Btw ik heb vakantie!!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Asyniur het volgende:
uhm hoe zien jullie dat voor je? Waar vang ik de urine in op? Waar leg ik de test 5-10 minuten plat neer zodat ik hem daarna kan aflezen? Nog buiten beschouwing gelaten dat mijn pauzes vaak erbij inschieten
Oe.. nog zelfs voor je NODquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
omdat ik het toch echt echt echt zeker wilde weten nog een tweede testje gedaan
(welke daardoor eigenlijk nog veeeeeel spannender was... )
maar het is dus echt zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oe.. nog zelfs voor je NODMaar dat kan niet missen hoor, hardstikke zwangert
Weet je zeker dat het duivels zijn? Want dit is wel heel kort!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef Poezebeest het volgende:
Hier lijken de duivels te zijn gearriveerdVind ik echt heel raar want ik heb al maanden een cyclus van ongeveer 33 dagen en nu zitten we pas op dag 25. Afgelopen weekend gaf mijn ovulatietest een dikke vette streep, dus we zitten pas 4 dagen na mijn ovulatie. Waarom word ik dan opeens ongesteld, potverdorie....
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het nietIk heb een hele regelmatige cyclus en dit is echt veel te vroeg! Even afwachten of het ook daadwerkelijk doorzet want ik wil gewoon mee doen met de streepjesregen rond 10 mei en niet vroegtijdig afhaken
Oh Flugel, wat een goed nieuws zeg. Lekker snel alweerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Hier wordt het volgens mij ook klussen, de ovulatietest is in ieder geval al donkerder aan het worden. Ben benieuwd of het doorzet naar een overduidelijk positieve test.
Psies... FFF-en, KvK-en, het maakt niet uitquote:Naja, klussen doen we toch wel
BJ!!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
omdat ik het toch echt echt echt zeker wilde weten nog een tweede testje gedaan
(welke daardoor eigenlijk nog veeeeeel spannender was... )
maar het is dus echt zo![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het uiteraard vanmorgen nogmaals aangegeven dus het is wel echt bekend. En op dit moment heeft hij dus geen reden om Clomid voor te schrijven. Als ik een maand eerder had laten prikken dan waarschijnlijk dus wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef happyme28 het volgende:
Mijn ervaring is dat je moet vragen om wat je wilt. Dingen als 'hij zou het moeten weten' valt helaas nogal eens tegen. Misschien kun je na een paar maanden als het nog niet gelukt is en niet ongesteld bent geworden, nogmaals een afspraak maken en vragen of hij Clomid wil voorschrijven.
Ik hoop dat je toch snel zwanger zult rakeneen cadeautje van de natuur
Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:
Niet echt nieuws hier,zijn nergens meer te bekennen, afwachten dus!
Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8equote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.
Duimt hard voor je.
Damn, het wordt wel spannend zo hoor. Trek je het een beetje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8e
Jip, maar er zitten nog meer vitaminen in en Vitex Cactes nogwat, wat je cyclus ondersteund. Ik vind het een nadeel dat het van die grote pillen zijn die je 2x per dag moet nemen én ik verwijt nu de Vitex Cactes nogwat mijn rare cyclusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:07 schreef milka82 het volgende:
Wat kunnen jullie goed wachten! Ik zou ook, heelwachten tot mijn NOD maar mooi dat ik twee dagen van tevoren al over een stokje heen aan het piesen was.... Negatief dus. Nu wil ik perse deze maand wachten tot mijn NOD... maar of het lukt? Dat etos zwanger worden, is dat het zelfde als foliumzuur?
de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef Poezebeest het volgende:
wie is de hsg, mijsje, ken die afkorting niet
Lijkt me idd niet fijn! Ben wel heel benieuwd wat de gyn vrijdag gaat zeggen tegen je! Nog maar een paar daagjes...quote:Op zondag 3 mei 2009 00:38 schreef mijsje het volgende:
[..]
de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...
http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80328023215441#n1 dat dus...
was niet erg fijn...
Dito, maar zowiezo ben ik erg blij met dit topic omdat je je verhalen met je 'omgeving' toch niet snel deelt op dit punt. Dusquote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef judes het volgende:
Erg vervelend voor je dat je je zo rot voelt, Ymme! Maar ik kan het me goed voorstellen. Je moet jezelf gewoon de tijd gunnen om er overheen te komen.
Ik sluit me ook nog maar even aan bij alle complimentjes over Mijsje.
Ik heb als ik mijn eisprong aan de linkerkant heb, dus ook heftige pijn. Linksonder heftige steken met uitstraling naar de onderrug en achterkant van mijn bovenbeen. Het lijkt een beetje op hernia pijn wat ik van mijn man begreep toen ik de pijn omschreef. Blindedarm zit rechts dus bij mij was dat het duidelijk niet, maar ik kan me voorstellen dat je dat er mee verward. Ik kan dan dus niet normaal achter mijn bureau zitten, moet gewoon regelmatig even gaan staan, lijkt wel een soort beknelling.quote:Heeft hier verder iemand ervaring mee? Happy, ik las dat jij er ook regelmatig pijn van hebt, wat voel je dan precies? Ik hoop eigenlijk dat ik nu niet iedere cyclus op zo'n drama kan gaan rekenen...
Dat voel ik iedere maand bij mijn eisprong. De eerste keer was wel het ergste, ik kon niet lopen, deedt zo'n pijn. Ben toen ook naar de dokter geweest en er werd direct een blaasontstekking test gedaan.. die was negatief. Toen ik een maand later weer deze pijn had dacht ik.. me eisprong. Maand daarna precies weer dezelfdequote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef judes het volgende:
Erg vervelend voor je dat je je zo rot voelt, Ymme! Maar ik kan het me goed voorstellen. Je moet jezelf gewoon de tijd gunnen om er overheen te komen.
Ik had afgelopen weekend toch iets raars... Zaterdagochtend had ik mijn tempstijging, dus eisprong was geweest. Rond 11 uur kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn onderbuik. Net of alles samenkrampte ofzo. Na een uur was het nog niet minder geworden dus maar de huisartsenpost gebeld. Daar kon ik vrij snel terecht, al was het erheen rijden vreselijk omdat zitten nog meer pijn deed. Net of mijn binnenste dan omhoog geduwd werd. De dokter kon niks raars horen, voelen of zien, de test voor een blaasontsteking was ook negatief. Hij vroeg toen waar ik in mijn cyclus zat, en kwam toen tot de conclusie dat het waarschijnlijk middenpijn was. (pijn bij de eisprong) Ik dacht echt vanIk heb dat nog nooit eerder gehad, en dan nu ineens zo hefitg! Ik heb nog even gegoogled daarna, en mijn symptomen kwamen idd wel overeen, er stond ook bij dat artsen soms denken dat het blindedarmontsteking is, zo heftig kan het dus zijn. (daar was ik dus ook wel even bang voor) Ik heb er de rest van de dag nog last van gehad, al werd het na het innemen van een pijnstiller gelukkig wel dragelijk. Nu voel ik het nog steeds, net of ik van binnen spierpijn heb in mijn onderbuik.
Heeft hier verder iemand ervaring mee? Happy, ik las dat jij er ook regelmatig pijn van hebt, wat voel je dan precies? Ik hoop eigenlijk dat ik nu niet iedere cyclus op zo'n drama kan gaan rekenen...
quote:Op maandag 4 mei 2009 06:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben het natuurlijk helemaal niet eens met wat iedereen hier over mijsje zegt.
ik vind 'r veel lieverdur![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef judes het volgende:
Judes, ik heb voor mijn idee nog nooit mijn eisprong gevoeld, en als iemand zei dat het zo verschrikkelijk zeer kon doen, vond ik dat vreemd... maar ik ben toen ik 16 was geopereerd aan m'n blinde darm... niet omdat hij nou zo ontzettend ontstoken was (bleek tijdens de operatie) maar omdat er net een eitje gesprongen was... (was wel verkeerd gesprongen toen, was aan de buitenkant van de eierstok blijven zitten, was weggebrand... en evengoed was de blindedarm (ehm, nee, het wormvormig aanhangsel) er ook maar uitgehaald...) Ik geloofde nooit zo dat het echt door die eisprong was dat het zo zeer deed en dat ik zelfs geopereerd werd.... maar verhalen die ik verder gehoord heb... het zou best kunnen. daarna heb ik het trouwens ook nooit meer echt gevoeld, de eisprong. Goed dat je arts het wel herkende!quote:Ik had afgelopen weekend toch iets raars... Zaterdagochtend had ik mijn tempstijging, dus eisprong was geweest. Rond 11 uur kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn onderbuik. Net of alles samenkrampte ofzo. Na een uur was het nog niet minder geworden dus maar de huisartsenpost gebeld. Daar kon ik vrij snel terecht, al was het erheen rijden vreselijk omdat zitten nog meer pijn deed. Net of mijn binnenste dan omhoog geduwd werd. De dokter kon niks raars horen, voelen of zien, de test voor een blaasontsteking was ook negatief. Hij vroeg toen waar ik in mijn cyclus zat, en kwam toen tot de conclusie dat het waarschijnlijk middenpijn was. (pijn bij de eisprong) Ik dacht echt vanIk heb dat nog nooit eerder gehad, en dan nu ineens zo hefitg! Ik heb nog even gegoogled daarna, en mijn symptomen kwamen idd wel overeen, er stond ook bij dat artsen soms denken dat het blindedarmontsteking is, zo heftig kan het dus zijn. (daar was ik dus ook wel even bang voor) Ik heb er de rest van de dag nog last van gehad, al werd het na het innemen van een pijnstiller gelukkig wel dragelijk. Nu voel ik het nog steeds, net of ik van binnen spierpijn heb in mijn onderbuik.
Heeft hier verder iemand ervaring mee? Happy, ik las dat jij er ook regelmatig pijn van hebt, wat voel je dan precies? Ik hoop eigenlijk dat ik nu niet iedere cyclus op zo'n drama kan gaan rekenen...
POEZEBEEST helemaal hieperdepieper...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef mijsje het volgende:
-knip-
Ik heb ook etos zwanger worden. die ging ik vorig jaar gebruiken, en toen was ik opeens wel snel zwanger... die heb ze ook nog in huis, kan ze zo weer pakken als we weer iets verder in het proces zijn, -knip-
Ik schrijf in afkortingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee, ik heb niet zo'n dagboekje. Het houdt me een beetje tegen dat alles dan zo vast staat op papier. Straks leest iemand het... ik weet niet waarom ik het zo'n onprettig idee vind. Kan het ook wel redelijk onthouden hoor, wat ik vorige maand voelde. Al hoop je elke maand dat het net een ander soort krampje is.V Ik had vorige maand bijvoorbeeld al kramp in mijn onderbuik vanaf een week voor NOD. Een week voor NOD is dus gisteren/vandaag. Ik voel al een aantal dagen een soort van zware buik, echt weer anders dan vorige maand. Gisteren ook andere steken in mijn boobies, niet bij de tepels maar gewoon overal. Links en rechts. We zullen maar weer verder wachten.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik ben ook wel heel blij met jullie allemaal! Hier kan ik goed mijn verhaal kwijt en de steun van anderen is ook erg fijn. Dus bedankt iedereen!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dito, maar zowiezo ben ik erg blij met dit topic omdat je je verhalen met je 'omgeving' toch niet snel deelt op dit punt. Dusvoor allemaal.
![]()
![]()
![]()
[..]
kleuken it is... of klökenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
we kunnen dat wel stapje voor stapje veranderen. Vanaf nu is het kleuken en dan over een jaar of wat mag het vast wel met een n
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
je kunt er je ei kwijt
Na die free trial hoef je niet te gaan betalen.Je kan em dan niet meer zo heel uitgebreid gebruiken maar nog steeds je temp en ovu testen enzo invoeren.Ik vind de site echt ideaal,je krijgt alles zo lekker duidelijk in beeld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef judes het volgende:
Ik heb van die cycluskaarten uitgeprint en daar kun je heel veel op kwijt. Dan kun je ook heel makkelijk terugkijken naar de vorige cyclussen. Als je bang bent dat iemand anders het leest kun je het ook nog op internet bijhouden natuurlijk. (op myfertilitycharts.com kun je heel veel info kwijt) De beste site vind ik fertilityfriend, alleen moet je daar na je free trial voor betalen en dat vind ik het niet waard.
Dit is dus het ideale hulpmiddel voor control-freaks like me!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien vinden sommigen van jullie deze kalender in het Nederlands ook wel fijn. Ik vond het ideaal (totdat ik iets dergelijks op mijn iphone vond)
http://www.menstruatiekalender.net/
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Poezebeest het volgende:
Ik baal wel heel erg, als dekomen is dit 9 dagen na mijn eisprong, is wel heel snel
Zo heeft mijn eitje toch nooit de kans om zich in te nestelen, grmbl, wordt er bijna boos om
Dat knagende gevoel herken ik hoor. Zoals iemand die al twee kinderen heeft, voor een derde keer 'per ongeluk' zwanger wordt en niet zeker weet of ze wel een derde wil. Dat voel oneerlijk en dat is het waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
Thnx voor het wegjagen meiden, hoop dat ze zich er dit keer weer iets van aantrekken!
Ik heb geen afgunst naar anderen die wel zwanger zijn en waarvan ik denk, moest dat nu net bij hun, als in rokende moeders, ongewenste en ongeplande zwangerschappen etc. Ik vind het alleen oneerlijk omdat ik merk dat zwanger worden niet een vanzelfsprekendheid is.
Een hele tijd geleden waren wij nog niet met kinderen krijgen bezig maar had ik wel al rammelende eierstokken. Toen vertelde een vriendinnetje dat ze zwanger was, maar ook meteen er achteraan dat ze het niet wilde houden. Ik merk dat ik daar toch wel moeite mee heb als ik daar op terug denk. Iedereen mag het zelf bepalen, maar ergens knaagt het wel.
ja, ik!!! ik heb steekjes en spierpijn achtige buikpijn helemaal onderin... nee hoor, nergens last van...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh poezebeest, wat is het spannend voor jou deze keer.... ik hoop dat ze niet komen.
Maarre... er is van de moederdag-test-clan verder nog niemand met spannende krampjes, steekjes, borreltjes, voorgevoelens oid?![]()
PZE is helemaal niet sensatiebelust...![]()
Ik zat zelf tijdens het lezen van de moederdag-Libelle 3x bijna te janken, terwijl ik echt nooit huil. Maar of dat nou een teken is....![]()
die plaatjes en details die je in kunt vullen bij 'coitus'...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien vinden sommigen van jullie deze kalender in het Nederlands ook wel fijn. Ik vond het ideaal (totdat ik iets dergelijks op mijn iphone vond)
http://www.menstruatiekalender.net/
Dat vond ik dus vervelend, dat hij na die free trial zo beperkt wordt. Je kunt je info nog steeds wel invoeren, alleen zie je er maar weinig van terug op de cycluskaarten. Bij myfertilitycharts krijg je meer info op de kaarten, alleen heb ik het idee dat hij af en toe rare berekeningen maakt, eisprong een dag later bijv... Ik ga die menstruatiekalender eens proberen, kijken hoe dat bevalt... weer opnieuw al mijn gegevens invoerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Na die free trial hoef je niet te gaan betalen.Je kan em dan niet meer zo heel uitgebreid gebruiken maar nog steeds je temp en ovu testen enzo invoeren.
Ik heb ook wel eens gelezen dat dit een teken kan zijn... spannend!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Behalve dat ik bijna jank om alles, droom ik de laatste 4 dagen heel veel en helder. Ik weet ze ook nog als ik wakker word. Dat heb ik normaal nooit. Ook al heeft het met zwanger zijn niets te maken, dan is het nog wel eens fijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef mijsje het volgende:iedere keer weer.. en dan zeg ik nog zo hard tegen de buitenwereld: nee hoor, hier is niks aan de hand, ik voel niks anders, ik denk dat het gewoon weer niks is (uit bescherming) maar ondertussen van binnen... maak ik mezelf helemaal gek!
Voor jou ook eenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren
Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren
Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Nope, die weet ik helaas niet. Weet alleen dat ik afgelopen weekend een paar donkere tests had én cervixslijm. Normaal gesproken zou ik zeggen dat 't m'n eisprong is geweest, maar ik weet niet of ik m'n lichaam nu nog kan vertrouwen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.
Hahah, tampons en een test mee in de kofferquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom ook de afspraak met mezelf om pas na onze vakantie te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. (en dat ga ik ook écht volhouden)
Ja moeilijk is dat hoor. Ben jezelf helemaal in de wolken. Moet je proberen niets te laten merken. Ik liep constant met een dikke smiley op mijn gezicht. Maar mijn moeder wist het gelukkig, want daar kan ik echt mijn mond niet tegen houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Verstandig hoor Poezebeest! (Ik doe zelf lekker onverstandig, 1 dag voor NOD. Maar kom op zeg, MOEDERdag.) En daarna fijn naar mijn schoon- en eigen moeder. Leuk als het positief is en we nog willen wachten tot 12 weken...
![]()
he... wat ken je me toch goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Poezebeest het volgende:
Jij kunt echt niet je mond houden tot zondag als het raak is mijsje!![]()
En als het niet raak is wil natuurlijk iedereen weten hoe het bij de gyn was, dus je komt er niet echt onderuit om het ons niet te vertellen.
Innesteling ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Guess. het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik hier momenten last van draaierigheid en licht in mijn hoofd.Vanmiddag 2-3 druppels bloed verloren maar nu helemaal niks t bekennen.Hoop echt niet dat ik morgenochtend wakker en dat deer zijn,dat zou echt veel te vroeg zijn namelijk!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, volgens mij maakt het niet zo uit wanneer je foliumzuur inneemt. Ik heb toevallig vorige week verpakkingen in de Kruidvat staan vergelijken. En echt overal staat wat anders op. De een met een glas water bij het ontbijt. De andere pil neem je in met een glas water na het avondeten, etc etc.
Oja eindconclusie: Ik wilde dus die Centrum Vitamine voor de zwangerschap kopen (net als ik al gedaan had) maar kwam erachter dat in de doosjes van Centrum echt vrijwel hetzelfde zat als in de tabletjes van de Kruidvat. Verschilde nauwelijk! Zelfde inhoud, andere verpakking en ander uiterlijk. En het scheelde me 23 euro bij aankoop terwijl ik met het potje van Kruidvat 3 maand kan en met de pillen van Centrum maar 1 maand! Kruidvat had dus toch gelijk. Zij adviseren hun eigen pillen aan iedereen, en met recht.
Dag 6 zou wel een innesteling kunnen zijn (teminste dat lees ik op verschillende sites) maar ik ben zo bang om ongi te worden,nog niet eens omdat ik dan niet zwanger ben maar omdat m'n lutale fase dan veels te kort is,voorige maand was ie ook maar 10/11 dgn,dat zou nog net kunnen maar zit nu pas op dag 7.quote:[b]Op donderdag 7 mei 2009 08:45 Gek Guess, zelfs voor een innesteling is het nog te vroeg eigenlijk. Misschien wel gewoon een gesprongen adertje oid?
Ik weet ook dat we pas bezig zijn en ik gewoon geduld moet hebben en dat het waarschijnlijk wel goed komt maar niet meteen nu. Ben ook niet wanhopig, maar baal gewoon ff heel erg hard!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar jullie zijn toch pas in februari gestart? Dan is dit ronde 3 ofzo, toch? Dan mag je wat mij betreft best balen, maar echt nog niet wanhopig worden hoor. Als je na een maand of 12 nog geen positieve test hebt, dan is wanhopen misschien beter op zijn plaats. No offense hoor, balen mag altijd.
Nee joh, dat was ook niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
en dan nog is wanhopen niet nodig hoor
ja dan is het wel een ander verhaal idd... lijkt me ook erg moeilijk...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat lijkt me ook heel fijn BJ.![]()
Als ik niet aan de medicijnen zat zou ik het ook heel anders (lees:relaxter) aanpakken. Maarja, shit happens.
gelukkig maar mijsje.. ik bedoel het ook niet bemoeizuchtig of betweterig...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef mijsje het volgende:
tja, en bij mij zeggen ook heel veel mensen om me heen (die niet allemaal zo goed van mijn situatie weten) steeds: je moet je er niet zo druk om maken, je moet je er wat minder mee bezig houden... ik kan daar niet altijd heel goed tegen, ik kan er zelfs boos om worden... hoe doe je dat, je er niet mee bezig houden? vanaf dat je stopt met de pil of bewust een kindje wil, ga je er toch vanuit dat je 9 maanden later een kindje in je armen houdt? ik had qua tijd nummer 2 al in m'n armen kunnen hebben, maar ik wacht nog steeds op nummer 1... wat niet wil zeggen dat ik er altijd op dezelfde manier mee bezig ben hoor, de laatste weken was ik meer bezig met m'n moeder dan met mezelf wat dat betreft.
je niet druk maken. fijn dat het helpt bij veel mensen, maar echt hoor, doe daar een gebruiksaanwijzing bij...
[/klaagmodus...weer eens]
(daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik je tips en je medeleven niet op prijs stel hoor BJ! dat doe ik namelijk wel!het gaat meer over hier in mijn real life omgeving)
ik zal morgen voor je duimen... en stuur mijn hcg-vibes je kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:57 schreef mijsje het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in... iedere keer dat ik ongesteld werd na ongeveer een half jaar begon dat frustrerende gevoel wel steeds meer te worden, en na de miskraam wel helemaal iedere keer...
maar goed, morgen naar de gyn, en dan als het goed is meer horen over het hoe of wat... en jeetje, wat ben ik zenuwachtig daarvoor...
Thxquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef mijsje het volgende:
lekker Flugel, toch maar terug aan de
...
Dank je Leonieke, ik ook aan jou...(gezellig, denken we lekker aan elkaar...)
m'n duimen zijn nog steeds aan het draaien!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef Poezebeest het volgende:
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.
Spannend Mijsje, al die vervelende lichamelijke symptomen! Ik duim morgenvroeg heel hard voor je en denk daarbij ook nog aan je, kan dan toch bijna niet mis gaan zou je zeggen... Mocht jij in mijn gedachte onvoldoende zijn voor een evt tweede streepje denk ik aan je als je bij de gyn bent. Hoop dat ie jullie meer kan vertellen en er actie wordt ondernomen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:Milka, blaasontsteking is vervelend...
Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...
poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)
Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt wel oneerlijk. Zeker vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |