quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef sigme het volgende:
Ok, misschien als je naakt, met zwemflappers aan, een snorkel op en een idioot zeepaard, over een pier flapstapt, toen hield er eentje het niet en lachte me straal uit![]()
![]()
Hahaha mss heb ik er wel een verkeerd beeld vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Op een beetje normale camping hóef je niet de hele tijd bloot. En sta je niet met z'n allen op een open grasveld met vierkante 'percelen'.
Ik háát mensen, kaas, voor het geval je dat nog niet opgevallen was. Dacht je dat ik tussen allemaal volk ging zitten?
Overigens, lang geleden, wel eens door het struikgewas heen een buurvrouw zien staan strijken, met een schortje voor. Zij kon ons niet zien, ze stond met d'r kont naar ons toe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef sigme het volgende:
Ok, misschien als je naakt, met zwemflappers aan, een snorkel op en een idioot zeepaard, over een pier flapstapt, toen hield er eentje het niet en lachte me straal uit![]()
![]()
Oh hoe was het?quote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeey dames
ik zie dat het nieuws hier al is binnengedrongenik had nog even willen wachten en het jullie dan zelf komen melden...
maar bij deze; ik ben dus zwanger, het is nog wel erg pril. maar ben er erg blij mee![]()
niet meer afvallen dus, maar langzaamaan wat zwaarder worden (rare gedachte)... kan ook ineens plaatsen waarom ik iets zwaarder was geworden (ook al was het maar 2 kg).
en volgens alle gegevens, ben ik uitgerekend op 01-01-2010..
bijzondere datum
nou ben pas 5 weken zwanger, ben niet misselijk, alleen erg moe. En verder nog geen rare eetgewoontes.. ga ook niet voor 2 eten, want wil straks wel snel weer een mooie strakke mamma zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Chicolate het volgende:
Echt ongelooflijk tof voor jou en je vriend BJ! Voel je je verder goed, geen last van misselijkheid oid? Dat je maar een hele fijne, probleemloze zwangerschap mag hebben met een lief en gezond kindje aan het eind
. En wel blijven posten he, ook zwangere vrouwen moeten gezond eten
. Tenzij je opeens zin hebt in haring met slagroom oid
.
Superquote:
Dat soort types zijn er ook ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha mss heb ik er wel een verkeerd beeld van![]()
Soms ga ik wel eens naar 't naaktstrand bij Scheef maar dan komt er weer een of andere vent tegenover je liggen die een half uur lang zn eigen zak gaat liggen insmeren met zonnebrandcreme
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er niet zo heel erg van genoten hebt dat ze er waren?
Ja, ik heb nogal wat privacy, en soms wat tijd voor mezelf nodig, dat ik m'n eigen ding kon doen. En dat kon nou helemaal niet, en dat brak op het eind wel wat op. Maar ik heb absoluut genoten hoor, we hebben leuke dingen gedaan en het was fijn ze te zien!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef mspoez het volgende:
Nynk, je was toch wel blij met ze? Ik snap wel dat na een periode van afstand het lastig is om weer dichtbij met ze te zijn en dat dat na 5 dagen ook wel weer even op is, ik vind het ook altijd lastig om langere tijd dichtbij mijn ouders te zijn (hoewel ik het met carnaval héérlijk vind 5 dagen met mijn papa door te brengen). Is dat wat je bedoelt?
[ afbeelding ]
Ik ben kwaad. Ik zou zondag met een vriend naar de Ardennen gaan, met al onze kinderen. Zegt ie NU af. GVD.
Waar ben je allemaal naartoe geweest? De trekpleisters of gewoon lekker door de stad slenteren?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
SuperEen dagje wat regen gehad, voor de rest 20 graden met heel veel zon.. Heb een beetje een rode neus
Zal straks eens een lijstje maken met wat ik naar binnen gewerkt heb
Als je dit topic overleeft gaan we msnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Negeerdert!
http://www.geenstijl.tv/2009/04/rutger_besmet_met_griepvirus.html![]()
Lol @ plastic zakje om microfoon.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik werk vandaag precies een jaar bij de Mac
Werken morgenquote:
De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal naartoe geweest? De trekpleisters of gewoon lekker door de stad slenteren?
Ik ga vanavond uit eten en zit de kaart alvast te bekijken. Ik lust geen enkel voorgerecht
dat maakt de keuze ook weer een stuk makkelijker.
Ja kloptquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je het zo regelmatig 'ziet' en ruikt, wordt het ook minder aantrekkelijk volgens mij.
Alleen werkt dat niet zo voor chocoladewinkeltjes
Hier ga ik zo chocolaatjes halen voor vanavond
Dat klinkt als mijn Londenvakantie vorig jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaal
Uit etenMet wie ga je?
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn Londenvakantie vorig jaar
Ik vind Oxford street trouwens zo druk dat het niet leuk meer is
Oh klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaal
Uit etenMet wie ga je?
Gefeliciteerd met je broertjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh klinkt heerlijk. Ben er vorig jaar ook geweest, ook dit weer, was geweldig.
Met mn broertjes en ouders, omdat mn broertje jarig is. Maar op die kaart staan bijna alleen maar vlees/vis gerechten, ik ben nog op zoek naar het groen
. (ik hou van groente, en niet zo van vlees)
Ja echt super, wij hebben gewoon op ons gemak door Londen geslenterd, alle Royal Parks bezocht en verder van het prachtige weer genoten. We hadden geen zin om onze halve vakantie in de rij te staan voor attracties en dat bleek een heel goede keus te zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Nee het was ook een beetje té bij Oxford. Picadilly vond ik wel leuk, en Charing Cross ook, maar daar zijn we maar eventjes geweest (om boekenbox op te halen).
Dankjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je broertje
Staan er geen vegetarische gerechten op de kaart dan ofzo?
Uhu daar geef ik je groot gelijk in. Alles is zo ongelovelijk duur daarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt super, wij hebben gewoon op ons gemak door Londen geslenterd, alle Royal Parks bezocht en verder van het prachtige weer genoten. We hadden geen zin om onze halve vakantie in de rij te staan voor attracties en dat bleek een heel goede keus te zijn
Welk hotel zaten jullie? Wij zaten toentertijd in het Purple Inn, vlakbij Aldgate
Het water van St James weg?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu daar geef ik je groot gelijk in. Alles is zo ongelovelijk duur daar17 euro pp om even Tower Hill in te gaan
! Het enige waar we echt voor betaald hebben was de London Zoo, dat viel ons alles mee. In de boekjes staat dat het heel klein is enzo, maar toen we in het Aquarium liepen werd er omgeroepen dat de dierentuin over een half uurtje dicht zou gaan
.
De parken daar zijn zo mooiHet water van St James was alleen opeens verdwenen, waardoor je nu alleen maar buizen zag en het er stonk naar vis
![]()
Wij zaten vlakbij Victoria Station op Warwick Road, in een Best Western Hotel. Is prima bevallen
Daarvoor hoef je je niet te schamen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ga me bijna schamen, maar ik lust de vegetarische gerechten op de kaart ook niet. Het is met bladerdeeg/gepaneerd/geitenkaas/aubergine ... Denk dat ik gewoon een lekker visje neem
en misschien een salade (voorgerecht) aan laat passen, de dingen die ik niet lust eruit laat halen
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het water van St James weg?Dat was mijn favoriete park in Londen. Met
eekhoorntjes
.
In St James zaten er ook heel veel, en ze aten uit je handquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
Als je eekhoorntjes leuk vind moet je als je weer een keer in London bent naar Regent's park gaanVooral bij de ingang van Queen Mary's Gardens en bij The Boating Lake zitten héél veel eekhoorntjes
Lief hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In St James zaten er ook heel veel, en ze aten uit je hand. En eentje at mijn vriend zn hand
. Maar daar kwamen we perongeluk terecht, en zijn we eigenlijk iedere dag wel naar teruggegaan, zo leuk vonden we ze.
Nicequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef neen het volgende:
Wat zijn de tips in London? Ik ga eind deze maand als de tickets niet te duur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |