Ok. Pfew!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jaja, stop maar verder hoor!. 't Is duidelijk, alles is rustig doorgegaan zonder mij.
.
En had je topless gezond?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
De foto zat in deze serie:
[ afbeelding ]
Kan je het daarmee
Toch een lief gebaar hoor! Ik ga nu slapen, maar klep rustig door, dames. Trusten!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Pfew!
Ja we hebben er nog aan gedacht om even te wachten met alles tot je terug was... maar dat duurde te lang
Uitsluitendquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
En had je topless gezond?
Slaap lekker meis; wij doen het licht zo wel uitquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch een lief gebaar hoor! Ik ga nu slapen, maar klep rustig door, dames. Trusten!
Ik heb er zelfs al in gepostquote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Elies, had jij dat Emma Eend topic in F&F al gezien?
Oh nee sorry, dan had ik je post niet gezien vanmiddagquote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs al in gepost
(of is er nu ineens iets vreschelijks aan de hand daar)
Jij bent net zo gek als ikquote:Op woensdag 29 april 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh nee sorry, dan had ik je post niet gezien vanmiddag
Maar leuk he?Ik zou er de hele dag mee bezig zijn.
Net als met die landingsbaan die ik gemaakt had voor mijn babymerels
Die toen helaas werden afgeslacht door een ekster. Hmpf. So much voor de landingsbaan.
quote:
Greysie wat ben je toch geweldigquote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik weet dat je je niet met de natuur moet bemoeien TJ, maar deze merel koos er voor om haar nest te bouwen in het nisje van mijn toiletraampjeDat is bij ons een beetje ehm, hoe leg je dat uit, kasteelachtig. (Verder is er aan het huis niets kasteelachtigs hoor
). Dus dat het raampje diep ligt in een nisje.
En daaronder is het stoepje voor de voordeur. Dus als die babies gingen bewegen zouden ze te pletter vallen. Dat staat ook zo slordig he, vogellijkjes bij de voordeur...
Dus ging er een landingsbaan van tuinstoelkussens onder
Dat stond gelukkig niet slordig bij de voordeur![]()
Dat vond die ekster ookquote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Paar minuutjes in de frituur, knapperen ze lekker weg!
Ow, wat ben je lievquote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Greys het volgende:!
Ik ben er nog speciaal een donkergroen effen tuinstoelkussen voor gaan zoeken en kopen. Dan stond het nog een beetje 'natuurlijk'Ik was bang dat als ik er een fleurig geheel onder zou leggen dat ze nooit zouden durven uitvliegen en er straks 4 volwassen merels in dat nisje gepropt zouden zitten.
D'r wordt gewoon niet betaald. Punt. Uit!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit zag ik dan weer even over het hoofd mevroi G
Mijn slanke voeding wordt van alle kanten aangevallen. Ik vergeef het meneer G vol liefdequote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
D'r wordt gewoon niet betaald. Punt. Uit!
Je hebt er toch niet om gevraagd?
Je zou juist boos op hem moeten zijn wegens het ongewenst beïnvloeden van je slanke voeding. Whehe.
yupsquote:Op woensdag 29 april 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Elies.
DOE!
NORMAAL!
Jij had precies hetzelfde gedaan.
Wel gezocht, maar niet gevonden. En dan had ik er hartverscheurend om moeten huilen. En dan had mijn nuchtere Groningse beeb me weer meewarig aangekeken en me tegen haar borst gedruktquote:Alleen jij had er wél iets op gevonden om de moordende ekster weg te houden waarschijnlijk![]()
OERlelijk. Maar zó lievquote:
Muis maakt me dood met een blije musquote:Op woensdag 29 april 2009 23:54 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh kut de minstrels! Ze hadden op M'chester airport een aanbieding, 2 voor 3 pond ofzo!
Jaaaaaquote:Ach ik moet binnenkort toch nog een keerdan neem ik ze wel mee. Zak of 4? Kan je even vooruit!
Gimme gimme gimme!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Oh goed nieuws Elisa...
Ik heb je adres nog!
Knapperd!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Oh goed nieuws Elisa...
Ik heb je adres nog!
Nee dankje mijn lompe boer zit hier naast me!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Mijn adres kan je wel krijgen, maar de man moet ik je schuldig blijven. Tenzij je mijn broer wilt
Ja, mijn broer heeft dat bedrijf, maar als sugar daddy is ie een grote fail. Dan kan je nog beter mij kiezenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef Muis006 het volgende:
Of wacht, had jouw broer niet dat bedrijf? Ik wil wel een sugar daddy!
Sugar mommaquote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, mijn broer heeft dat bedrijf, maar als sugar daddy is ie een grote fail. Dan kan je nog beter mij kiezen
Ik meld me wel als ik er geschikt voor ben! Nu ga ik eerst even slapen in de vurige hoop dat mijn migraneese hoofd & lijf zich morgen wat beter voelen.quote:
Trusten en beterschap!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik meld me wel als ik er geschikt voor ben! Nu ga ik eerst even slapen in de vurige hoop dat mijn migraneese hoofd & lijf zich morgen wat beter voelen.
Wij werken gewoon. Als enigen. De rest van het bedrijf vond dat ze vrij konden en moesten zijn. We gaan wel een beetje uitslapen en we nemen dropjes en broodjes mee naar kantoorquote:Op donderdag 30 april 2009 00:20 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Elisa, hoop dat je je morgen beter voelt om je in het Kanneginnegedruis te storten
Ik heb helemaal geen nieuwe vlamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |