Ik weet ook dat we pas bezig zijn en ik gewoon geduld moet hebben en dat het waarschijnlijk wel goed komt maar niet meteen nu. Ben ook niet wanhopig, maar baal gewoon ff heel erg hard!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar jullie zijn toch pas in februari gestart? Dan is dit ronde 3 ofzo, toch? Dan mag je wat mij betreft best balen, maar echt nog niet wanhopig worden hoor. Als je na een maand of 12 nog geen positieve test hebt, dan is wanhopen misschien beter op zijn plaats. No offense hoor, balen mag altijd.
Nee joh, dat was ook niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
en dan nog is wanhopen niet nodig hoor
ja dan is het wel een ander verhaal idd... lijkt me ook erg moeilijk...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat lijkt me ook heel fijn BJ.![]()
Als ik niet aan de medicijnen zat zou ik het ook heel anders (lees:relaxter) aanpakken. Maarja, shit happens.
gelukkig maar mijsje.. ik bedoel het ook niet bemoeizuchtig of betweterig...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef mijsje het volgende:
tja, en bij mij zeggen ook heel veel mensen om me heen (die niet allemaal zo goed van mijn situatie weten) steeds: je moet je er niet zo druk om maken, je moet je er wat minder mee bezig houden... ik kan daar niet altijd heel goed tegen, ik kan er zelfs boos om worden... hoe doe je dat, je er niet mee bezig houden? vanaf dat je stopt met de pil of bewust een kindje wil, ga je er toch vanuit dat je 9 maanden later een kindje in je armen houdt? ik had qua tijd nummer 2 al in m'n armen kunnen hebben, maar ik wacht nog steeds op nummer 1... wat niet wil zeggen dat ik er altijd op dezelfde manier mee bezig ben hoor, de laatste weken was ik meer bezig met m'n moeder dan met mezelf wat dat betreft.
je niet druk maken. fijn dat het helpt bij veel mensen, maar echt hoor, doe daar een gebruiksaanwijzing bij...
[/klaagmodus...weer eens]
(daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik je tips en je medeleven niet op prijs stel hoor BJ! dat doe ik namelijk wel!het gaat meer over hier in mijn real life omgeving)
ik zal morgen voor je duimen... en stuur mijn hcg-vibes je kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:57 schreef mijsje het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in... iedere keer dat ik ongesteld werd na ongeveer een half jaar begon dat frustrerende gevoel wel steeds meer te worden, en na de miskraam wel helemaal iedere keer...
maar goed, morgen naar de gyn, en dan als het goed is meer horen over het hoe of wat... en jeetje, wat ben ik zenuwachtig daarvoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |