Je moet de OP er nog even inzetten, eigenlijkquote:Oppermachtige Remco mag zich nu sinds een jaar Officieel Sportinstructeur noemen en is bij deze ook meteen gekroond tot de '' Afbeuler ''
Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet de OP er nog even inzetten, eigenlijk.
Gewoon een beetje aan het dwalen op Fok. Toen kwam ik hier. De deur stond open dus ik kon ze naar binnen lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Top!
(Ok, linkje naar vorige deel zou er nog inmogen, maar da's voor kniesoren.)
Welkom! Vertel, wat maakte je naar slank dwalende?
Ok, wel, ik zal je even waarschuwen, de dames hier zijn nogal bloeddorstig naar vers mannenvlees, dus ik vrees voor je dat de deur nu achter je dichtgeslagen is en je voor de rest van je fokleven gedoemd bent hier fitnessinstructies te geven. Dan weet je dat vast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:08 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan het dwalen op Fok. Toen kwam ik hier. De deur stond open dus ik kon ze naar binnen lopen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, wel, ik zal je even waarschuwen, de dames hier zijn nogal bloeddorstig naar vers mannenvlees, dus ik vrees voor je dat de deur nu achter je dichtgeslagen is en je voor de rest van je fokleven gedoemd bent hier fitnessinstructies te geven. Dan weet je dat vast.
Nou om te beginnen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, wel, ik zal je even waarschuwen, de dames hier zijn nogal bloeddorstig naar vers mannenvlees, dus ik vrees voor je dat de deur nu achter je dichtgeslagen is en je voor de rest van je fokleven gedoemd bent hier fitnessinstructies te geven. Dan weet je dat vast.
Nee echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
schat ik ben zelf mannelijk en ben blij dat er wat versterking voor neen, kaas en moi is
En Armageddon. Leeggezogen en afgedankt denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
We hadden ook nog Boem-Dikkie maar die komt niet meer
Hmm? Ik dacht dat dat van dat 'laag gewicht en veel herhaling' achterhaald was? Gewoon flink aan het ijzer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nou om te beginnen:
Met krachttraining verbrand je meer calorieën dan met cardio. Je moet uiteraard wel laag gewicht en veel herhalingen maken maar het werkt wel beter
Als je echt keelontsteking hebt kan je beter naar de huisarts dan aanmodderen. Heb je witte puntjes achterin je mond / tegen je huig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:15 schreef Remsjo het volgende:
Btw, iemand mag mij ook advies geven:
Ik ben namelijk kei verkouden. Loopneus, hoofdpijn, brandend gevoel in neus en keel en bij het slikken doet het gewoon pijn. Wat moet ik doen?
Vroeg op bed, veel thee/water drinken, me eigen ziek eten aan keelsnoepjes?
Eerst kracht en daarna nog minimaal half uurtje cardioquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm? Ik dacht dat dat van dat 'laag gewicht en veel herhaling' achterhaald was? Gewoon flink aan het ijzer.
Ik doe er trouwens niet aan. (Houthakken, spitten, dat lijkt me vermoeiend genoeg.)
Nee heb gewoon een verkoudheidje denk ik. Me neus zit namelijk ook potdichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je echt keelontsteking hebt kan je beter naar de huisarts dan aanmodderen. Heb je witte puntjes achterin je mond / tegen je huig?
En anders zou ik vroeg naar bed, en zoveel drinken als aangenaam voelt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow ik interpeteerde je woorden verkeerd....
Goed eten en vroeg slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee heb gewoon een verkoudheidje denk ik. Me neus zit namelijk ook potdicht
Ben je onlangs in Mexico geweest?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Iets met heul veel rode pepers gaan koken en het vervolgens opsmikkelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee, da's McAbba en het was Nepalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef sigme het volgende:
Oh, zit Armageddon niet in India ofzo, momenteel?
Oh, die bedoel ik. Namen zijn niet mijn fort. Ik zit meestal wel in de buurt van de goede naamquote:
Zit er niks anders op hea: Trouwen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:31 schreef P.F het volgende:
Welkom Remsjo!
Mijn eerste woordje was ook bal
En je komt ook uit '87
Oh! Ik wil er ook zo eentjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:
OMGMinipiggies! http://scienceblogs.com/z(...)_pets_of_the_fut.php
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:
OMGMinipiggies! http://scienceblogs.com/z(...)_pets_of_the_fut.php
[ afbeelding ]
quote:
Maar Co lijkt toch niet op een biggetjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik mis McAbba wel een beetje hoor
Oh Viev, wat een dotjes!![]()
En dan noemen we haar Babetje Koteletje!
Negeerdert!quote:
Oh. Zoquote:
Wat tof! Foto? Please, please, pretty please?quote:Ik bleek er vanochtend opeens een lammetje bij te hebben!
Beterschap! En slaap lekker! Wel in bed nog even x-factor kijken he, anders kan je morgen niet meepratenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Remsjo het volgende:
mensen ik ga zo me nest in. Ff herstellen en dan morgen weer vrolijk op de spinningbike les geven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Beterschap! En slaap lekker! Wel in bed nog even x-factor kijken he, anders kan je morgen niet meepraten
Zwart, net zo zwart als die anderen (minus die bonte dan). Terwijl het geen familie is, zeggen ze.. (geloof jij het?)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. ZoIk ben niet zo scherp vandaag, dat blijkt wel.
[..]
Wat tof! Foto? Please, please, pretty please?
Wat voor kleur?
Ik vlieg zondag naar Manchester, heb je daar wat aan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg lievjens... hoe krijg ik een flinke taart in Engeland als ik 'm niet zelf wil gaan brengen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg lievjens... hoe krijg ik een flinke taart in Engeland als ik 'm niet zelf wil gaan brengen?
Babetje Koteletje was dan ook het varkentje.quote:
daar bestellen een optie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Ja dit varkentje zit voor de buis! Ga nu in de reclame een beetje ijs pakken........quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Babetje Koteletje was dan ook het varkentje.
PF maakt er een potje van!![]()
Je kijkt wel x-factor toch, biggetje?![]()
http://www.taartenwinkel.nl/buitenland.phpquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Nathalie gaat meedoen aan Dancing With The Stars!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Eigenlijk ben ik voor niemand dit jaar. Er zit wat mij betreft geen Nathalie of Boris bij. Maar leuk amusement is het wel.
Ik ga het proberen laat het je wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Elisa, op het werk hebben we die site al een paar keer gebruikt, altijd goed bevallen.
Nog niet naar het buitenland, maar ik las dat ze een volledige dekking in Engeland hebben.
welkom!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nou om te beginnen:
Met krachttraining verbrand je meer calorieën dan met cardio. Je moet uiteraard wel laag gewicht en veel herhalingen maken maar het werkt wel beter
Waarom zou dat niet kloppen van dat lage gewicht en veel herhaling? Als ik met zware gewichten ga trainen krijg ik zo'n bodybuilderslichaam. Het is misschien voor iedereen anders, maar voor een bepaalde groep werkt het zeker goed, licht en veel herhalingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
welkom!
maar dan niet van die KT bullshit gaan verkondigen hč...wij dames moeten helemaaaal niet laag gewicht en veel herhaling, dat is echt zó nineties!
Ik ben voor Roan, maar ik denk dat Lisa gaat winnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ook ik thuis voor de buis !
Voor wie zijn jullie?
Rachel
ja, je hebt wel een punt, maar dat geldt eigenlijk voor de minderheid van de vrouwen...en wat Remsjo zei is precies het standaard praatje dat ze op heel veel sportscholen nog verkondigen omdat dat dus blijkbaar nog steeds geleerd wordt... daarom reaeerde ik erop.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen van dat lage gewicht en veel herhaling? Als ik met zware gewichten ga trainen krijg ik zo'n bodybuilderslichaam. Het is misschien voor iedereen anders, maar voor een bepaalde groep werkt het zeker goed, licht en veel herhalingen.
Schatje ben je ook!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes, nieuwkomer en Knorretje van Oink
Ik denk eigenlijk dat ze bij de sportschool meer naar je bodytype moeten kijken. Ben het met je eens dat ze vaak een one-fits-all-advies geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, je hebt wel een punt, maar dat geldt eigenlijk voor de minderheid van de vrouwen...en wat Remsjo zei is precies het standaard praatje dat ze op heel veel sportscholen nog verkondigen omdat dat dus blijkbaar nog steeds geleerd wordt... daarom reaeerde ik erop.
maar je hebt gelijk dat het persoonlijk is (het advies voor licht en zwaar klopt in dat opzicht allebéi niet)
Dat klinkt alsof je er niet zo heel erg van genoten hebt dat ze er waren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
ik kijk geen xfactor!
Mijn ouders zijn weg. Of in ieder geval, ze zijn naar hun huisje, en ze rijden morgen ochtend heeeeel erg vroeg weg, en maken mij niet wakker. Na bijna 5 dagen constant op elkaars lip gezeten te hebben is dat ook goed, geloof ik.
Iets met tietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef conleche het volgende:
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar waarom ook alweer precies??
Ow, dat is lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben kwaad. Ik zou zondag met een vriend naar de Ardennen gaan, met al onze kinderen. Zegt ie NU af. GVD.
Watjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:11 schreef mspoez het volgende:
Ik ga ook zonder hem maar met hem en vooral met zijn kinderen is erg veel fijner. Ik baal. Maar dan heb ik hem op Skype, met zijn mooie hoofd en zijn onschuldige oogjes en dan smelt ik weer...
Gooi je bloempotten uit het raamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:14 schreef Merel het volgende:
*komt even binnenvallen*
Is het heel erg onaardig als ik de politie bel omdat er 100 studenten voor m'n deur staan te feesten? Ik wil niet de zeurderige buurvrouw zijn, maar ik wil graag slapen. En ik was niet van plan om in m'n eentje naar de 100 studenten toe te gaan om te vragen of het wat zachter mag.
Ik doe liever laf de politie bellen zodat de studenten niet weten wie er heeft geklaagdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:15 schreef ElisaB het volgende:
Gooi je bloempotten uit het raam
(ik had waarschijnlijk een telefoontje gepleegd, of mijn beeb naar buiten gestuurd)
Maak me gekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef mspoez het volgende:
Wil je m zien Eisa? Hij si s zo mooi PLUS hij heeft een Barry White stem ...
Ik had hun moeder kunnen zijnquote:
Ook altijd een goed idee: hopen en duimen dat de andere buren gaan klagenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:35 schreef Merel het volgende:
Er wordt geroepen dat iedereen naar binnen moet, dus er zullen inderdaad wel andere buren geklaagd hebben
Ik voelde al wel wat hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:47 schreef mspoez het volgende:
Elis, ik heb hem geprobeerd te cappen maar zijn "vibe" komt niet over...
Meid, ik snap er geen zak van, maar je hebt ongetwijfeld gelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:57 schreef mspoez het volgende:
Neuh, Elies. Mijn broertje was vandaag hier, uit Berlijn. Hij heeft m'n weekendmeneer gezien, live, endacht toen dat hij en ik het wel vonden zouden.![]()
Ik hoef geen mannen meer,
middag (afgaan op tijdsverschil tussen de beide posts)quote:
Volgens mij is het net zoiets als het wandelen van jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ben je toch goed bezig Sigme, knap hoor!
Wij wonen in een mooi gebied, Leekstermeer en Roden enz. Ken je dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is het net zoiets als het wandelen van jou.
Eenmaal hollende kost het me niet veel moeite, en het is hier zó mooi dat ik gewoon voor de lol en de schoonheid maar weer eens een pad insla.
Waar doe jij al dat wandelen van jou? Woon je ergens in een mooi gebied of ga je eerst een stukje met ander vervoer?
Zeg! Is dat nu een Rotterdamsche arbeidersmentaliteit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie wil me iets voor 5 wakker maken zodat ik op tijd naar huis kan?
Vriend er belt niemand dus ik kan niet eens werken.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeg! Is dat nu een Rotterdamsche arbeidersmentaliteit?![]()
De baas zijn centen zijn niet van blik vriendpresteren jij!
Sounds gooood! Wanneer krijgen we een les spinning van jou? Ik wil dat wel eens meemakenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:01 schreef cyclechick het volgende:
Goed hoor Sigme, al dat rennen van jou!
Ik voel me eigenlijk heel fit en energiek, hoewel ik gister overdag 90km had gefietst en 's avonds nog twee uur spinning heb gegeven, maar heb dan ook belachelijk veel geslapen vannacht en gister ook een uurtje tussendoor
Vandaag heb ik de hele dag spinningopleiding, dan ben ik straks gewoon gediplomeerd spinninginstructrice
Kaas heb je de kaasmobiel inmiddels weer terug?
En schijnt de zon bij jullie ook zo lekker?
Ik ken het, maar niet gedetailleerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij wonen in een mooi gebied, Leekstermeer en Roden enz. Ken je dat?
Ik ben er een aantal keer geweest, nadat we een keer eigenlijk in Kraotië waren maar daar was het geen mooi weer, en toen belandden we via Sardinië op Corsica, op een mooie naturistencamping.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
Corsica is echt prachtig!! Zowel kust als binnenland.
Ik zou ook niet durven douchen op een sportschoolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat lijkt me nou zo gek, zo'n naturistencamping. Ik durf me nog niet eens te douchen op de sportschool, laat staan dat ik in m'n nakie over een camping loop.
Respect heur!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, misschien als je naakt, met zwemflappers aan, een snorkel op en een idioot zeepaard, over een pier flapstapt, toen hield er eentje het niet en lachte me straal uit![]()
![]()
Op een beetje normale camping hóef je niet de hele tijd bloot. En sta je niet met z'n allen op een open grasveld met vierkante 'percelen'.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben ook nog nooit op een naturistencamping geweest, lijkt me ook een beetje vreemd, al ben ik niet preuts ofzo. Maar om nou de hele dag in je blote pik op een campingstoel te gaan zitten![]()
Je ziet dan ook allemaal mensen naakt die je niet eens naakt wil zien
Ok, misschien als je naakt, met zwemflappers aan, een snorkel op en een idioot zeepaard, over een pier flapstapt, toen hield er eentje het niet en lachte me straal uit![]()
![]()
Hahaha mss heb ik er wel een verkeerd beeld vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Op een beetje normale camping hóef je niet de hele tijd bloot. En sta je niet met z'n allen op een open grasveld met vierkante 'percelen'.
Ik háát mensen, kaas, voor het geval je dat nog niet opgevallen was. Dacht je dat ik tussen allemaal volk ging zitten?
Overigens, lang geleden, wel eens door het struikgewas heen een buurvrouw zien staan strijken, met een schortje voor. Zij kon ons niet zien, ze stond met d'r kont naar ons toe
![]()
Oh hoe was het?quote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeey dames
ik zie dat het nieuws hier al is binnengedrongenik had nog even willen wachten en het jullie dan zelf komen melden...
maar bij deze; ik ben dus zwanger, het is nog wel erg pril. maar ben er erg blij mee![]()
niet meer afvallen dus, maar langzaamaan wat zwaarder worden (rare gedachte)... kan ook ineens plaatsen waarom ik iets zwaarder was geworden (ook al was het maar 2 kg).
en volgens alle gegevens, ben ik uitgerekend op 01-01-2010..
bijzondere datum
nou ben pas 5 weken zwanger, ben niet misselijk, alleen erg moe. En verder nog geen rare eetgewoontes.. ga ook niet voor 2 eten, want wil straks wel snel weer een mooie strakke mamma zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Chicolate het volgende:
Echt ongelooflijk tof voor jou en je vriend BJ! Voel je je verder goed, geen last van misselijkheid oid? Dat je maar een hele fijne, probleemloze zwangerschap mag hebben met een lief en gezond kindje aan het eind
. En wel blijven posten he, ook zwangere vrouwen moeten gezond eten
. Tenzij je opeens zin hebt in haring met slagroom oid
.
Superquote:
Dat soort types zijn er ook ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha mss heb ik er wel een verkeerd beeld van![]()
Soms ga ik wel eens naar 't naaktstrand bij Scheef maar dan komt er weer een of andere vent tegenover je liggen die een half uur lang zn eigen zak gaat liggen insmeren met zonnebrandcreme
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er niet zo heel erg van genoten hebt dat ze er waren?
Ja, ik heb nogal wat privacy, en soms wat tijd voor mezelf nodig, dat ik m'n eigen ding kon doen. En dat kon nou helemaal niet, en dat brak op het eind wel wat op. Maar ik heb absoluut genoten hoor, we hebben leuke dingen gedaan en het was fijn ze te zien!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef mspoez het volgende:
Nynk, je was toch wel blij met ze? Ik snap wel dat na een periode van afstand het lastig is om weer dichtbij met ze te zijn en dat dat na 5 dagen ook wel weer even op is, ik vind het ook altijd lastig om langere tijd dichtbij mijn ouders te zijn (hoewel ik het met carnaval héérlijk vind 5 dagen met mijn papa door te brengen). Is dat wat je bedoelt?
[ afbeelding ]
Ik ben kwaad. Ik zou zondag met een vriend naar de Ardennen gaan, met al onze kinderen. Zegt ie NU af. GVD.
Waar ben je allemaal naartoe geweest? De trekpleisters of gewoon lekker door de stad slenteren?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
SuperEen dagje wat regen gehad, voor de rest 20 graden met heel veel zon.. Heb een beetje een rode neus
Zal straks eens een lijstje maken met wat ik naar binnen gewerkt heb
Als je dit topic overleeft gaan we msnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Negeerdert!
http://www.geenstijl.tv/2009/04/rutger_besmet_met_griepvirus.html![]()
Lol @ plastic zakje om microfoon.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik werk vandaag precies een jaar bij de Mac
Werken morgenquote:
De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal naartoe geweest? De trekpleisters of gewoon lekker door de stad slenteren?
Ik ga vanavond uit eten en zit de kaart alvast te bekijken. Ik lust geen enkel voorgerecht
dat maakt de keuze ook weer een stuk makkelijker.
Ja kloptquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je het zo regelmatig 'ziet' en ruikt, wordt het ook minder aantrekkelijk volgens mij.
Alleen werkt dat niet zo voor chocoladewinkeltjes
Hier ga ik zo chocolaatjes halen voor vanavond
Dat klinkt als mijn Londenvakantie vorig jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaal
Uit etenMet wie ga je?
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn Londenvakantie vorig jaar
Ik vind Oxford street trouwens zo druk dat het niet leuk meer is
Oh klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaal
Uit etenMet wie ga je?
Gefeliciteerd met je broertjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh klinkt heerlijk. Ben er vorig jaar ook geweest, ook dit weer, was geweldig.
Met mn broertjes en ouders, omdat mn broertje jarig is. Maar op die kaart staan bijna alleen maar vlees/vis gerechten, ik ben nog op zoek naar het groen
. (ik hou van groente, en niet zo van vlees)
Ja echt super, wij hebben gewoon op ons gemak door Londen geslenterd, alle Royal Parks bezocht en verder van het prachtige weer genoten. We hadden geen zin om onze halve vakantie in de rij te staan voor attracties en dat bleek een heel goede keus te zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Nee het was ook een beetje té bij Oxford. Picadilly vond ik wel leuk, en Charing Cross ook, maar daar zijn we maar eventjes geweest (om boekenbox op te halen).
Dankjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je broertje
Staan er geen vegetarische gerechten op de kaart dan ofzo?
Uhu daar geef ik je groot gelijk in. Alles is zo ongelovelijk duur daarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt super, wij hebben gewoon op ons gemak door Londen geslenterd, alle Royal Parks bezocht en verder van het prachtige weer genoten. We hadden geen zin om onze halve vakantie in de rij te staan voor attracties en dat bleek een heel goede keus te zijn
Welk hotel zaten jullie? Wij zaten toentertijd in het Purple Inn, vlakbij Aldgate
Het water van St James weg?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu daar geef ik je groot gelijk in. Alles is zo ongelovelijk duur daar17 euro pp om even Tower Hill in te gaan
! Het enige waar we echt voor betaald hebben was de London Zoo, dat viel ons alles mee. In de boekjes staat dat het heel klein is enzo, maar toen we in het Aquarium liepen werd er omgeroepen dat de dierentuin over een half uurtje dicht zou gaan
.
De parken daar zijn zo mooiHet water van St James was alleen opeens verdwenen, waardoor je nu alleen maar buizen zag en het er stonk naar vis
![]()
Wij zaten vlakbij Victoria Station op Warwick Road, in een Best Western Hotel. Is prima bevallen
Daarvoor hoef je je niet te schamen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ga me bijna schamen, maar ik lust de vegetarische gerechten op de kaart ook niet. Het is met bladerdeeg/gepaneerd/geitenkaas/aubergine ... Denk dat ik gewoon een lekker visje neem
en misschien een salade (voorgerecht) aan laat passen, de dingen die ik niet lust eruit laat halen
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het water van St James weg?Dat was mijn favoriete park in Londen. Met
eekhoorntjes
.
In St James zaten er ook heel veel, en ze aten uit je handquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
Als je eekhoorntjes leuk vind moet je als je weer een keer in London bent naar Regent's park gaanVooral bij de ingang van Queen Mary's Gardens en bij The Boating Lake zitten héél veel eekhoorntjes
Lief hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In St James zaten er ook heel veel, en ze aten uit je hand. En eentje at mijn vriend zn hand
. Maar daar kwamen we perongeluk terecht, en zijn we eigenlijk iedere dag wel naar teruggegaan, zo leuk vonden we ze.
Nicequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef neen het volgende:
Wat zijn de tips in London? Ik ga eind deze maand als de tickets niet te duur zijn.
Oh schiessenhausen nee! Even doen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
EekhoorntjesDie zagen we ook in dat grote park naast de London Zoo
London
Fijn dat je het leuk gehad hebt, Daph!
En gefelie met je broertje Chico!
Muuuuuis! Had je nog gevraagd aan je ouders over Dartmoor?
Gewoon lekker rondlopen en naar de parkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef neen het volgende:
Wat zijn de tips in London? Ik ga eind deze maand als de tickets niet te duur zijn.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gewoon lekker rondlopen en naar de parken. Oh en tip, ga níet in een bus zitten omdat ie er zo mooi engels uitziet en je toch vrij kan reizen en 'we zien wel waar we terecht komen'. En er dan achterkomen dat je helemaal van de kaart (van Londen centrum + klein stukkie eromheen) bent gereden
.
Oh en de fontein bij Waterloobridge! Daar kan je in staan zonder nat te worden. Tenzij je Chico heet, dan denk je er langs te kunnen maar loop je finaal door een waterstraal heen en ben je de rest van de dag nat.
Covent Garden is ook leuk, veel straattheater en altijd wel wat te zien. Verder heb ik de massa gemeden, over winkels etc kan ik je weing vertellen (oh ja, Harrods is tof, vooral de speelgoedafdeling. Ze hebben er instant sneeuw!)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
Even voor de zekerheid, mocht iemand het nog niet gezien hebben...
Dit topic is zoooooo leuk!![]()
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
Soho, of Camden High Streetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef neen het volgende:
Ik heb het huisadres net opgegeven bij infofilterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch voor iets smakeloos en belachelijks, die telefoonterreur van tegenwoordig. Nou word ik net gebeld door een veel te opgewekte kip die me gaat vragen of ze met mevrouw *achternaam Heer G* spreekt. En dan die achternaam ook nog helemaal verkeerd uitgesproken. Dus ik ontken en dan tóch vindt ze het fijn dat ze me treft. Vervolgens vraagt ze of ik nog op *straatnaam huisnr* woon? Ik zeg ja. En of ik dan óók nog in Bleiswijk woon. Ja, duh! Als de straat nog klopt zal de woonplaats ook wel kloppen nog he?
Dan is ze helemáál blij, want aankomende week komen haar collega's in Bleiswijk langs de deuren, geheel vrijblijvend uiteraard, om over mijn uitvaartverzekering te praten!
Wat is dat voor iets walgelijks?
Dus ik roep dat ik geen interesse heb. Vraagt ze heel verbolgen naar de reden. "Omdat ik het bijzonder vervelend vind dat jullie me daar op mijn vrije zaterdag, in het weekend, over gaan bellen. Dáárom. Als ik iets wil met mijn uitvaartverzekering dan neem ik zelf wel contact op". Nou, ze vond het maar gek.
Ja ik vind dat ook ongepast, ik bedoel, ja je uitvaartverzekering is iets waar je over na moet denken, maar dat kan ook op een meer discrete manier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Muis, nog niet gezien! Ik ga vanavond laat kijken, eerst naar verjaardag van schoonmoeder
Weet je wat me zo dwars zit bij die telefoonterreur? Je zult maar net iemand verloren hebben of een ziek familielid hebben en dan belt er iemand om met uitvaartverzekeringen te leuren. Denken ze daar wel bij na?
Belachelijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch voor iets smakeloos en belachelijks, die telefoonterreur van tegenwoordig. Nou word ik net gebeld door een veel te opgewekte kip die me gaat vragen of ze met mevrouw *achternaam Heer G* spreekt. En dan die achternaam ook nog helemaal verkeerd uitgesproken. Dus ik ontken en dan tóch vindt ze het fijn dat ze me treft. Vervolgens vraagt ze of ik nog op *straatnaam huisnr* woon? Ik zeg ja. En of ik dan óók nog in Bleiswijk woon. Ja, duh! Als de straat nog klopt zal de woonplaats ook wel kloppen nog he?
Dan is ze helemáál blij, want aankomende week komen haar collega's in Bleiswijk langs de deuren, geheel vrijblijvend uiteraard, om over mijn uitvaartverzekering te praten!
Wat is dat voor iets walgelijks?
Dus ik roep dat ik geen interesse heb. Vraagt ze heel verbolgen naar de reden. "Omdat ik het bijzonder vervelend vind dat jullie me daar op mijn vrije zaterdag, in het weekend, over gaan bellen. Dáárom. Als ik iets wil met mijn uitvaartverzekering dan neem ik zelf wel contact op". Nou, ze vond het maar gek.
Toen ik nog post bezorgde en ook pakjes deed ik het ook liever zo, een briefje vond ik meer werk want dan moest ik nog helemaal naar het postkantoor om het pakje terug in het proces te krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:50 schreef Chicolate het volgende:
Greys, je kan laten registreren dat je niet meer lastiggevallen wil worden door verkopers. Bij mij thuis hebben we ons zelfs uit het telefoonboek laten verwijderen. Nooit meer gebeld door onbekenden.
De pakjesman hier is tof. We zaten buiten in de tuin, maar hoorden de voordeurbel niet. En toen is ie omgelopen naar de tuin om alsnog het pakje te geven. Nu heb ik mn fotostudio
. Zo tof. Hij had ook gewoon een briefje in de bus kunnen doen.
zo werd m'n moeder laatst gebeld op m'n oma's nummer (dat nog doorgeschakeld stond naar ons huis), of m'n oma geen uitvaartverzkering wou. 2 maanden nadat het oude mens overleden was, beetje zuur!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook ongepast, ik bedoel, ja je uitvaartverzekering is iets waar je over na moet denken, maar dat kan ook op een meer discrete manier.
En de GA is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus snel kieke vanavond!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
Mspoez, had die knappe meneer met de oogjes en de Barry White stem wel een plausibele reden om af te zeggen?
Volgens mij is het er dan al wel zo ongeveerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:12 schreef mspoez het volgende:
Post van de belasting met mededeling dat teruggaaf eraan komt![]()
Hoe lang duurt het voor je het dan op je rekening hebt?
Geeft niets hoor, daar vroeg ik het gewoon heel opdringerig nog een keerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef mspoez het volgende:
Oh sorry Greyssie die had ik gemist. Financiële reden is het. Kan in inkomen hoor maar weetje, dat is niet iets wat je ontdekt op de vrijdag voor vertrek toch?
*Intussen saldofoon belt*
Ik zou het wél storend vinden als ik in een museum zou zijn en een peuter zou de hele boel bij elkaar blčren. En dan niet even, maar de hele tijd. Dan ga je toch met je kind naar buiten tot het over is? Het is gebruikelijk dat het rustig/stil is in een museum. Ongepast als je dan niets aan het gebrul van je kind doet. Dat klinkt vast niet kindvriendelijk maar zo bedoel ik het helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Net nog even naar het Groninger museum geweest. Was best druk en er liep de hele tijd een peuter te blčren. Ik stoorde me er niet echt aan, maar lijkt me voor de ouders niet echt fijn als je kind de boel bij elkaar gilt en iedereen je aankijkt
.
Ik heb de laatste tijd last van rammelende eierstokken, dus een kind moet momenteel heel ver gaan, wil het mij irriterenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het wél storend vinden als ik in een museum zou zijn en een peuter zou de hele boel bij elkaar blčren. En dan niet even, maar de hele tijd. Dan ga je toch met je kind naar buiten tot het over is? Het is gebruikelijk dat het rustig/stil is in een museum. Ongepast als je dan niets aan het gebrul van je kind doet. Dat klinkt vast niet kindvriendelijk maar zo bedoel ik het helemaal niet.
Als je kind in de supermarkt loopt te gillen snap ik dat je nog even snel je boodschappen doet, maar in een museum...
Ik heb al heul lang last van rammelende eierstokken, maar ik vind het toch niet kunnenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd last van rammelende eierstokken, dus een kind moet momenteel heel ver gaan, wil het mij irriteren.
Ik vind musea sowieso niet geschikt voor kinderen. Ik zou me iig echt dood vervelen als klein hummeltje...
Ja maar dat spreekt nog enigszins tot de verbeelding. Dit waren schilderijen met thema's die eigenlijk alleen volwassenen aanspreken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al heul lang last van rammelende eierstokken, maar ik vind het toch niet kunnen![]()
Vroeger vond ik als kind het Nint (?) museum echt geweldig, maar daar mocht je dan ook overal aankomen en met dingen spelen en rommelen. Verder vond ik het Oudheidkundig Museum in Leiden echt geweldig, want ik was zwaar geïntrigeerd door mummies, Egypte, boobytraps in piramides e.d.
Daar neem ik mijn mr. mee naar toe voor zijn verjaardagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Nint is nu NEMO. En dat is nog steeds tof, ook voor grote kinderen en volwassenen
.
Ja want ik woon stiekem in Australiëquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_bejaarde_man__.html
Muis wat voor raars eet jij![]()
arme manquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_bejaarde_man__.html
Muis wat voor raars eet jij![]()
dat is echt kansloosquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Chocopasta![]()
.
De kindjes van m'n zus (7 en 6 jaar) hadden bij m'n ouders gelogeerd. Even noteren wat ze allemaal niet lusten:
- thee
- bolletje met boter (maar ze lusten wel boter op een gewone boterham)
- slagroomijs ("wij lusten alleen ijs op een stokje")
- perzikyoghurt, want er zitten stukjes in
en ga zo maar door... m'n ouders werden er knap gestoord van op den duur. En ws komt het door hun vader, want die lust ook een heleboel dingen niet.
Pff.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het anders niet zo kansloos hoorzowel bolletjes, als slagroomijs, als perzikyoghurt zijn niet bepaald de gezondste dingen. En wat maakt het uit dat ze boter wel op een boterham lusten? Geef ze dan een boterham ipv een broodje. Is goedkoper en gezonder ook nog. Thee lustte ik vroeger ook niet, dat vond ik te bitter.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pff.
Nou ik vind het wél kansloos. Bij élke maaltijd hadden ze wat te zeuren. Toen ik een paar weken geleden bij hen had zat de jongste ook al te miepen over de macaroni. Toen kreeg ze ook spaghetti met maggi. Nee, ik heb echt een hekel aan zinnige mensen, of het nu kinderen zijn of niet.
Maar goed, dat is mijn mening. Mijn kinderen zouden er iig niet mee weg komen.
Niks hoor wichiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef conleche het volgende:
Ik denk misschien dat zinnig een andere betekenis heeft in Groningen dan in de rest van NL??
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef conleche het volgende:
Toen ik klein was at ik alles. Vandaar ook dat ik hier te vinden ben.
IJsklontjes gemaakt van rum??quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:18 schreef ElisaB het volgende:
Ik dronk 's morgens thee met een ijsklontje
Ja, die houden acuut op met rammelen als ik die twee ziequote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]had jij geen last van rammelende eierstokken?
Zo erg?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, die houden acuut op met rammelen als ik die twee zie.
Nee, I wish! Ik werk bij de Leen Bakker, meestal op de gordijnafdeling.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
In wat voor winkel werk jij, D&D? Ik stel me je altijd voor in een boekwinkel, geen idee of ik dat verzonnen heb of gelezen.
Ow. Nou, dan hou ik je in gedachten toch maar in een boekwinkelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, I wish! Ik werk bij de Leen Bakker, meestal op de gordijnafdeling.
Hm, maar vind je dat dan niet lastig? Sowieso is het dan moeilijker om elke dag wat anders te eten toch? En uit eten gaan kan dan ook niet echt leuk zijn ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik moest thuis altijd alles eten, en dat deed ik ook wel. Dus bij anderen eet ik alles. Maar thuis begin ik steeds kieskeuriger te worden: mn smaak is veranderd laatste tijd en veel dingen vind ik nu echt niet lekker meer (pasta's, roomboter, te vette vleessoorten, vette sauzen etc). Dus nu ben ik alsnog een moeilijke eter. Want ik vind bijna niets echt lekker meer.
Ach, als het moet eet ik alles wel. Vind het dan alleen niet lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hm, maar vind je dat dan niet lastig? Sowieso is het dan moeilijker om elke dag wat anders te eten toch? En uit eten gaan kan dan ook niet echt leuk zijn ?
Ik vind het altijd juist leuk om dingen te proberen die ik nog nooit heb gehad, en ik eet echt vrijwel alles, op erwtensoep dus na. En geen noten, maar daar ben ik gewoon allergisch voor.
Hm, ok. Dat valt dan nog wel mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ach, als het moet eet ik alles wel. Vind het dan alleen niet lekker. Maar bijvoorbeeld spaghetti/macaroni: ik lust de pasta niet, maar de saus wel. Dus neem ik maar een klein beetje pasta (of rijst) en doe ik daar de saus op. Er word thuis niet speciaal voor mij gekookt oid. En champignons/paprika/spekjes kan je vaak nog wel uit een gerecht plukken.
Uit eten is bij bepaalde restaurants nog steeds heel erg leuk: ik hóu echt van oosters eten en ga het liefst wokken. In andere restaurants komt het meestal op spare ribs uit
. Of iets met kip/vis. Er is echt nog genoeg te vinden. Enige nadeel vind ik dat ik de 'luxe bijproducten' vaak niet lekker vind (geitenkaas, mosterd, bladerdeeg, wijnsausjes) en ik in een restaurant wel écht lekker wil eten
. Ik hou van te eenvoudige gerechten. Stoom een visje, wat groen erbij, gebakken aardappeltjes en ik ben een gelukkig kind.
Vanavond ga ik uit eten. Eerste keer in anderhalf jaar oid, dat het niet wokken is. Dus ik zie wel.
Erwtensoep, dat lust ik wel. Maar alleen als mn moeder het zelf maakt. En zonder rookworst. Uit zak vind ik soep nooit lekker, te zout
of verkeerde structuur.
Daph_, hoe beviel de treinreis?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef Daph_ het volgende:
Oh toerist spelen is ook leukDit jaa rhebben wij bekeken: Tower Brigde, London Bridge, Covent Garden, Buckingham Palace, Hyde Park, London Zoo, St James Park, Regent's park, Big Ben, Houses Of Parliament, Westminster Abbey, Piccadilly, Trafalgar Square (op de dag dat Pink er een videoclip/commercial opnam
) en we zijn naar Greenwich geweest, dat was ook errug leuk
He, het is bijna bedtijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Remsjo het volgende:
Wtf is het hier stil?
Nou al?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
He, het is bijna bedtijd. Voor mij dan.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedenavond!
Ik schrok een beetje van het lijstje van PPP. Wat eet je toch weinig! Is niet gezond hoor!
Mijn daglijstje
o. weetabix
s. half uurtje hardlopen
t. peer
l. 4 boterhammen met tomaat en knoflookyoghurt
t. 4 plakjes stokbrood met kruidenboter
d. bbq: 1 steak (100 gr), 1 halve worst, klein stukje kalkoen, stukje stokbrood, heel veel rauwkost, glaasje sekt met ijs toe
Dat maakt het totaal 662 kcalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen hier !
Heerlijk weer is het![]()
Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanileyoghurt 171 kcal
L: twee of drie boterhammen met philadelphia uitgaande van 2 boterhammen 167 + 107 kcal
D: aardappeltjes, chinese kool in kerrie, een biefstukje (echt een kleintje, maar 65 gram!) 53 + 19 + 90 kcal
Vanavond als T misschien een handje chips. 54 kcal
Hmm, het is idd weinig, maar wel meer hoor !quote:
Hmm, maar dit is echt wel normaal voor mij hoor.. avondeten was qua kcal idd wat weinig, maarja, toevallig zat er overal niet zoveel in. Het was wel gewoon een flink bord.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ja sorry, ik weet dat ik er over blijf zeuren, maar ik vind echt dat jij (en eigenlijk ook XM) meer zouden moeten eten. Jullie zijn zo jong en maken je hele metabolisme kapot op deze wijze. Zo zonde. Echt, blijvend afvallen gaat veel beter als je wat meer zou eten.
Ik eet momenteel zo verschrikkelijk, ik durf me niet te vertonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |