abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68586581
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Negeerdert!

http://www.geenstijl.tv/2009/04/rutger_besmet_met_griepvirus.html

Lol @ plastic zakje om microfoon.
Als je dit topic overleeft gaan we msnen
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:51:41 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68586588
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik werk vandaag precies een jaar bij de Mac

Hoe ga je dat vieren?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:53:20 #178
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68586631
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe ga je dat vieren?
Werken morgen

En als antwoord op de vraag "hoeveel Mac heb je eraan gegeten in dat jaar": ik ben juist 2 Macbroeken maten smaller geworden
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:56:30 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68586709
Als je het zo regelmatig 'ziet' en ruikt, wordt het ook minder aantrekkelijk volgens mij.

Alleen werkt dat niet zo voor chocoladewinkeltjes

Hier ga ik zo chocolaatjes halen voor vanavond
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68586716
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar ben je allemaal naartoe geweest? De trekpleisters of gewoon lekker door de stad slenteren?

Ik ga vanavond uit eten en zit de kaart alvast te bekijken . Ik lust geen enkel voorgerecht dat maakt de keuze ook weer een stuk makkelijker.
De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaal

Uit eten Met wie ga je?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:57:12 #181
148689 Muis006
pi_68586723
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je het zo regelmatig 'ziet' en ruikt, wordt het ook minder aantrekkelijk volgens mij.

Alleen werkt dat niet zo voor chocoladewinkeltjes

Hier ga ik zo chocolaatjes halen voor vanavond
Ja klopt en het is ook minder "speciaal" zeg maar omdat je zo vaak bij de Mac bent,

Chocola
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:58:27 #182
148689 Muis006
pi_68586749
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

De vorige keer zijn we naar de echte trekpleisters geweest, nu iets minder, hoewel we wel gewoon naar de Tower Bridge zijn geweest, Tower Hill (niet naar binnen, te duur en te druk) en de London Bridge. Daar waren we vorige keer wel even geweest, maar nu wat langer. Verder inderdad ook wat door de stad geslenterd. Vriendlief voelde zich niet zo lekker toen we aan het shoppen waren op Oxford, dus daar zijn we niet zo lang geweest. Was ook niet van 'vandaag moeten we dat doen' enzo dus was wel lekker relaxed allemaal

Uit eten Met wie ga je?
Dat klinkt als mijn Londenvakantie vorig jaar

Ik vind Oxford street trouwens zo druk dat het niet leuk meer is
pi_68586761
Oh ja, menuutjes van de week (ik heb zelfs de bonnetjes erbij gepakt en volgens mij klopt het zo ):

Maandag 27-04-2009
O: 2 bruine boterhammen + 2x hagelslag + optimel + thee + vitaminepillen
T: 1 bruine boterham met ardenner boterhamworst
L: 2 bruine boterhammen met ardenner boterhamworst
T: 2 krentenbollen met boter, warme chocomel met marshmallows bij Harrods
D: wrap met sla en kip
Drinken over de hele dag 0,5 liter cassis, 0,5 liter water en 3 grote glazen Fanta

Dinsdag 28-04-09
O: 2 toast met boter + paar hapjes bagel met jam + gekookt eitje + jus d’orange + thee
T: flesje fruitshoot (zwarte bessensap, errug zoet)
L: 2 sandwiches met tonijn uit blik en mais
T: water
D: einoodles met teriyakisaus, zalm, paprika, pak soi en taugé en cheesecake met bessensaus toe
Drinken over de hele dag ongeveer 0,8 liter water, 0,5 liter water met perziksmaak (2kCal/100ml)

Woensdag 29-04-09
O: 4 snee toast + scrambled eggs + gebakken champignons + 2 x boter + jus d’orange + thee met melk
T: 1 liga melk
L: 1 sandwich met ham + 1 sandwich met zalm + 0,5 liter drinkyoghurt
D: fish and chips in de pub
Drinken over de hele dag ongeveer 0,8 liter water + 0,7 liter water met perziksmaak

Donderdag 30-04-09
O: 3 snee toast + 3 x boter + 2 bakjes yoghurt + cornflakes met beetje melk + jus d’orange + thee
T:
L: 2 sandwiches met zalm en sla
T: flesje mangosap van Starbucks, grote kop warme chocomel in de pub
D: penne met roomsaus en rivierkreeftjes
T: stukje chocolade
Drinken over de hele dag ongeveer 0,8 liter water en 0,8 liter water met perzik- of sinaasappelsmaak

Vrijdag 01-05-09
O: 3 snee toast met boter + bakje yoghurt met cornflakes + banaantje + gekookt eitje + jus d‘orange + thee
T: 300 gram pitloze witte druiven
L: 1 sandwich met ham + 1 sandwich met zalm, komkommer, sla en citroenmayonaise
T: 2 appeltjes
D: klein stokbrood met kip en sla
Drinken over de hele dag ongeveer 0,6 liter water + 0,5 liter water met perziksmaak (2kCal/100ml) + 0,25 liter water met sinaasappelsmaak en een glas thee

Iedere dag sowieso 1,2 km van en naar het station gelopen, de rest van de afstanden weer ik niet . Ik zal het van het weekend eens berekenen, maar volgens mij komen we op zo'n 10 - 15 km per dag. Dat maakt mijn vette eten weer wat goed Maar hey! Hoe vaak ben je nou in Engeland? Daar hoort Engels eten bij Wel weinig fruit (en groenten), dus dat ben ik sinds gisteren weer aan het opbouwen .
pi_68586791
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat klinkt als mijn Londenvakantie vorig jaar

Ik vind Oxford street trouwens zo druk dat het niet leuk meer is
Heerlijk toch?

Nee het was ook een beetje té bij Oxford. Picadilly vond ik wel leuk, en Charing Cross ook, maar daar zijn we maar eventjes geweest (om boekenbox op te halen).
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:00:43 #185
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68586808
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Uit eten Met wie ga je?
Oh klinkt heerlijk . Ben er vorig jaar ook geweest, ook dit weer, was geweldig.

Met mn broertjes en ouders, omdat mn broertje jarig is . Maar op die kaart staan bijna alleen maar vlees/vis gerechten, ik ben nog op zoek naar het groen . (ik hou van groente, en niet zo van vlees)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68586827
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh klinkt heerlijk . Ben er vorig jaar ook geweest, ook dit weer, was geweldig.

Met mn broertjes en ouders, omdat mn broertje jarig is . Maar op die kaart staan bijna alleen maar vlees/vis gerechten, ik ben nog op zoek naar het groen . (ik hou van groente, en niet zo van vlees)
Gefeliciteerd met je broertje

Staan er geen vegetarische gerechten op de kaart dan ofzo?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:02:39 #187
148689 Muis006
pi_68586839
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Heerlijk toch?

Nee het was ook een beetje té bij Oxford. Picadilly vond ik wel leuk, en Charing Cross ook, maar daar zijn we maar eventjes geweest (om boekenbox op te halen).
Ja echt super, wij hebben gewoon op ons gemak door Londen geslenterd, alle Royal Parks bezocht en verder van het prachtige weer genoten. We hadden geen zin om onze halve vakantie in de rij te staan voor attracties en dat bleek een heel goede keus te zijn

Welk hotel zaten jullie? Wij zaten toentertijd in het Purple Inn, vlakbij Aldgate
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:06:54 #188
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68586927
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je broertje

Staan er geen vegetarische gerechten op de kaart dan ofzo?
Dankje .

Ik ga me bijna schamen, maar ik lust de vegetarische gerechten op de kaart ook niet . Het is met bladerdeeg/gepaneerd/geitenkaas/aubergine ... Denk dat ik gewoon een lekker visje neem en misschien een salade (voorgerecht) aan laat passen, de dingen die ik niet lust eruit laat halen
pi_68586953
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja echt super, wij hebben gewoon op ons gemak door Londen geslenterd, alle Royal Parks bezocht en verder van het prachtige weer genoten. We hadden geen zin om onze halve vakantie in de rij te staan voor attracties en dat bleek een heel goede keus te zijn

Welk hotel zaten jullie? Wij zaten toentertijd in het Purple Inn, vlakbij Aldgate
Uhu daar geef ik je groot gelijk in. Alles is zo ongelovelijk duur daar 17 euro pp om even Tower Hill in te gaan ! Het enige waar we echt voor betaald hebben was de London Zoo, dat viel ons alles mee. In de boekjes staat dat het heel klein is enzo, maar toen we in het Aquarium liepen werd er omgeroepen dat de dierentuin over een half uurtje dicht zou gaan .

De parken daar zijn zo mooi Het water van St James was alleen opeens verdwenen, waardoor je nu alleen maar buizen zag en het er stonk naar vis

Wij zaten vlakbij Victoria Station op Warwick Road, in een Best Western Hotel. Is prima bevallen
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:09:36 #190
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68586981
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Uhu daar geef ik je groot gelijk in. Alles is zo ongelovelijk duur daar 17 euro pp om even Tower Hill in te gaan ! Het enige waar we echt voor betaald hebben was de London Zoo, dat viel ons alles mee. In de boekjes staat dat het heel klein is enzo, maar toen we in het Aquarium liepen werd er omgeroepen dat de dierentuin over een half uurtje dicht zou gaan .

De parken daar zijn zo mooi Het water van St James was alleen opeens verdwenen, waardoor je nu alleen maar buizen zag en het er stonk naar vis

Wij zaten vlakbij Victoria Station op Warwick Road, in een Best Western Hotel. Is prima bevallen
Het water van St James weg? Dat was mijn favoriete park in Londen. Met eekhoorntjes .
pi_68587006
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje .

Ik ga me bijna schamen, maar ik lust de vegetarische gerechten op de kaart ook niet . Het is met bladerdeeg/gepaneerd/geitenkaas/aubergine ... Denk dat ik gewoon een lekker visje neem en misschien een salade (voorgerecht) aan laat passen, de dingen die ik niet lust eruit laat halen
Daarvoor hoef je je niet te schamen hoor Misschien kun je een voorgerecht met groente bij je hoofdgerecht nemen?

Ik vraag ook vaak zat een gerecht zonder bepaalde ingrediënten hoor.. Mensen schijnen tegenwoordig overal kaas overheen te gooien *ril*
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:15:26 #192
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68587132
Londen St James park Eekhoorntjes!

Hij eet uit mn hand!
pi_68587133
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het water van St James weg? Dat was mijn favoriete park in Londen. Met eekhoorntjes .
Ja Geen idee waarom eigenlijk. De ganzen stonden ook een beetje somber te kijken naar waar ooit water lag.. Zal wel weer terugkomen, maar nu is het een vreemd gezicht . Zal wel een foto posten wanneer ik mijn foto's geupload heb

Als je eekhoorntjes leuk vind moet je als je weer een keer in London bent naar Regent's park gaan Vooral bij de ingang van Queen Mary's Gardens en bij The Boating Lake zitten héél veel eekhoorntjes
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:16:49 #194
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68587167
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
Als je eekhoorntjes leuk vind moet je als je weer een keer in London bent naar Regent's park gaan Vooral bij de ingang van Queen Mary's Gardens en bij The Boating Lake zitten héél veel eekhoorntjes
In St James zaten er ook heel veel, en ze aten uit je hand . En eentje at mijn vriend zn hand . Maar daar kwamen we perongeluk terecht, en zijn we eigenlijk iedere dag wel naar teruggegaan, zo leuk vonden we ze.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:18:48 #195
236335 neen
schone schijn
pi_68587217
Wat zijn de tips in London? Ik ga eind deze maand als de tickets niet te duur zijn.
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:19:00 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68587222
Eekhoorntjes Die zagen we ook in dat grote park naast de London Zoo London Fijn dat je het leuk gehad hebt, Daph!
En gefelie met je broertje Chico!

Muuuuuis! Had je nog gevraagd aan je ouders over Dartmoor?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68587237
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In St James zaten er ook heel veel, en ze aten uit je hand . En eentje at mijn vriend zn hand . Maar daar kwamen we perongeluk terecht, en zijn we eigenlijk iedere dag wel naar teruggegaan, zo leuk vonden we ze.
Lief he Nu viel het mee met eekhoorntjes in St James, maargoed we waren daar toen de wisseling van de wacht net geweest was dus het was heel erg druk. En als er dan een eekhoorn naar beneden durfde te komen doken er gelijk 30 toeristen op af, dus ik geef de beestjes geen ongelijk dat ze toen wegbleven..

Leuke foto trouwens
pi_68587307
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef neen het volgende:
Wat zijn de tips in London? Ik ga eind deze maand als de tickets niet te duur zijn.
Nice

Persoonlijk vind ik de parken erg leuk, met name St James en Regent's Park (allebei met eekhoorntjes ). Fish and chips eten in een pub (bij de Waterloo Bridge zit er een waar je ook voor een prikkie F&C kunt eten, zal zo eens kijken hoe die heet) vind ik ook wel een aanrader. Verder hangt het er ook van af wat je zelf leuk vind en wilt doen, wil je de trekpleisters bekijken of heb je iets anders in gedachten?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:25:17 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68587360
Ik ben toen echt een toerist geweest Dus: British Museum (gratiesj!), St Paul's Cathedral, London Zoo, Tower of London, random ergens van de metro gaan en dan winkels / marktjes kijken, fish & chips eten in een pub , regent's park geloof ik dat dat andere park was... En vast nog wel meer dingen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:26:01 #200
236335 neen
schone schijn
pi_68587374
Fish and Chips zonder azijn bitte, trekpleisters kan ik ook wel gaan bekijken. Ik zal er waarschijnlijk een dag of 5 blijven op een minuut of 10 van het centrum, daar heb ik familie wonen waarmee gechilled gaat worden

Je mag zeker geen fles fritessaus in je handbagage meenemen die passen immers niet in zo'n sluitzakje
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')