abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68766784
Maar jullie zijn toch pas in februari gestart? Dan is dit ronde 3 ofzo, toch? Dan mag je wat mij betreft best balen, maar echt nog niet wanhopig worden hoor. Als je na een maand of 12 nog geen positieve test hebt, dan is wanhopen misschien beter op zijn plaats. No offense hoor, balen mag altijd.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:13:47 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68766877
Balen poezebeest,ik hoop echt voor je dat het niet door zet!

We gaan zo onze nieuwe auto ophalen en daarna moet ik werken tot 21.00,we zitten al weken te wachten op de auto en wilde em zo graag z.s.m maar nu ben ik niet eens blij.Het liefs zou ik heel de dag thuis blijven en een beetje voor de tv hangen ofzo,bah die fucking hormonen ook,heb echt een baaldag hoor (en dat terwijl ik niet eens echt ongi ben ofzo,gwoon paar druppels toen ik nog niet zwanger wilde worden zou ik er niet eens aandacht aan besteden,echt raar).
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68766964
Nee niet raar Guess, ik ben blij dat ik vakantie heb zodat ik tot mijn NOD lekker niks hoef en thuis kan keutelen. Ben strontchagrijnig de hele dag en heb nergens puf voor/zin in. Ik geef lekker de hormonen de schuld en ga lekker de hele dag Fokken.
pi_68767172
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar jullie zijn toch pas in februari gestart? Dan is dit ronde 3 ofzo, toch? Dan mag je wat mij betreft best balen, maar echt nog niet wanhopig worden hoor. Als je na een maand of 12 nog geen positieve test hebt, dan is wanhopen misschien beter op zijn plaats. No offense hoor, balen mag altijd.
Ik weet ook dat we pas bezig zijn en ik gewoon geduld moet hebben en dat het waarschijnlijk wel goed komt maar niet meteen nu. Ben ook niet wanhopig, maar baal gewoon ff heel erg hard!
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:25:44 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68767290
en dan nog is wanhopen niet nodig hoor

mijn advies, wees er vooral niet TE geforceerd mee bezig....
dat hebben wij in het begin ook gedaan, en dan viel het steeds tegen,
toen na een paar maanden, alle berekeningen en dergelijke achterwege gelaten en niet gepland..
en nu ben ik dus wel zo ineens zwanger
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68767347
Ja dat probeer ik ook, maar dat kan ik niet zo goed. Ben er toch veel mee bezig in mijn hoofd. Maar goed, volgende ronde is mijn nod op onze trouwdag, dus de weken er voor heb ik al veel te doen en veel afleiding, wie weet is het genoeg afleiding om er niet te veel mee bezig te zijn.
pi_68767772
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
en dan nog is wanhopen niet nodig hoor
Nee joh, dat was ook niet zo bedoeld. Ik weet als geen ander dat een jaar nog helemaal niet lang is... helaas.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:27:25 #233
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68769414
Tsja... ik zit me net te bedenken dat het over 2 maanden al weer 2 jaar geleden is dat de pil de deur uit ging.... toch is het eerste jaar voorbij gevlogen en toen zag ik het licht en ben ik gaan afvallen en toen was het binnen 4 maanden raak maar helaas is dat niet goed gegaan. Het zou dus zomaar nog weer een jaar kunnen duren. Het is heel jammer, maar ik ben nog net zo gelukkig hoor! Het komt als het komt ben ik van overtuigd.

Maar dat maakt de teleurstelling iedere maand niet minder natuurlijk

Spannende week komt er weer aan in ieder geval. Morgenochtend lekker een lang weekend naar Duitsland, dus voor ik het weet is het al weer een paar dagen voor NOD
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:50:45 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68772539
ik was ook al 1,5 jaar met de pil gestopt...en wij hebben (na de 1e 2 maanden) nooit heel bewust geklust, zoals jullie dat noemen. Wij deden het gewoon als we zin hadden en hebben er nooit een project van gemaakt.
het was dan ook een erg aangename verrassing, toen ik ineens zwanger was.. ook geen dagen zitten wachten tot ik 'mocht' testen...
ik dacht, goh ik had eigenlijk ongesteld moeten zijn en had wat last van pijnlijke borsten en vermoeidheid, en toen maar eens een testje gedaan.
ben achteraf we blij dat het zo ontspannen is gegaan...
pi_68772754
Dat lijkt me ook heel fijn BJ.
Als ik niet aan de medicijnen zat zou ik het ook heel anders (lees:relaxter) aanpakken. Maarja, shit happens.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:00:00 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68772897
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat lijkt me ook heel fijn BJ.
Als ik niet aan de medicijnen zat zou ik het ook heel anders (lees:relaxter) aanpakken. Maarja, shit happens.
ja dan is het wel een ander verhaal idd... lijkt me ook erg moeilijk...

*knuf*
pi_68773044
Stuur je wat HCG mijn kant op?
pi_68774865
tja, en bij mij zeggen ook heel veel mensen om me heen (die niet allemaal zo goed van mijn situatie weten) steeds: je moet je er niet zo druk om maken, je moet je er wat minder mee bezig houden... ik kan daar niet altijd heel goed tegen, ik kan er zelfs boos om worden... hoe doe je dat, je er niet mee bezig houden? vanaf dat je stopt met de pil of bewust een kindje wil, ga je er toch vanuit dat je 9 maanden later een kindje in je armen houdt? ik had qua tijd nummer 2 al in m'n armen kunnen hebben, maar ik wacht nog steeds op nummer 1... wat niet wil zeggen dat ik er altijd op dezelfde manier mee bezig ben hoor, de laatste weken was ik meer bezig met m'n moeder dan met mezelf wat dat betreft.
je niet druk maken. fijn dat het helpt bij veel mensen, maar echt hoor, doe daar een gebruiksaanwijzing bij...
[/klaagmodus...weer eens]

(daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik je tips en je medeleven niet op prijs stel hoor BJ! dat doe ik namelijk wel! het gaat meer over hier in mijn real life omgeving)
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:49:40 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68775036
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef mijsje het volgende:
tja, en bij mij zeggen ook heel veel mensen om me heen (die niet allemaal zo goed van mijn situatie weten) steeds: je moet je er niet zo druk om maken, je moet je er wat minder mee bezig houden... ik kan daar niet altijd heel goed tegen, ik kan er zelfs boos om worden... hoe doe je dat, je er niet mee bezig houden? vanaf dat je stopt met de pil of bewust een kindje wil, ga je er toch vanuit dat je 9 maanden later een kindje in je armen houdt? ik had qua tijd nummer 2 al in m'n armen kunnen hebben, maar ik wacht nog steeds op nummer 1... wat niet wil zeggen dat ik er altijd op dezelfde manier mee bezig ben hoor, de laatste weken was ik meer bezig met m'n moeder dan met mezelf wat dat betreft.
je niet druk maken. fijn dat het helpt bij veel mensen, maar echt hoor, doe daar een gebruiksaanwijzing bij...
[/klaagmodus...weer eens]

(daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik je tips en je medeleven niet op prijs stel hoor BJ! dat doe ik namelijk wel! het gaat meer over hier in mijn real life omgeving)
gelukkig maar mijsje.. ik bedoel het ook niet bemoeizuchtig of betweterig...
ik denk alleen dat het niet reeel is om te denken dat je maar zomaar zwanger bent als je stopt met de pil...
sommige mensen hebben geluk, maar in veel gevallen gaat het allemaal niet zo soepel...
en het lijkt me steeds frustrerender worden dan....
pi_68775363
daar heb je helemaal gelijk in... iedere keer dat ik ongesteld werd na ongeveer een half jaar begon dat frustrerende gevoel wel steeds meer te worden, en na de miskraam wel helemaal iedere keer...
maar goed, morgen naar de gyn, en dan als het goed is meer horen over het hoe of wat... en jeetje, wat ben ik zenuwachtig daarvoor...
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:01:07 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68775513
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:57 schreef mijsje het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in... iedere keer dat ik ongesteld werd na ongeveer een half jaar begon dat frustrerende gevoel wel steeds meer te worden, en na de miskraam wel helemaal iedere keer...
maar goed, morgen naar de gyn, en dan als het goed is meer horen over het hoe of wat... en jeetje, wat ben ik zenuwachtig daarvoor...
ik zal morgen voor je duimen... en stuur mijn hcg-vibes je kant op
pi_68775543
Och Mijsje, dat snap ik heel goed. Je zenuwen zijn begrijpelijk, ik hoop heel erg dat het allemaal mee zal vallen. Of beter nog: dat je eerst morgen een plusje plast. Dat zou echt mooi zijn.
pi_68780806
spannend allemaal hoor!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_68780812
jaPZE, dat zou het mooiste zijn... daar gaan we voor... maar goed... ik had me alweer vergist... het is niet 1 dag voor NOD, maar 2... (aangezien ik m'n NOD op 10 mei heb...) dus, ik ben benieuwd...
ik doe m'n best BJ, om ze op te vangen...
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:58:53 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68781419
Mijsje, heel veel succes morgen, natuurlijk hoop ik dat je de afspraak alsnog kunt afzeggen, maar zo niet, ik zal aan je denken.

Verder hoop ik als we zondag weer terug zijn van ons weekendje een paar mooie streepje te ontdekken in dit topic!!

Fijn weekend alvast allemaal!
pi_68781548
Happy, ik hoop ook dat de afspraak een ander karakter kan krijgen... maar ik ga er niet te veel van uit...

Ik wens jou alvast ook een heel fijn weekend! Even lekker weg is af en toe heel fijn!
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:05:14 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68781640
Mijsje

Ik kwam er vandaag achter dat alcohol de betrouwbaarheid van ovulatietesten verminderd, raadt eens wat ik dit weekend gedronken heb? Verklaart nu wel ineens die wel/niet testjes. We testen maar gewoon verder in de hoop dat we nog een beter resultaat vinden...

Fijn weekend Happy, geniet ervan!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:08:54 #248
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68782055
lekker Flugel, toch maar terug aan de ...

Dank je Leonieke, ik ook aan jou... (gezellig, denken we lekker aan elkaar...) m'n duimen zijn nog steeds aan het draaien!
pi_68782291
Mijsje, heel veel succes bij de gyn morgen! Ik denk aan je en stiekem hoop ik dat je morgen gewoon een tweede streepje hebt en niet hoeft te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')