De supermarkten zijn hier allemaal gewoon open!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Te laat, maar ik hoop dat Merel en Goodbye een leuke vakantie hebben!
De AH is gewoon open hier, dat is handig! Want mijn melk is op
Ja, dat vraag ik me nou ook afquote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me altijd af als ik die koninklijke familie zie lopen op Koninginnedag hoe dat dan gaat 's ochtends thuis.
Of ze kreunend hun bed uit komen, hun haar laten be-ekster-veren en dan tegen elkaar lopen mopperen "Nou schat, daar gáán we weer. Deze keer ga jij maar spijkerpoepen hoor, dan doe ik het koekhappen wel. Kreun."
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me altijd af als ik die koninklijke familie zie lopen op Koninginnedag hoe dat dan gaat 's ochtends thuis.
Of ze kreunend hun bed uit komen, hun haar laten be-ekster-veren en dan tegen elkaar lopen mopperen "Nou schat, daar gáán we weer. Deze keer ga jij maar spijkerpoepen hoor, dan doe ik het koekhappen wel. Kreun."
Zag je Bea heel enthousiast gaan klappen en Bravo! roepen tijdens dat optreden van de Afrikaanse (?) drumband toen het nog niet eens afgelopen was?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me nou ook af.
Wat heeft Méébul enorme hakken aan trouwens.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Precies dát zat ik me net te bedenken iddquote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
De Ah tot 20.00. Baas boven baas boven baasquote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies dát zat ik me net te bedenken idd. Het lijkt me zó vervelend. En dan elke keer weer lachen en zwaaien hoor. Bwuuuuhhhhh
.
En de Plus is hier tot 18 uur open. Baas boven baas
. Maar ik ga straks voor ik naar de stad ga even wat dingetjes halen
.
Ja, maar ik woon in een durrep en jij in de stad.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De Ah tot 20.00. Baas boven baas boven baas
Wonderlijk ook dat ze nooit hoeven plassen tijdens die hele dag lijkt wel!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef Aventura het volgende:
[..]Dat vroeg ik me ook af. Vooral Bea, dit is voor haar de 70ste (ofzo) keer
En al die stomme mensen langs de weg die stomme vragen stellen
ja, dat idee heb ik dus ookquote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Hier tot 22:00 uurquote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wij hebben hier niet eens een AHquote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Tena lady!!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wonderlijk ook dat ze nooit hoeven plassen tijdens die hele dag lijkt wel!
En al die goedbedoelde prullen die ze maar in ontvangst nemen. Zou dat nou allemaal een soort massaversnipperaar in gaan als ze thuis zijn?
Inderdaadquote:
Inderdaad, wanneer plassen? En op een gegeven moment wil je gewoon een boterham en ook wel een borrel. En hoe zouden ze in die bus zitten? Netjes 2 aan 2 of allemaal door elkaar? En zingen ze dan 'ik heb een potje potje potje potje ve-he-het'. En de dames hebben op het eind van de dag allemaal een voetmassage nodig. die palen van sommigen...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wonderlijk ook dat ze nooit hoeven plassen tijdens die hele dag lijkt wel!
En al die goedbedoelde prullen die ze maar in ontvangst nemen. Zou dat nou allemaal een soort massaversnipperaar in gaan als ze thuis zijn?
Je zou het bijna denken!quote:
Oh ik heb er ook 1 die tot 22.00 open is, aan de Amsterdamse straatweg, maar daar komen alle koninginnedagvierders, dus daar ga ik liever niet heen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/
De AH's maken een rondtrekkende beweging rond je durp
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft dat gat van jou geen AH Greys?
Whehehe. Bea heeft voorlopig al een mini-loempia op en nu staat ze weer te snacken! (I'm countingquote:Op donderdag 30 april 2009 10:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer plassen? En op een gegeven moment wil je gewoon een boterham en ook wel een borrel. En hoe zouden ze in die bus zitten? Netjes 2 aan 2 of allemaal door elkaar? En zingen ze dan 'ik heb een potje potje potje potje ve-he-het'. En de dames hebben op het eind van de dag allemaal een voetmassage nodig. die palen van sommigen...
Ik zag Bea net ook een oranjebittertje aannemen. Da's ook een manier om de dag een beetje door te komenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe. Bea heeft voorlopig al een mini-loempia op en nu staat ze weer te snacken! (I'm counting).
Ik zie het echt voor me in die bus. Van die chagrijnige bekken op de heen- en terugweg!
Maar géén Lidl. En die heb ik dan weer!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een AH, Plus, C1000, Hoogvliet, Super de Boer in een straal van 5 km.
Maar we gaan eigenlijk altijd naar de Plus. Behalve dan voor de appeltaartkwark!
Ik heb altijd met ze te doen en stel me elk jaar weer voor dat ze in de bus over de grond rollen om de idioteriequote:Op donderdag 30 april 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Whehehe. Bea heeft voorlopig al een mini-loempia op en nu staat ze weer te snacken! (I'm counting).
Ik zie het echt voor me in die bus. Van die chagrijnige bekken op de heen- en terugweg! Of terug een polonaise omdat ze zo gelukkig zijn dat het er weer op zit.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
René staat net op van achter zijn laptop: "de broodjes zullen nu wel klaar zijn!"
dus ik sta ook op, loop naar de oven en zie dat hij helemaal nog niet aan staat![]()
faal
Dat is vanwege de beveiling en zulks.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Goeiemorrrrrrrgen!
Ik eet een appelflap als ontbijt. En ik weiger pertinent Koninginnedag te kijken want ze geven daar verdomme 650.000 euro aan uit!!! Hoe duur is een reep peijnenburg en een pak eierkoeken nou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |