Erg vervelend voor je dat je je zo rot voelt, Ymme! Maar ik kan het me goed voorstellen. Je moet jezelf gewoon de tijd gunnen om er overheen te komen.
Ik sluit me ook nog maar even aan bij alle complimentjes over Mijsje.

Ik had afgelopen weekend toch iets raars... Zaterdagochtend had ik mijn tempstijging, dus eisprong was geweest. Rond 11 uur kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn onderbuik. Net of alles samenkrampte ofzo. Na een uur was het nog niet minder geworden dus maar de huisartsenpost gebeld. Daar kon ik vrij snel terecht, al was het erheen rijden vreselijk omdat zitten nog meer pijn deed. Net of mijn binnenste dan omhoog geduwd werd. De dokter kon niks raars horen, voelen of zien, de test voor een blaasontsteking was ook negatief. Hij vroeg toen waar ik in mijn cyclus zat, en kwam toen tot de conclusie dat het waarschijnlijk middenpijn was. (pijn bij de eisprong) Ik dacht echt van

Ik heb dat nog nooit eerder gehad, en dan nu ineens zo hefitg! Ik heb nog even gegoogled daarna, en mijn symptomen kwamen idd wel overeen, er stond ook bij dat artsen soms denken dat het blindedarmontsteking is, zo heftig kan het dus zijn. (daar was ik dus ook wel even bang voor) Ik heb er de rest van de dag nog last van gehad, al werd het na het innemen van een pijnstiller gelukkig wel dragelijk. Nu voel ik het nog steeds, net of ik van binnen spierpijn heb in mijn onderbuik.
Heeft hier verder iemand ervaring mee? Happy, ik las dat jij er ook regelmatig pijn van hebt, wat voel je dan precies? Ik hoop eigenlijk dat ik nu niet iedere cyclus op zo'n drama kan gaan rekenen...