Awwww!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik weet dat je je niet met de natuur moet bemoeien TJ, maar deze merel koos er voor om haar nest te bouwen in het nisje van mijn toiletraampjeDat is bij ons een beetje ehm, hoe leg je dat uit, kasteelachtig. (Verder is er aan het huis niets kasteelachtigs hoor
). Dus dat het raampje diep ligt in een nisje.
En daaronder is het stoepje voor de voordeur. Dus als die babies gingen bewegen zouden ze te pletter vallen. Dat staat ook zo slordig he, vogellijkjes bij de voordeur...
Dus ging er een landingsbaan van tuinstoelkussens onder
Dat stond gelukkig niet slordig bij de voordeur![]()
Ja maar Kate Winslet zit niet in Das Leben der Anderenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
In een bus vol dronken tokkies op weg naar huis
The Reader was een erg mooie film. Niet spectaculair, maar goed!Das Leben der Anderen vond ik bijvoorbeeld beter, maar verder wel briljant acteerwerk
Nu slapen, als we thuis zijnverwacht elk moment het inzetten van een of ander Frans Bauer-nummer
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 01:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen nieuwe vlamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik ben alweer te laat. Maar als ik nou gewoon wens dat je een goede reis hebt? Komt vast wel uitquote:Op donderdag 30 april 2009 08:35 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe liefjens, ik kom nog even doei zeggen! Over een klein half uurtje ga ik richting Praha!
Oquote:Op donderdag 30 april 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
Vik, er was toen een heel topic over die merelbabies.
Met dramatische afloop dus
Na al mijn goedbedoelde zorgen is het nest uiteindelijk aangevallen door een eksterquote:Op donderdag 30 april 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O.
Wil je m'n dag verpesten ofzo? Nu ga ik natuurlijk je posthistory checken op zoek naar het topic....
Ik ga vanmiddag de stad in. Beetje slenteren langs de kleedjes en kraampjes, straatacts bekijken en een ijsje halen bij Australian's.
Beschuitje met wormen? Merelbabies!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Greys, ik kan je topic niet vinden! En googlen op Greys en merel en fok levert ook de verkeerde resultaten op.
Thanks voor de samenvatting. Wat jammer zeg. Maar ja, daar doe je niet zoveel aan hè... Jullie hebben je best gedaan iig.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Na al mijn goedbedoelde zorgen is het nest uiteindelijk aangevallen door een ekster![]()
Waarschijnlijk die ene die altijd bij Heer G en mij op de schouder kwam zitten (foto wel eens gezien toch?)
Eén merelbaby was helemaal weg en de andere was er nog, maar de moeder kwam niet meer terug. Het nest was ook helemaal gesloopt. En die laatste merelbaby heeft het dus ook niet gered![]()
Australian's ijsje, lekker! Veel plezier vandaag met dit práchtige weer!
Het is wel een leuk topic trouwens, ondanks de afloop.quote:
Ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:09 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is Maxima ook aangevallen door een ekster(nu op ned 1)
Het ziet er inderdaad uit alsof er een vogel in haar haar is gelandquote:Op donderdag 30 april 2009 10:09 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is Maxima ook aangevallen door een ekster(nu op ned 1)
Idd! Of appeltaartkwark flatsen!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
Frisbeeën met eierkoeken?
Dát zou een leuk spelletje voor de Kannegin zijn!
quote:
uhhu! en dan te bedenken dat ik gistermiddag zelfs nog gesmokkeld hebt met een oranjetompouce die een collega had meegenomenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:29 schreef Greys het volgende:Dank jullie. Maar ik weet zeker dat veel hetzelfde hadden gedaan!
Maar je hebt het gister dus gezellig gehad zo te lezen!
En dan nog 9 ons er af ook!
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik keek vanochtend in m'n kledingkast en concludeerde dat ik geen oranje kleding heb.
Restanten van een vogel. Waarschijnlijk aangereden onderweg.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
WTF heeft Maxima op haar haar zitten?!.
Ik ben een ramp met eten.. heel veel dingen lust ik niet (tnx momquote:Op donderdag 30 april 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
XM en Vik! Hihiiiiihihi!![]()
Mayla, ik had het even gemist, sorry. Maar je lustte dus geen sla? Goed van je dat je het toch geprobeerd hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |