Je moet de OP er nog even inzetten, eigenlijkquote:Oppermachtige Remco mag zich nu sinds een jaar Officieel Sportinstructeur noemen en is bij deze ook meteen gekroond tot de '' Afbeuler ''
Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet de OP er nog even inzetten, eigenlijk.
Gewoon een beetje aan het dwalen op Fok. Toen kwam ik hier. De deur stond open dus ik kon ze naar binnen lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Top!
(Ok, linkje naar vorige deel zou er nog inmogen, maar da's voor kniesoren.)
Welkom! Vertel, wat maakte je naar slank dwalende?
Ok, wel, ik zal je even waarschuwen, de dames hier zijn nogal bloeddorstig naar vers mannenvlees, dus ik vrees voor je dat de deur nu achter je dichtgeslagen is en je voor de rest van je fokleven gedoemd bent hier fitnessinstructies te geven. Dan weet je dat vast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:08 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan het dwalen op Fok. Toen kwam ik hier. De deur stond open dus ik kon ze naar binnen lopen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, wel, ik zal je even waarschuwen, de dames hier zijn nogal bloeddorstig naar vers mannenvlees, dus ik vrees voor je dat de deur nu achter je dichtgeslagen is en je voor de rest van je fokleven gedoemd bent hier fitnessinstructies te geven. Dan weet je dat vast.
Nou om te beginnen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, wel, ik zal je even waarschuwen, de dames hier zijn nogal bloeddorstig naar vers mannenvlees, dus ik vrees voor je dat de deur nu achter je dichtgeslagen is en je voor de rest van je fokleven gedoemd bent hier fitnessinstructies te geven. Dan weet je dat vast.
Nee echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
schat ik ben zelf mannelijk en ben blij dat er wat versterking voor neen, kaas en moi is
En Armageddon. Leeggezogen en afgedankt denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
We hadden ook nog Boem-Dikkie maar die komt niet meer
Hmm? Ik dacht dat dat van dat 'laag gewicht en veel herhaling' achterhaald was? Gewoon flink aan het ijzer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nou om te beginnen:
Met krachttraining verbrand je meer calorieën dan met cardio. Je moet uiteraard wel laag gewicht en veel herhalingen maken maar het werkt wel beter
Als je echt keelontsteking hebt kan je beter naar de huisarts dan aanmodderen. Heb je witte puntjes achterin je mond / tegen je huig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:15 schreef Remsjo het volgende:
Btw, iemand mag mij ook advies geven:
Ik ben namelijk kei verkouden. Loopneus, hoofdpijn, brandend gevoel in neus en keel en bij het slikken doet het gewoon pijn. Wat moet ik doen?
Vroeg op bed, veel thee/water drinken, me eigen ziek eten aan keelsnoepjes?
Eerst kracht en daarna nog minimaal half uurtje cardioquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm? Ik dacht dat dat van dat 'laag gewicht en veel herhaling' achterhaald was? Gewoon flink aan het ijzer.
Ik doe er trouwens niet aan. (Houthakken, spitten, dat lijkt me vermoeiend genoeg.)
Nee heb gewoon een verkoudheidje denk ik. Me neus zit namelijk ook potdichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je echt keelontsteking hebt kan je beter naar de huisarts dan aanmodderen. Heb je witte puntjes achterin je mond / tegen je huig?
En anders zou ik vroeg naar bed, en zoveel drinken als aangenaam voelt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow ik interpeteerde je woorden verkeerd....
Goed eten en vroeg slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee heb gewoon een verkoudheidje denk ik. Me neus zit namelijk ook potdicht
Ben je onlangs in Mexico geweest?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Iets met heul veel rode pepers gaan koken en het vervolgens opsmikkelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee, da's McAbba en het was Nepalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef sigme het volgende:
Oh, zit Armageddon niet in India ofzo, momenteel?
Oh, die bedoel ik. Namen zijn niet mijn fort. Ik zit meestal wel in de buurt van de goede naamquote:
Zit er niks anders op hea: Trouwen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:31 schreef P.F het volgende:
Welkom Remsjo!
Mijn eerste woordje was ook bal
En je komt ook uit '87
Oh! Ik wil er ook zo eentjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:
OMGMinipiggies! http://scienceblogs.com/z(...)_pets_of_the_fut.php
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:
OMGMinipiggies! http://scienceblogs.com/z(...)_pets_of_the_fut.php
[ afbeelding ]
quote:
Maar Co lijkt toch niet op een biggetjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik mis McAbba wel een beetje hoor
Oh Viev, wat een dotjes!![]()
En dan noemen we haar Babetje Koteletje!
Negeerdert!quote:
Oh. Zoquote:
Wat tof! Foto? Please, please, pretty please?quote:Ik bleek er vanochtend opeens een lammetje bij te hebben!
Beterschap! En slaap lekker! Wel in bed nog even x-factor kijken he, anders kan je morgen niet meepratenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Remsjo het volgende:
mensen ik ga zo me nest in. Ff herstellen en dan morgen weer vrolijk op de spinningbike les geven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Beterschap! En slaap lekker! Wel in bed nog even x-factor kijken he, anders kan je morgen niet meepraten
Zwart, net zo zwart als die anderen (minus die bonte dan). Terwijl het geen familie is, zeggen ze.. (geloof jij het?)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. ZoIk ben niet zo scherp vandaag, dat blijkt wel.
[..]
Wat tof! Foto? Please, please, pretty please?
Wat voor kleur?
Ik vlieg zondag naar Manchester, heb je daar wat aan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg lievjens... hoe krijg ik een flinke taart in Engeland als ik 'm niet zelf wil gaan brengen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg lievjens... hoe krijg ik een flinke taart in Engeland als ik 'm niet zelf wil gaan brengen?
Babetje Koteletje was dan ook het varkentje.quote:
daar bestellen een optie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Ja dit varkentje zit voor de buis! Ga nu in de reclame een beetje ijs pakken........quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Babetje Koteletje was dan ook het varkentje.
PF maakt er een potje van!![]()
Je kijkt wel x-factor toch, biggetje?![]()
http://www.taartenwinkel.nl/buitenland.phpquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Nathalie gaat meedoen aan Dancing With The Stars!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Eigenlijk ben ik voor niemand dit jaar. Er zit wat mij betreft geen Nathalie of Boris bij. Maar leuk amusement is het wel.
Ik ga het proberen laat het je wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Elisa, op het werk hebben we die site al een paar keer gebruikt, altijd goed bevallen.
Nog niet naar het buitenland, maar ik las dat ze een volledige dekking in Engeland hebben.
welkom!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nou om te beginnen:
Met krachttraining verbrand je meer calorieën dan met cardio. Je moet uiteraard wel laag gewicht en veel herhalingen maken maar het werkt wel beter
Waarom zou dat niet kloppen van dat lage gewicht en veel herhaling? Als ik met zware gewichten ga trainen krijg ik zo'n bodybuilderslichaam. Het is misschien voor iedereen anders, maar voor een bepaalde groep werkt het zeker goed, licht en veel herhalingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
welkom!
maar dan niet van die KT bullshit gaan verkondigen hè...wij dames moeten helemaaaal niet laag gewicht en veel herhaling, dat is echt zó nineties!
Ik ben voor Roan, maar ik denk dat Lisa gaat winnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ook ik thuis voor de buis !
Voor wie zijn jullie?
Rachel
ja, je hebt wel een punt, maar dat geldt eigenlijk voor de minderheid van de vrouwen...en wat Remsjo zei is precies het standaard praatje dat ze op heel veel sportscholen nog verkondigen omdat dat dus blijkbaar nog steeds geleerd wordt... daarom reaeerde ik erop.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen van dat lage gewicht en veel herhaling? Als ik met zware gewichten ga trainen krijg ik zo'n bodybuilderslichaam. Het is misschien voor iedereen anders, maar voor een bepaalde groep werkt het zeker goed, licht en veel herhalingen.
Schatje ben je ook!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes, nieuwkomer en Knorretje van Oink
Ik denk eigenlijk dat ze bij de sportschool meer naar je bodytype moeten kijken. Ben het met je eens dat ze vaak een one-fits-all-advies geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, je hebt wel een punt, maar dat geldt eigenlijk voor de minderheid van de vrouwen...en wat Remsjo zei is precies het standaard praatje dat ze op heel veel sportscholen nog verkondigen omdat dat dus blijkbaar nog steeds geleerd wordt... daarom reaeerde ik erop.
maar je hebt gelijk dat het persoonlijk is (het advies voor licht en zwaar klopt in dat opzicht allebéi niet)
Dat klinkt alsof je er niet zo heel erg van genoten hebt dat ze er waren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
ik kijk geen xfactor!
Mijn ouders zijn weg. Of in ieder geval, ze zijn naar hun huisje, en ze rijden morgen ochtend heeeeel erg vroeg weg, en maken mij niet wakker. Na bijna 5 dagen constant op elkaars lip gezeten te hebben is dat ook goed, geloof ik.
Iets met tietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef conleche het volgende:
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar waarom ook alweer precies??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |