abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:26:01 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68587375
Ohja! En The Globe Theater
Met eventueel Tate Modern ernaast als je van moderne kunst houdt (ik niet zo)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:26:11 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68587382
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eekhoorntjes Die zagen we ook in dat grote park naast de London Zoo London Fijn dat je het leuk gehad hebt, Daph!
En gefelie met je broertje Chico!

Muuuuuis! Had je nog gevraagd aan je ouders over Dartmoor?
Oh schiessenhausen nee! Even doen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:26:26 #203
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68587388
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef neen het volgende:
Wat zijn de tips in London? Ik ga eind deze maand als de tickets niet te duur zijn.
Gewoon lekker rondlopen en naar de parken . Oh en tip, ga níet in een bus zitten omdat ie er zo mooi engels uitziet en je toch vrij kan reizen en 'we zien wel waar we terecht komen'. En er dan achterkomen dat je helemaal van de kaart (van Londen centrum + klein stukkie eromheen) bent gereden .

Oh en de fontein bij Waterloobridge! Daar kan je in staan zonder nat te worden. Tenzij je Chico heet, dan denk je er langs te kunnen maar loop je finaal door een waterstraal heen en ben je de rest van de dag nat .

Covent Garden is ook leuk, veel straattheater en altijd wel wat te zien . Verder heb ik de massa gemeden, over winkels etc kan ik je weing vertellen (oh ja, Harrods is tof, vooral de speelgoedafdeling. Ze hebben er instant sneeuw!)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:27:07 #204
148689 Muis006
pi_68587398
pi_68587440
Oh toerist spelen is ook leuk Dit jaa rhebben wij bekeken: Tower Brigde, London Bridge, Covent Garden, Buckingham Palace, Hyde Park, London Zoo, St James Park, Regent's park, Big Ben, Houses Of Parliament, Westminster Abbey, Piccadilly, Trafalgar Square (op de dag dat Pink er een videoclip/commercial opnam ) en we zijn naar Greenwich geweest, dat was ook errug leuk

Vriendlief is terug van wielrennen, dus ik ga maar weer eens gezellig doen hier
pi_68587475
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gewoon lekker rondlopen en naar de parken . Oh en tip, ga níet in een bus zitten omdat ie er zo mooi engels uitziet en je toch vrij kan reizen en 'we zien wel waar we terecht komen'. En er dan achterkomen dat je helemaal van de kaart (van Londen centrum + klein stukkie eromheen) bent gereden .

Oh en de fontein bij Waterloobridge! Daar kan je in staan zonder nat te worden. Tenzij je Chico heet, dan denk je er langs te kunnen maar loop je finaal door een waterstraal heen en ben je de rest van de dag nat .

Covent Garden is ook leuk, veel straattheater en altijd wel wat te zien . Verder heb ik de massa gemeden, over winkels etc kan ik je weing vertellen (oh ja, Harrods is tof, vooral de speelgoedafdeling. Ze hebben er instant sneeuw!)
Ik dacht dat wij de enigen waren die dat met zo'n bus hadden meegemaakt We zaten plotseling ergens helemaal in het noorden van London en de buschauffeur lachte ons gewoon uit toen we vroegen hoe we terug moesten komen "Are you lost? Ha ha ha!" We stonden opeens op een afgelegen busstation, waar geen bus terugging

Harrods is inderdaad een must-see. Tip: haal wel een plattegrondje als je specifiek iets zoekt, wij waren ook dit jaar weer verdwaald
pi_68587510
Vriendlief is terug van wielrennen, ik ga even gezellig doen
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:34:24 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68587561
quote:
+

Thanks a bunch! *gaat checken*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 mei 2009 @ 12:58:44 #209
163650 Greys
pi_68588109
Even voor de zekerheid, mocht iemand het nog niet gezien hebben...
Dit topic is zoooooo leuk!

Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:22:13 #210
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68588517
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
Even voor de zekerheid, mocht iemand het nog niet gezien hebben...
Dit topic is zoooooo leuk!

Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:25:58 #211
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68588570
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef neen het volgende:
Wat zijn de tips in London? Ik ga eind deze maand als de tickets niet te duur zijn.
Soho, of Camden High Street

en The Northern Subway Line
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 mei 2009 @ 13:33:03 #212
163650 Greys
pi_68588674
Wat is dat toch voor iets smakeloos en belachelijks, die telefoonterreur van tegenwoordig. Nou word ik net gebeld door een veel te opgewekte kip die me gaat vragen of ze met mevrouw *achternaam Heer G* spreekt. En dan die achternaam ook nog helemaal verkeerd uitgesproken. Dus ik ontken en dan tóch vindt ze het fijn dat ze me treft. Vervolgens vraagt ze of ik nog op *straatnaam huisnr* woon? Ik zeg ja. En of ik dan óók nog in Bleiswijk woon. Ja, duh! Als de straat nog klopt zal de woonplaats ook wel kloppen nog he?
Dan is ze helemáál blij, want aankomende week komen haar collega's in Bleiswijk langs de deuren, geheel vrijblijvend uiteraard, om over mijn uitvaartverzekering te praten!

Wat is dat voor iets walgelijks?
Dus ik roep dat ik geen interesse heb. Vraagt ze heel verbolgen naar de reden. "Omdat ik het bijzonder vervelend vind dat jullie me daar op mijn vrije zaterdag, in het weekend, over gaan bellen. Dáárom. Als ik iets wil met mijn uitvaartverzekering dan neem ik zelf wel contact op". Nou, ze vond het maar gek.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:38:31 #213
148689 Muis006
pi_68588764
GREEEEEEEEYSJE

Heb je de nieuwe GA gezien?!?!?!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:40:51 #214
236335 neen
schone schijn
pi_68588814
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch voor iets smakeloos en belachelijks, die telefoonterreur van tegenwoordig. Nou word ik net gebeld door een veel te opgewekte kip die me gaat vragen of ze met mevrouw *achternaam Heer G* spreekt. En dan die achternaam ook nog helemaal verkeerd uitgesproken. Dus ik ontken en dan tóch vindt ze het fijn dat ze me treft. Vervolgens vraagt ze of ik nog op *straatnaam huisnr* woon? Ik zeg ja. En of ik dan óók nog in Bleiswijk woon. Ja, duh! Als de straat nog klopt zal de woonplaats ook wel kloppen nog he?
Dan is ze helemáál blij, want aankomende week komen haar collega's in Bleiswijk langs de deuren, geheel vrijblijvend uiteraard, om over mijn uitvaartverzekering te praten!

Dus ik roep dat ik geen interesse heb. Vraagt ze heel verbolgen naar de reden. "Omdat ik het bijzonder vervelend vind dat jullie me daar op mijn vrije zaterdag, in het weekend, over gaan bellen. Dáárom. Als ik iets wil met mijn uitvaartverzekering dan neem ik zelf wel contact op". Nou, ze vond het maar gek.

Ik heb het huisadres net opgegeven bij infofilter
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 mei 2009 @ 13:42:57 #215
163650 Greys
pi_68588841
Muis, nog niet gezien! Ik ga vanavond laat kijken, eerst naar verjaardag van schoonmoeder

Weet je wat me zo dwars zit bij die telefoonterreur? Je zult maar net iemand verloren hebben of een ziek familielid hebben en dan belt er iemand om met uitvaartverzekeringen te leuren. Denken ze daar wel bij na?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:46:24 #216
148689 Muis006
pi_68588884
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Muis, nog niet gezien! Ik ga vanavond laat kijken, eerst naar verjaardag van schoonmoeder

Weet je wat me zo dwars zit bij die telefoonterreur? Je zult maar net iemand verloren hebben of een ziek familielid hebben en dan belt er iemand om met uitvaartverzekeringen te leuren. Denken ze daar wel bij na?
Ja ik vind dat ook ongepast, ik bedoel, ja je uitvaartverzekering is iets waar je over na moet denken, maar dat kan ook op een meer discrete manier.

En de GA is echt dus snel kieke vanavond!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:46:43 #217
236335 neen
schone schijn
pi_68588886
Ze bellen mijn oma ook altijd en die is vaak wat in de war dus wanneer ze zeggen dat zij een prijs heeft gewonnen snapt ze niet dat je ergens lid van moet worden om iets te krijgen. Want dat moet je echt superduidelijk tegen haar zeggen. En dan is ze weer ergens lid van wat weer moeilijk af is te zeggen
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:50:29 #218
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68588952
Greys, je kan laten registreren dat je niet meer lastiggevallen wil worden door verkopers. Bij mij thuis hebben we ons zelfs uit het telefoonboek laten verwijderen. Nooit meer gebeld door onbekenden .

De pakjesman hier is tof . We zaten buiten in de tuin, maar hoorden de voordeurbel niet. En toen is ie omgelopen naar de tuin om alsnog het pakje te geven. Nu heb ik mn fotostudio . Zo tof. Hij had ook gewoon een briefje in de bus kunnen doen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68588973
Toen ik op mijn vaders huis paste belde er eens eentje, met een inbraakverzekeringsaanbod. En toen ik dat afsloeg vroeg die persoon "oh, wordt er nooit ingebroken in <plaatsnaam>?".
Ik zie daar smerige insinuatie in, gek he?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:52:32 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68588988
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:

Belachelijk!
Ik krijg schriftelijk aanbiedingen van uitvaartverzekeringen en als ik daar dan niet op reageer krijg ik een brief met schuin erover "herinnering" gedrukt, alsof 't om een niet betaalde rekening gaat
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:52:34 #221
236335 neen
schone schijn
pi_68588990
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:50 schreef Chicolate het volgende:
Greys, je kan laten registreren dat je niet meer lastiggevallen wil worden door verkopers. Bij mij thuis hebben we ons zelfs uit het telefoonboek laten verwijderen. Nooit meer gebeld door onbekenden .

De pakjesman hier is tof . We zaten buiten in de tuin, maar hoorden de voordeurbel niet. En toen is ie omgelopen naar de tuin om alsnog het pakje te geven. Nu heb ik mn fotostudio . Zo tof. Hij had ook gewoon een briefje in de bus kunnen doen.
Toen ik nog post bezorgde en ook pakjes deed ik het ook liever zo, een briefje vond ik meer werk want dan moest ik nog helemaal naar het postkantoor om het pakje terug in het proces te krijgen

Nu ga ik naar Groningen, blues shizzle bekijken de laters
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:53:15 #222
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68589002
btw neenboy, ´t is al minstens 15 jaar geleden dat ik in London was maar mn souvenir hangt hier nog altijd aan de muur

pi_68589015
Het mooiste van ingeschreven staan bij de anti-belbeweging is dat ik vervolgens tegen de belbedrijven kan zeggen dat ik alleen zaken doe met nette bedrijven, en dat nette bedrijven geen mensen bellen die geregistreerd staan.

Als ik ergens de telefoon opneem waar ik niet weet of er geregistreerd is bij de antibelterreurdienst maak ik daar een variant op: geen zaken doen me t belterroristen, maar die eerste is toch lekkerder want er is geen verweer hunnerzijds.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68589074
Telefoonterreur is idd zwaar irritant!!
Lang leven infofilter!

Londen lijkt me echt super! Engeland sowieso. Nog nooit geweest, maar wel nog van plan.

Net lekker gevoetbald met me kleine man..Toch nog iets aan 'sport' gedaan vandaag
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:04:16 #225
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68589229
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik vind dat ook ongepast, ik bedoel, ja je uitvaartverzekering is iets waar je over na moet denken, maar dat kan ook op een meer discrete manier.

En de GA is echt dus snel kieke vanavond!
zo werd m'n moeder laatst gebeld op m'n oma's nummer (dat nog doorgeschakeld stond naar ons huis), of m'n oma geen uitvaartverzkering wou. 2 maanden nadat het oude mens overleden was, beetje zuur!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')