abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:53:53 #251
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68593202
Dr stond chips + popcorn + tuk op tafel ... en ik had honger (want 3 boterhammen + klein stukje taart gegeten hele dag) ... FAIL .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:57:07 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68593282
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het anders niet zo kansloos hoor zowel bolletjes, als slagroomijs, als perzikyoghurt zijn niet bepaald de gezondste dingen. En wat maakt het uit dat ze boter wel op een boterham lusten? Geef ze dan een boterham ipv een broodje. Is goedkoper en gezonder ook nog. Thee lustte ik vroeger ook niet, dat vond ik te bitter.
Pff.
Nou ik vind het wél kansloos. Bij élke maaltijd hadden ze wat te zeuren. Toen ik een paar weken geleden bij hen had zat de jongste ook al te miepen over de macaroni. Toen kreeg ze ook spaghetti met maggi. Nee, ik heb echt een hekel aan zinnige mensen, of het nu kinderen zijn of niet.

Maar goed, dat is mijn mening . Mijn kinderen zouden er iig niet mee weg komen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:58:27 #253
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68593319
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pff.
Nou ik vind het wél kansloos. Bij élke maaltijd hadden ze wat te zeuren. Toen ik een paar weken geleden bij hen had zat de jongste ook al te miepen over de macaroni. Toen kreeg ze ook spaghetti met maggi. Nee, ik heb echt een hekel aan zinnige mensen, of het nu kinderen zijn of niet.

Maar goed, dat is mijn mening . Mijn kinderen zouden er iig niet mee weg komen.
had jij geen last van rammelende eierstokken?

En wat is er mis met zinnige mensen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68593616
Ik denk misschien dat zinnig een andere betekenis heeft in Groningen dan in de rest van NL??
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:11:29 #255
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68593653
Zinnige mensen?
Mijn neefje was 12 en at alleen nog maar vanillevla, suikerklontjes, van die dubbele koekjes met chocola ertussen en tot pap gekookte bloemkool met een papje. Toen is hij opgenomen in een ziekenhuis waar hij het eten van de dag kon eten of niets. Toen hij terugkwam (na een maand of wat, waarin hij redelijk normaal had leren eten) was het binnen de kortste keren weer mis. Pas toen hij in dienst ging is ie normaal gaan eten.

[ Bericht 6% gewijzigd door mspoez op 02-05-2009 17:17:07 ]
Prrrrr
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:16:55 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68593786
Toen ik klein was dronk ik thee met melk en suiker
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68593821
Toen ik klein was at ik alles. Vandaar ook dat ik hier te vinden ben.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:18:59 #258
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68593852
Ik dronk 's morgens thee met een ijsklontje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68593870
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef conleche het volgende:
Ik denk misschien dat zinnig een andere betekenis heeft in Groningen dan in de rest van NL??
Niks hoor wichie .

En Viking is geen Grunnigse, toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:21:59 #260
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:24:01 #261
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68593962
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef conleche het volgende:
Toen ik klein was at ik alles. Vandaar ook dat ik hier te vinden ben.
pi_68594004
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:18 schreef ElisaB het volgende:
Ik dronk 's morgens thee met een ijsklontje
IJsklontjes gemaakt van rum??

Ik hield van toastjes met brie. met ketchup
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:33:33 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68594228
O, 'zinnig' zal wel een Friezisme zijn dan Iig bedoel ik dus mensen die overal over zeuren.

Net The boy with the striped pyjamas gezien. Ben ik toch wel even stil van...
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:34:14 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68594248
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

had jij geen last van rammelende eierstokken?
Ja, die houden acuut op met rammelen als ik die twee zie .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:24:35 #265
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68595657
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, die houden acuut op met rammelen als ik die twee zie .
Zo erg?
pi_68596617
Breek me de bek niet open over kinderen in winkels. . Vandaag was er eentje die brullend door de winkel riep, 'want hij was een tijger'. En die ouders trokken zich er niets van aan. Net als laatst toen er eentje het speelhuisje volledig molesteerde, zei die pa verder niets dan: "Nee schat, ik heb liever niet dat je dat doet." Echt, dan kan ik zo pissig worden.

En ik ken het woord zinnig wel, hoor Vikje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68596754
In wat voor winkel werk jij, D&D? Ik stel me je altijd voor in een boekwinkel, geen idee of ik dat verzonnen heb of gelezen .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68596812
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
In wat voor winkel werk jij, D&D? Ik stel me je altijd voor in een boekwinkel, geen idee of ik dat verzonnen heb of gelezen .
Nee, I wish! Ik werk bij de Leen Bakker, meestal op de gordijnafdeling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68596815
Ik erger me ook dood aan mensen die niets lusten hoor...

Vooral wanneer kinderen dan ook nog eens niets hoeven te eten.

Ik moest altijd alles eten, en lust nu gelukkig ook alles.

behalve erwtensoep
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:12:44 #270
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68597152
Ik moest thuis altijd alles eten, en dat deed ik ook wel. Dus bij anderen eet ik alles. Maar thuis begin ik steeds kieskeuriger te worden: mn smaak is veranderd laatste tijd en veel dingen vind ik nu echt niet lekker meer (pasta's, roomboter, te vette vleessoorten, vette sauzen etc). Dus nu ben ik alsnog een moeilijke eter . Want ik vind bijna niets echt lekker meer.
pi_68597210
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, I wish! Ik werk bij de Leen Bakker, meestal op de gordijnafdeling.
Ow. Nou, dan hou ik je in gedachten toch maar in een boekwinkel .
pi_68597377
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik moest thuis altijd alles eten, en dat deed ik ook wel. Dus bij anderen eet ik alles. Maar thuis begin ik steeds kieskeuriger te worden: mn smaak is veranderd laatste tijd en veel dingen vind ik nu echt niet lekker meer (pasta's, roomboter, te vette vleessoorten, vette sauzen etc). Dus nu ben ik alsnog een moeilijke eter . Want ik vind bijna niets echt lekker meer.
Hm, maar vind je dat dan niet lastig? Sowieso is het dan moeilijker om elke dag wat anders te eten toch? En uit eten gaan kan dan ook niet echt leuk zijn ?

Ik vind het altijd juist leuk om dingen te proberen die ik nog nooit heb gehad, en ik eet echt vrijwel alles, op erwtensoep dus na . En geen noten, maar daar ben ik gewoon allergisch voor.
pi_68597387
Goodafternoon!

Net terug van de spinningopleiding, volgende week deel 2. Eigenlijk weinig nieuws gehoord, blijkt dat ik me toch behoorlijk goed heb ingelezen

En twee van de slachtoffers van koninginnedag zijn familie van een collega van de sportschool echt zo raar, en vreselijk voor ze (sowieso natuurlijk, maar toch anders als het ineens dichterbij komt)

En ik lust eigenlijk ook alles wel, behalve varkensvlees, daar ben ik niet zo dol op (maar tosti hamkaas lust ik dan weer wel)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:29:05 #274
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68597747
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hm, maar vind je dat dan niet lastig? Sowieso is het dan moeilijker om elke dag wat anders te eten toch? En uit eten gaan kan dan ook niet echt leuk zijn ?

Ik vind het altijd juist leuk om dingen te proberen die ik nog nooit heb gehad, en ik eet echt vrijwel alles, op erwtensoep dus na . En geen noten, maar daar ben ik gewoon allergisch voor.
Ach, als het moet eet ik alles wel. Vind het dan alleen niet lekker . Maar bijvoorbeeld spaghetti/macaroni: ik lust de pasta niet, maar de saus wel. Dus neem ik maar een klein beetje pasta (of rijst) en doe ik daar de saus op. Er word thuis niet speciaal voor mij gekookt oid. En champignons/paprika/spekjes kan je vaak nog wel uit een gerecht plukken.

Uit eten is bij bepaalde restaurants nog steeds heel erg leuk: ik hóu echt van oosters eten en ga het liefst wokken . In andere restaurants komt het meestal op spare ribs uit . Of iets met kip/vis. Er is echt nog genoeg te vinden. Enige nadeel vind ik dat ik de 'luxe bijproducten' vaak niet lekker vind (geitenkaas, mosterd, bladerdeeg, wijnsausjes) en ik in een restaurant wel écht lekker wil eten . Ik hou van te eenvoudige gerechten. Stoom een visje, wat groen erbij, gebakken aardappeltjes en ik ben een gelukkig kind.

Vanavond ga ik uit eten. Eerste keer in anderhalf jaar oid, dat het niet wokken is. Dus ik zie wel .

Erwtensoep, dat lust ik wel . Maar alleen als mn moeder het zelf maakt. En zonder rookworst. Uit zak vind ik soep nooit lekker, te zout of verkeerde structuur.
pi_68598287
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ach, als het moet eet ik alles wel. Vind het dan alleen niet lekker . Maar bijvoorbeeld spaghetti/macaroni: ik lust de pasta niet, maar de saus wel. Dus neem ik maar een klein beetje pasta (of rijst) en doe ik daar de saus op. Er word thuis niet speciaal voor mij gekookt oid. En champignons/paprika/spekjes kan je vaak nog wel uit een gerecht plukken.

Uit eten is bij bepaalde restaurants nog steeds heel erg leuk: ik hóu echt van oosters eten en ga het liefst wokken . In andere restaurants komt het meestal op spare ribs uit . Of iets met kip/vis. Er is echt nog genoeg te vinden. Enige nadeel vind ik dat ik de 'luxe bijproducten' vaak niet lekker vind (geitenkaas, mosterd, bladerdeeg, wijnsausjes) en ik in een restaurant wel écht lekker wil eten . Ik hou van te eenvoudige gerechten. Stoom een visje, wat groen erbij, gebakken aardappeltjes en ik ben een gelukkig kind.

Vanavond ga ik uit eten. Eerste keer in anderhalf jaar oid, dat het niet wokken is. Dus ik zie wel .

Erwtensoep, dat lust ik wel . Maar alleen als mn moeder het zelf maakt. En zonder rookworst. Uit zak vind ik soep nooit lekker, te zout of verkeerde structuur.
Hm, ok. Dat valt dan nog wel mee.

Uit eetze !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')