Gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef FictionalFenna het volgende:
Misschien kan Martin Bril als vaste tafelgast uit de OP verwijderd worden?
Je bent wel lekker positief vanavond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijk programma en verschrikkelijke presentator
morgen even terugkijkenquote:
ze mag wel vaker aanschuivenquote:
Ze zuigt duidelijk zaad.quote:
Ik kijk ook altijd graag naar Joris zijn programmaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Joris is oké![]()
En zeer veelzijdig.
Wat is dat toch in NL als iemand iets goeds aflevert en mss niet zo bescheiden is, hij meteen afgemaakt of uitgekotst wordt
Kop. Maaiveld. Hak.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Joris is oké![]()
En zeer veelzijdig.
Wat is dat toch in NL als iemand iets goeds aflevert en mss niet zo bescheiden is, hij meteen afgemaakt of uitgekotst wordt
Haha, die was mooi ja. Je zag Matthijs even verbouwereerd zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:59 schreef marcodej het volgende:
En Linssen was tof ja. Goeie sneer ook naar Mathijs.
ja erg hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent wel lekker positief vanavond.
Maar je hebt wel gelijk eigenlijk.
Dat programma is leuk jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg hèmaar die Joris vind ik al verschrikkelijk en dat programma is helemaal de hel
ik erger me ook niet aan het gebrek aan bescheidenheid. Hij scoort enorm en daar mag hij best trots op zijn. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Joris is oké![]()
En zeer veelzijdig.
quote:Perez spreekt Nederlands, Duits en Engels, maar vanwege zijn Deense vader en Spaanse moeder spreekt Perez ook vloeiend Spaans en Deens.
alles met Linssen lijkt een eeuwigheid te durenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren de gasten gister op? Het item met Linssen duurde wel heul erg lang...
Denk dat er ook wel iemand komt om over Ajax te praten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Appelsientjee het volgende:
De gasten van woensdag 6 mei zijn onder meer Lies Visschedijk, Peter Heerschop, Mark Rutte, Nico Dijkshoorn en Esmée Denters. Zij treedt ook op en Jort Kelder is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk. Vanwege Chelsea-Barcelona duurt de uitzending 40 minuten.
Die mogen bij P&W aanschuivenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel iemand komt om over Ajax te praten eerlijk gezegd.
`quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles met Linssen lijkt een eeuwigheid te duren
quote:De gasten van woensdag 6 mei zijn Taco Dibbits, Frits Barend, Peter R. de Vries, Nico Dijkshoorn en Esmée Denters. Zij treedt ook op en Jort Kelder is tafelheer. Vanwege Chelsea-Barcelona duurt de uitzending 40 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |