quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef sigme het volgende:
Ok, misschien als je naakt, met zwemflappers aan, een snorkel op en een idioot zeepaard, over een pier flapstapt, toen hield er eentje het niet en lachte me straal uit![]()
![]()
Hahaha mss heb ik er wel een verkeerd beeld vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Op een beetje normale camping hóef je niet de hele tijd bloot. En sta je niet met z'n allen op een open grasveld met vierkante 'percelen'.
Ik háát mensen, kaas, voor het geval je dat nog niet opgevallen was. Dacht je dat ik tussen allemaal volk ging zitten?
Overigens, lang geleden, wel eens door het struikgewas heen een buurvrouw zien staan strijken, met een schortje voor. Zij kon ons niet zien, ze stond met d'r kont naar ons toe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef sigme het volgende:
Ok, misschien als je naakt, met zwemflappers aan, een snorkel op en een idioot zeepaard, over een pier flapstapt, toen hield er eentje het niet en lachte me straal uit![]()
![]()
Oh hoe was het?quote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeey dames
ik zie dat het nieuws hier al is binnengedrongenik had nog even willen wachten en het jullie dan zelf komen melden...
maar bij deze; ik ben dus zwanger, het is nog wel erg pril. maar ben er erg blij mee![]()
niet meer afvallen dus, maar langzaamaan wat zwaarder worden (rare gedachte)... kan ook ineens plaatsen waarom ik iets zwaarder was geworden (ook al was het maar 2 kg).
en volgens alle gegevens, ben ik uitgerekend op 01-01-2010..
bijzondere datum
nou ben pas 5 weken zwanger, ben niet misselijk, alleen erg moe. En verder nog geen rare eetgewoontes.. ga ook niet voor 2 eten, want wil straks wel snel weer een mooie strakke mamma zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Chicolate het volgende:
Echt ongelooflijk tof voor jou en je vriend BJ! Voel je je verder goed, geen last van misselijkheid oid? Dat je maar een hele fijne, probleemloze zwangerschap mag hebben met een lief en gezond kindje aan het eind
. En wel blijven posten he, ook zwangere vrouwen moeten gezond eten
. Tenzij je opeens zin hebt in haring met slagroom oid
.
Superquote:
Dat soort types zijn er ook ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha mss heb ik er wel een verkeerd beeld van![]()
Soms ga ik wel eens naar 't naaktstrand bij Scheef maar dan komt er weer een of andere vent tegenover je liggen die een half uur lang zn eigen zak gaat liggen insmeren met zonnebrandcreme
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er niet zo heel erg van genoten hebt dat ze er waren?
Ja, ik heb nogal wat privacy, en soms wat tijd voor mezelf nodig, dat ik m'n eigen ding kon doen. En dat kon nou helemaal niet, en dat brak op het eind wel wat op. Maar ik heb absoluut genoten hoor, we hebben leuke dingen gedaan en het was fijn ze te zien!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef mspoez het volgende:
Nynk, je was toch wel blij met ze? Ik snap wel dat na een periode van afstand het lastig is om weer dichtbij met ze te zijn en dat dat na 5 dagen ook wel weer even op is, ik vind het ook altijd lastig om langere tijd dichtbij mijn ouders te zijn (hoewel ik het met carnaval héérlijk vind 5 dagen met mijn papa door te brengen). Is dat wat je bedoelt?
[ afbeelding ]
Ik ben kwaad. Ik zou zondag met een vriend naar de Ardennen gaan, met al onze kinderen. Zegt ie NU af. GVD.
Waar ben je allemaal naartoe geweest? De trekpleisters of gewoon lekker door de stad slenteren?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
SuperEen dagje wat regen gehad, voor de rest 20 graden met heel veel zon.. Heb een beetje een rode neus
Zal straks eens een lijstje maken met wat ik naar binnen gewerkt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |