abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68695664
Zou ik ook doen hoor mijsje, gewoon voor je rust. Ik mag eigenlijk maandag pas testen, maar vind moederdag zo'n mooie dag voor een tweede streepje.
pi_68696626
Inderdaad wat prinsesblalba zegt

En ook moederdag is een mooie dag, voor een tweede streepje.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:32:38 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68697038
ik ga voor jullie duimen de komende week....

meer babytjes voor januari 2010
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:54:08 #154
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68697824
Ik mag de 15e pas testen,dat is 2 weken na mijn eisprong.De vorige ronde (de 1e keer dat ik het heb bijgehouden) was mijn luteale fase maar 10/11 dgn.Zou dat dan betekenen dat ik dus eigenlijk na 10 dgn al kan testen? Ik wil eigenlijk gewoon tot de 15e wachten,vorige ronde was ik est geduldig maar nu zou ik het liefst nu al een test doen,al weet ik dat het nergens op slaat!!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68698030
Ik heb datzelfde Gues. Mijn luteale fase is iedere keer zo'n 12 dagen geweest. Dat zou betekenen dat ik vrijdag kan testen. Maar eigenlijk wil ik ook wachten tot de 15 dagen na ovulatie en dat betekent dat ik maandag pas kan testen. Maar ik ben heel bang dat ik negatief test vrijdag, is een grotere teleurstelling dan dat er een ongesteldheid komt. Ik probeer dus ook zo lang mogelijk te wachten met testen. Blijf het wel heel spannend vinden...
pi_68699903
meiden, dat is inderdaad een vervelend gevoel. je wil graag gauw weten of het nu wel of niet gelukt is, maar wat als je te vroeg test per ongeluk.. dan is daar toch weer die teleurstelling... die ken ik wel.
het beste is gewoon wachten tot de NOD, en ik weet hoe moeilijk dat is uit eigen ervaring... (al ga ik me deze keer een keer niet aan m'n eigen advies houden, voor m'n bezoekje aan de gyn...)
maar spannend blijft het... wij zijn nu al een jaar en 9 maanden bezig, en spanning blijf ik wel voelen.... vervelende spanning vind ik het ondertussen...
pi_68700214
Je bent vrijdag 1 dag voor je nod, dus lijkt me dat dat weinig uit maakt, maar ja wie ben ik
pi_68703289
Hier zojuist weer wat bloed, zouden de nu dan echt komen?
pi_68703368
Oeh poezebeest, wat is het spannend voor jou deze keer.... ik hoop dat ze niet komen.

Maarre... er is van de moederdag-test-clan verder nog niemand met spannende krampjes, steekjes, borreltjes, voorgevoelens oid?
PZE is helemaal niet sensatiebelust...
Ik zat zelf tijdens het lezen van de moederdag-Libelle 3x bijna te janken, terwijl ik echt nooit huil. Maar of dat nou een teken is....
pi_68703693
Ik baal wel heel erg, als de komen is dit 9 dagen na mijn eisprong, is wel heel snel Zo heeft mijn eitje toch nooit de kans om zich in te nestelen, grmbl, wordt er bijna boos om
pi_68703816
Dan zou je luteale fase inderdaad wel heel kort zijn poezebeest... ik hoop dat we ze nog een keertje weg kunnen jagen voor je. Negen dagen is wel een mooie innesteltijd.
pi_68703933
Mmmm, daar had ik nog niet aan gedacht... Weer afwachten of dit doorzet, zucht.
Niemand heeft mij vantevoren gezegd dat kinderen maken ook zo'n gedoe was...
pi_68704060
Dat was precies wat ik tegen mijn lief zei toen we in de Efteling waren vorige week. Voor ons is het bijna een wiskundige berekening en veel geplan en gedoe en kijk eens om je heen wat voor types hier met een hele kinderschare rond lopen... Echt niet eerlijk. (Er waren nogal wat tokkie-achtige types met kinderen waarmee ze fijn ruzie konden maken tijdens het wachten... zucht.)
pi_68704215
Misschien willen wij wel te graag en doen wij te moeilijk. Hop, alle berekeningen de deur uit en sexen alsof ons leven er van af hangt en dan zien wel weer Ik zeg dat nu wel heel stoer, maar dat kan ikke niet hoor
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:50:11 #165
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68706289
PZE,ik herken dat wel hoor,ik werk in een winkel en dan zie ik ook vaak ouders met (kleine)kinderen,soms zie ik van die ouders die helemaal niet blij lijken te zijn met hun kids en alleen mopperen,gillen en sjagarijnig zijn te ze,dan vind ik gewoon ff niet eerlijk.

Ik ga gewoon pas de 15e testen,heb geen zin in een negatieve test,daarom wacht ik tot de 15e hoef ik niet te twijfelen ook of het mischien toch niet te vroeg was!

Poezebeest,dat moet gewoon een innesteling zijn!!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68707194
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Poezebeest het volgende:
Ik baal wel heel erg, als de komen is dit 9 dagen na mijn eisprong, is wel heel snel Zo heeft mijn eitje toch nooit de kans om zich in te nestelen, grmbl, wordt er bijna boos om

Ymme jaagt de bij poezebeest weg...

Ik hoop dat het helpt. Is snap je dat je er bijna boos om wordt. Hopelijk is het niets (naja niets) en komen de niet langs bij jouw.
Ik blijf duimen voor je hoor!!!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:28:08 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68707717
* Duivels rond poezebeest rotschop verkoopt

* als soort van jomanda door topic wandelt en positieve energie uitstraalt

Kom op meiden, positief denken met z'n allen!!

Ik herken het zure gevoel ook hoor. Mensen die gewoon roken/drinken tijdens zwangerschap, zwanger worden terwijl ze niet willen of er beter niet aan zouden beginnen. Toch denk ik dat niet goed is om afgunst te creëren, daar wordt je geen gelukkiger mens van. Al ben ik zelf ook absoluut wel eens jaloers hoor! Vooral bij mij op het werk bijvoorbeeld, daar zie ik regelmatig iemand met haar 30 weken buik het rookhok in vertrekken. Ze wilde zwanger worden, werd zwanger en blijft gewoon roken. Terwijl ik er alles voor gelaten heb en nu al 2 keer pech heb. Toch blijft het gevoel gelukkig nooit lang hangen, negatieve energie is nooit goed. Maar klagen mag!! Af en toe dan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_68708171
Thnx voor het wegjagen meiden, hoop dat ze zich er dit keer weer iets van aantrekken!

Ik heb geen afgunst naar anderen die wel zwanger zijn en waarvan ik denk, moest dat nu net bij hun, als in rokende moeders, ongewenste en ongeplande zwangerschappen etc. Ik vind het alleen oneerlijk omdat ik merk dat zwanger worden niet een vanzelfsprekendheid is.
Een hele tijd geleden waren wij nog niet met kinderen krijgen bezig maar had ik wel al rammelende eierstokken. Toen vertelde een vriendinnetje dat ze zwanger was, maar ook meteen er achteraan dat ze het niet wilde houden. Ik merk dat ik daar toch wel moeite mee heb als ik daar op terug denk. Iedereen mag het zelf bepalen, maar ergens knaagt het wel.
pi_68708315
Pfffff, weer een hele dag bij mijn zwangere vriendinnen doorgebracht, ik wil ook!!!!
Vorige maand voelde ik van alles na mijn eisprong, zere borsten, steken in buik, zelfs wat oud bloedverlies... Ik wist het zeker, ik was zwanger! Maar toch niet..
Nu midden in de nieuwe ronde nieuwe kansen..... Hoop 24 mei toch echt wel twee dikke vette strepen te zien

Poezebeest, weg met die

Mijsje, ik wacht met spanning je test af
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:42:03 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68708390
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
Thnx voor het wegjagen meiden, hoop dat ze zich er dit keer weer iets van aantrekken!

Ik heb geen afgunst naar anderen die wel zwanger zijn en waarvan ik denk, moest dat nu net bij hun, als in rokende moeders, ongewenste en ongeplande zwangerschappen etc. Ik vind het alleen oneerlijk omdat ik merk dat zwanger worden niet een vanzelfsprekendheid is.
Een hele tijd geleden waren wij nog niet met kinderen krijgen bezig maar had ik wel al rammelende eierstokken. Toen vertelde een vriendinnetje dat ze zwanger was, maar ook meteen er achteraan dat ze het niet wilde houden. Ik merk dat ik daar toch wel moeite mee heb als ik daar op terug denk. Iedereen mag het zelf bepalen, maar ergens knaagt het wel.
Dat knagende gevoel herken ik hoor. Zoals iemand die al twee kinderen heeft, voor een derde keer 'per ongeluk' zwanger wordt en niet zeker weet of ze wel een derde wil. Dat voel oneerlijk en dat is het waarschijnlijk ook.
pi_68713617
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh poezebeest, wat is het spannend voor jou deze keer.... ik hoop dat ze niet komen.

Maarre... er is van de moederdag-test-clan verder nog niemand met spannende krampjes, steekjes, borreltjes, voorgevoelens oid?
PZE is helemaal niet sensatiebelust...
Ik zat zelf tijdens het lezen van de moederdag-Libelle 3x bijna te janken, terwijl ik echt nooit huil. Maar of dat nou een teken is....
ja, ik!!! ik heb steekjes en spierpijn achtige buikpijn helemaal onderin... nee hoor, nergens last van...

Poezebeest ik schop ze hard aan de kant, zie je ze al rennen?

PZE, dat is inderdaad ook wel een teken... ik hoop dat het een goed teken is!
pi_68718791
En Poezebeest, zijn ze al weer weg?
pi_68719139
Ja Poezebeest, zijn ze vertrokken?
Behalve dat ik bijna jank om alles, droom ik de laatste 4 dagen heel veel en helder. Ik weet ze ook nog als ik wakker word. Dat heb ik normaal nooit. Ook al heeft het met zwanger zijn niets te maken, dan is het nog wel eens fijn.
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:41:54 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68720156
Dromen kan een goed teken zijn PZE

Ik heb hele levendige dromen gehad tijdens mijn zwangerschap.

Aan de andere kant kan het ook zijn dat je gewoon heerlijk geslapen hebt doordat het zo'n heerlijk slaapweer is nu
pi_68720735
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien vinden sommigen van jullie deze kalender in het Nederlands ook wel fijn. Ik vond het ideaal (totdat ik iets dergelijks op mijn iphone vond )
http://www.menstruatiekalender.net/
die plaatjes en details die je in kunt vullen bij 'coitus'...
Idd een heel uitgebreide kalender, zeg!
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:22 schreef Guess. het volgende:

[..]

Na die free trial hoef je niet te gaan betalen.Je kan em dan niet meer zo heel uitgebreid gebruiken maar nog steeds je temp en ovu testen enzo invoeren.
Dat vond ik dus vervelend, dat hij na die free trial zo beperkt wordt. Je kunt je info nog steeds wel invoeren, alleen zie je er maar weinig van terug op de cycluskaarten. Bij myfertilitycharts krijg je meer info op de kaarten, alleen heb ik het idee dat hij af en toe rare berekeningen maakt, eisprong een dag later bijv... Ik ga die menstruatiekalender eens proberen, kijken hoe dat bevalt... weer opnieuw al mijn gegevens invoeren

[ Bericht 37% gewijzigd door judes op 06-05-2009 10:13:12 ]
pi_68721020
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Behalve dat ik bijna jank om alles, droom ik de laatste 4 dagen heel veel en helder. Ik weet ze ook nog als ik wakker word. Dat heb ik normaal nooit. Ook al heeft het met zwanger zijn niets te maken, dan is het nog wel eens fijn.
Ik heb ook wel eens gelezen dat dit een teken kan zijn... spannend!!!
pi_68722492
Hier nog steeds een beetje van hetzelfde, net als vorige week. De zijn er nog niet in volle getalen, maar wel een klein beetje bloed
Wat wel anders is, is dat ik me lichamelijk anders voel, alsof ik ziekjes wordt. Ik voelde me gister overdag al gruwelijk misselijk, maar dat had ik vorige ronde ook. Gisteravond best vervelende steekjes in mijn buik en mijn lies. Zo erg had ik nog nooit gehad. Vandaag stond ik wiebelig op, voel ik me raar, maar is de welbekekende menstruatiepijn nergens te bekennen Heb nu een wat licht zeurende pijn in mijn onderbuik. Ohja, ik heb deze ronde ook helemaal geen last van mijn borsten. ff checken, idd nog steeds gewoon normaal

Als de vandaag of morgen niet in grote getalen naar buiten komen ga ik het wel heel erg spannend vinden!

Ohja, die emotionele buien herken ik ook wel hoor, dat is voor mij helaas niet een teken van evt zwangerschap. Vorige ronde gingen we naar Gran Torino en ik moest echt wel heel hard op mijn lip bijten om niet te huilen op het einde, terwijl ik echt nooit huil om films, behalve dan ps I love you

[ Bericht 7% gewijzigd door Poezebeest op 06-05-2009 11:09:46 ]
pi_68722994
Jeetje wat spannend! Nog maar 2 dagen tot je NOD!
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:37:33 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68723733
Poezebeest, je maakt het steeds spannender zo!!
pi_68724994
m'n duimen hebben ondertussen helemaal blaren, voor Leonieke, maar ook voor Poezebeest, PrinsesZonderErwt, Asyniur... en ze zijn alweer klaar voor het duimen voor degenen die erna komen...
het is nagelbijtend spannend voor Poezebeest... (als je ongi nog een beetje wegblijft... )
pi_68725504
Durf bijna niet naar de wc te gaan, zo bang dat het doorzet
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:35:59 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68725645
* RockabeIIa gaat in de pupostand
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68725761
Rocka! Je maakt haar helemaal gek zo.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:42:42 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68725887
hoezo??!??! Zij zegt zelf dingetjes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68725894
Haha, valt wel mee hoor, ik kan deze keer gelukkig heel nuchter denken, het kan nog alle kanten op en natuurlijk vind ik het spannend en is dit een hele rare cyclus met allemaal rare dingen, maar ik houd een slag om de arm. Grote kans dat het deze keer wel doorzet...
pi_68725909
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:45:31 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68725979
Alsof we dat zelf al niet heel goed kunnen, onszelf gek maken
pi_68726222
iedere keer weer.. en dan zeg ik nog zo hard tegen de buitenwereld: nee hoor, hier is niks aan de hand, ik voel niks anders, ik denk dat het gewoon weer niks is (uit bescherming) maar ondertussen van binnen... maak ik mezelf helemaal gek!
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:59:25 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68726498
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef mijsje het volgende:
iedere keer weer.. en dan zeg ik nog zo hard tegen de buitenwereld: nee hoor, hier is niks aan de hand, ik voel niks anders, ik denk dat het gewoon weer niks is (uit bescherming) maar ondertussen van binnen... maak ik mezelf helemaal gek!

* herkent dit
pi_68726733
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef happyme28 het volgende:

[..]

* herkent dit
pi_68726926
voor alle zichzelf gek makende mede wachtsters.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:13:43 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68727009
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren

Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
pi_68727252
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:

Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Voor jou ook een
Vervelend dat die ovulatietesten geen duidelijk positief resultaat hebben gegeven. Kan het zijn dat je je piek hebt gemist of heb je 2x per dag getest?
Kun je eigenlijk uitgaan van de cyclus die je eerst had, of kan het zijn dat alles anders wordt? Of moet je lichaam zich eerst herstellen voordat er weer een goede cyclus komt?
We wachten gewoon rustig met je mee flugeltje!
pi_68728390
alles is mogelijk. je kunt dezelfde cyclus terug krijgen, het kan ook iets langer of korter worden, maar je lichaam moet inderdaad herstellen. dat wil niet zeggen dat je er altijd lang over doet om weer een goede cyclus te krijgen. bij mij was m'n ongi netjes 29 dagen na m'n currettage.

Ik hoop dat je goed gegokt hebt Flugel!

en voor poezebeest een extra
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:10:24 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68728903
Het kan zijn dat ik m'n piek nét gemist heb, zit een gat van 28 uur tussen twee testen waarbij de laatste test dus redelijk donker was. Ik weet dat vorige keer m'n piek na 24 uur alweer helemaal weg was, dus het kan wel. Maar het kan dus ook nog zijn dat m'n eigenlijke piek nog moet komen, dat maakt het zo lekker dubbel allemaal. Ach ja, ik blijf gewoon lekker doortesten voor de zekerheid. En vrijen ook uiteraard
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:18:20 #196
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68729223
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:

Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:39:03 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68730250
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.
Nope, die weet ik helaas niet. Weet alleen dat ik afgelopen weekend een paar donkere tests had én cervixslijm. Normaal gesproken zou ik zeggen dat 't m'n eisprong is geweest, maar ik weet niet of ik m'n lichaam nu nog kan vertrouwen...

Daarom ook de afspraak met mezelf om pas na onze vakantie te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. (en dat ga ik ook écht volhouden )
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:49:10 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68730768
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]
Daarom ook de afspraak met mezelf om pas na onze vakantie te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. (en dat ga ik ook écht volhouden )
Hahah, tampons en een test mee in de koffer

Hier vandaag wat vreemde kriebels/steekjes in mijn buik. Jottem, het begint al weer Nog maar 9 dagen
pi_68737709
De middag is bijna om Poezebeest, zijn de er nog?
pi_68739642
Poezebeest, ik heb er echt nog steeds een heel goed gevoel bij.
Al die tekenen. Hopen dat ik gelijk mag krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')