Ow, dat is lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben kwaad. Ik zou zondag met een vriend naar de Ardennen gaan, met al onze kinderen. Zegt ie NU af. GVD.
Watjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:11 schreef mspoez het volgende:
Ik ga ook zonder hem maar met hem en vooral met zijn kinderen is erg veel fijner. Ik baal. Maar dan heb ik hem op Skype, met zijn mooie hoofd en zijn onschuldige oogjes en dan smelt ik weer...
Gooi je bloempotten uit het raamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:14 schreef Merel het volgende:
*komt even binnenvallen*
Is het heel erg onaardig als ik de politie bel omdat er 100 studenten voor m'n deur staan te feesten? Ik wil niet de zeurderige buurvrouw zijn, maar ik wil graag slapen. En ik was niet van plan om in m'n eentje naar de 100 studenten toe te gaan om te vragen of het wat zachter mag.
Ik doe liever laf de politie bellen zodat de studenten niet weten wie er heeft geklaagdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:15 schreef ElisaB het volgende:
Gooi je bloempotten uit het raam
(ik had waarschijnlijk een telefoontje gepleegd, of mijn beeb naar buiten gestuurd)
Maak me gekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef mspoez het volgende:
Wil je m zien Eisa? Hij si s zo mooi PLUS hij heeft een Barry White stem ...
Ik had hun moeder kunnen zijnquote:
Ook altijd een goed idee: hopen en duimen dat de andere buren gaan klagenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:35 schreef Merel het volgende:
Er wordt geroepen dat iedereen naar binnen moet, dus er zullen inderdaad wel andere buren geklaagd hebben
Ik voelde al wel wat hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:47 schreef mspoez het volgende:
Elis, ik heb hem geprobeerd te cappen maar zijn "vibe" komt niet over...
Meid, ik snap er geen zak van, maar je hebt ongetwijfeld gelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:57 schreef mspoez het volgende:
Neuh, Elies. Mijn broertje was vandaag hier, uit Berlijn. Hij heeft m'n weekendmeneer gezien, live, endacht toen dat hij en ik het wel vonden zouden.![]()
Ik hoef geen mannen meer,
middag (afgaan op tijdsverschil tussen de beide posts)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |