Dat. Ik heb zelfs net mijn oranje shirt uitgetrokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, niks. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin in een feestje nu.
De medicijnen liggen al lang klaar en de kans dat je er dood aan gaat is klein. Van je zorgen maken heb je meer last.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik maak me ook zorgen om die griep.
Als je ziet hoe snel het zich verspreidt en dat pas over een maand of 6 vaccins beschikbaar zijn. Snap ik nu iets niet?.
Jij weet ons op te peppenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Tamiflu haalt weinig uit hoor. En het vaccin waarmee heel NL mee ingeënt moet worden moet nog ontwikkeld worden
hij bedoelde denk ik de geblindeerde ruiten/donkere ramen. t ziet er een beetje uit als die kleine "race" bakkies van opgeschoten jongens die erdan heel harde muziek in draaien (bij ons op dorpquote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Die man die zei dat de auto er zo verdacht uit zag omdat het een zwarte Swift was?
Dat vond ik een hele rare opmerkingIk heb ook precies zo'n zwarte Swift gehad.
vikje, niet te hysterisch hoor! er zijn alleen mensen in mexico aan dod gegaan waar ze nog niet wisten wat het was en de gezondheidszorg een stuk slechter is dan hier.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik maak me ook zorgen om die griep.
Als je ziet hoe snel het zich verspreidt en dat pas over een maand of 6 vaccins beschikbaar zijn. Snap ik nu iets niet?.
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De medicijnen liggen al lang klaar en de kans dat je er dood aan gaat is klein. Van je zorgen maken heb je meer last.
In TX ook een jongetje.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vikje, niet te hysterisch hoor! er zijn alleen mensen in mexico aan dod gegaan waar ze nog niet wisten wat het was en de gezondheidszorg een stuk slechter is dan hier.
het meisje in NL heeft haar ouders niet besmet en s al aan de beterende hand...
ik zou me niet te druk maken.
[/quote]quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.
Maar dat die pas over maanden beschikbaar zijn?
Nee...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.
Maar dat die pas over maanden beschikbaar zijn?
Ik lees net in het desbetreffende topic dat er wellicht al vier doden zijn.
Die foto met dat kindje met wapperende haren (van de snelheid van de auto) krijg ik voorlopig niet van mijn netvlies denk ik.
kinderen en ouderen zijn sowieso natuurlijk de grootste risico groep., en andere mensen emt een zwakkere gezondheid. maar een gezonde hollandse meid die beschikking heeft tot goede zorg, die gaat niet zomaar dood aan swineflu.quote:
Ja klopt. Zolang ze je Tamiflu geven, kan het virus zich niet uitbreiden, maar zodra je ermee stopt, wordt je alsnog ziek. Dus goede tussenoplossing totdat het vaccin af is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Tamiflu haalt weinig uit hoor. En het vaccin waarmee heel NL mee ingeënt moet worden moet nog ontwikkeld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |