abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 19:34:55 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68508469
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 139

24 april Sophie1308 (06-2008) NOD
02 mei Fee-nix NOD
03 mei droomvrouwtje (11-2008) NOD
08 mei Poezebeest (02-2009) NOD
10 mei Asyniur (12-2008) NOD
10 mei Mijsje (08-2007) NOD
11 mei prinseszondererwt NOD
15 mei happyme28 NOD
16 mei Judes (11-2008) NOD
19 mei sterrenmunt (12-2008) NOD
24 mei Guess. (09-2008) NOD
24 mei Milka82 (03-2009) NOD
26 mei MinnieMin (02-2009) NOD

Tierrr (10-2008)
Ymme (02-2009)
Ciscostar (12-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 01-05-2009 21:50:25 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 19:35:43 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68508490
Mijn laatste post:
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Asyniur het volgende:
uhm hoe zien jullie dat voor je? Waar vang ik de urine in op? Waar leg ik de test 5-10 minuten plat neer zodat ik hem daarna kan aflezen? Nog buiten beschouwing gelaten dat mijn pauzes vaak erbij inschieten
Btw ik heb vakantie!!
  woensdag 29 april 2009 @ 19:41:05 #3
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_68508659
ah kan je iig om 12 ur testen

Op je werk... In een plastic bekertje opvangen. Moet dat 5-10 minuten? Jeetje wat lang! ik had van die strips die binnen een minuut resultaat gaven.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_68508773
Asyniur, ik zou me niet te druk maken maar mocht je een keer in de vakantie of in het weekend je eisprong aan zien komen, kun je natuurlijk voor een keer een extra ovu test doen, dan kun je zien of hij dan inderdaad nog donkerder is

Maar hier ook morgen lekker vrij ... Yeah! helaas wel vrijdag werken
  woensdag 29 april 2009 @ 20:10:27 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68509554
Mja, vandaag is denk ik mijn druk-maken-om-dit-soort-dingen-dag
Je weet wel, dat je zeker weet dat er iets mis met je is, maar dat je nog zeker een half jaar moet doorbikkelen nergens op gebaseerd dus en met barstende koppijn

Maar goed, niemand nog een 2e streepje?
pi_68509685
omdat ik het toch echt echt echt zeker wilde weten nog een tweede testje gedaan
(welke daardoor eigenlijk nog veeeeeel spannender was... )
maar het is dus echt zo

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 29 april 2009 @ 20:35:02 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68510455
Dat kan echt helemaal niet meer missen hoor!
pi_68510472
Je komt er idd niet meer onderuit BJ!

Asyniur: omdat je een ik-maak-me-druk-om-niks-dagje hebt. Snap je onzekerheid heel goed hoor!

Ik heb vandaag helemaal het idee dat ik niet zwanger ben, heb al de hele dag van die welbekende ongesteldheidsbuikpijn en omdat het bekend is denk ik dat ik niet zwanger ben. Maar ja, wat kun je daar nou over zeggen, 3 dagen na ovulatie Gewoon geduldig afwachten!
pi_68511077
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar het is dus echt zo

[ afbeelding ]

Oe.. nog zelfs voor je NOD Maar dat kan niet missen hoor, hardstikke zwangert
  woensdag 29 april 2009 @ 20:57:35 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68511236
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Oe.. nog zelfs voor je NOD Maar dat kan niet missen hoor, hardstikke zwangert

nou dat klopt niet helemaal eigenlijk... dus denk niet dat die indicatie helemaal klopt, of het is aan de bovengrens en dan exact 2 weken ofzo...

meestal een cyclus van 29 dagen en was 26 maart voor het laatst ongesteld geworden, dus dan zou mij NOD al geweest zijn....

maja wel zwanger in elk geval

hoopt dat er snel velen volgen voor een babyboom in januari 2010
pi_68512621
Mooi testje Beesie! Soms kun je niet echt weten wanneer je ei is gesprongen... ach de eerst komende echo zal wel meer vertellen waarschijnlijk... Geniet ervan Beessie!

Ik sluit me aan voor de babyboom

Zijn er hier nog meer mensen die heel bijgelovig zijn?
Vorige topic meldde ik al dat een van mijn schoonzusjes had gedroomd dat ik zwanger was.
Sindsdien ben ik er een stuk rustiger onder, en geloof ik dat het allemaal niet heel lang meer gaat duren...
pi_68513942
nee, bijgelovig ben ik niet echt... maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dat wel hebben...
Is er al iets van Sophie gehoord?
  woensdag 29 april 2009 @ 23:09:18 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68515747
Beesie, deze is nóg duidelijker

Ga maar genieten, positief is positief

Asyniur, ik testte ook twee keer per dag rond de eisprong. Maar ik test normaal gesproken direct bij thuiskomst (vijf uur dus), als het dan donkerder begint te worden rond negen uur 's avonds nog eens getest en toen was ie knal... De volgende dag rond vijven was ie lichter en wist ik dus dat de piek achter de rug was. Je hoeft dus niet per definitie een enorme knaltest te hebben. Als het LH zichtbaar stijgt naar een donkerdere lijn en je een dag later een lichtere lijn hebt weet je ook dat je piek achter de rug is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 30 april 2009 @ 09:10:54 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68521452
Bui is alweer gezakt
Wij gaan gewoon door en rond 10 mei is het hier een explosie van +jes

Beessie-Jen
pi_68523214
Asyniur, gelukkig is je bui weer over. We herkennen dat hier denk ik allemaal hoor, die fijne buien.
Inderdaad, rond moederdag een explosie lijkt me een goed voornemen.

Mijn temperatuur was vanmorgen omhoog, dus ik kan nu echt uitgaan van een ei. Fijn hoor, die bevestiging.

Waar is Sophie gebleven? Ze is al 10 dagen niet meer online geweest, denk niet dat die nog terug komt.
pi_68523909
ja, buien genoeg, ook hier... alleen jammer dat er hier meer buien zijn dan de momenten tussen de buien door lijkt het wel... (dat kan helemaaaaaaaaaaal niet... ik weet het)

Mijn eitje is ook alweer gesloten voor publiek... Nu dus echt wachten tot volgende week zaterdag... (of vrijdag als ik dat wil proberen voor ik bij de gyn kom, ms wel verstandig met een KO in het vooruitzicht...)

Sophie is ook pas 15 april geregistreerd... hmmm... of ze heeft een dubbele streep en is gelukkig, of ze heeft haar ongi al achter de rug ondertussen... jammer dat ze het niet heeft verteld, maar goed, ieder zijn ding...
pi_68526118
oeh, ben ik blij dat ik niet ben gaan kijken in Apeldoorn... Afschuwelijk...
ik snap nooit wat iemand beweegt om zo'n rare actie te doen als die automobilist daar gedaan heeft...
pi_68528161
Idd verschrikkelijk wat er gebeurd is in Apeldoorn

Hier lijken de duivels te zijn gearriveerd Vind ik echt heel raar want ik heb al maanden een cyclus van ongeveer 33 dagen en nu zitten we pas op dag 25. Afgelopen weekend gaf mijn ovulatietest een dikke vette streep, dus we zitten pas 4 dagen na mijn ovulatie. Waarom word ik dan opeens ongesteld, potverdorie....
  donderdag 30 april 2009 @ 13:43:35 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68528350
afschuwelijk het nieuws en de beelden uit apeldoorn....
ben er helemaal raar van....
ook niet zoveel zin meer in leuke dingen vandaag..
  donderdag 30 april 2009 @ 14:05:14 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68528958
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef Poezebeest het volgende:
Hier lijken de duivels te zijn gearriveerd Vind ik echt heel raar want ik heb al maanden een cyclus van ongeveer 33 dagen en nu zitten we pas op dag 25. Afgelopen weekend gaf mijn ovulatietest een dikke vette streep, dus we zitten pas 4 dagen na mijn ovulatie. Waarom word ik dan opeens ongesteld, potverdorie....
Weet je zeker dat het duivels zijn? Want dit is wel heel kort!
En je moet 8 mei positief testen dus dat kan helemaal niet
pi_68529477
Ik weet het niet Ik heb een hele regelmatige cyclus en dit is echt veel te vroeg! Even afwachten of het ook daadwerkelijk doorzet want ik wil gewoon mee doen met de streepjesregen rond 10 mei en niet vroegtijdig afhaken
pi_68532371
Het klinkt bijna als innesteling Poezebeest... zolang het niet doorzet zou ik me nog geen zorgen maken.
  donderdag 30 april 2009 @ 16:21:24 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68532453
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het niet Ik heb een hele regelmatige cyclus en dit is echt veel te vroeg! Even afwachten of het ook daadwerkelijk doorzet want ik wil gewoon mee doen met de streepjesregen rond 10 mei en niet vroegtijdig afhaken
scheer je weg bij Poezebeest
ik jaag ze even bij je weg!
  donderdag 30 april 2009 @ 16:22:01 #24
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68532479
Pze, stiekem klinkt het heel goed! Ik ga duimen voor je dat het raak is!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68532824
Duimen voor mij mag altijd (graag), maar het ziet er nu eerst erg goed uit voor Poezebeest.
pi_68533038
Lief dat jullie zo positief zijn, maar ik ben er bang voor... Het is afwachten of het verder doorzet.
En een innesteling is toch pas na 10 dagen?!?! Kan me bijna niet voorstellen dat het de duivels niet zijn. We'll see!
pi_68533484
Innesteling is normaal na ca. 7 dagen na je eisprong en het bloed daarvan komt vaak nog iets later... het kan ook zijn dat de eisprong voor een lichte bloeding zorgt. Schijnt ook voor de komen.

Ik hoop dat het niet doorzet in ieder geval.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:14:18 #28
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_68534941
dag lieve meiden,

inmiddels heb ik mijn ongeseldheid weer bijna achter de rug, na een cyclus van 24 dagen.

Op dit moment vind ik dat echter helemaal niet erg. Ik ben namelijk nog steeds behoorlijk ziek. Er is ook nog een allergische reactie bijgekomen (allergisch waarvoor is niet exht duidelijk, ik denk zelf voor de antibiotica die ik kreeg). Ik zat dus helemaal onder de rode vlekken. En jeuken! Nu is het wel aan het wegtrekken. Alleen mijn handen en benen heb ik nog last van. Maar zit nu wel aan de prednison voor een week. Vind ik wel heftig.

Maargoed, aangezien het dus echt niiet lekker gaat met mijn gezondheid en ik me eigenlijk nooit echt fit voel, heb ik besloten om het zwanger worden ut te stellen tot ik er weer bovenop ben en me echt gezond en fit voel. Hoe moeilijk ik dit ook vind. Maar ik moet nu eerst aan mijn eigen gezondheid denken. En ik denk ook dat zwanger worden misschien moeilijker gaat als mijn lijf de hele tijd bezig is met vechten tegen allerlei infecties.

Dusss voorlopig neem ik afscheid van jullie. Ik wens jullie veel succes. Af en toe zal ik heir nog wel even gluren.
pi_68534947
Poezebeest: Het is toch speculeren tot het echt doorzet, je lijf is niet altijd helemaal te snappen helaas.

Fee-nix, wat knap dat je naar je lichaam kunt luisteren. Hopelijk ben je snel weer fit en kun je alsnog snel zwanger worden. Sterkte met opknappen.
pi_68537597
Fee-nix: Wat vervelend dat je lichamelijk niet in orde bent! Hartstikke knap dat je nu even aan je gezondheid denkt alvorens zwanger te worden. Kan me voorstellen dat het geen makkelijke beslissing is. In ieder geval veel beterschap en tot snel weer hierzo!
pi_68537912
Fee-nix, wat vervelend meis ik denk dat het inderdaad een verstandige beslissing is om eerst lichamelijk weer helemaal fit te worden. Je gezondheid gaat toch voor alles. Ik hoop voor je dat je je snel weer de oude voelt en dan hier snel weer terug bent. Beterschap in ieder geval

Hier behoorlijk last van mijn ei, zeer pijnlijk dit keer. Op de een of andere manier heb ik altijd meer last van een ei aan de linker kant dan wanneer hij rechts zit lijkt het wel

Volgens mijn ovu test zal mijn eisprong denk ik morgen of zaterdag zijn want hij was zo goed als positief vanmiddag.
pi_68539065
En klussen maar Happyme! Veel plezier
  donderdag 30 april 2009 @ 21:11:15 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68539751
Klote Fee-nix, maar ik begrijp het wel. Hoop dat het snel weer beter met je gaat en we je hier weer mogen verwelkomen

Hier wordt het volgens mij ook klussen, de ovulatietest is in ieder geval al donkerder aan het worden. Ben benieuwd of het doorzet naar een overduidelijk positieve test. Naja, klussen doen we toch wel
pi_68540049
Wat erg in Apeldoorn.
En de man die het gedaan heeft, woont maar 6km hier vandaan. Het idee, bah

En ook nog eens vandaag in het dorp, alle mama's met verse baby's.
Stonden bij ons, 6 kinderwagen naast elkaar gestald. Leuk z'n jonge vriendenploeg/kennis met baby's.
Kon het dan ook even niet droog houden, heel even maar hoor. En niemand, behalve mijn vriend, heeft dit gemerkt. Wil niet zielig lijken ofzo.

Klote dag zeg. Terwijl het z'n mooie dag had moeten worden.

Wat bezielt de mens tegenwoordig toch. Zomaar op de mensen inrijden.
pi_68540156
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Hier wordt het volgens mij ook klussen, de ovulatietest is in ieder geval al donkerder aan het worden. Ben benieuwd of het doorzet naar een overduidelijk positieve test.
Oh Flugel, wat een goed nieuws zeg. Lekker snel alweer Hoop dat het ook een goede eisprong wordt dan.
quote:
Naja, klussen doen we toch wel
Psies... FFF-en, KvK-en, het maakt niet uit het is tenslotte lente
pi_68541673
Poezebeest, balen zeg... als het inderdaad ongesteld zijn is... en als het innesteling is, dan YAY voor Poezebeest!!!

Flugel, Goed nieuws! Je cyclus loopt weer helemaal goed!

Ymme, balen is dat he? daar had ik in het begin ook echt moeite mee... bij een paar deuren verderop hadden ze net na m'n miskraam een baby gekregen, die steeds huilde buiten... ik heb in die dagen heel veel binnen gezeten met de deuren/ramen dicht... kon het niet horen toen.

Happy, lekker klussen

Fee-Nix, inderdaad heel goed dat je zo goed naar jezelf kunt luisteren om deze grote wens even op de lange baan te schuiven. Als je gevoel zegt dat je eerst zelf goed beter moet worden, is dat inderdaad de beste keuze. Ik hoop dat je gauw weer actief meepost...
pi_68542003
succes meiden!! Hopelijk weer snel 2e streepjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 april 2009 @ 22:25:00 #38
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68542197
Ik heb vandaag zo'n extreem vreemde dag gehad.Ik woon in Apeldoorn,gisteravond zijn 5 familieleden uit Brabant hierheen gekomen om koninginendag te vieren,vanochtend naar het park geweest.Toen we gezellig koffie aan het drinken waren hoorde we het vreselijk nieuws.Was gewoon helemaal van slag,kon het zelfs ff niet droog houden,wat een vreselijke toestand.De sfeer alles was gelijk weg,wat bezielt zo iemand

Maar ik heb wel foto's...van mijn ovulatietesten wel te verstaan
Helaas heb ik de 27e dus niet getest.Wat denken jullie?Ik denk zelf dat ie positief is.

Zo zag ie er vorige cyclus uit trouwens (2dgn,1dag 2x getest)

Fee-Nix,ik snap je keuze wel ook al is 't moeilijk,sterkte hopelijk voel je je snel weer fit!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68543304
Gues: Wat een vervelende koninginnedag! Wel fijn dat je niet in de buurt stond te wachten of iets hebt gezien, dat lijkt me echt verschrikkelijk! Die van de 28e/29e lijken idd positief, dus klussen maar!
pi_68545736
Guess, dat ziet er goed uit qua ei meid!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:33:42 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68549518
Fee-nix, betereschap! Hopelijk knap je snel op!

Guess, zo zien mijn streepjes er ook uit en ik ga er dan van uit dat (zoals bij jou de 28/29e) dat de eisprong aangeeft en dus aan de klus. Dus ik begrijp dat we nu voor jou ook weer hard moeten duimen?

ymme en mijsje

* Asyniur duimerdeduimerdeduimt voor Pze

Poezebeest, hebben de zich laten wegjagen?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:01:49 #42
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68550130
Ja we zijn al een paar dagen lekker aan de klus.Weetje sinds vorige cyclus heb ik pas het idee dat we "goed" klussen.Nu ik weet dat ik vanaf het moment dat ik me eisprong ga krijgen tot aan de menstruatie heb ik gewoon krampjes en ongi-gevoel.Ik dacht dus iedere keer dat ik ongesteld ging worden dus kluste we niet echt meer
pi_68551899
Gues, Wel vervelend dat jullie steeds te vroeg hebben geklust. Laten we hopen dat het nu dan zijn vruchten afwerpt en er snel een babietje in je buik groeit

Hier zijn de nog niet met z'n allen gesignaleerd, maar blijf wat rozige afscheiding hebben. Maar niet meer zoals die ene keer gister dat ik dacht dat ze er met z'n allen waren. Nog steeds afwachten dus. Ik heb in ieder geval niet meer de krampjes die ik normaal tussen mijn eisprong en menstruatie heb Afwachten dus...
pi_68553363
Vanmorgen beetje bruin/donkerrood bloed verlies... had ik vorige maand niet.
Nog weekje en dan eisprong
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_68554881
Wat een mafkees daar in Apeldoorn! Gisteravond nog even paniek in de tent gehad want mijn ex, papa van was in Apeldoorn en we konden hem niet bereiken, de hele dag al niet. Honderd voicemails ingesproken, belt ie 's avonds laat dat ze naar Amsterdam waren gegaan. Zucht....

Whaa BJ, wat een mooie test!
Oja, mijn NOD is 24 mei.
pi_68556518
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar het is dus echt zo

[ afbeelding ]

BJ!! Gefeliciteerd!

Late reactie enzulks, ik weet het . Ga me snel weer verstoppen in LIF
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68556775
ik was ook heel naar van die idioot gisteren in Apeldoorn... Helaas is hij vannacht overleden... (helaas, want nu zul je nooit weten waarom hij het heeft gedaan, en hij zal nooit gestraft gaan worden...)

hier wachten we (lees: wacht ik) op volgende week vrijdag. Dan weet de gyn ons meer te vertellen...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:44:43 #48
190853 RockabeIIa
pi_68556956
Milka82, je staat toegevoegd. Wanneer zijn jullie begonnen?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:48:39 #49
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_68560418
Vanmorgen naar de gyn voor de uitslag.

Hij vond zelf dat hij goed nieuws, maar ik baal verschrikkelijk!

Ten tijde van t bloedprikken heb ik dus precies een eisprong gehad!!

Ik heb idd twee weken na t prikken wat bruin bloed verlies gehad en dat was dus mijn menstruatie.

Dus hij heeft nu bewezen dat ik een eisprong kan hebben en dus is het voor hem klaar. Gewoon zelf blijven proberen. Als ik volgend jaar niet zwanger ben mag ik weer terugkomen.,

Hij vergeet daarbij even dat ik miss 4x per jaar ongesteld word en dus ook maar zo weinig een eisprong heb

Ik heb 2 kinderen, dus mij was ook wel bekend dat ik niet geheel onvruchtbaar ben. Schiet hier dus niks mee op!

Omdat ik dus echt een heel onregelmatige en lange cyclus heb heb ik geen idee wanneer ik nu weer een eisprong kan verwachten. Ik heb al eens 3 maanden getempt en daaruit was geen eisprong te halen en ook de ovulatietesten bleven negatief.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:31:56 #50
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68561749
Wat vervelend Samsuus. Heb je 'm dat ook allemaal verteld? Van het temperaturen en dat je maar zo weinig ongesteld wordt enzo? Dat het toeval is dat je deze maand een eisprong had? Vreemd anders dat er helemaal niet geluisterd wordt. Wat had je zelf graag gewild dat hij zou hebben voorgesteld?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:58:30 #51
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_68562671
Mijn uitblijvende / onregelmaige menstruatie is de reden dat ik bij hem kwam. Dus hij zou moeten weten dat dit een toevalstreffer is.

De bedoeling was dat ik Clomid zou krijgen zodat ik daarmee een reglmatige eisprong zou krijgen.

Nu doet hij net alsof ik alleen wilde weten of ik een ei kan hebben, sja anders heb je geen twee kinderen......

Daarnaast heeft mijn man medicijnen voor hartritme stoornissen waardoor zijn libido onder t vriespunt zit.

Inzicht in mn vruchtbare dagen is dus erg belangrijk, wij kunnen niet "gewoon" om de dag seks hebben. Eens per maand is hier al veel. Zou genoeg moeten zijn, maar ja kan lang duren voor we dan precies seks hebben als ik mijn eisprong heb.

Ik weet nu dus pas als ik ongi ben dat ik een eisprong heb gehad, en daar heb ik niks aan!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:40:40 #52
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68563996
Mijn ervaring is dat je moet vragen om wat je wilt. Dingen als 'hij zou het moeten weten' valt helaas nogal eens tegen. Misschien kun je na een paar maanden als het nog niet gelukt is en niet ongesteld bent geworden, nogmaals een afspraak maken en vragen of hij Clomid wil voorschrijven.

Ik hoop dat je toch snel zwanger zult raken een cadeautje van de natuur
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:57:40 #53
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68564456
tvp-tje...

(sorry dat ik verder niet post doe ik naar het weekend.. erg druk de komende dagen :s )
Be happy with the little things in life
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:42:31 #54
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_68565639
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef happyme28 het volgende:
Mijn ervaring is dat je moet vragen om wat je wilt. Dingen als 'hij zou het moeten weten' valt helaas nogal eens tegen. Misschien kun je na een paar maanden als het nog niet gelukt is en niet ongesteld bent geworden, nogmaals een afspraak maken en vragen of hij Clomid wil voorschrijven.

Ik hoop dat je toch snel zwanger zult raken een cadeautje van de natuur
Ik heb het uiteraard vanmorgen nogmaals aangegeven dus het is wel echt bekend. En op dit moment heeft hij dus geen reden om Clomid voor te schrijven. Als ik een maand eerder had laten prikken dan waarschijnlijk dus wel.

We zullen zien of we ook een derde cadeautje mogen ontvangen
pi_68566959
Rocka, wij zijn 03-2009 begonnen.

Balen samsuus, kun je niet alsnog om Clomid vragen?
Weten wanneer je eisprong is erg handig maar nog niet alles, ik weet ongeveer wanneer de mijne is maar dat geeft geen garantie, hahaha.

Poezebeest nog nieuws?
pi_68569585
Niet echt nieuws hier, zijn nergens meer te bekennen, afwachten dus!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:32:36 #57
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68571408
Balen Samsuus,hoe lang zijn jullie al bezig voor een 3e?
Mischien dat de arts zoiets heeft van ze hebben al 2kinderen en dat is ook zo gelukt dus nu gaat het vast ook zo lukken.Ik snap wel dat het heel verveelend en frustrerend kan zijn maar begrijp ook wel dat ze je niet liever gelijk clomid ofzo voorschrijven omdat niks erop wijst dat jullie onvruchtbaar zijn.
Mischien kun je iets gaan proberen wat een positieve invloed heeft op je cyclus,ik ben deze cyclus begonnen met Etos zwanger worden en heb wel het idee dat het helpt (mijn cyclus is iig korter) ook teunisbloem schijnt goed te zijn.
pi_68573191
Over teunisbloem hoorde ik dan weer dat je eitjes er minder van kwaliteit van worden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:15:59 #59
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68573449
Whoeee, Poezebeest, spannend!! Ze draaien hoor!

En PZE, echt? Dat wist ik helemaal niet, ik had juist de indruk dat bij mij de theunisbloem erg geholpen heeft. Toen ik die constant ben gaan slikken op de aanbevolen hoeveelheid normaliseerde mijn cyclus zich heel erg en schommelingen van een paar dagen waren vrijwel meteen verleden tijd. De cyclus die ik erna geteld heb klopt zelfs precies, bleek tijdens mijn echo. Hoewel, dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het eitje zelf. Hum.
3!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:23:00 #60
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68573814
Is dat zo PZE? Dat moeten we dus niet hebben
pi_68577080
samsuus dat is balen inderdaad... ik snap dat zo'n arts denkt: mooi een eisprong, doen we dus niks aan... maar met jouw voorgeschiedenis (het uitblijven van eisprong en menstruatie, niet je twee kinderen...) zou ik denken als arts: balen dat we deze eisprong gemist hebben, nu moeten we een nieuwe eisprong creeeren...
Ik baal even met je mee hoor!

Ik heb ook etos zwanger worden. die ging ik vorig jaar gebruiken, en toen was ik opeens wel snel zwanger... die heb ze ook nog in huis, kan ze zo weer pakken als we weer iets verder in het proces zijn, want nu weer zwanger worden, is blijkbaar een beetje lastig...
pi_68577655
Ik kan over die teunisbloem nu even niets vinden op internet, gewoon gebruiken hoor als je je daar goed bij voelt. Je hoort ook zoveel tegenwoordig...
pi_68583989
Hier nog geen duivels.
Maar ook geen sex gehad deze maand (was ik nog niet aan toe) dus zwanger alweer kan ook niet.
2 april de miskraam gehad.
Voel wel elke keer wat ongesteldheidgevoel, in de onderbuik.
Naja we wachten nog even af.
pi_68584004
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:
Niet echt nieuws hier, zijn nergens meer te bekennen, afwachten dus!
Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.
Duimt hard voor je.
pi_68584601
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.
Duimt hard voor je.
Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8e
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:39:18 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68584851
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8e
Damn, het wordt wel spannend zo hoor. Trek je het een beetje?
pi_68585264
de 8e is ook nog maar 6 dagen wachten... waar maak je je druk om?
ik ken het gevoel, zeg maar... liever gisteren weten dan morgen...
pi_68585487
Wachten wachten wachten... is het al moederdag?
pi_68586516
ja, bijna, nog maar 8 daagjes wachten
neeeeeeee nog 8 hele dagen!!!
pi_68588604
Ik heb niet zoveel moeite met wachten nu omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat het niet is gelukt en de menstruatie dit weekend door gaat zetten. Zoals ik al zei ik wacht geduldig af en zie het wel.

Zo ff op schoenenjacht voor mijn trouwerij en zonnebanken...
pi_68590680
Wat kunnen jullie goed wachten! Ik zou ook, heel wachten tot mijn NOD maar mooi dat ik twee dagen van tevoren al over een stokje heen aan het piesen was.... Negatief dus. Nu wil ik perse deze maand wachten tot mijn NOD... maar of het lukt? Dat etos zwanger worden, is dat het zelfde als foliumzuur?
pi_68592453
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:07 schreef milka82 het volgende:
Wat kunnen jullie goed wachten! Ik zou ook, heel wachten tot mijn NOD maar mooi dat ik twee dagen van tevoren al over een stokje heen aan het piesen was.... Negatief dus. Nu wil ik perse deze maand wachten tot mijn NOD... maar of het lukt? Dat etos zwanger worden, is dat het zelfde als foliumzuur?
Jip, maar er zitten nog meer vitaminen in en Vitex Cactes nogwat, wat je cyclus ondersteund. Ik vind het een nadeel dat het van die grote pillen zijn die je 2x per dag moet nemen én ik verwijt nu de Vitex Cactes nogwat mijn rare cyclus
pi_68592516
goed zo Poezebeest, laat je door ons niet gekmaken
en zo voel ik me ook nu. ik ben er bijna zeker van dat ik niet zwanger kan zijn met wat de HSG ons liet zien...
pi_68592681
wie is de hsg, mijsje, ken die afkorting niet
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:43:11 #75
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68600961
Dit is wat ik kon vinden over vitex agnus castus (monnikspeper)
Dit zit dus ook in die Etos Zwanger worden,klinkt wel positief!

-------------------------------------------
TOEPASSINGEN>
*herstelt hormonaal evenwicht,ook na pil gebruik.
*onregelmatige en pijnlijke menstruatie.
*overmatige bloedingen.
*onvruchtbaarheid.
*pms
*verhoging melkproductie.
*libido versterkend(m/v)
*menopauze,depressie

EVENWICHTIGE CYCLUS
-----------------------------------
monnikspeper stimuleert de fuctie van de hypofyse(de belangrijkste hormoonklier)en brengt zo de vrouwlijke hormoonfunctie in evenwicht.
het heeft een sterk regulerend effect bij onregelmatige en pijnlijke menstruatie en overmatige bloedingen.

VOOR EEN HORMONALE BALANS
na langdurige gebruik van de anticonceptiepil helpt monnikspeper de normale ovulatie en menstuatie weer op gang te brengen.
tevens verbetert de plant de vruchtbaarheid door de eierstokken te ondersteunen bij het vormen van hormonen in de 2de helft van de cyclus.
monnikspepperheeft daarnaast een stimulerende werking op de melkproductie en wekt voor zowel mannen als vrouwen libidoverhogend.
klachten die samenhangen met het premenstrueel syndroom (pms),zoals pijnlijke en gevoelige borsten,vochtophoping in het gezicht,voeten en handen en hoofdpijn,kunnenmet monnikspeper doeltreffend aangepakt worden.
pi_68603022
Klinkt inderdaad wel positief. Maar toch verwijt ik die vitex agnus castes mijn rare cyclus op dit moment omdat ik gewoonweg geen andere verklaring heb.
pi_68608790
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef Poezebeest het volgende:
wie is de hsg, mijsje, ken die afkorting niet
de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...
http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80328023215441#n1 dat dus...
was niet erg fijn...
pi_68611541
Dag allemaal,

Ben hier nog nooit blij om geweest, maar ze zijn er hoor:

Tegelijk ook erg jammer, had natuurlijk ook zwanger kunnen zijn... Maar goed: ik heb weer een cyclus...

Heb bij de natuurwinkel pillen die helpen bij het zwanger worden gehaald. (vergeet ze alleen in te nemen... grin)

Op naar de volgende ronde
pi_68611701
Soms kunnen duivels ook heel fijn zijn hoor marike, dat is helemaal niet gek. Een jompeltje dan maar:
  zondag 3 mei 2009 @ 10:10:14 #80
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68611977
Hier is het ovu-testje al weer eventjes negatief. Gister of eergister eisprong gehad maar hij was erg pijnlijk deze keer. Heb niet echt het gevoel dat dit 'm gaat worden deze maand, maar dat scheelt wel behoorlijk wat stressen. Het kan alleen maar meevallen

Vrijdag lekker voor een lang weekend naar Duitsland dus dan schiet het al weer aardig op.

Eind van de week gaat het spannend worden! De duimen gaan vast in de draaistand
pi_68613565
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:38 schreef mijsje het volgende:

[..]

de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...
http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80328023215441#n1 dat dus...
was niet erg fijn...
Lijkt me idd niet fijn! Ben wel heel benieuwd wat de gyn vrijdag gaat zeggen tegen je! Nog maar een paar daagjes...
  zondag 3 mei 2009 @ 12:09:09 #82
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68614182
marike77 ,soms kan het fijn zijn om te hebben,als je toch niet zwanger bent mogen ze snel komen kun je teminste weer door naar de volgende ronde!

Mijsje,dat klinkt echt niet fijn nee,bah!Spannend wat de gyn te vertellen heeft.

Happy,we mogen weer samen op het wachtbankje,lekker weekend weg!

Ik heb mijn ei gehad volgens Fertility Friend,mag mijn NOD naar 15 mei aub?!
Vind het wel echt heel spannend want heb echt maar zo'n minimale stijging,nu maar 0.1-0.2 maargoed FF geeft dus wel een ei aan dus dat zal wel kloppen,daarbij heb ik wel verschillende ovu-pijntjes zoals hoofpijn,krampen in m'n buik dus hetzelfde als altijd.

Allemaal een fijne zondag,wij gaan zo lekker shoppen in Arnhem
pi_68619833
Happy en Guess kunnen mooi tegelijk een + piesen lijkt mij zo! En jullie gaan ook leuke dingen doen allebei, shoppen en Duitsland echt gezellig allemaal.
pi_68620401
Hier zijn de goed weggejaagd door iedereen. Ben heel benieuwd of ze vrijdag langs komen of dat ze weg blijven...
Ik heb in ieder geval helemaal nergens last van op dit moment terwijl ik normaal toch wel vanaf eisprong tot menstruatie last heb van buikpijn en zere borsten. We'll see.

Droomvrouwtje, heb jij al nieuws? Fee-nix heeft inmiddels al bezoek gehad van de en had problemen met haar gezondheid. Volgende op de lijst ben ikke

Asyniur, mijsje, pze, hoe vergaat jullie het wachten? Mijsje ging jij nou vrijdag testen voordat je naar de gyn moest of wacht je tot zondag?
pi_68624861
Ik kan heel slecht wachten Poezebeest, echt. Zou echt graag willen dat het al zondag over een week is. Ik zit ook al te azen op de eerste symptomen, terwijl die niet eens hoeven te komen natuurlijk en zeker nu nog niet. Het is gewoon spannend, dat blijft gewoon zo. Helaas.
pi_68627212
ik ga wel testen vrijdag voor ik naar de gyn ga, maar meer omdat het handig is om zeker te weten dat het negatief is als ik een kijkoperatie inga dan dat ik denk dat ik inderdaad zwanger zou zijn... maar goed, dan weten we het wel zeker... (aangezien door iets van bloed en spotting het best zou kunnen dat vrijdag al getest kan worden... bij negatief wordt er vast ook nog wel getest en een echo enz... gemaakt voor de daadwerkelijke operatie...)
maar evengoed is het wel spannend hoor, het testen in het algemeen...
pi_68635963
Hier nog geen ongesteldheid.
En het voelt al een paar dagen of het er wel aan zit te komen.
Terwijl ik voor de miskraam, altijd een dag voor mijn ongesteldheid kon vertellen, morgen word ik ongesteld.

Erg verwarrend dit.

En nee, kan niet zwanger zijn, omdat ik poging tot kvk, afgelopen 4 weken, uit liepen op jank partij van mijn kant.

Naja, we wachten af en blijven positief. Hopend snel ongi te worden!!!
pi_68636191
misschien moet je lichaam weer even helemaal tot rust komen. Dan helpt de stress wanneer je ongesteld wordt ook niet echt mee... Ik hoop dat je gauw je ongesteldheid hebt, zodat je weer lekker door kunt. En als je de komende cyclus ook nog niet goed kvk kunt, geeft dat helemaal niks. Je mag best even tot rust komen voor je weer vol ertegenaan moet...
pi_68636272
Mijsje, je bent ook steeds op de juiste plaats, met de juiste woorden (letters ).
Super gewoon.
En dat allemaal ondanks, dat je het zelf zo moeilijk hebt. Ondanks alles denk je niet alleen aan jezelf. En dat vind ik SUPER! Dat mag ook wel eens gezegt worden.
pi_68636427
gekkie... jullie steunen mij ook altijd zo gigantisch...
pi_68636623
Mijsje, ik ben het helemaal met Ymme eens! Ondanks dat je door een hele zware en moeilijk periode gaat ben je ook diegene die anderen altijd probeert er boven op te helpen en met je woorden een hart onder de riem steekt. Maakt dat ik jou een bijzonder persoon vindt hierzo op fok! En dat zorgt er ook voor dat ik het jou zo enorm gun om ook eens goed nieuws te krijgen ipv al het slechte nieuws van de afgelopen tijd!
pi_68636768
meiden, ik vind het super dat jullie dit zo voelen... word er helemaal verlegen van...
dank jullie voor jullie lieve woorden!
pi_68637097
mijsje is een schat! Dat ben ik het echt met jullie allemaal eens!

Altijd lastig die wachtweken he... kan er zelf ook zo slecht tegen.
Ben nu 2 dagen van huis voor werk.. dinsdagavond thuis en dan maar aan de slag, want mijn dagen komen er weer aan..
  zondag 3 mei 2009 @ 22:43:33 #94
95408 Incantrix
pi_68638003
Mijsje, je verdient ze ook gewoon, die woorden Ik duim gewoon lekker toch voor jou!

Ymme, laat die nu maar komen he? Volkomen begrijpelijk dat je hoofd deze tijd nog niet naar klussen stond. Even de tijd nemen om te verwerken wat je hebt meegemaakt is hardstikke goed, denk ik. Hoe gaat het nu ondertussen met je? Heb je het er nog erg zwaar mee? Ik hoop voor jou dat het goed gaat met je..

En Poezebeest, whooee, dát klinkt wel errug spannend hoor! De duimpjes draaien hiero ook voor jou

PZE, jij ook succes met wachten. Dat wachten is echt heel naar inderdaad, ik blijk daar slechter tegen te kunnen nog als die teleurstelling wanneer het niet zo is. Maar deze keer ga jij gewoon voor dubbele winst! Nog 'even' wachten!!

Oh, en Cisco, aan de klus weer! Veel plezier!
3!
pi_68639485
Ymme, wat naar allemaal. Ik denk ook dat je lichaam nog even nodig heeft.

Mijsje, ik vind je ook altijd heel erg
pi_68641863
  maandag 4 mei 2009 @ 06:56:25 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68644778
Ik ben het natuurlijk helemaal niet eens met wat iedereen hier over mijsje zegt.

ik vind 'r veel lieverdur

Ik blijf overigens duimen draaien voor PZE en Poezebeest.

Verder sterkte voor iedereen in de wachtweken en veel plezier voor de klussers.

Enne ymme

Overigens ben ik ervan overtuigd dat het voor iedereen van ons helemaal goed gaat komen. Echte ongewilde kinderloosheid bestaat vrijwel niet meer, de moderne geneeskunde kan zo ontzettend veel... Sommigen moeten alleen wat langer wachten en anderen maken eerst een paar verdrietige gebeurtenissen door. Uiteindelijk echter zullen we op een bepaald moment waarschijnlijk allemaal wel eens het 'mama' gaan horen (tot we er doodziek van worden )

Hier is het een beetje vaagjes, kan er nog niet veel van maken. De HCG is weg, maar ik zit nogal hoog in de LH, dat had ik vorige ronde niet zo. Het fluctueert wel en gisteren had ik een streep te pakken die wel heel erg richting piek ging, daarna werd het echter lichter. Kan zijn dat m'n piek er voor gelegen heeft. Kan ook zijn dat m'n lichaam wel aan het klaarmaken is voor springen, maar een paar pogingen nodig heeft voor het lukt. Gelukkig heb ik m'n libido alweer helemaal terug dus klussen is geen enkel probleem
pi_68645120
Hoe het met mij is. Tja, er gaat geen dag voorbij, of je denkt eraan.
Maar ik kan het een plek geven. Maar soms is het toch even niet moeilijk hoor. Maar die periodes zul je wel houden denk ik.

Ben vooral bang, voor mij eventuele, volgende zwangerschap. Hoe zal dit gaat blablabla.
Daar moet ik nog niet eens over nadenken. Maar goed. Het zal allemaal wel loslopen.

Voor jullie allemaal hier.
pi_68648666
Erg vervelend voor je dat je je zo rot voelt, Ymme! Maar ik kan het me goed voorstellen. Je moet jezelf gewoon de tijd gunnen om er overheen te komen.

Ik sluit me ook nog maar even aan bij alle complimentjes over Mijsje.

Ik had afgelopen weekend toch iets raars... Zaterdagochtend had ik mijn tempstijging, dus eisprong was geweest. Rond 11 uur kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn onderbuik. Net of alles samenkrampte ofzo. Na een uur was het nog niet minder geworden dus maar de huisartsenpost gebeld. Daar kon ik vrij snel terecht, al was het erheen rijden vreselijk omdat zitten nog meer pijn deed. Net of mijn binnenste dan omhoog geduwd werd. De dokter kon niks raars horen, voelen of zien, de test voor een blaasontsteking was ook negatief. Hij vroeg toen waar ik in mijn cyclus zat, en kwam toen tot de conclusie dat het waarschijnlijk middenpijn was. (pijn bij de eisprong) Ik dacht echt van Ik heb dat nog nooit eerder gehad, en dan nu ineens zo hefitg! Ik heb nog even gegoogled daarna, en mijn symptomen kwamen idd wel overeen, er stond ook bij dat artsen soms denken dat het blindedarmontsteking is, zo heftig kan het dus zijn. (daar was ik dus ook wel even bang voor) Ik heb er de rest van de dag nog last van gehad, al werd het na het innemen van een pijnstiller gelukkig wel dragelijk. Nu voel ik het nog steeds, net of ik van binnen spierpijn heb in mijn onderbuik.

Heeft hier verder iemand ervaring mee? Happy, ik las dat jij er ook regelmatig pijn van hebt, wat voel je dan precies? Ik hoop eigenlijk dat ik nu niet iedere cyclus op zo'n drama kan gaan rekenen...
pi_68649836
Poeh Judes, dat klinkt heftig! Ik hoop inderdaad dat het eenmalig een superei is geweest voor je.
pi_68650885
Wat heftig Judes! Ik denk dat ik mijn ei ook voel dmv een kramp en daarna een zeurende pijn. Ik had vorige week een enorme steek/kramp, maar dat duurde maar heel kort. Daarna wel nog een zeurende pijn gehad. De vorige cyclus heb ik dit ook gehad rond de tijd dat mijn eisprong moest zijn. Daarbuiten heb ik er nooit last van, dus denk dat het ook middenpijn is geweest. Hoop voor jou dat dit superei een superbaby wordt!

Hier geen nieuws btw.
  maandag 4 mei 2009 @ 13:11:17 #102
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68652943
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef judes het volgende:
Erg vervelend voor je dat je je zo rot voelt, Ymme! Maar ik kan het me goed voorstellen. Je moet jezelf gewoon de tijd gunnen om er overheen te komen.

Dito, maar zowiezo ben ik erg blij met dit topic omdat je je verhalen met je 'omgeving' toch niet snel deelt op dit punt. Dus voor allemaal.
quote:
Heeft hier verder iemand ervaring mee? Happy, ik las dat jij er ook regelmatig pijn van hebt, wat voel je dan precies? Ik hoop eigenlijk dat ik nu niet iedere cyclus op zo'n drama kan gaan rekenen...
Ik heb als ik mijn eisprong aan de linkerkant heb, dus ook heftige pijn. Linksonder heftige steken met uitstraling naar de onderrug en achterkant van mijn bovenbeen. Het lijkt een beetje op hernia pijn wat ik van mijn man begreep toen ik de pijn omschreef. Blindedarm zit rechts dus bij mij was dat het duidelijk niet, maar ik kan me voorstellen dat je dat er mee verward. Ik kan dan dus niet normaal achter mijn bureau zitten, moet gewoon regelmatig even gaan staan, lijkt wel een soort beknelling.

Bij mij is het dus sterk afhankelijk welke kant mijn eisprong komt en gelukkig is dit meestal rechts.

Hoop dat je er niet steeds last van hebt!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:45:45 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68664159
jeetje wat een heftig verhaal over die eisprong! ik heb eigenlijk nog nooit specifiek iets gevoeld daarvan... lijkt me een vreemde gewaarwording...

dikke knuffel voor Ymme, kan me goed voorstellen dat het iets is, wat je niet zomaar vergeet en je elke dag toch even weer mee geconfronteerd wordt...
zal voor je duimen de komende maand.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:51:11 #104
95408 Incantrix
pi_68664309
Och Ymme..

En Judes, dat is geen eisprong meer dan, da's een lancering! Jemig, hopen dat dat dan het begin is van iets héél moois
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:13:48 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68664999
Hoe zou het met droomvrouwtje zijn??
pi_68665363
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:13 schreef happyme28 het volgende:
Hoe zou het met droomvrouwtje zijn??
Ik ben ook heeeeel benieuwd! Zou ze zijn vergeten dat haar nod is? Kan ik me niet voorstellen
  maandag 4 mei 2009 @ 19:27:33 #107
100412 mefke79
komt goed!
pi_68665502
Judes, je verhaal komt me bekend voor, heb het hier ook gehad. Gelukkig niet elke keer, maar rechts (ja fijn, rechts, dus wel verwarring met blindedarmontsteking) bleef gevoelig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68665728
Haha, ei-lancering, dat vind ik een goeie! Wel blij om te horen dat het bij meer van jullie bekend is - nouja, in de zin dat ik dan niet de enige ben natuurlijk, ik wens het verder niemand toe natuurlijk!
En idd maar hopen dat het geen vaste prik wordt... Ik kan niet echt zeggen aan welke kant het was bij mij, de pijn zat eigenlijk vooral in het midden...
  maandag 4 mei 2009 @ 19:53:14 #109
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68666377
Jeetje wat heftig zo'n ei-lancering
Ik heb wel krampen en mijn buik blijft romellen/krampen tot aan me ongi,afgelopen eisprong ben heb ik echt een paar dagen lang barstende hoofdpijn gehad,vooral s'morgens als ik uit bed kwam,vreselijk!
pi_68667117
quote:

Ik had afgelopen weekend toch iets raars... Zaterdagochtend had ik mijn tempstijging, dus eisprong was geweest. Rond 11 uur kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn onderbuik. Net of alles samenkrampte ofzo. Na een uur was het nog niet minder geworden dus maar de huisartsenpost gebeld. Daar kon ik vrij snel terecht, al was het erheen rijden vreselijk omdat zitten nog meer pijn deed. Net of mijn binnenste dan omhoog geduwd werd. De dokter kon niks raars horen, voelen of zien, de test voor een blaasontsteking was ook negatief. Hij vroeg toen waar ik in mijn cyclus zat, en kwam toen tot de conclusie dat het waarschijnlijk middenpijn was. (pijn bij de eisprong) Ik dacht echt van Ik heb dat nog nooit eerder gehad, en dan nu ineens zo hefitg! Ik heb nog even gegoogled daarna, en mijn symptomen kwamen idd wel overeen, er stond ook bij dat artsen soms denken dat het blindedarmontsteking is, zo heftig kan het dus zijn. (daar was ik dus ook wel even bang voor) Ik heb er de rest van de dag nog last van gehad, al werd het na het innemen van een pijnstiller gelukkig wel dragelijk. Nu voel ik het nog steeds, net of ik van binnen spierpijn heb in mijn onderbuik.

Dat voel ik iedere maand bij mijn eisprong. De eerste keer was wel het ergste, ik kon niet lopen, deedt zo'n pijn. Ben toen ook naar de dokter geweest en er werd direct een blaasontstekking test gedaan.. die was negatief. Toen ik een maand later weer deze pijn had dacht ik.. me eisprong. Maand daarna precies weer dezelfde Maar wel heftig als het zo'n pijn heeft gedaan
pi_68668268
zeurmodus aan Moet echt ff zeuren hierzo, ben echt helemaal hyperdepieper, vindt het zo spannend!! Ik vind dit echt de moeilijkste dagen in mijn cyclus. Ik heb allemaal premenstruele klachten die met vlagen komen en gaan. Denk bij alles, had ik dit de vorige maand ook? En dan moet ik mezelf toch een bevestigend antwoord geven. Ik weet dat het allemaal nietszeggend is en dat ik gewoon moet afwachten of vrijdag de komen, maar pfff, ik kan zo slecht wachten! zeurmodus uit

Voel me ongeveer zo:
  maandag 4 mei 2009 @ 20:47:08 #112
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68668524
Haha poezebeest wat erg toch he !!
IK vind het hier ook wel heel spannend,mijn Nod is de 15e maar mijn LF was de vorige x maar 10/11dgn dus dat zou zondag zijn.
Ik was vandaag en gister telkens draaierig en heb al een paar dagen beetje last van maagzuur,maar aangezien ik pas de 30e m'n ei heb gehad kan ik volgens mij nog helemaal niks voelen!
pi_68668701
Poezebeest, ik heb er bij jouw een goed gevoel (ben geen helderziende ofzo hoor ).
Maar gewoon. Tja uit je verhalen enzo, heb ik echt het idee dat het wel eens raak kan zijn.

Spannend.....
pi_68668918
Hihi, ik herken die gekke symptomen die je hebt en meteen aan een evt zwangerschap verbindt. Is psychisch denk ik.

Ymme, heel lief dat je er een goed gevoel over hebt! Hoop dat je stiekem toch helderziend bent
  maandag 4 mei 2009 @ 21:07:29 #115
100412 mefke79
komt goed!
pi_68669332
Poezebeest, wat mij enorm hielp was echt per dag bijhouden wat ik wel en niet voelde en dat opschrijven. Kon ik de maand erna terugzien of ik dat op die dag ook had, dat hield me nuchter. Meiden, ik kom hier wel niet zo vaak meer, maar ik duim voor jullie hoor, jullie moeten bij ons in het lijstje en snel!
pi_68670102
Dat is idd wel een hele goede mefke! Zal vanavond al wat dingetjes opschrijven.
Jij bent ook al 20 weken, gaat snel zeg!
pi_68670290
Over die eisprong, ik herken het wel. Ik heb ook wel eens 'wat' gevoeld.... Een plopje ofzo, geen heftige pijn. Ik zou mijn eisprong deze maand as zondag moeten hebben (volgens de cyclus) maar ik heb nu al slijm?! Hmmm vreemd... Vanaaf maar een keer extra aan de klus, helemaal niet erg

Poezebeest, spannend! Hopen dat vrijdag de weg blijven.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:36:18 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68670540
duimt ook mee voor poezebeest *duim duim duim*
  maandag 4 mei 2009 @ 23:17:28 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68675402
hallo meiden hier ben ik weer...... nee ik was het niet vergeten maar had een ontzettend druk weekend achter de rug maar wel heerlijk.. zaterdag werken en naar concert van Tina Turner geweest... daarna stappen, gister een verjaardag en nog bij vrienden op visite en toen was de dag al weer om...
maar ondertussen ben ik al weer ongesteld geworden, had ook al een vermoeden dat het niet raak was....

Fee-nix knap hoor dat je het even op een laag vuurtje zet.. maar je lichamelijke gezondheid is ook zeer belangrijk..

poezebeest spannend hoor...

balen samsuus dat je nog geen clomid krijgt..... volgens mij is dat soms artsen eigen dat je heeeeel duidelijk moet zijn, anders doen ze maar wat of trekken de verkeerde conclusie (bewust/onbewust)

ik lees net over etos zwanger worden?? iemand goede ervaring hiermee?? of is het alleen fijn om te zorgen dat je een goed lopende cyclus hebt..

Ymme heel begrijpelijk dat je hoofd nog niet naar klussen stond... gun jezelf lekker de tijd... is helemaal niet erg

en soms heb ik dat ook dat ik mijn eisprong voel, meestal is dat aan de linkerkant.... en dat is heel even en dan zakt het weer.. voelt als kleine steekjes..

pff mijn nieuwe nod weet ik nog niet helemaal zeker want ik had vanaf woensdag ongeveer al wat vaag bloedverlies alleen bij het afvegen en het heeft pas gister op vandaag door gezet.. dus er zit een paar dagen in
dat wordt of 28 mei of 1 juni ergens daar tussen in moet het zijn
pi_68677125
quote:
Op maandag 4 mei 2009 06:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben het natuurlijk helemaal niet eens met wat iedereen hier over mijsje zegt.

ik vind 'r veel lieverdur
Flugel
quote:

nou, stoppen meiden, ik ga een meter boven de grond zweven... (maar stiekum gloei ik helemaal van al die lieve complimentjes...heerlijk!)
quote:

Judes, ik heb voor mijn idee nog nooit mijn eisprong gevoeld, en als iemand zei dat het zo verschrikkelijk zeer kon doen, vond ik dat vreemd... maar ik ben toen ik 16 was geopereerd aan m'n blinde darm... niet omdat hij nou zo ontzettend ontstoken was (bleek tijdens de operatie) maar omdat er net een eitje gesprongen was... (was wel verkeerd gesprongen toen, was aan de buitenkant van de eierstok blijven zitten, was weggebrand... en evengoed was de blindedarm (ehm, nee, het wormvormig aanhangsel) er ook maar uitgehaald...) Ik geloofde nooit zo dat het echt door die eisprong was dat het zo zeer deed en dat ik zelfs geopereerd werd.... maar verhalen die ik verder gehoord heb... het zou best kunnen. daarna heb ik het trouwens ook nooit meer echt gevoeld, de eisprong. Goed dat je arts het wel herkende!
Ik hoop in ieder geval dat je nu niet een trend hebt gestart binnen je cyclussen...
pi_68677401
he, jammer dat je gevoel toch gelijk had droomvrouwtje...
droomvrouwtje, is het niet zo dat je nieuwe NOD is 28 dagen na de dag dat je menstruatie echt doorzet? dacht ik hoor... zo tel ik hem altijd... spotting tel ik eigenlijk nooit mee...

mijn ervaring:
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef mijsje het volgende:
-knip-
Ik heb ook etos zwanger worden. die ging ik vorig jaar gebruiken, en toen was ik opeens wel snel zwanger... die heb ze ook nog in huis, kan ze zo weer pakken als we weer iets verder in het proces zijn, -knip-
POEZEBEEST helemaal hieperdepieper... spannend hoor... ik duim met je mee...
het is logisch hoor, dat je nu allemaal dingen gaat voelen en dan bedenkt of je het vorige maand ook zo voelde en had.... (ik heb al een dag of 2 vage krampjes en steekjes in m'n onderbuik en prakiseer me rot om te herinneren of ik dat vorige maand(en) ook had... ik zeg maar tegen mezelf dat het maar komt van het vette eten van de afgelopen dagen... terug naar healthy food...)

nou ik toch aan het wijzigen ben, iemand van de modjes die de OP wat kan aanpassen? Sophie en FeeNix kunnen wel uit het bovenste lijstje, toch? (ik hoop dat FeeNix weer gauw terugkomt in het lijstje!) en volgens mij had Droomvrouwtje ook een mooie nieuwe NOD... (tussen 28 mei en 1 juni...)

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 05-05-2009 00:17:00 ]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 07:29:19 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68680996
Nu ik iedereen hier weer hoor over krampjes, steekjes en zulksch. Hebben jullie al een zwangerschapsdagboekje? Ik heb vorige cyclussen alles precies bijgehouden, álles, maar dan ook écht álles wat ik voelde of constateerde schreef ik op. Daar ook de uitslag van de ovulatietest bij en ik heb een vrij compleet beeld. Zo heb ik nu nog eens goed gekeken wat ik voelde rondom de vorige keer dat ik een ei-sprong had, hoe het met cervixslijm verliep etc etc. Geeft wel wat rust zeg maar. Gewoon een klein schriftje kopen (bij de Action heb je erg leuke voor een paar centen) en daar kun je alles in kwijt. Het is m'n nieuwe bijbel geworden

Hier blijft het onduidelijk of ik nu wél of niet ge-ovuleerd heb. De stripjes zijn een dag wat donkerder geweest, maar niet op pimpelpaars uitgekomen. Wel had ik cervixslijm, maar dan in kleine hoeveelheden. Typisch overigens dat het echt compleet helder was terwijl je bijna zou verwachten dat het wat bruinig zou zijn. (heb af en toe nog bruinverlies sinds de miskraam) Ik kan de piek gemist hebben, maar nog net zo makkelijk is er toch niets gesprongen en is m'n lichaam zich nog ana het herstellen. We hebben in ieder geval goed geklust, dus daar kan het niet aan liggen...
pi_68681550
Nee, ik heb niet zo'n dagboekje. Het houdt me een beetje tegen dat alles dan zo vast staat op papier. Straks leest iemand het... ik weet niet waarom ik het zo'n onprettig idee vind. Kan het ook wel redelijk onthouden hoor, wat ik vorige maand voelde. Al hoop je elke maand dat het net een ander soort krampje is. V Ik had vorige maand bijvoorbeeld al kramp in mijn onderbuik vanaf een week voor NOD. Een week voor NOD is dus gisteren/vandaag. Ik voel al een aantal dagen een soort van zware buik, echt weer anders dan vorige maand. Gisteren ook andere steken in mijn boobies, niet bij de tepels maar gewoon overal. Links en rechts. We zullen maar weer verder wachten.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:00:29 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68681886
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee, ik heb niet zo'n dagboekje. Het houdt me een beetje tegen dat alles dan zo vast staat op papier. Straks leest iemand het... ik weet niet waarom ik het zo'n onprettig idee vind. Kan het ook wel redelijk onthouden hoor, wat ik vorige maand voelde. Al hoop je elke maand dat het net een ander soort krampje is. V Ik had vorige maand bijvoorbeeld al kramp in mijn onderbuik vanaf een week voor NOD. Een week voor NOD is dus gisteren/vandaag. Ik voel al een aantal dagen een soort van zware buik, echt weer anders dan vorige maand. Gisteren ook andere steken in mijn boobies, niet bij de tepels maar gewoon overal. Links en rechts. We zullen maar weer verder wachten.
Ik schrijf in afkortingen De buitenwereld kan er geen tabak van maken
pi_68681992
Slim Flugel, dat kan natuurlijk ook. Ik probeer het nog even zonder, als ik echt gek word kan het altijd nog.
pi_68684215
Ik heb van die cycluskaarten uitgeprint en daar kun je heel veel op kwijt. Dan kun je ook heel makkelijk terugkijken naar de vorige cyclussen. Als je bang bent dat iemand anders het leest kun je het ook nog op internet bijhouden natuurlijk. (op myfertilitycharts.com kun je heel veel info kwijt) De beste site vind ik fertilityfriend, alleen moet je daar na je free trial voor betalen en dat vind ik het niet waard.
pi_68684225
Het is wel een idee, van dat dagboekje bijhouden.

Maar ik kan dingen vaak zo moeilijk omschrijven in letters, dat ik er bang voor ben dat ik dan elke maand iets anders omschrijf en mezelf dan nog gekker maak, zeg maar
pi_68684325
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:11 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dito, maar zowiezo ben ik erg blij met dit topic omdat je je verhalen met je 'omgeving' toch niet snel deelt op dit punt. Dus voor allemaal.
[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik ben ook wel heel blij met jullie allemaal! Hier kan ik goed mijn verhaal kwijt en de steun van anderen is ook erg fijn. Dus bedankt iedereen!

mag ook wel eens gezegd worden, toch?
pi_68684456
Dat is inderdaad erg fijn in dit topic.
We zijn tenslotte allemaal met één ding bezig. En dat is, zwanger willen worden.

En voor sommige mensen in de omgeving, is het of niet goed te begrijpen, of je wilt het niet zomaar met iedereen er over hebben. En hier kun je alles kwijt. Echt fijn. En allemaal lieve meiden hier. Dus kortom gewoon een super topic.

En ik ben vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij, dus heerlijk niets doen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:54:44 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68684459
Ik vind het heerlijk dat ik hier goor kan praten zonder dat iemand daar moeilijk over doet...

Nu alleen 'klussen' nog vervangen door gewoon 'neuken' en ik ben helemaal tevreden
pi_68684643
NVK
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:01:04 #132
190853 RockabeIIa
pi_68684722
we kunnen dat wel stapje voor stapje veranderen. Vanaf nu is het kleuken en dan over een jaar of wat mag het vast wel met een n
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:01:48 #133
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68684753
zo'n dagboekje bijhouden zou echt niks voor mij zijn.... knap dat je het wel kan flugeltje....
ik zou helemaal gek worden en als het maar 1x anders is dan ben ik niet te houden... hihihihi

maar hier dit topic is echt fijn.. je kunt dingen delen.. dingen aan elkaar vragen.. je kunt er je ei kwijt (wel een figuurlijke dan he ) en je kunt hier lekker zeuren zonder dat iemand vind dat je zo moet zeuren.. heerlijk is dat!!!!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:02:39 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68684784
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
we kunnen dat wel stapje voor stapje veranderen. Vanaf nu is het kleuken en dan over een jaar of wat mag het vast wel met een n
kleuken it is... of klöken
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
je kunt er je ei kwijt
pi_68684902
Ik hou mijn eieren liever bij mij
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:22:13 #136
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68685535
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef judes het volgende:
Ik heb van die cycluskaarten uitgeprint en daar kun je heel veel op kwijt. Dan kun je ook heel makkelijk terugkijken naar de vorige cyclussen. Als je bang bent dat iemand anders het leest kun je het ook nog op internet bijhouden natuurlijk. (op myfertilitycharts.com kun je heel veel info kwijt) De beste site vind ik fertilityfriend, alleen moet je daar na je free trial voor betalen en dat vind ik het niet waard.
Na die free trial hoef je niet te gaan betalen.Je kan em dan niet meer zo heel uitgebreid gebruiken maar nog steeds je temp en ovu testen enzo invoeren.Ik vind de site echt ideaal,je krijgt alles zo lekker duidelijk in beeld! Het helpt mij gewoon om het te zien staan aangezien ik zo'n twijfelkont ben,dan weet ik weer niet of m'n temp genoeg om hoog is enzo.Ben zo blij m'n ei te zien Kaartje van deze maand.

dinsdag 5 mei 2009 @ 11:24:32 #137
190853 RockabeIIa
pi_68685628
Misschien vinden sommigen van jullie deze kalender in het Nederlands ook wel fijn. Ik vond het ideaal (totdat ik iets dergelijks op mijn iphone vond )
http://www.menstruatiekalender.net/
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:29:39 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68685829
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien vinden sommigen van jullie deze kalender in het Nederlands ook wel fijn. Ik vond het ideaal (totdat ik iets dergelijks op mijn iphone vond )
Dit is dus het ideale hulpmiddel voor control-freaks like me!

Briljant zeg ik je!!

tnx rocka!
pi_68687273
die menstruatiekalender gebruik ik ook, vind ik ook heel fijn om mee te werken. Ga daar ook al mijn lichamelijke klachten vermelden ipv in een schriftje.
pi_68687388
Hij is wel heel mooi inderdaad.
Stukken mooier dan het briefje van de gyn met een ouderwetsch stenciltje waarop ik de boel moet bijhouden...
pi_68690171
Wanneer komen de streepjes hier nou
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:37:04 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68690308
Edit: laat maar lezen is ook een vak.
pi_68690393
Ik bedoelde eigenlijk. Dat is wel wat goed nieuws kon gebruken. Samen met jullie allen hier.
2de streepjes wil ik hier!!!! In dit topic. Een hoop zwangere mutsen d'r bij
pi_68690613
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
Edit: laat maar lezen is ook een vak.

Typen ook hoor.
Ik ben altijd zo snel dat ik a. onwijs veel typfouten bega, en b. nogal onduidelijk ben.

pi_68694001
Streepjes willen we inderdaad! Zwangere-mutsenfest-2009!
pi_68694341
nog een paar dagen en dan mogen verschillende mensen weer testen...
spannend!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:24:59 #147
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68694471
Hier nog 10 dagen maar ben nu meer aan het toeleven naar het lange weekend weg en als we terugkomen is het al weer 11 mei en dan is het nog maar een paar dagen
pi_68695531
Oh meiden, de ergste week weer he? Ik heb nog vakantie ook en nauwelijks afleiding...
(Ben ik nou aan het zeuren dat ik vakantie heb? )
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:53:52 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68695543
Ik heb zeer heldhaftig een afspraak met mezelf gemaakt. Wat er ook gaat gebeuren, als ik de komende weken niet ongesteld ga worden wil ik pas ná onze vakantie gaan testen. Op z'n vroegst dus pas 15 juni. Dan zitten we ook 2 maanden na de MK. Aangezien ik sinds de 30e geen HCG meer in m'n lichaam heb lijkt me dat een redelijk 'veilige' periode om te nemen. Mocht ik wel ongesteld worden hoop ik dat dat iig nog voor de vakantie is zodat ik tijdens de vakantie in m'n vruchtbare periode zit.

Cervixslijm is weer weg en de ovulatietestjes zijn ook weer licht. Ik vermoed toch dat ik de afgelopen dagen een piek heb gehad, maar deze net gemist heb. De testen waren donker genoeg om een piek te gaan verwachten in ieder geval. Natuurlijk kan ook mijn cyclus in de frut zitten overigens, dus ik test nog een weekje door. Even het zekere voor het onzekere nemen. Nu maar hopen dat er ook daadwerkelijk een ei gesprongen is en de zaadcellen deze weer hebben weten vinden. We shall see...

Verder wil ik van iedereen op zeer korte termijn gewoon 2 streepjes zien ja

Inclusief van mezelf uiteraard
pi_68695546
hier is het officieel nog 4 dagen, maar ik ga vrijdag dus een voor-de-zekerheid-test doen... (ms wel daardoor hardstikke negatief, maar dan ga ik toch fijner het gesprek bij de gyn in. en ms is het sowieso wel negatief, want daar reken ik eigenlijk gewoon op... hoe dan ook, ik verwacht er weinig van...)
pi_68695664
Zou ik ook doen hoor mijsje, gewoon voor je rust. Ik mag eigenlijk maandag pas testen, maar vind moederdag zo'n mooie dag voor een tweede streepje.
pi_68696626
Inderdaad wat prinsesblalba zegt

En ook moederdag is een mooie dag, voor een tweede streepje.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:32:38 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68697038
ik ga voor jullie duimen de komende week....

meer babytjes voor januari 2010
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:54:08 #154
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68697824
Ik mag de 15e pas testen,dat is 2 weken na mijn eisprong.De vorige ronde (de 1e keer dat ik het heb bijgehouden) was mijn luteale fase maar 10/11 dgn.Zou dat dan betekenen dat ik dus eigenlijk na 10 dgn al kan testen? Ik wil eigenlijk gewoon tot de 15e wachten,vorige ronde was ik est geduldig maar nu zou ik het liefst nu al een test doen,al weet ik dat het nergens op slaat!!!
pi_68698030
Ik heb datzelfde Gues. Mijn luteale fase is iedere keer zo'n 12 dagen geweest. Dat zou betekenen dat ik vrijdag kan testen. Maar eigenlijk wil ik ook wachten tot de 15 dagen na ovulatie en dat betekent dat ik maandag pas kan testen. Maar ik ben heel bang dat ik negatief test vrijdag, is een grotere teleurstelling dan dat er een ongesteldheid komt. Ik probeer dus ook zo lang mogelijk te wachten met testen. Blijf het wel heel spannend vinden...
pi_68699903
meiden, dat is inderdaad een vervelend gevoel. je wil graag gauw weten of het nu wel of niet gelukt is, maar wat als je te vroeg test per ongeluk.. dan is daar toch weer die teleurstelling... die ken ik wel.
het beste is gewoon wachten tot de NOD, en ik weet hoe moeilijk dat is uit eigen ervaring... (al ga ik me deze keer een keer niet aan m'n eigen advies houden, voor m'n bezoekje aan de gyn...)
maar spannend blijft het... wij zijn nu al een jaar en 9 maanden bezig, en spanning blijf ik wel voelen.... vervelende spanning vind ik het ondertussen...
pi_68700214
Je bent vrijdag 1 dag voor je nod, dus lijkt me dat dat weinig uit maakt, maar ja wie ben ik
pi_68703289
Hier zojuist weer wat bloed, zouden de nu dan echt komen?
pi_68703368
Oeh poezebeest, wat is het spannend voor jou deze keer.... ik hoop dat ze niet komen.

Maarre... er is van de moederdag-test-clan verder nog niemand met spannende krampjes, steekjes, borreltjes, voorgevoelens oid?
PZE is helemaal niet sensatiebelust...
Ik zat zelf tijdens het lezen van de moederdag-Libelle 3x bijna te janken, terwijl ik echt nooit huil. Maar of dat nou een teken is....
pi_68703693
Ik baal wel heel erg, als de komen is dit 9 dagen na mijn eisprong, is wel heel snel Zo heeft mijn eitje toch nooit de kans om zich in te nestelen, grmbl, wordt er bijna boos om
pi_68703816
Dan zou je luteale fase inderdaad wel heel kort zijn poezebeest... ik hoop dat we ze nog een keertje weg kunnen jagen voor je. Negen dagen is wel een mooie innesteltijd.
pi_68703933
Mmmm, daar had ik nog niet aan gedacht... Weer afwachten of dit doorzet, zucht.
Niemand heeft mij vantevoren gezegd dat kinderen maken ook zo'n gedoe was...
pi_68704060
Dat was precies wat ik tegen mijn lief zei toen we in de Efteling waren vorige week. Voor ons is het bijna een wiskundige berekening en veel geplan en gedoe en kijk eens om je heen wat voor types hier met een hele kinderschare rond lopen... Echt niet eerlijk. (Er waren nogal wat tokkie-achtige types met kinderen waarmee ze fijn ruzie konden maken tijdens het wachten... zucht.)
pi_68704215
Misschien willen wij wel te graag en doen wij te moeilijk. Hop, alle berekeningen de deur uit en sexen alsof ons leven er van af hangt en dan zien wel weer Ik zeg dat nu wel heel stoer, maar dat kan ikke niet hoor
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:50:11 #165
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68706289
PZE,ik herken dat wel hoor,ik werk in een winkel en dan zie ik ook vaak ouders met (kleine)kinderen,soms zie ik van die ouders die helemaal niet blij lijken te zijn met hun kids en alleen mopperen,gillen en sjagarijnig zijn te ze,dan vind ik gewoon ff niet eerlijk.

Ik ga gewoon pas de 15e testen,heb geen zin in een negatieve test,daarom wacht ik tot de 15e hoef ik niet te twijfelen ook of het mischien toch niet te vroeg was!

Poezebeest,dat moet gewoon een innesteling zijn!!!
pi_68707194
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Poezebeest het volgende:
Ik baal wel heel erg, als de komen is dit 9 dagen na mijn eisprong, is wel heel snel Zo heeft mijn eitje toch nooit de kans om zich in te nestelen, grmbl, wordt er bijna boos om

Ymme jaagt de bij poezebeest weg...

Ik hoop dat het helpt. Is snap je dat je er bijna boos om wordt. Hopelijk is het niets (naja niets) en komen de niet langs bij jouw.
Ik blijf duimen voor je hoor!!!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:28:08 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68707717
* Duivels rond poezebeest rotschop verkoopt

* als soort van jomanda door topic wandelt en positieve energie uitstraalt

Kom op meiden, positief denken met z'n allen!!

Ik herken het zure gevoel ook hoor. Mensen die gewoon roken/drinken tijdens zwangerschap, zwanger worden terwijl ze niet willen of er beter niet aan zouden beginnen. Toch denk ik dat niet goed is om afgunst te creëren, daar wordt je geen gelukkiger mens van. Al ben ik zelf ook absoluut wel eens jaloers hoor! Vooral bij mij op het werk bijvoorbeeld, daar zie ik regelmatig iemand met haar 30 weken buik het rookhok in vertrekken. Ze wilde zwanger worden, werd zwanger en blijft gewoon roken. Terwijl ik er alles voor gelaten heb en nu al 2 keer pech heb. Toch blijft het gevoel gelukkig nooit lang hangen, negatieve energie is nooit goed. Maar klagen mag!! Af en toe dan
pi_68708171
Thnx voor het wegjagen meiden, hoop dat ze zich er dit keer weer iets van aantrekken!

Ik heb geen afgunst naar anderen die wel zwanger zijn en waarvan ik denk, moest dat nu net bij hun, als in rokende moeders, ongewenste en ongeplande zwangerschappen etc. Ik vind het alleen oneerlijk omdat ik merk dat zwanger worden niet een vanzelfsprekendheid is.
Een hele tijd geleden waren wij nog niet met kinderen krijgen bezig maar had ik wel al rammelende eierstokken. Toen vertelde een vriendinnetje dat ze zwanger was, maar ook meteen er achteraan dat ze het niet wilde houden. Ik merk dat ik daar toch wel moeite mee heb als ik daar op terug denk. Iedereen mag het zelf bepalen, maar ergens knaagt het wel.
pi_68708315
Pfffff, weer een hele dag bij mijn zwangere vriendinnen doorgebracht, ik wil ook!!!!
Vorige maand voelde ik van alles na mijn eisprong, zere borsten, steken in buik, zelfs wat oud bloedverlies... Ik wist het zeker, ik was zwanger! Maar toch niet..
Nu midden in de nieuwe ronde nieuwe kansen..... Hoop 24 mei toch echt wel twee dikke vette strepen te zien

Poezebeest, weg met die

Mijsje, ik wacht met spanning je test af
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:42:03 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68708390
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
Thnx voor het wegjagen meiden, hoop dat ze zich er dit keer weer iets van aantrekken!

Ik heb geen afgunst naar anderen die wel zwanger zijn en waarvan ik denk, moest dat nu net bij hun, als in rokende moeders, ongewenste en ongeplande zwangerschappen etc. Ik vind het alleen oneerlijk omdat ik merk dat zwanger worden niet een vanzelfsprekendheid is.
Een hele tijd geleden waren wij nog niet met kinderen krijgen bezig maar had ik wel al rammelende eierstokken. Toen vertelde een vriendinnetje dat ze zwanger was, maar ook meteen er achteraan dat ze het niet wilde houden. Ik merk dat ik daar toch wel moeite mee heb als ik daar op terug denk. Iedereen mag het zelf bepalen, maar ergens knaagt het wel.
Dat knagende gevoel herken ik hoor. Zoals iemand die al twee kinderen heeft, voor een derde keer 'per ongeluk' zwanger wordt en niet zeker weet of ze wel een derde wil. Dat voel oneerlijk en dat is het waarschijnlijk ook.
pi_68713617
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh poezebeest, wat is het spannend voor jou deze keer.... ik hoop dat ze niet komen.

Maarre... er is van de moederdag-test-clan verder nog niemand met spannende krampjes, steekjes, borreltjes, voorgevoelens oid?
PZE is helemaal niet sensatiebelust...
Ik zat zelf tijdens het lezen van de moederdag-Libelle 3x bijna te janken, terwijl ik echt nooit huil. Maar of dat nou een teken is....
ja, ik!!! ik heb steekjes en spierpijn achtige buikpijn helemaal onderin... nee hoor, nergens last van...

Poezebeest ik schop ze hard aan de kant, zie je ze al rennen?

PZE, dat is inderdaad ook wel een teken... ik hoop dat het een goed teken is!
pi_68718791
En Poezebeest, zijn ze al weer weg?
pi_68719139
Ja Poezebeest, zijn ze vertrokken?
Behalve dat ik bijna jank om alles, droom ik de laatste 4 dagen heel veel en helder. Ik weet ze ook nog als ik wakker word. Dat heb ik normaal nooit. Ook al heeft het met zwanger zijn niets te maken, dan is het nog wel eens fijn.
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:41:54 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68720156
Dromen kan een goed teken zijn PZE

Ik heb hele levendige dromen gehad tijdens mijn zwangerschap.

Aan de andere kant kan het ook zijn dat je gewoon heerlijk geslapen hebt doordat het zo'n heerlijk slaapweer is nu
pi_68720735
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
die plaatjes en details die je in kunt vullen bij 'coitus'...
Idd een heel uitgebreide kalender, zeg!
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:22 schreef Guess. het volgende:

[..]

Na die free trial hoef je niet te gaan betalen.Je kan em dan niet meer zo heel uitgebreid gebruiken maar nog steeds je temp en ovu testen enzo invoeren.
Dat vond ik dus vervelend, dat hij na die free trial zo beperkt wordt. Je kunt je info nog steeds wel invoeren, alleen zie je er maar weinig van terug op de cycluskaarten. Bij myfertilitycharts krijg je meer info op de kaarten, alleen heb ik het idee dat hij af en toe rare berekeningen maakt, eisprong een dag later bijv... Ik ga die menstruatiekalender eens proberen, kijken hoe dat bevalt... weer opnieuw al mijn gegevens invoeren

[ Bericht 37% gewijzigd door judes op 06-05-2009 10:13:12 ]
pi_68721020
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Behalve dat ik bijna jank om alles, droom ik de laatste 4 dagen heel veel en helder. Ik weet ze ook nog als ik wakker word. Dat heb ik normaal nooit. Ook al heeft het met zwanger zijn niets te maken, dan is het nog wel eens fijn.
Ik heb ook wel eens gelezen dat dit een teken kan zijn... spannend!!!
pi_68722492
Hier nog steeds een beetje van hetzelfde, net als vorige week. De zijn er nog niet in volle getalen, maar wel een klein beetje bloed
Wat wel anders is, is dat ik me lichamelijk anders voel, alsof ik ziekjes wordt. Ik voelde me gister overdag al gruwelijk misselijk, maar dat had ik vorige ronde ook. Gisteravond best vervelende steekjes in mijn buik en mijn lies. Zo erg had ik nog nooit gehad. Vandaag stond ik wiebelig op, voel ik me raar, maar is de welbekekende menstruatiepijn nergens te bekennen Heb nu een wat licht zeurende pijn in mijn onderbuik. Ohja, ik heb deze ronde ook helemaal geen last van mijn borsten. ff checken, idd nog steeds gewoon normaal

Als de vandaag of morgen niet in grote getalen naar buiten komen ga ik het wel heel erg spannend vinden!

Ohja, die emotionele buien herken ik ook wel hoor, dat is voor mij helaas niet een teken van evt zwangerschap. Vorige ronde gingen we naar Gran Torino en ik moest echt wel heel hard op mijn lip bijten om niet te huilen op het einde, terwijl ik echt nooit huil om films, behalve dan ps I love you

[ Bericht 7% gewijzigd door Poezebeest op 06-05-2009 11:09:46 ]
pi_68722994
Jeetje wat spannend! Nog maar 2 dagen tot je NOD!
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:37:33 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68723733
Poezebeest, je maakt het steeds spannender zo!!
pi_68724994
m'n duimen hebben ondertussen helemaal blaren, voor Leonieke, maar ook voor Poezebeest, PrinsesZonderErwt, Asyniur... en ze zijn alweer klaar voor het duimen voor degenen die erna komen...
het is nagelbijtend spannend voor Poezebeest... (als je ongi nog een beetje wegblijft... )
pi_68725504
Durf bijna niet naar de wc te gaan, zo bang dat het doorzet
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:35:59 #182
190853 RockabeIIa
pi_68725645
* RockabeIIa gaat in de pupostand
pi_68725761
Rocka! Je maakt haar helemaal gek zo.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:42:42 #184
190853 RockabeIIa
pi_68725887
hoezo??!??! Zij zegt zelf dingetjes!
pi_68725894
Haha, valt wel mee hoor, ik kan deze keer gelukkig heel nuchter denken, het kan nog alle kanten op en natuurlijk vind ik het spannend en is dit een hele rare cyclus met allemaal rare dingen, maar ik houd een slag om de arm. Grote kans dat het deze keer wel doorzet...
pi_68725909
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:45:31 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68725979
Alsof we dat zelf al niet heel goed kunnen, onszelf gek maken
pi_68726222
iedere keer weer.. en dan zeg ik nog zo hard tegen de buitenwereld: nee hoor, hier is niks aan de hand, ik voel niks anders, ik denk dat het gewoon weer niks is (uit bescherming) maar ondertussen van binnen... maak ik mezelf helemaal gek!
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:59:25 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68726498
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef mijsje het volgende:
iedere keer weer.. en dan zeg ik nog zo hard tegen de buitenwereld: nee hoor, hier is niks aan de hand, ik voel niks anders, ik denk dat het gewoon weer niks is (uit bescherming) maar ondertussen van binnen... maak ik mezelf helemaal gek!

* herkent dit
pi_68726733
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef happyme28 het volgende:

[..]

* herkent dit
pi_68726926
voor alle zichzelf gek makende mede wachtsters.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:13:43 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68727009
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren

Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
pi_68727252
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:

Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Voor jou ook een
Vervelend dat die ovulatietesten geen duidelijk positief resultaat hebben gegeven. Kan het zijn dat je je piek hebt gemist of heb je 2x per dag getest?
Kun je eigenlijk uitgaan van de cyclus die je eerst had, of kan het zijn dat alles anders wordt? Of moet je lichaam zich eerst herstellen voordat er weer een goede cyclus komt?
We wachten gewoon rustig met je mee flugeltje!
pi_68728390
alles is mogelijk. je kunt dezelfde cyclus terug krijgen, het kan ook iets langer of korter worden, maar je lichaam moet inderdaad herstellen. dat wil niet zeggen dat je er altijd lang over doet om weer een goede cyclus te krijgen. bij mij was m'n ongi netjes 29 dagen na m'n currettage.

Ik hoop dat je goed gegokt hebt Flugel!

en voor poezebeest een extra
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:10:24 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68728903
Het kan zijn dat ik m'n piek nét gemist heb, zit een gat van 28 uur tussen twee testen waarbij de laatste test dus redelijk donker was. Ik weet dat vorige keer m'n piek na 24 uur alweer helemaal weg was, dus het kan wel. Maar het kan dus ook nog zijn dat m'n eigenlijke piek nog moet komen, dat maakt het zo lekker dubbel allemaal. Ach ja, ik blijf gewoon lekker doortesten voor de zekerheid. En vrijen ook uiteraard
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:18:20 #196
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68729223
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:

Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:39:03 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68730250
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.
Nope, die weet ik helaas niet. Weet alleen dat ik afgelopen weekend een paar donkere tests had én cervixslijm. Normaal gesproken zou ik zeggen dat 't m'n eisprong is geweest, maar ik weet niet of ik m'n lichaam nu nog kan vertrouwen...

Daarom ook de afspraak met mezelf om pas na onze vakantie te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. (en dat ga ik ook écht volhouden )
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:49:10 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68730768
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]
Daarom ook de afspraak met mezelf om pas na onze vakantie te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. (en dat ga ik ook écht volhouden )
Hahah, tampons en een test mee in de koffer

Hier vandaag wat vreemde kriebels/steekjes in mijn buik. Jottem, het begint al weer Nog maar 9 dagen
pi_68737709
De middag is bijna om Poezebeest, zijn de er nog?
pi_68739642
Poezebeest, ik heb er echt nog steeds een heel goed gevoel bij.
Al die tekenen. Hopen dat ik gelijk mag krijgen
pi_68743188
Hier op dit moment nog geen te bekennen! Ik vind het nu wel heel spannend worden!
pi_68745044
oeh Poezebeest... het wordt inderdaad steeds spannender... ik hoop zo op goed nieuws deze ronde!

(en stiekum ben ik ook een beetje onzeker over de krampjes en steekjes die ik nu al een paar dagen voel... van de andere kant heb ik ook alweer m'n rug gevoeld met het gevoel dat ik altijd heb als ik ongi moet gaan worden... dus ik kan ook alle kanten op, maar volgens mij de ongi kant... )
pi_68745850
Hier nog helaas geen bloed te vinden.
Wel raar gevoel nog steeds in de onderbuik en zelfs pijnlijke borsten.
Dus hoop snel ONGI te worden. Zodat we verder kunnen.

Ik duim elke minuut harden voor de NOD's die eraan komen.
pi_68746048
bleeeeh. Wat heb ik soms toch genoeg van mijn werk. Hoewel ik tijden bijna geleefd heb voor mijn werk, verlang ik steeds meer naar de tijd dat ik lekker met iets heel anders bezig kan zijn... (kom maar op met dat streepje!)

Voordat ik misschien verkeerd begrepen word: dat is niet de reden dat ik kinderen wil. Maar soms... heb ik echt zoiets ik hou er mee op en ga fulltime thuis zitten. Maar ik weet ook wel dat dat niks voor mij is...(en meestal vind ik mijn werk geweldig hoor...)

Bijna weg. Kunnen we weer naar de volgende ronde.
pi_68747466
Soms is bloed inderdaad een goed teken Ymme... balen als het dan op zich laat wachten.

Nog 2 daagjes Poezebeest, maak jezelf niet gek. Het is heel spannend, maar aan de andere kant nog niet je NOD. (PZE gaat even de moederfiguur uithangen... alsof ik zelf zo cool and collected ben. )
pi_68747717
Klopt en ik ga er eigenlijk ook gewoon van uit dat ik vrijdag ongesteld wordt. Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik vrijdag nog niet meteen mag testen, de vrijdag is namelijk lang. Ik wil eigenlijk wachten tot zondag, dan zijn we 14 dagen na ovulatie. En dan is moederdag, vind ik ook wel een mooie dag

We testen zondag gewoon massaal, daar moet toch minimaal 1 tweede streepje tevoorschijn komen!
pi_68747759
Veel geluk poeze! Duim met jullie mee. Het heet niet voor niets moederdag!!
pi_68747847
Verstandig hoor Poezebeest! (Ik doe zelf lekker onverstandig, 1 dag voor NOD. Maar kom op zeg, MOEDERdag. ) En daarna fijn naar mijn schoon- en eigen moeder. Leuk als het positief is en we nog willen wachten tot 12 weken...
pi_68747962
Nee test vrijdag maar.
Je kunt ons niet zo lang in spanning laten zitten joh

Nee moet je helemaal zelf weten. Snap wel dat je liever ziet dat je ongesteld wordt, dan een negatieve test.
Sterkte met afwachten en je zenuwen onder controle te houden.
pi_68748025
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Verstandig hoor Poezebeest! (Ik doe zelf lekker onverstandig, 1 dag voor NOD. Maar kom op zeg, MOEDERdag. ) En daarna fijn naar mijn schoon- en eigen moeder. Leuk als het positief is en we nog willen wachten tot 12 weken...
Ja moeilijk is dat hoor. Ben jezelf helemaal in de wolken. Moet je proberen niets te laten merken. Ik liep constant met een dikke smiley op mijn gezicht. Maar mijn moeder wist het gelukkig, want daar kan ik echt mijn mond niet tegen houden.
pi_68749967
Pfff, spannend hoor meiden. Ik tune maandag zeker even in, om te zien hoe en wat, en ondertussen duim ik hard met jullie mee!
pi_68752133
Minniemin...
wel een mooi idee hoor, samen testen op moederdag... ik doe de test anders wel vrijdag en dan vertel ik het jullie zondag wel oke?
pi_68752346
Jij kunt echt niet je mond houden tot zondag als het raak is mijsje!
En als het niet raak is wil natuurlijk iedereen weten hoe het bij de gyn was, dus je komt er niet echt onderuit om het ons niet te vertellen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:48:59 #214
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68755579
Sinds een paar dagen heb ik hier momenten last van draaierigheid en licht in mijn hoofd.Vanmiddag 2-3 druppels bloed verloren maar nu helemaal niks t bekennen.Hoop echt niet dat ik morgenochtend wakker en dat de er zijn,dat zou echt veel te vroeg zijn namelijk!
pi_68756277
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Poezebeest het volgende:
Jij kunt echt niet je mond houden tot zondag als het raak is mijsje!
En als het niet raak is wil natuurlijk iedereen weten hoe het bij de gyn was, dus je komt er niet echt onderuit om het ons niet te vertellen.
he... wat ken je me toch goed
na, we gaan het zien...
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:48:01 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68757680
*duimerdeduim en nagelbijtend* spannend hiero in het topic....

IK wil + en streepjes zien... dat dit topic zo snel mogelijk leeg mag zijn
pi_68760415
Zo lief Poezebeest, nog 1 dagje maar tot je NOD... Hoe is het nu?
En lief Mijsje, nog 1 dag tot vrijdag-testdag... spannend meiden.
Gek Guess, zelfs voor een innesteling is het nog te vroeg eigenlijk. Misschien wel gewoon een gesprongen adertje oid?

[ Bericht 20% gewijzigd door prinseszondererwt op 07-05-2009 08:50:27 ]
pi_68760433
* Vicky duimt mee..
tis wel weer tijd voor streepies!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68760447
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Guess. het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik hier momenten last van draaierigheid en licht in mijn hoofd.Vanmiddag 2-3 druppels bloed verloren maar nu helemaal niks t bekennen.Hoop echt niet dat ik morgenochtend wakker en dat de er zijn,dat zou echt veel te vroeg zijn namelijk!
Innesteling ?
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:38:39 #220
190853 RockabeIIa
pi_68761780
Even een crosspostje aangezien de dames hier (hopelijk) ook foliumzuur slikken
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, volgens mij maakt het niet zo uit wanneer je foliumzuur inneemt. Ik heb toevallig vorige week verpakkingen in de Kruidvat staan vergelijken. En echt overal staat wat anders op. De een met een glas water bij het ontbijt. De andere pil neem je in met een glas water na het avondeten, etc etc.

Oja eindconclusie: Ik wilde dus die Centrum Vitamine voor de zwangerschap kopen (net als ik al gedaan had) maar kwam erachter dat in de doosjes van Centrum echt vrijwel hetzelfde zat als in de tabletjes van de Kruidvat. Verschilde nauwelijk! Zelfde inhoud, andere verpakking en ander uiterlijk. En het scheelde me 23 euro bij aankoop terwijl ik met het potje van Kruidvat 3 maand kan en met de pillen van Centrum maar 1 maand! Kruidvat had dus toch gelijk. Zij adviseren hun eigen pillen aan iedereen, en met recht.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:20:44 #221
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68763139
quote:
[b]Op donderdag 7 mei 2009 08:45 Gek Guess, zelfs voor een innesteling is het nog te vroeg eigenlijk. Misschien wel gewoon een gesprongen adertje oid?
Dag 6 zou wel een innesteling kunnen zijn (teminste dat lees ik op verschillende sites) maar ik ben zo bang om ongi te worden,nog niet eens omdat ik dan niet zwanger ben maar omdat m'n lutale fase dan veels te kort is,voorige maand was ie ook maar 10/11 dgn,dat zou nog net kunnen maar zit nu pas op dag 7.
Hopelijk is het een adertje of zoiets idd.Ben sinds gisteren gewoon echt heel zenuwachtig,bah
pi_68764786
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.

Sterkte met afwachten. Hopelijk blijven de duivels bij jouw weg deze maand.
Of heb je gewoon een normale cyclus. Zodat je wat meer weet.
pi_68766384
Guess: jij maakt het ook wel heel spannend! Ik had vorige week ook een beetje bloed en dat is ook weggebleven, was ook heel bang om dat mijn lf maar 6 dagen zou zijn. Was gelukkig niet het geval. Ik duim voor je!

Ik denk dat ik spotting heb gesignaleerd Ga er eigenlijk helemaal vanuit dat het vandaag wel door gaat zetten
pi_68766491
He verdorie Poezebeest, dat zou echt balen zijn!
Ik zie wel een lichtpuntje dan: een mooie cyclus.
pi_68766571
Dat klopt, maar mijn cyclus is echt al maanden hetzelfde
En ik wil geen mooie cyclus, ik wil een baby Vraag me echt af wat we anders moeten doen om wel zwanger te worden...
pi_68766784
Maar jullie zijn toch pas in februari gestart? Dan is dit ronde 3 ofzo, toch? Dan mag je wat mij betreft best balen, maar echt nog niet wanhopig worden hoor. Als je na een maand of 12 nog geen positieve test hebt, dan is wanhopen misschien beter op zijn plaats. No offense hoor, balen mag altijd.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:13:47 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68766877
Balen poezebeest,ik hoop echt voor je dat het niet door zet!

We gaan zo onze nieuwe auto ophalen en daarna moet ik werken tot 21.00,we zitten al weken te wachten op de auto en wilde em zo graag z.s.m maar nu ben ik niet eens blij.Het liefs zou ik heel de dag thuis blijven en een beetje voor de tv hangen ofzo,bah die fucking hormonen ook,heb echt een baaldag hoor (en dat terwijl ik niet eens echt ongi ben ofzo,gwoon paar druppels toen ik nog niet zwanger wilde worden zou ik er niet eens aandacht aan besteden,echt raar).
pi_68766964
Nee niet raar Guess, ik ben blij dat ik vakantie heb zodat ik tot mijn NOD lekker niks hoef en thuis kan keutelen. Ben strontchagrijnig de hele dag en heb nergens puf voor/zin in. Ik geef lekker de hormonen de schuld en ga lekker de hele dag Fokken.
pi_68767172
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar jullie zijn toch pas in februari gestart? Dan is dit ronde 3 ofzo, toch? Dan mag je wat mij betreft best balen, maar echt nog niet wanhopig worden hoor. Als je na een maand of 12 nog geen positieve test hebt, dan is wanhopen misschien beter op zijn plaats. No offense hoor, balen mag altijd.
Ik weet ook dat we pas bezig zijn en ik gewoon geduld moet hebben en dat het waarschijnlijk wel goed komt maar niet meteen nu. Ben ook niet wanhopig, maar baal gewoon ff heel erg hard!
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:25:44 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68767290
en dan nog is wanhopen niet nodig hoor

mijn advies, wees er vooral niet TE geforceerd mee bezig....
dat hebben wij in het begin ook gedaan, en dan viel het steeds tegen,
toen na een paar maanden, alle berekeningen en dergelijke achterwege gelaten en niet gepland..
en nu ben ik dus wel zo ineens zwanger
pi_68767347
Ja dat probeer ik ook, maar dat kan ik niet zo goed. Ben er toch veel mee bezig in mijn hoofd. Maar goed, volgende ronde is mijn nod op onze trouwdag, dus de weken er voor heb ik al veel te doen en veel afleiding, wie weet is het genoeg afleiding om er niet te veel mee bezig te zijn.
pi_68767772
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
en dan nog is wanhopen niet nodig hoor
Nee joh, dat was ook niet zo bedoeld. Ik weet als geen ander dat een jaar nog helemaal niet lang is... helaas.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:27:25 #233
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68769414
Tsja... ik zit me net te bedenken dat het over 2 maanden al weer 2 jaar geleden is dat de pil de deur uit ging.... toch is het eerste jaar voorbij gevlogen en toen zag ik het licht en ben ik gaan afvallen en toen was het binnen 4 maanden raak maar helaas is dat niet goed gegaan. Het zou dus zomaar nog weer een jaar kunnen duren. Het is heel jammer, maar ik ben nog net zo gelukkig hoor! Het komt als het komt ben ik van overtuigd.

Maar dat maakt de teleurstelling iedere maand niet minder natuurlijk

Spannende week komt er weer aan in ieder geval. Morgenochtend lekker een lang weekend naar Duitsland, dus voor ik het weet is het al weer een paar dagen voor NOD
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:50:45 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68772539
ik was ook al 1,5 jaar met de pil gestopt...en wij hebben (na de 1e 2 maanden) nooit heel bewust geklust, zoals jullie dat noemen. Wij deden het gewoon als we zin hadden en hebben er nooit een project van gemaakt.
het was dan ook een erg aangename verrassing, toen ik ineens zwanger was.. ook geen dagen zitten wachten tot ik 'mocht' testen...
ik dacht, goh ik had eigenlijk ongesteld moeten zijn en had wat last van pijnlijke borsten en vermoeidheid, en toen maar eens een testje gedaan.
ben achteraf we blij dat het zo ontspannen is gegaan...
pi_68772754
Dat lijkt me ook heel fijn BJ.
Als ik niet aan de medicijnen zat zou ik het ook heel anders (lees:relaxter) aanpakken. Maarja, shit happens.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:00:00 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68772897
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat lijkt me ook heel fijn BJ.
Als ik niet aan de medicijnen zat zou ik het ook heel anders (lees:relaxter) aanpakken. Maarja, shit happens.
ja dan is het wel een ander verhaal idd... lijkt me ook erg moeilijk...

*knuf*
pi_68773044
Stuur je wat HCG mijn kant op?
pi_68774865
tja, en bij mij zeggen ook heel veel mensen om me heen (die niet allemaal zo goed van mijn situatie weten) steeds: je moet je er niet zo druk om maken, je moet je er wat minder mee bezig houden... ik kan daar niet altijd heel goed tegen, ik kan er zelfs boos om worden... hoe doe je dat, je er niet mee bezig houden? vanaf dat je stopt met de pil of bewust een kindje wil, ga je er toch vanuit dat je 9 maanden later een kindje in je armen houdt? ik had qua tijd nummer 2 al in m'n armen kunnen hebben, maar ik wacht nog steeds op nummer 1... wat niet wil zeggen dat ik er altijd op dezelfde manier mee bezig ben hoor, de laatste weken was ik meer bezig met m'n moeder dan met mezelf wat dat betreft.
je niet druk maken. fijn dat het helpt bij veel mensen, maar echt hoor, doe daar een gebruiksaanwijzing bij...
[/klaagmodus...weer eens]

(daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik je tips en je medeleven niet op prijs stel hoor BJ! dat doe ik namelijk wel! het gaat meer over hier in mijn real life omgeving)
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:49:40 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68775036
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef mijsje het volgende:
tja, en bij mij zeggen ook heel veel mensen om me heen (die niet allemaal zo goed van mijn situatie weten) steeds: je moet je er niet zo druk om maken, je moet je er wat minder mee bezig houden... ik kan daar niet altijd heel goed tegen, ik kan er zelfs boos om worden... hoe doe je dat, je er niet mee bezig houden? vanaf dat je stopt met de pil of bewust een kindje wil, ga je er toch vanuit dat je 9 maanden later een kindje in je armen houdt? ik had qua tijd nummer 2 al in m'n armen kunnen hebben, maar ik wacht nog steeds op nummer 1... wat niet wil zeggen dat ik er altijd op dezelfde manier mee bezig ben hoor, de laatste weken was ik meer bezig met m'n moeder dan met mezelf wat dat betreft.
je niet druk maken. fijn dat het helpt bij veel mensen, maar echt hoor, doe daar een gebruiksaanwijzing bij...
[/klaagmodus...weer eens]

(daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik je tips en je medeleven niet op prijs stel hoor BJ! dat doe ik namelijk wel! het gaat meer over hier in mijn real life omgeving)
gelukkig maar mijsje.. ik bedoel het ook niet bemoeizuchtig of betweterig...
ik denk alleen dat het niet reeel is om te denken dat je maar zomaar zwanger bent als je stopt met de pil...
sommige mensen hebben geluk, maar in veel gevallen gaat het allemaal niet zo soepel...
en het lijkt me steeds frustrerender worden dan....
pi_68775363
daar heb je helemaal gelijk in... iedere keer dat ik ongesteld werd na ongeveer een half jaar begon dat frustrerende gevoel wel steeds meer te worden, en na de miskraam wel helemaal iedere keer...
maar goed, morgen naar de gyn, en dan als het goed is meer horen over het hoe of wat... en jeetje, wat ben ik zenuwachtig daarvoor...
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:01:07 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68775513
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:57 schreef mijsje het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in... iedere keer dat ik ongesteld werd na ongeveer een half jaar begon dat frustrerende gevoel wel steeds meer te worden, en na de miskraam wel helemaal iedere keer...
maar goed, morgen naar de gyn, en dan als het goed is meer horen over het hoe of wat... en jeetje, wat ben ik zenuwachtig daarvoor...
ik zal morgen voor je duimen... en stuur mijn hcg-vibes je kant op
pi_68775543
Och Mijsje, dat snap ik heel goed. Je zenuwen zijn begrijpelijk, ik hoop heel erg dat het allemaal mee zal vallen. Of beter nog: dat je eerst morgen een plusje plast. Dat zou echt mooi zijn.
pi_68780806
spannend allemaal hoor!
pi_68780812
jaPZE, dat zou het mooiste zijn... daar gaan we voor... maar goed... ik had me alweer vergist... het is niet 1 dag voor NOD, maar 2... (aangezien ik m'n NOD op 10 mei heb...) dus, ik ben benieuwd...
ik doe m'n best BJ, om ze op te vangen...
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:58:53 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68781419
Mijsje, heel veel succes morgen, natuurlijk hoop ik dat je de afspraak alsnog kunt afzeggen, maar zo niet, ik zal aan je denken.

Verder hoop ik als we zondag weer terug zijn van ons weekendje een paar mooie streepje te ontdekken in dit topic!!

Fijn weekend alvast allemaal!
pi_68781548
Happy, ik hoop ook dat de afspraak een ander karakter kan krijgen... maar ik ga er niet te veel van uit...

Ik wens jou alvast ook een heel fijn weekend! Even lekker weg is af en toe heel fijn!
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:05:14 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68781640
Mijsje

Ik kwam er vandaag achter dat alcohol de betrouwbaarheid van ovulatietesten verminderd, raadt eens wat ik dit weekend gedronken heb? Verklaart nu wel ineens die wel/niet testjes. We testen maar gewoon verder in de hoop dat we nog een beter resultaat vinden...

Fijn weekend Happy, geniet ervan!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:08:54 #248
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68782055
lekker Flugel, toch maar terug aan de ...

Dank je Leonieke, ik ook aan jou... (gezellig, denken we lekker aan elkaar...) m'n duimen zijn nog steeds aan het draaien!
pi_68782291
Mijsje, heel veel succes bij de gyn morgen! Ik denk aan je en stiekem hoop ik dat je morgen gewoon een tweede streepje hebt en niet hoeft te gaan.
pi_68783043
Poezebeest, heeft het doorgezet? Of mag je nog steeds hopen?
(en wij met jouw).
pi_68783377
Het is nog steeds niet menstruatiewaardig, het is wel meer dan gisteren, lijkt wat bruinig oud bloed
Afwachten tot het echt doorbreekt, ben wel van alle kwaaltjes af, da's wel weer fijn En ook wel een teken dat de menstruatie echt is begonnen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:02:33 #253
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68783937
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef mijsje het volgende:
lekker Flugel, toch maar terug aan de ...

Dank je Leonieke, ik ook aan jou... (gezellig, denken we lekker aan elkaar...) m'n duimen zijn nog steeds aan het draaien!
Thx Al denk ik niet dat dat nog nodig is
pi_68784077
Leonieke, jij zit idd ook op het wachtbankje, spannend hoor!
Maar wrom is het duimen draaien van Mijsje niet meer nodig?

ff offtopic, maar wat heb je een mooi huis! Die keuken, geweldig!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:09:37 #255
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784198
Ik voel nog helemaal niets... maar dan echt niets, niets, niets, behalve gisteren (al ) buikpijn. Laat ons zeggen dat dat geen supertekens zijn

thx. We zijn ook wel supertevreden over de keuken
pi_68784257
Dan kunnen we toch door blijven draaien met die duimen! Geen bloed is goed!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:12:53 #257
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784332
Ja, oké, dat is wel waar, maar gewoon die buikpijn bevalt me eigenlijk helemaal niet
pi_68784418
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.
pi_68784429
Toch zijn er hele volksstammen die wel menstruatie-achtige buikpijn hebben en toch zwanger zijn hoor.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:16:21 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784472
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef Poezebeest het volgende:
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.

Voor de rest ben je helemaaaaal niet superoptimistisch
pi_68784531
Sinds een half uur is mijn glas weer half vol ipv half leeg en die positiviteit probeer ik rond te strooien over iedereen die maar wil.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:23:53 #262
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784779
*steekt wat positiviteit in mijn broekzak
pi_68789124
Even kijken of er al nieuws was....
Zit hier weer met een blaasonsteking, zucht.. Handig wanneer je net je eisprong hebt.
pi_68791742
Milka, blaasontsteking is vervelend...

Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...

poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)

Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
pi_68792241
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:
Milka, blaasontsteking is vervelend...

Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...

poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)

Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
Spannend Mijsje, al die vervelende lichamelijke symptomen! Ik duim morgenvroeg heel hard voor je en denk daarbij ook nog aan je, kan dan toch bijna niet mis gaan zou je zeggen... Mocht jij in mijn gedachte onvoldoende zijn voor een evt tweede streepje denk ik aan je als je bij de gyn bent. Hoop dat ie jullie meer kan vertellen en er actie wordt ondernomen!
In ieder geval een knuffel en een voor jou!

Asyniur zit ergens in een gehucht zonder internet lees: is op vakantie

Hier nog steeds dezelfde spotting als vanmorgen en gisteren. Ben wel bijna helemaal klachtenvrij, behalve zere boobs. Morgen zal het wel losbarsten, dan kan ik ook mijn nieuwe nod doorgeven.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:20:52 #266
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68792560
Happy,fijn weekend
Mijsje,heel veel suc6 morgen bij de gyn!!
Poezebeest wat spannend!!

Hier geen druppel bloed te bekennen,dus denk toch dat het iets van een adertje was ofzo.Heb trouwens wel het idee ongi te worden,vanochtend was m'n temp 0.2 gezakt en voel me buik.
We hebben een afspraak voor 10 juni bij de gyn staan,ben benieuwd wat die zegt.
pi_68792568
thanks poezebeest, ik ben heel erg benieuwd of je gedachten me genoeg kunnen helpen... ben nu heel nerveus... :S hou ik helemaal niet van...

en nog eens thanks, ik was helemaal haar vakantie vergeten... slecht van me...

en ik hoop met jou mee dat je spotting ophoudt, en je "klachten" van de afgelopen week innestelingsklachten zijn geweest...

guess, dank je. Ik hoop dat jouw bezoek aan de gyn op 10 juni ook meer oplevert.
pi_68792778
Kan me heel goed voorstellen dat je nerveus bent! Ik ga niet eens zeggen dat je dat niet moet doen, want dat lukt toch niet. Laat het gewoon op je afkomen allemaal! Kun je terecht bij je vriend met al die nerveuze gevoelens enzo?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:01:30 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68797275
Zeg doe eens allemaal niet, dat nerveus zijn is toch nergens voor nodig!

Nee hoor, gebbetje van de fluugs. Ik begrijp het volkomen

Heel veel sterkte vandaag mijsje, ik heb het gevoel dat het goed gaat komen met je. Is het niet vandaag, dan toch zeker wel binnenkort

Shit, heb zelf ook het vertrek van Asyniur gemist, balen. Naja, met terugwerkende kracht nog een fijne vakantie dan. Enjoy!!

Hier ook het hele weekend weg, morgen iemand verhuizen en daarna direct door naar Cadzand om de rest van het weekend met de schoonouders door te brengen. Hopen dat het een beetje lekker weer is zondag.

Tot maandag allemaal, succes zondag! Ik zal duimen voor heel veel tweede streepjes...
pi_68797784
Nou Mijsje... en??
pi_68799440

ik dacht het al, maar nu weet ik het ook...
ik verwacht zondag gewoon ongesteld te worden, en dan een nieuwe NOD te krijgen.
en ik heb dus vanmiddag weer een bezoekje bij de gyn gepland staan, en daarover ben ik bloedje-nerveus...
naja, we gaan het zien.
jij nog duiveltjes gezien poezebeest?
pi_68799492
Nou zeg, wat stom. Had het je zo gegund.
Komt goed vanmiddag, die gynnen zijn er niet voor niks joh, ze kunnen veeeeeel tegenwoordig hoor.
pi_68800172
Oh wat stom mijsje Heel veel succes bij de gyn, ik denk aan je!

Hier nog steeds een beetje oud bruin bloed, verwacht vandaag dan toch echt de

Flugel, veel plezier dit weekend
pi_68800332
Poezebeest, ben benieuwd of ze nu eindelijk komen. Wat duidelijkheid lijkt me ook wel fijn zo onderhand.
Flugel, veel plezier!!
Guess, nu al duivels in veel te vroeg toch? Je nod staat op 24 mei...

/ begin zeurmode Wat een stomme dag heb ik nu al. Heb al de hele ochtend het gevoel dat ik moet janken, ik voel mijn buik en ben ervan overtuigd dat het weer niet raak is. Temp was ook al 0,1 graad gezakt. Vanmiddag heb ik een theedate met een vriendin met verse baby en zit er stevig over na te denken die af te zeggen. Kan er even niet tegen geloof ik, tegen al die babypraat. Stomme hormonen. /end zeurmode.
pi_68800391
PZE: voor jou! En misschien lucht een potje janken juist wel heel erg op...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:11:25 #276
190853 RockabeIIa
pi_68800528

Ik had (en heb ook nog een beetje) heel goeie hoop voor deze mooie maand
pi_68802188
Ik blijf ook hoop houden op streepjes hier.
Van mij zit er zeker weten geen tussen deze maand
Dus dan moet de rest maar + plassen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:37:31 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68803711
Jammer mijsje... maar je had het zelf al verwacht begreep ik? hoop dat de Gyn je verder kan helpen.

@Ymme, op naar de volgende ronde!

en een dikke knuffel voor PZE, klote dat je je zo voelt.....
pi_68807017
Bedankt meiden, heb echt even een baaldagje. Ik blijf lekker thuis in mijn eentje zwelgen in mijn ellende. Dan is het straks weer over.
pi_68808191
Een grote pot Ben & Jerry's in je eentje op eten helpt vaak ook goed. Samen met een goede huil film...
pi_68811593
Echt wel oneerlijk. Zeker vandaag.
pi_68812684
Mijsje al terug van je afspraak?? Hoe is het gegaan?
pi_68812946
Ja Mijsje hoe is het gegaan?
pi_68816038
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt wel oneerlijk. Zeker vandaag.
wow... dat is zeker oneerlijk! Dat dat mogelijk is, is toch niet te begrijpen...

Maar goed, net terug van het ziekenhuis en inderdaad: Ik mag weer een kijkoperatie ondergaan, dit keer een laperoscopie (zoiets...). met een sneetje in m'n navel en eentje net boven het schaambotje... onder narcose en met dagopname. het zal wel meevallen, alleen de pijn kan een paar dagen duren doordat ze ook de buik gaan oprekken met CO2-gas, om er beter bij te kunnen (zei de gyn) Ik krijg nog een schriftelijke bevestiging van de datum, maar het moet binnen 3 weken gaan gebeuren. (waarschijnlijk over 3 weken, in de week van 25 mei) Ik heb de kijkoperatie nodig voor m'n dichte eileider. hij zei ook dat ik nu dus verminderd vruchtbaar ben, maar dat er een kans bestaat dat het helemaal verholpen kan worden. als ze zien dat de eileider van slechte kwaliteit is, dan halen ze de hele eileider weg... ben heel benieuwd wat ze dan weer tegen komen. Na de operatie moet ik weer op spreekuur komen, en dan maakt hij een verder behandelplan om zo gauw mogelijk zwanger te zijn. (en met zo gauw mogelijk bedoelt hij niet dat er wonderen gaan gebeuren of dat hij snel snel te werk gaat... daar ben ik wel zo reeel over dat ik dat wel weet...) maar goed, om een heel verhaal samen te vatten, we hebben niet heel veel nieuws gehoord, dit hadden we na de HSG alwel verwacht...
(had ik ook al in het andere topic vermeld, als de tekst je bekend voorkomt... )

en het goede nieuws van de dag: ik was een van de prijswinnaars van de prijsvraag over: Marley & me, en ik heb het boek gewonnen! [PRIJSVRAAG] Marley & Me

ik wil PrinsesZonderErwt nog even een knuffel geven... een baaldag mag altijd een keer hoor! Kom je gezellig bij me op het bankje zitten? Wachten en balen we weer samen...
pi_68816160
Zo hee Mijsje... al is het dan weinig nieuws onder de zon, het is wel een vlotte actie. Binnen 3 weken, dat is echt wel vlot voor gyn begrippen hoor. Weer een hobbeltje genomen op weg naar een lief beebje voor jullie.
Van harte met je boek!

Edit: bedankt voor je knuffel... Heb de tranen nogal hoog zitten.
pi_68817719
Mijsje; da's idd weinig nieuws, maar wel snel actie! Drie weken is echt alweer heel snel en natuurlijk weer heel spannend allemaal! Het gaat stapje voor stapje, maar het komt allemaal goed, ook al duurt het fftjes
En natuurlijk veel plezier met je nieuwe boek!

PZE; hoe ist met de baaldag?
pi_68819668
Mijsje, fijn dat het al zo snel plaats gaat vinden.

Poezebeest, hoe is het met jouw?

En PZE:
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:33:08 #288
100412 mefke79
komt goed!
pi_68820038
Mijsje, van de ene kant rotnieuws en zeker dat je geen streepje zag, maar van de andere kant...ze pakken tenminste door! En inderdaad, nog snel ook
pi_68821348
Mijn nod mag naar 9 juni
Nieuwe ronden nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik wil vanaf nu toch wel graag tweede streepjes zien!
pi_68822801
Hè balen Poezebeest. Het leek toch echt bijna raak te zijn voor je.
Naja volgende ronden nieuwe kansen. Maar hoop voor sommige (inclusief ik, als ik eens ongesteld werd verdomme) de volgende ronde toch echt +++++++++ te zien.

Voor jullie allen hier.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:48:48 #291
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68822842
He Poezebeest wat balen
Mijsje,het is iig fijn dat ze je snel verder helpen.
En PZE dat had ik dus gisteren,ff baaldag kan soms ook opluchten
pi_68822887
Ik voel toch echt elke keer wat in mijn onderbuik.
Het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dan met vlagen
En ga wel tig keer per dag na de plee, omdat ik denk zal het dan nu... En nee hoor.
Dat waar jullie op hopen gebeurd bij mij. Niet ongi.
pi_68824106
Bedankt voor het meeleven, ik vind het heel lief!
Gaat weer beter nu, met mijn thuis enzo. Afleiding is goed. En het is bijna zondag ook.

Dat heb ik dus ook ymme, precies wat je zegt. Die vlagen... heel verwarrend.
Guess, gelukkig gaan die dagen ook weer voorbij he?
pi_68825215
bedankt weer voor de lieve reacties, lieve meiden! Ik ben inderdaad heel blij met maar 3 weken! Eigenlijk moest het voor de volgende eisprong, omdat hij zo snel mogelijk na de operatie een nieuwe eisprong wil benutten, maar toen was er geen plaats in het operatieschema... ik voel me er wel mee verwend (ik kan hem iedereen aanraden, hij is zo'n fijne gyn...)

Poezebeest... jammer dus toch doorgezet...
ook bij mij dus doorgezet, wat ik al dacht met de ongipijn in m'n rug gisteren en vanmorgen. (mijn nieuwe NOD is 5 juni. ik zal hem alleen niet waarmaken, want ik mag niet zwanger zijn met de kijkoperatie, maar goed, ik wil niet het lijstje uit.)
Ik stuur je wel wat ongi van mij, Ymme, goed? Ik hoop dat het bij jou ook gauw komt nu. Dan kun je ook weer door!

PZE, fijn dat het weer beter met je gaat. Ik zal je gewoon wat vaker knuffelen! kunnen we allebei wel goed gebruiken...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:31:25 #295
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68826371
ymme,ik herken het hoor.Ook dat tig keer per dag naar de wc te gaan,op zulke dagen denk ik ook wel es,m'n collega's zullen ook wel denken!

Mijsje dat scheelt zo veel als je een gyn hebt waar je het goed mee kan vinden,als je soms wel eens verhalen leest...
Maar mag je nu deze ronde niet mee doen,de kans is heel klein natuurlijk maar mocht je zwanger zijn dan kunnen ze dat toch voor de operatie nakijken?
pi_68834954
guess. ja hoor, dat kunnen ze nakijken voor de operatie. maar als ik wel een bevrucht eitje zou hebben, zou dat volgens mij nog zo klein zijn dat het makkelijk te missen is, waardoor het makkelijk ook weer mis kan gaan enzo... ik vind het wel prima. dan wacht ik nog een maandje (wacht al zo lang ondertussen) maar dan is wel de kans groot dat het nestje helemaal opgeknapt kan worden... (en de kans op zwangerschap wordt er aanzienlijk mee vergroot is de bedoeling als de operatie lukt...) de gyn gaf ook aan dat het heel belangrijk is dat je niet zwanger bent bij zo'n ingreep. waarom zei hij er niet bij, maar ik nam het als logisch aan...
de gyn zei trouwens ook (daar schrok ik wel van) dat een derde deel (!) van de vrouwen die bij alle gyns in ons ziekenhuis lopen, zonder medische reden, geen kinderen kunnen krijgen (onbekend onvruchtbaar noemde hij het) ik keek manlief meteen aan en hij mij van: dat zal ons geluk wel weer zijn... (hoeft niet, maar kan wel) dat vind ik wel ook fijn aan onze gyn, hij windt er geen doekjes om, vertelt je wel eerlijk het hoe of wat.
pi_68835187
Poeh Mijsje, dat is een groot percentage dan...
Ik had wel vaker 10% gehoord, maar dit is wel weer veel dan. Hmm... hopelijk hebben we geluk en horen we bij die andere 66%.

En toen was het al zaterdag...
Hebben we al van Asyniur gehoord eigenlijk???

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 09-05-2009 08:46:57 ]
pi_68835248
Nou, veel he? Ik schrok ervan... en het was niet landelijk wat hij zei, maar bij hun in het ziekenhuis... ms valt het landelijk nog wat gunstiger... (hopelijk) en anders hoop ik inderdaad dat we bij die 66% zitten! (gaan we vooralsnog wel vanuit, maar mijn angst is... )
nee, Asyniur is nog met vakantie (vertelde poezebeest me... )
pi_68841935
Asyniur zal een dezer dagen wel weer terug zijn denk ik.

Mijsje: je komt nu wel een stuk rustiger over in hoeverre dat kan met woorden Klopt dat of is dat mijn eigen interpretatie? Misschien ook wel fijn om deze maand gewoon even de operatie af te wachten en niet bezig te zijn met kinderen maken. De spanning voor het tweede streepje is er in ieder geval niet. 1/3 van de mensen die onvruchtbaar blijken te zijn, poeh hey, da's wel heel veel! En nee, jij zit niet bij die 33% van de mensen, jij hoort bij de 66 %
pi_68843242
Het is bijna zondag. Nu begin ik toch te twijfelen over testen morgen, mijn NOD is toch pas maandag. Ben vandaag ook niet zo stresserig erover eigenlijk. Ik voel me prima, af en toe wat krampjes en steekjes hier een daar. Een vleugje misselijkheid ook, kortom: ik kan er niks van maken. Temp was nog braaf 37.0 vanmorgen. To test or not to test, that's the question.
pi_68844547
To test, een dag eerder maakt niet uit lijkt mij en moederdag is een mooie dag voor een tweede streepje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')