quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef mijsje het volgende:iedere keer weer.. en dan zeg ik nog zo hard tegen de buitenwereld: nee hoor, hier is niks aan de hand, ik voel niks anders, ik denk dat het gewoon weer niks is (uit bescherming) maar ondertussen van binnen... maak ik mezelf helemaal gek!
Voor jou ook eenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren
Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Zat ik maar in de wachtstand, dan wist ik dat het max 2 weken kon duren
Best wel balen dat de ovulatietesten niet echt heel duidelijk positief waren, nu is het maar gokken en afwachten zonder einddatum...
Nope, die weet ik helaas niet. Weet alleen dat ik afgelopen weekend een paar donkere tests had én cervixslijm. Normaal gesproken zou ik zeggen dat 't m'n eisprong is geweest, maar ik weet niet of ik m'n lichaam nu nog kan vertrouwen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Weet je niet toevallig je basale temperatuur? Ik deed altijd na een paar dagen nog even een temperatuur meting en als die dan hoog was, wist ik dat ik een eisprong had gehad. Voor mijn eisprong komt de temp. nooit boven de 36.5 namelijk.
Hahah, tampons en een test mee in de kofferquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom ook de afspraak met mezelf om pas na onze vakantie te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. (en dat ga ik ook écht volhouden)
Ja moeilijk is dat hoor. Ben jezelf helemaal in de wolken. Moet je proberen niets te laten merken. Ik liep constant met een dikke smiley op mijn gezicht. Maar mijn moeder wist het gelukkig, want daar kan ik echt mijn mond niet tegen houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Verstandig hoor Poezebeest! (Ik doe zelf lekker onverstandig, 1 dag voor NOD. Maar kom op zeg, MOEDERdag.) En daarna fijn naar mijn schoon- en eigen moeder. Leuk als het positief is en we nog willen wachten tot 12 weken...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |