Btw ik heb vakantie!!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Asyniur het volgende:
uhm hoe zien jullie dat voor je? Waar vang ik de urine in op? Waar leg ik de test 5-10 minuten plat neer zodat ik hem daarna kan aflezen? Nog buiten beschouwing gelaten dat mijn pauzes vaak erbij inschieten
Oe.. nog zelfs voor je NODquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
omdat ik het toch echt echt echt zeker wilde weten nog een tweede testje gedaan
(welke daardoor eigenlijk nog veeeeeel spannender was... )
maar het is dus echt zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oe.. nog zelfs voor je NODMaar dat kan niet missen hoor, hardstikke zwangert
Weet je zeker dat het duivels zijn? Want dit is wel heel kort!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef Poezebeest het volgende:
Hier lijken de duivels te zijn gearriveerdVind ik echt heel raar want ik heb al maanden een cyclus van ongeveer 33 dagen en nu zitten we pas op dag 25. Afgelopen weekend gaf mijn ovulatietest een dikke vette streep, dus we zitten pas 4 dagen na mijn ovulatie. Waarom word ik dan opeens ongesteld, potverdorie....
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het nietIk heb een hele regelmatige cyclus en dit is echt veel te vroeg! Even afwachten of het ook daadwerkelijk doorzet want ik wil gewoon mee doen met de streepjesregen rond 10 mei en niet vroegtijdig afhaken
Oh Flugel, wat een goed nieuws zeg. Lekker snel alweerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Hier wordt het volgens mij ook klussen, de ovulatietest is in ieder geval al donkerder aan het worden. Ben benieuwd of het doorzet naar een overduidelijk positieve test.
Psies... FFF-en, KvK-en, het maakt niet uitquote:Naja, klussen doen we toch wel
BJ!!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
omdat ik het toch echt echt echt zeker wilde weten nog een tweede testje gedaan
(welke daardoor eigenlijk nog veeeeeel spannender was... )
maar het is dus echt zo![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het uiteraard vanmorgen nogmaals aangegeven dus het is wel echt bekend. En op dit moment heeft hij dus geen reden om Clomid voor te schrijven. Als ik een maand eerder had laten prikken dan waarschijnlijk dus wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef happyme28 het volgende:
Mijn ervaring is dat je moet vragen om wat je wilt. Dingen als 'hij zou het moeten weten' valt helaas nogal eens tegen. Misschien kun je na een paar maanden als het nog niet gelukt is en niet ongesteld bent geworden, nogmaals een afspraak maken en vragen of hij Clomid wil voorschrijven.
Ik hoop dat je toch snel zwanger zult rakeneen cadeautje van de natuur
Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:
Niet echt nieuws hier,zijn nergens meer te bekennen, afwachten dus!
Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8equote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.
Duimt hard voor je.
Damn, het wordt wel spannend zo hoor. Trek je het een beetje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8e
Jip, maar er zitten nog meer vitaminen in en Vitex Cactes nogwat, wat je cyclus ondersteund. Ik vind het een nadeel dat het van die grote pillen zijn die je 2x per dag moet nemen én ik verwijt nu de Vitex Cactes nogwat mijn rare cyclusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:07 schreef milka82 het volgende:
Wat kunnen jullie goed wachten! Ik zou ook, heelwachten tot mijn NOD maar mooi dat ik twee dagen van tevoren al over een stokje heen aan het piesen was.... Negatief dus. Nu wil ik perse deze maand wachten tot mijn NOD... maar of het lukt? Dat etos zwanger worden, is dat het zelfde als foliumzuur?
de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef Poezebeest het volgende:
wie is de hsg, mijsje, ken die afkorting niet
Lijkt me idd niet fijn! Ben wel heel benieuwd wat de gyn vrijdag gaat zeggen tegen je! Nog maar een paar daagjes...quote:Op zondag 3 mei 2009 00:38 schreef mijsje het volgende:
[..]
de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...
http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80328023215441#n1 dat dus...
was niet erg fijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |