quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Hehe, vrij!
Uitgeslapen, brooddeeg gekneed, 13 km hardgelopen. In 1:11:20.
Onderweg wat fietsers tegengekomen, en ik wil niet vervelend doen, maar wat vind ik mensen die zich op koninginnedag in het oranje hijsen toch domme proleten. Zo.
Spannend boek!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:44 schreef conleche het volgende:
Goeiemorgen liefjens! Ik ben een tikkeltje brak. Gisteren zat ik in een timeworp naar 1987 of zo. Alle oude vrienden van toen waren er zo'n beetje. We zagen d'r alleen wat anders uit. Alsof we eens goed moesten slapen allemaalHet was echt hyperleuk.
Nu zit in mijn tuin in de zon te lezen en heb al 5 minuten de slappe lach om de volgende zin uit m'n boek, de hoofdpersoon ligt in bed met een meisje dat hij net kent en dan staat er dit: When I went inside her, she dug her nails into my back and as her orgasm approached, she called out another man's name exactly 16 times. I concentrated on counting them, as a way to delay myown orgasm.
Zo droog. Exactly 16 times.![]()
Om een uur of 3 of 4 ga ik denk ik nog wel even de stad in. Hoewel ik wel een beetje opzie tegen de mensenmassa. Dus misschien sla ik het over. Dunno yet. Ik heb heul niet bijgelezen, moet ik nog wat weten?
Gemeenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Wel nog even tv kijken he Mo, want ze zijn nu bij het kinderplein!
Dat moet jij toch interessant vinden!
Ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Jezus christus. Wat is dit nou? Vliegt die auto nou keihard door die mensen heen?
Lekker, die had ik gister! Aarbeien in vanilleyoghurt, jammie!!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Viking84 het volgende:Even boodschappen gedaan. Ik heb Hollandse aardbeien
. Nu zit ik met een luxeprobleem: ga ik gekookte eitjes eten, zoals ik van plan was, of aardbeien?
. En ik heb ook een fles van wat een heel lekker roseetje schijnt te zijn
.
Huh???quote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Jezus christus. Wat is dit nou? Vliegt die auto nou keihard door die mensen heen?
juhquote:
zit hier bijna zelf met tranen in m'n ogenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
Jezus. Horen jullie dat? Kinderen, mensen die niet meer bewegen, open wonden.
En de koninklijke familie zag het. Zagen jullie dat? Die waren helemaal in afgrijzen met hun hand voor de mond.
Daar lijkt het wel op...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |