Volgens mij is het net zoiets als het wandelen van jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ben je toch goed bezig Sigme, knap hoor!
Wij wonen in een mooi gebied, Leekstermeer en Roden enz. Ken je dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is het net zoiets als het wandelen van jou.
Eenmaal hollende kost het me niet veel moeite, en het is hier zó mooi dat ik gewoon voor de lol en de schoonheid maar weer eens een pad insla.
Waar doe jij al dat wandelen van jou? Woon je ergens in een mooi gebied of ga je eerst een stukje met ander vervoer?
Zeg! Is dat nu een Rotterdamsche arbeidersmentaliteit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie wil me iets voor 5 wakker maken zodat ik op tijd naar huis kan?
Vriend er belt niemand dus ik kan niet eens werken.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeg! Is dat nu een Rotterdamsche arbeidersmentaliteit?![]()
De baas zijn centen zijn niet van blik vriendpresteren jij!
Sounds gooood! Wanneer krijgen we een les spinning van jou? Ik wil dat wel eens meemakenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:01 schreef cyclechick het volgende:
Goed hoor Sigme, al dat rennen van jou!
Ik voel me eigenlijk heel fit en energiek, hoewel ik gister overdag 90km had gefietst en 's avonds nog twee uur spinning heb gegeven, maar heb dan ook belachelijk veel geslapen vannacht en gister ook een uurtje tussendoor
Vandaag heb ik de hele dag spinningopleiding, dan ben ik straks gewoon gediplomeerd spinninginstructrice
Kaas heb je de kaasmobiel inmiddels weer terug?
En schijnt de zon bij jullie ook zo lekker?
Ik ken het, maar niet gedetailleerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij wonen in een mooi gebied, Leekstermeer en Roden enz. Ken je dat?
Ik ben er een aantal keer geweest, nadat we een keer eigenlijk in Kraotië waren maar daar was het geen mooi weer, en toen belandden we via Sardinië op Corsica, op een mooie naturistencamping.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
Corsica is echt prachtig!! Zowel kust als binnenland.
Ik zou ook niet durven douchen op een sportschoolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat lijkt me nou zo gek, zo'n naturistencamping. Ik durf me nog niet eens te douchen op de sportschool, laat staan dat ik in m'n nakie over een camping loop.
Respect heur!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, misschien als je naakt, met zwemflappers aan, een snorkel op en een idioot zeepaard, over een pier flapstapt, toen hield er eentje het niet en lachte me straal uit![]()
![]()
Op een beetje normale camping hóef je niet de hele tijd bloot. En sta je niet met z'n allen op een open grasveld met vierkante 'percelen'.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben ook nog nooit op een naturistencamping geweest, lijkt me ook een beetje vreemd, al ben ik niet preuts ofzo. Maar om nou de hele dag in je blote pik op een campingstoel te gaan zitten![]()
Je ziet dan ook allemaal mensen naakt die je niet eens naakt wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |