ow. nou ik heb geen swineflu, ik heb gewoon een dikke vette kater. van 3 wijntjesquote:
Oh dan las ik het net toen ze het hadden geplaatstquote:
Gohquote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef cyclechick het volgende:
Zeker is dat het incident een stempel drukt op de dag.
© NU.nl
Ja dat dacht ik ook al, geweldig goed doordachte conclusiequote:
Griep in NL? Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij nu.nl zijn ze echt nog niet wakker. Niks over de griep in NL en over de gebeurtenissen net in Apeldoorn.
quote:
Nederland heeft voldoende vaccins... Ik ben gewoon genaaidquote:Op donderdag 30 april 2009 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik ook hoor Vik. Voel me al paar dagen niet zo lekker.
Ja, ik vrees ook niet echt hoor. En dan nog, je kan er toch niks aan doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nederland heeft voldoende vaccins... Ik ben gewoon genaaid
Als het opzet was, wordt ie alsnog wel gelynched.quote:
Sorry Greysie, maar daar geloof ik niks van. Het terrein was zodanig afgebakend, dat je daar nu echt niet zomaar even kon komen op een autotochtje...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Misschien kreeg de bestuurder een hartaanval. Mijn oom is zo om het leven gekomen, auto geparkeerd, contact nog niet uit, hartaanval, keihard daardoor op het gas en zo het water in. Dus het kán wel, dat het zoiets is. Maar dan lees je ook weer elders (ooggetuigen, dus wellicht ook niet betrouwbaar) dat die auto al eerder is gesignaleerd die dag, dat hij er elders al door wilde maar werd tegengehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |