Daph_, hoe beviel de treinreis?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef Daph_ het volgende:
Oh toerist spelen is ook leukDit jaa rhebben wij bekeken: Tower Brigde, London Bridge, Covent Garden, Buckingham Palace, Hyde Park, London Zoo, St James Park, Regent's park, Big Ben, Houses Of Parliament, Westminster Abbey, Piccadilly, Trafalgar Square (op de dag dat Pink er een videoclip/commercial opnam
) en we zijn naar Greenwich geweest, dat was ook errug leuk
He, het is bijna bedtijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Remsjo het volgende:
Wtf is het hier stil?
Nou al?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
He, het is bijna bedtijd. Voor mij dan.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedenavond!
Ik schrok een beetje van het lijstje van PPP. Wat eet je toch weinig! Is niet gezond hoor!
Mijn daglijstje
o. weetabix
s. half uurtje hardlopen
t. peer
l. 4 boterhammen met tomaat en knoflookyoghurt
t. 4 plakjes stokbrood met kruidenboter
d. bbq: 1 steak (100 gr), 1 halve worst, klein stukje kalkoen, stukje stokbrood, heel veel rauwkost, glaasje sekt met ijs toe
Dat maakt het totaal 662 kcalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen hier !
Heerlijk weer is het![]()
Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanileyoghurt 171 kcal
L: twee of drie boterhammen met philadelphia uitgaande van 2 boterhammen 167 + 107 kcal
D: aardappeltjes, chinese kool in kerrie, een biefstukje (echt een kleintje, maar 65 gram!) 53 + 19 + 90 kcal
Vanavond als T misschien een handje chips. 54 kcal
Hmm, het is idd weinig, maar wel meer hoor !quote:
Hmm, maar dit is echt wel normaal voor mij hoor.. avondeten was qua kcal idd wat weinig, maarja, toevallig zat er overal niet zoveel in. Het was wel gewoon een flink bord.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ja sorry, ik weet dat ik er over blijf zeuren, maar ik vind echt dat jij (en eigenlijk ook XM) meer zouden moeten eten. Jullie zijn zo jong en maken je hele metabolisme kapot op deze wijze. Zo zonde. Echt, blijvend afvallen gaat veel beter als je wat meer zou eten.
Ik eet momenteel zo verschrikkelijk, ik durf me niet te vertonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |