deel 1 eens! daarom lees ik ook en reageer ik op de kritieken (en nemen we veel mee)quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind die verschil van opvattingen tussen de makers en "de community" wel goed. Dat houdt de zaak scherp.
Daarom zou het ook goed zijn als we die community pagina op de bunkersite krijgen.
Ja jij zit ook dicht bij het vuur. Noem het iig even als je wilt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
deel 1 eens! daarom lees ik ook en reageer ik op de kritieken (en nemen we veel mee)
over dat tweede, Danny neem het op met Bram!
nou met jou kan ik praten, ben nu al uit geweest met de hond en kom toch weer kijken terwijl ik al in mijn waterbed nu ligquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:16 schreef Manu82 het volgende:
echte streamers hebben de streams toch 24/7 aan
Op dit moment wel goed, na het ontbijt weer slapen denk ikquote:
ben jij der di ook?quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Je zou denken dat het mijn RLS was, we zijn hier met zijn allen euqal to others, met Bart en uiteindelijk Bram met het laatste woord, maar goed, welterusten altijd zo vrolijke Stefan!
Nou ... een hoop minder tekst lezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:50 schreef peperklipje het volgende:
Heel mooi Dottey. Wat moesten ze toch zonder jou
het is na te lezenquote:
of op de vorige bladzijdequote:
Eigenlijk zouden ze natuurlijk streams moeten nemenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou ... een hoop minder tekst lezen![]()
tis maar dat ik het ook doe voor de radio "kijkers"
En daar komt ze nu pas meequote:Op woensdag 6 mei 2009 03:58 schreef Dottey het volgende:
was iets voor PM en niet voor hier in COS ben ik van mening
Dat hebben de meeste ook.. maar niet iedereen zit er 24/7 op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:59 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze natuurlijk streams moeten nemen
Ja ik was druk..quote:
Overvloedig en saai?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:00 schreef Dottey het volgende:
uhuh bobby![]()
gelukkig tik je net zoals je praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |