Ik heb het uiteraard vanmorgen nogmaals aangegeven dus het is wel echt bekend. En op dit moment heeft hij dus geen reden om Clomid voor te schrijven. Als ik een maand eerder had laten prikken dan waarschijnlijk dus wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef happyme28 het volgende:
Mijn ervaring is dat je moet vragen om wat je wilt. Dingen als 'hij zou het moeten weten' valt helaas nogal eens tegen. Misschien kun je na een paar maanden als het nog niet gelukt is en niet ongesteld bent geworden, nogmaals een afspraak maken en vragen of hij Clomid wil voorschrijven.
Ik hoop dat je toch snel zwanger zult rakeneen cadeautje van de natuur
Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:
Niet echt nieuws hier,zijn nergens meer te bekennen, afwachten dus!
Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8equote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Spannend hoor. Maar het kan dus maar zo zijn dat het gelukt is deze maand.
Duimt hard voor je.
Damn, het wordt wel spannend zo hoor. Trek je het een beetje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik houd een slag om de arm en ga er vanuit dat het komend weekend doorzet. Gebeurd dat niet, dan uhm, weet ik het niet en wacht ik geduldig tot de 8e
Jip, maar er zitten nog meer vitaminen in en Vitex Cactes nogwat, wat je cyclus ondersteund. Ik vind het een nadeel dat het van die grote pillen zijn die je 2x per dag moet nemen én ik verwijt nu de Vitex Cactes nogwat mijn rare cyclusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:07 schreef milka82 het volgende:
Wat kunnen jullie goed wachten! Ik zou ook, heelwachten tot mijn NOD maar mooi dat ik twee dagen van tevoren al over een stokje heen aan het piesen was.... Negatief dus. Nu wil ik perse deze maand wachten tot mijn NOD... maar of het lukt? Dat etos zwanger worden, is dat het zelfde als foliumzuur?
de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef Poezebeest het volgende:
wie is de hsg, mijsje, ken die afkorting niet
Lijkt me idd niet fijn! Ben wel heel benieuwd wat de gyn vrijdag gaat zeggen tegen je! Nog maar een paar daagjes...quote:Op zondag 3 mei 2009 00:38 schreef mijsje het volgende:
[..]
de HSG is een foto-onderzoek... een hysterosalpingogram...
http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80328023215441#n1 dat dus...
was niet erg fijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |