Prematuurtjes...quote:
Ik zie hier echt nóóit katten!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:13 schreef Oblivion het volgende:
Ze hebben mereltjesze hebben mereltjes
ze hebben mereltjes...
![]()
Veel katten in de buurt?
Want die k*tkatten zitten altijd op de loer.
En ze willen nog wel eens het nest verlaten als ze heul niet kunnen vliegen.
Ik heb sinds een jaar of 3 ook zo'n merelnest op m'n balkon.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie hier echt nóóit katten!Dus dat is wel fijn voor ze. Voor de kat zou het ook vrij lastig klimmen zijn naar dit nest denk ik. Of onderschat ik katten nu?
![]()
Hoop alleen dat er niet eentje 'stoer' gaat lopen doen inderdaad, want dan kletteren ze zo op het stoepje voor de voordeurZal ik maar vast een stuk schuimrubber er onder leggen, just in case?
Jaquote:
Op zich niet zo'n slecht ideequote:Zal ik maar vast een stuk schuimrubber er onder leggen, just in case?
Luchtkussenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik maar vast een stuk schuimrubber er onder leggen, just in case?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
We hebben zojuist bedacht dat ik morgen 1 rol graszode ga halen (serieus) en die dan in stukken snij en op elkaar gestapeld onder het nest leg. Anders vallen ze zich echt te pletter op het stoepje, zodra ze vliegles gaan krijgen
Je moet het maar zo zien: als jij je niet met de natuur bemoei had lag daar geen stoep, maar groeit er grasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Ja vind je het echt goed? Ik ben bang dat ik me weer 'teveel met de natuur ga bemoeien'
Nou ja, pech, ik vind ze nu al veel te lief. Ik moet niet denken aan te pletter gevallen birdies op mijn stoepje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |