Gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef FictionalFenna het volgende:
Misschien kan Martin Bril als vaste tafelgast uit de OP verwijderd worden?
Je bent wel lekker positief vanavond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijk programma en verschrikkelijke presentator
morgen even terugkijkenquote:
ze mag wel vaker aanschuivenquote:
Ze zuigt duidelijk zaad.quote:
Ik kijk ook altijd graag naar Joris zijn programmaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Joris is oké![]()
En zeer veelzijdig.
Wat is dat toch in NL als iemand iets goeds aflevert en mss niet zo bescheiden is, hij meteen afgemaakt of uitgekotst wordt
Kop. Maaiveld. Hak.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Joris is oké![]()
En zeer veelzijdig.
Wat is dat toch in NL als iemand iets goeds aflevert en mss niet zo bescheiden is, hij meteen afgemaakt of uitgekotst wordt
Haha, die was mooi ja. Je zag Matthijs even verbouwereerd zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef marcodej het volgende:
En Linssen was tof ja. Goeie sneer ook naar Mathijs.
ja erg hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent wel lekker positief vanavond.
Maar je hebt wel gelijk eigenlijk.
Dat programma is leuk jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg hèmaar die Joris vind ik al verschrikkelijk en dat programma is helemaal de hel
ik erger me ook niet aan het gebrek aan bescheidenheid. Hij scoort enorm en daar mag hij best trots op zijn. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Joris is oké![]()
En zeer veelzijdig.
quote:Perez spreekt Nederlands, Duits en Engels, maar vanwege zijn Deense vader en Spaanse moeder spreekt Perez ook vloeiend Spaans en Deens.
alles met Linssen lijkt een eeuwigheid te durenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren de gasten gister op? Het item met Linssen duurde wel heul erg lang...
Denk dat er ook wel iemand komt om over Ajax te praten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Appelsientjee het volgende:
De gasten van woensdag 6 mei zijn onder meer Lies Visschedijk, Peter Heerschop, Mark Rutte, Nico Dijkshoorn en Esmée Denters. Zij treedt ook op en Jort Kelder is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk. Vanwege Chelsea-Barcelona duurt de uitzending 40 minuten.
Die mogen bij P&W aanschuivenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel iemand komt om over Ajax te praten eerlijk gezegd.
`quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles met Linssen lijkt een eeuwigheid te duren
quote:De gasten van woensdag 6 mei zijn Taco Dibbits, Frits Barend, Peter R. de Vries, Nico Dijkshoorn en Esmée Denters. Zij treedt ook op en Jort Kelder is tafelheer. Vanwege Chelsea-Barcelona duurt de uitzending 40 minuten.
Alweer voetbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Appelsientjee het volgende:
De gasten van woensdag 6 mei zijn onder meer Lies Visschedijk, Peter Heerschop, Mark Rutte, Nico Dijkshoorn en Esmée Denters. Zij treedt ook op en Jort Kelder is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk. Vanwege Chelsea-Barcelona duurt de uitzending 40 minuten.
Frits Barendquote:
Ja, of Robert Jensen en Anouk, die weten er net zoveel van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef superjojo het volgende:
Had liever Peter Heerschop en Mark Rutte gezien.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, of Robert Jensen en Anouk, die weten er net zoveel van.
Peter waant zich een grotere voetbalkenner dan Johan Derksen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Peter R de Vries nieuwe trainer van Ajax? Zo te horen vindt hij zich een behoorlijke voetbalkenner.
dat zou nog welleens kunnen ook trouwens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Peter waant zich een grotere voetbalkenner dan Johan Derksen.
Hij waande zich ook politicus, met zijn partij waar niemand in geïnteresseerd was. Laat hem een misdaadprogramma maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Peter waant zich een grotere voetbalkenner dan Johan Derksen.
Jensen zou ik echt graag zien bij DWDDquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, of Robert Jensen en Anouk, die weten er net zoveel van.
17 jaar in Nederland gewoond, 1 jaar in Amerika en dan al ver-Amerikaniseert.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Goed ver-Amerikaniseert.
Je zou haar niet doen?quote:
Photoshopquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef Rikketik het volgende:
Haar gezicht ziet er zo glanzend uit... Ik vind het eng.
Precies. En dan zulke smerige grote oorbellen. Bah.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef Rikketik het volgende:
Haar gezicht ziet er zo glanzend uit... Ik vind het eng.
Dat is wel knap ja. Toch weer die Nederlandse mentaliteit om haar daarom te gaan haten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef Keepertje8 het volgende:
Nederlandse meid die haar "American Dream" laat uitkomen![]()
Respect!
Met die jankstem?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ze kan goed zingen maar heeft zo bar weinig te melden verder
Nee die schijtlollers van de toppersquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ze kan goed zingen maar heeft zo bar weinig te melden verder
Nee hoor. Prima dat er mensen zijn die het maken in Amerika. Maar Esmee is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is wel knap ja. Toch weer die Nederlandse mentaliteit om haar daarom te gaan haten.
Nee, de toppers, daar zeg je ook wat. Face it, de meeste muziek uit Nederland is gewoon verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die schijtlollers van de toppers
Het meske is net 20.
Ze zingt mooi.
Als we iedereen die niet vals zingt een platenlabel moeten geven en op tv moet komen, waar ze overdreven opgehemeld word "Ja, en je werkt samen met Justin Timberlake, 1 van de grootste pophelden van tegenwoordig (quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:11 schreef superjojo het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Esmee Denters nu helemaal afgekraakt moet worden, ze zong niet vals iig.
Die mop van Harry bij de tv draait door was trouwens wel een hele leuke (matige) grap.
Kom op zeg, zo'n standaard geval met een kilo make-up op? Alsjeblieft niet zeg.quote:
Ja want iedereen komt zomaar vanuit het niets bij het platenlabel van een wereldsterquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we iedereen die niet vals zingt een platenlabel moeten geven en op tv moet komen, waar ze overdreven opgehemeld word "Ja, en je werkt samen met Justin Timberlake, 1 van de grootste pophelden van tegenwoordig ()" zijn we nog wel even bezig.
Welke dis?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef Tourniquet het volgende:
Was wel een mooie dis van Dijkshoorn naar Esmée.
Het is belachelijk dat zo'n standaard geval überhaupt een contract krijgt. Maar goed, kijkende naar de top40 is dat kennelijk normaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja want iedereen komt zomaar vanuit het niets bij het platenlabel van een wereldsterKomop zeg, je kan haar stem kut vinden oid. maar je kan hier toch niet gaan ontkennen dat het bijzonder is wat er is gebeurd met haar.
Gesprek was dan ook een herhaling van het eerste gesprek met haar...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar als dat het hele verhaal is is het wat mager.
Daar ging het niet over, het ging er volgens jou om dat we geen aandacht aan zo'n verhaal zouden moeten schenken omdat het ontzettend vaak gebeurd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat zo'n standaard geval überhaupt een contract krijgt. Maar goed, kijkende naar de top40 is dat kennelijk normaal.
Mooie natrap.quote:
Eens. Wat een over het paard getilde huppeltrut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef Lienski het volgende:
Ik vond het nogal teggenvallen, Esmee's gezang en het gesprekje. Sneu is het ook wel: over een paar jaar trekt ze het niet meer en haalt een tondeuse over haar hoofd...
Nee, ik doelde op "ze zingt in ieder geval niet vals.". En daar zijn er zat mensen van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, het ging er volgens jou om dat we geen aandacht aan zo'n verhaal zouden moeten schenken omdat het ontzettend vaak gebeurd.
quote:Te gast op donderdag 7 mei zijn Dennis en Cor van der Geest en Saskia Mulder. Muziek is er van Kim Hoorweg en Paul de Leeuw is tafelheer!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef Rikketik het volgende:
Oh god, Dennis en Cor van der Geest... Ik heb een hekel aan die lui.
Wat ben ik blij dat Dennis ermee kapt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef Rikketik het volgende:
Vooral Dennis vind ik een lul.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef Rikketik het volgende:
WTF had hij vorig jaar Grim Vuijsters uit de running geprocedeerd?quote:
Nah ja, dit kon je hem niet aanrekenen. De judobond had hem al ver vantevoren aangewezen om naar de OS te gaan. Die beslissing was al dubieus en ook nog eens slecht gecommuniceerd. Alleen daar kon Dennis van der Geest verder weinig aan doen. De judobond zat fout.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
WTF had hij vorig jaar Grim Vuijsters uit de running geprocedeerd?
Dat is ook echt een vies staaltje vriendjespolitiek. Of zoals Ruud van Nistelrooy het beter zou verwoorden: het 'ik mag je'-gehalte van Vuijsters was te laag.
Relativeringsvermogen en zelfspot is wel erg schaars bij de goede man...quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
"Ik kom op voor de mensen. Ja?! Ik doe wat voor de mensen!"
Ik heb altijd spijt als ik het niet doequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef -Willempie- het volgende:
Verdomme, waarom zap ik altijd al weg voor Lucky tv!
Omdat het heel erg slecht en fantasieloos is. En bovenal humorloos.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef -Willempie- het volgende:
Verdomme, waarom zap ik altijd al weg voor Lucky tv!
ik moest ergens wel om lachenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef Rikketik het volgende:
De Leeuw contra Frequin; goede televisie.
Om Paul ja. Die niet in de praatjes trapte.quote:
Ik vind Frequin vooral heel gênant, maar het was tof dat Paul zo rustig bleef.quote:
Niet? ik vind 't nog vrij hoog.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
Vreselijke man is het toch die Willibrord.
Scoorde trouwens 97 bij de nationale IQ test.
Verbaasde ik me niet over.
quote:
3 beneden het gemiddelde, niks mis mee.quote:
Relativering, eindelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
3 beneden het gemiddelde, niks mis mee.
Ik vind het ook geen wonder waarom andere collega-journalisten hem nooit serieus nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
Vreselijke man is het toch die Willibrord.
Scoorde trouwens 97 bij de nationale IQ test.
Verbaasde ik me niet over.
Alleen voor eigen gewin.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:15 schreef Klopkoek het volgende:
Willibrord Frequin is geweldig. Gebruikt TV voor goede zaken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ja lach maar om Willebrord, maar dat meisje die kan geen adem halen zonder slang ja!
Maak die mensen maar mooi belachelijk, ga maar goed zo door, ja! Willebrord doet tenminste nog iets om die arme mensjes te helpen, ja!
Dankjewel voor deze post. Ik heb me toch enkele minuten kunnen vermaken met dit fantastische interviewquote:
quote:
Ja echt wel Paul hield ze bedeisd stil tegen over Willibrord Frequin.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
![]()
Je zag Paul de Leeuw denken "HELP", toen WF maar doorging over dat meisje....
quote:De gasten van vrijdag 8 mei zijn onder meer Najib Amhali en Walter van Beirendonck. Muziek is er van Voicst en Jan Mulder is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk!
Hij heeft een ander overhemd aanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef qonmann het volgende:
valt mee met de griep..jammer voor de viroloog
Ik heb ze zelf inderdaad ook nog niet zo slecht gezien...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat een vreselijke uitzending....
Slechte interviews, niet boeinde gasten, belgen... man bijt hond belgie +Youtube fragmenten die de TV draait door opvult...
zucht...
Vond ik ook.quote:
Maar dat is dan ook het enige:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Echt mooi.
Alleen van ironie had ie nog nooit gehoord.
Dus we moerten zijn baard wel degelijk serieus nemen.
Bespaar je de moeite.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:34 schreef Rikketik het volgende:
Dus het was een kutuitzending als ik het goed begrijp? Straks maar eens de herhaling kijken.
jij bent gewoon zo iemand die dan "zegt" dan ie gezapt heeft of uitgezet terwijl ie gewoon doorkijktquote:Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
Even teruggezapt, geniaal filmpje met die scooter.
Nee, er was reclame bij Friends als je het echt wil weten.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij bent gewoon zo iemand die dan "zegt" dan ie gezapt heeft of uitgezet terwijl ie gewoon doorkijkt.
Inderdaad, vond ik de vorige keer ook erg interessant om te zien. Ook grappig om te zien dat Nederland toch rol van betekenis heeft op dit soort gebieden.quote:
owkeej ik vergeef jequote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, er was reclame bij Friends als je het echt wil weten.
Vorige keer was het te statisch met die spreekbeurtjes, zo aan tafel is het veel beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Inderdaad, vond ik de vorige keer ook erg interessant om te zien. Ook grappig om te zien dat Nederland toch rol van betekenis heeft op dit soort gebieden.
Dat pleit niet echt in zijn voordeel. Mijn god zeg.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Modus het volgende:
Kijk, alles is al tot in de puntjes uitgestippeld. Platenmaatschappij bepaalt welk nummer in de finale gezongen moet worden, dit wordt ook de single. Meisje mag een CD maken en daarna hoor je er nooit meer wat van, want dan staat het volgende seizoen voor de deur en hebben ze weer een nieuw iemand nodig om deze format uit te voeren.
Hoeveel van de winnaars in NL van dit soort programma's hebben nou echt wat bereikt daarna? Daarom. Alleen maar marketing en reclame voor en door de platenmaatschappij.
Lolquote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Reddiablo het volgende:
Buckley draait zich om in zijn graf, stapt eruit en kotst die trol onder.
Hij kwam niet goed uit de verf nu, terwijl Vekemans echt een sensatie is.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
in Paradiso was ie beter.
Als het langer dan 1 minuut was geweest was ik ook weggezapt, nummer is niet naar iedereens smaak.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
Minder dan een minuut van dit nummer. Hoe verzinnen ze het. Wat een waardeloos programma is het toch.
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Reddiablo het volgende:
Echt subtiel ben je niet in je uitspraken hè?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:17 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
en die hypocriete teringlijer durft dan nog te zeggen dat ze/het niet gemaakt is!!!!?!?!??!
tsja. das redje nu eenmaalquote:Op maandag 11 mei 2009 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Echt subtiel ben je niet in je uitspraken hè?
Nikki heeft het dus anders gedaan, na het nummer waarmee ze won en wat van de platenmaatschapij moest is ze maanden de studio ingegaan en heeft haar ding gedaan. Dat staat dus als een huis en loopt uitstekend. Haar basis is nu veel beter dan als je alleen maar doet wat de platenmaatschapij wilquote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Modus het volgende:
Kijk, alles is al tot in de puntjes uitgestippeld. Platenmaatschappij bepaalt welk nummer in de finale gezongen moet worden, dit wordt ook de single. Meisje mag een CD maken en daarna hoor je er nooit meer wat van, want dan staat het volgende seizoen voor de deur en hebben ze weer een nieuw iemand nodig om deze format uit te voeren.
Hoeveel van de winnaars in NL van dit soort programma's hebben nou echt wat bereikt daarna? Daarom. Alleen maar marketing en reclame voor en door de platenmaatschappij.
i know. ik stond op 2 meter afstand toen in paradiso. heerlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kwam niet goed uit de verf nu, terwijl Vekemans echt een sensatie is.
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Echt subtiel ben je niet in je uitspraken hè?
Dat gaat Lisa ook wel doen, ik hoop dat ze de ballen heeft om al die commerciele types te weerstaan. Lisa is natuurlijk nog 10 x meer artiest dan Nikki, ook al vaart die nu haar eigen koers, het blijft weinig indrukwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nikki heeft het dus anders gedaan, na het nummer waarmee ze won en wat van de platenmaatschapij moest is ze maanden de studio ingegaan en heeft haar ding gedaan. Dat staat dus als een huis en loopt uitstekend. Haar basis is nu veel beter dan als je alleen maar doet wat de platenmaatschapij wil
en Cohen ook, en die leeft nog!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Reddiablo het volgende:
Ik heb niks met die versie van Jeff Buckley. Nou ja hij deed zijn best. Maar als je zijn stem vergelijkt met die van zijn vader draait zijn vader zich om in zijn graf.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Reddiablo het volgende:
om over Pim nog maar niet te beginnenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb niks met die versie van Jeff Buckley. Nou ja hij deed zijn best. Maar als je zijn stem vergelijkt met die van zijn vader draait zijn vader zich om in zijn graf.
omdat je een vrouw een beest noemt, discrimineer je....quote:
Robbie van Leeuwen van Shocking blue is miljonair geworden door alle covers.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:52 schreef cultheld het volgende:
Oh god.. een Hollandse knol die Hallelujah uit mag buiten. Het lijkt me bijzonder frustrerend voor een artiest dat allerlei idioten je werk zomaar kunnen gebruiken om zich te profileren.
Hier een cover van een nummer van de vader van Jeff Buckley.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef cultheld het volgende:
Ik boycot covers. Jeff Buckley vind ik in dit geval de enige die er nog mee wegkomt, omdat hij er echt een volstrekt andere versie van maakte en het meer als ode zag. Een ode is prima, een cover om te kotsen. Daarom heb ik ook een gruwelijke hekel aan Borsato.
Elke minderheidsgroep heeft last van beeldvorming. Op mijn beurt vind ik het bespottelijk dat er een 'zwarte zakenvrouw van het jaar' verkiezing is. Heb je dat ooit gezien bij Japanse vrouwen, Chinezen, Indiërs of Russen? Natuurlijk niet, omdat ze zich niets aan zullen trekken van eventuele beeldvorming en gewoon op hun doel afgaan. Met dergelijke aparte verkiezingen erken je juist dat je nooit voor vol aangezien zult worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef JeanVe het volgende:
Toch vind ik dat iedereen hier erg makkelijk oordeelt over die Anushka.
Waar: ze liet zich misschien een beetje gaan (met haar 'zusters'), maar ik denk dat je pas echt een oordeel over dit soort responses kunt vellen als je zelf deel uitmaakt van een 'minderheidsgroep' die constant te maken krijgt met stereotype beeldvorming in de media. En laten we eerlijk zijn; veel mensen associeren zwarte vrouwen niet direct met academici.
Die zijn er wel degelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Elke minderheidsgroep heeft last van beeldvorming. Op mijn beurt vind ik het bespottelijk dat er een 'zwarte zakenvrouw van het jaar' verkiezing is. Heb je dat ooit gezien bij Japanse vrouwen, Chinezen, Indiërs of Russen? Natuurlijk niet, omdat ze zich niets aan zullen trekken van eventuele beeldvorming en gewoon op hun doel afgaan. Met dergelijke aparte verkiezingen erken je juist dat je nooit voor vol aangezien zult worden.
Ik vind de tweede versie beduidend minder slecht klinken dan die eerste. Maar dit is geen regelrechte cover m.i., zoals Tom Waits ook een totaal ander nummer van Waltzing Mathilda wist te maken met zijn interpretatie. Daar heb ik wel respect voor en dat is meestal dan ook een odequote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier een cover van een nummer van de vader van Jeff Buckley.
Vind je zeker ook niks ?
Het orgineel :
Laat maar eens zien waar er in Nederland een 'Russische zakenvrouw van het jaar' verkiezing wordt gehouden. Mocht je dat kunnen aantonen, dan trek ik het boetekleed aan. Ik bedoel natuurlijk niet dat er in Rusland of India vast wel eens een 'zakenvrouw van het jaar' verkiezing is gehouden.quote:
Dat is Anousha Nzume. Russische moeder, vader uit Kameroen dus zo zwart is ze niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Ze moeten wel snel huilen, die zwarte vrouwen
http://weblogs3.nrc.nl/moskou/2007/04/13/zakenvrouw-van-het-jaar/quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat maar eens zien waar er in Nederland een 'Russische zakenvrouw van het jaar' verkiezing wordt gehouden. Mocht je dat kunnen aantonen, dan trek ik het boetekleed aan. Ik bedoel natuurlijk niet dat er in Rusland of India vast wel eens een 'zakenvrouw van het jaar' verkiezing is gehouden.
uhmm. zijn covers zijn zijn beste nummers ...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef cultheld het volgende:
Ik boycot covers. Jeff Buckley vind ik in dit geval de enige die er nog mee wegkomt, omdat hij er echt een volstrekt andere versie van maakte en het meer als ode zag. Een ode is prima, een cover om te kotsen. Daarom heb ik ook een gruwelijke hekel aan Borsato.
Een cover is altíjd een ander interpretatie van een nummer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind de tweede versie beduidend minder slecht klinken dan die eerste. Maar dit is geen regelrechte cover m.i., zoals Tom Waits ook een totaal ander nummer van Waltzing Mathilda wist te maken met zijn interpretatie. Daar heb ik wel respect voor en dat is meestal dan ook een ode.
En met dat soort kritiek krijg je weer een slechte beeldvorming. Of denkt ze nu echt dat met het janken hierom het echt helpt? Ik krijg nu eerder het idee dat (zwarte) vrouwen totaal niet kunnen relativeren als er iets over hun wordt beweerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef JeanVe het volgende:
Toch vind ik dat iedereen hier erg makkelijk oordeelt over die Anushka.
Waar: ze liet zich misschien een beetje gaan (met haar 'zusters'), maar ik denk dat je pas echt een oordeel over dit soort responses kunt vellen als je zelf deel uitmaakt van een 'minderheidsgroep' die constant te maken krijgt met stereotype beeldvorming in de media. En laten we eerlijk zijn; veel mensen associeren zwarte vrouwen niet direct met academici.
Als je vrijwel dezelfde muzikale bezetting gebruikt als je voorganger en het nummer ook nog op dezelfde manier probeert te zingen, vind ik het eerder een schaamteloze kopie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een cover is altíjd een ander interpretatie van een nummer.
Ah met Caricequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Appelsientjee het volgende:
Komende uitzending:
De gasten van dinsdag 12 mei zijn Jos Nijhuis, Catherine Keyl, John Ewbank, Laura Jansen en Vincent Icke. Tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk is Carice van Houten.
niet bepaald, helaas komen veel covers niet verder dan het naspelen van het origineel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een cover is altíjd een ander interpretatie van een nummer.
Eerst in dat hotel met die lesbo opmerkingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:39 schreef MadGuy het volgende:
Waar o waar kun je die filmpjes van Carice bekijken? Ze zijn briljant!
Dat gedoe in dat bed was echt geweldig ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst in dat hotel met die lesbo opmerkingen
"Kutjebotsen"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst in dat hotel met die lesbo opmerkingen
Die zangeres is die nieuwe jakhalsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom post je dit linkje? Ik snap het niet?
Briljante manquote:
Dacht dat het aan m'n tv lagquote:
Nog mooier dan Youtube wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |