quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Poezebeest het volgende:
Ik baal wel heel erg, als dekomen is dit 9 dagen na mijn eisprong, is wel heel snel
Zo heeft mijn eitje toch nooit de kans om zich in te nestelen, grmbl, wordt er bijna boos om
Dat knagende gevoel herken ik hoor. Zoals iemand die al twee kinderen heeft, voor een derde keer 'per ongeluk' zwanger wordt en niet zeker weet of ze wel een derde wil. Dat voel oneerlijk en dat is het waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
Thnx voor het wegjagen meiden, hoop dat ze zich er dit keer weer iets van aantrekken!
Ik heb geen afgunst naar anderen die wel zwanger zijn en waarvan ik denk, moest dat nu net bij hun, als in rokende moeders, ongewenste en ongeplande zwangerschappen etc. Ik vind het alleen oneerlijk omdat ik merk dat zwanger worden niet een vanzelfsprekendheid is.
Een hele tijd geleden waren wij nog niet met kinderen krijgen bezig maar had ik wel al rammelende eierstokken. Toen vertelde een vriendinnetje dat ze zwanger was, maar ook meteen er achteraan dat ze het niet wilde houden. Ik merk dat ik daar toch wel moeite mee heb als ik daar op terug denk. Iedereen mag het zelf bepalen, maar ergens knaagt het wel.
ja, ik!!! ik heb steekjes en spierpijn achtige buikpijn helemaal onderin... nee hoor, nergens last van...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh poezebeest, wat is het spannend voor jou deze keer.... ik hoop dat ze niet komen.
Maarre... er is van de moederdag-test-clan verder nog niemand met spannende krampjes, steekjes, borreltjes, voorgevoelens oid?![]()
PZE is helemaal niet sensatiebelust...![]()
Ik zat zelf tijdens het lezen van de moederdag-Libelle 3x bijna te janken, terwijl ik echt nooit huil. Maar of dat nou een teken is....![]()
die plaatjes en details die je in kunt vullen bij 'coitus'...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien vinden sommigen van jullie deze kalender in het Nederlands ook wel fijn. Ik vond het ideaal (totdat ik iets dergelijks op mijn iphone vond)
http://www.menstruatiekalender.net/
Dat vond ik dus vervelend, dat hij na die free trial zo beperkt wordt. Je kunt je info nog steeds wel invoeren, alleen zie je er maar weinig van terug op de cycluskaarten. Bij myfertilitycharts krijg je meer info op de kaarten, alleen heb ik het idee dat hij af en toe rare berekeningen maakt, eisprong een dag later bijv... Ik ga die menstruatiekalender eens proberen, kijken hoe dat bevalt... weer opnieuw al mijn gegevens invoerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Na die free trial hoef je niet te gaan betalen.Je kan em dan niet meer zo heel uitgebreid gebruiken maar nog steeds je temp en ovu testen enzo invoeren.
Ik heb ook wel eens gelezen dat dit een teken kan zijn... spannend!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Behalve dat ik bijna jank om alles, droom ik de laatste 4 dagen heel veel en helder. Ik weet ze ook nog als ik wakker word. Dat heb ik normaal nooit. Ook al heeft het met zwanger zijn niets te maken, dan is het nog wel eens fijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef mijsje het volgende:iedere keer weer.. en dan zeg ik nog zo hard tegen de buitenwereld: nee hoor, hier is niks aan de hand, ik voel niks anders, ik denk dat het gewoon weer niks is (uit bescherming) maar ondertussen van binnen... maak ik mezelf helemaal gek!
Voor jou ook eenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren
Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren
Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Nope, die weet ik helaas niet. Weet alleen dat ik afgelopen weekend een paar donkere tests had én cervixslijm. Normaal gesproken zou ik zeggen dat 't m'n eisprong is geweest, maar ik weet niet of ik m'n lichaam nu nog kan vertrouwen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.
Hahah, tampons en een test mee in de kofferquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom ook de afspraak met mezelf om pas na onze vakantie te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. (en dat ga ik ook écht volhouden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |