Maar Co lijkt toch niet op een biggetjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik mis McAbba wel een beetje hoor
Oh Viev, wat een dotjes!![]()
En dan noemen we haar Babetje Koteletje!
Negeerdert!quote:
Oh. Zoquote:
Wat tof! Foto? Please, please, pretty please?quote:Ik bleek er vanochtend opeens een lammetje bij te hebben!
Beterschap! En slaap lekker! Wel in bed nog even x-factor kijken he, anders kan je morgen niet meepratenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Remsjo het volgende:
mensen ik ga zo me nest in. Ff herstellen en dan morgen weer vrolijk op de spinningbike les geven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Beterschap! En slaap lekker! Wel in bed nog even x-factor kijken he, anders kan je morgen niet meepraten
Zwart, net zo zwart als die anderen (minus die bonte dan). Terwijl het geen familie is, zeggen ze.. (geloof jij het?)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. ZoIk ben niet zo scherp vandaag, dat blijkt wel.
[..]
Wat tof! Foto? Please, please, pretty please?
Wat voor kleur?
Ik vlieg zondag naar Manchester, heb je daar wat aan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg lievjens... hoe krijg ik een flinke taart in Engeland als ik 'm niet zelf wil gaan brengen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg lievjens... hoe krijg ik een flinke taart in Engeland als ik 'm niet zelf wil gaan brengen?
Babetje Koteletje was dan ook het varkentje.quote:
daar bestellen een optie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Ja dit varkentje zit voor de buis! Ga nu in de reclame een beetje ijs pakken........quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Babetje Koteletje was dan ook het varkentje.
PF maakt er een potje van!![]()
Je kijkt wel x-factor toch, biggetje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |