abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68783043
Poezebeest, heeft het doorgezet? Of mag je nog steeds hopen?
(en wij met jouw).
pi_68783377
Het is nog steeds niet menstruatiewaardig, het is wel meer dan gisteren, lijkt wat bruinig oud bloed
Afwachten tot het echt doorbreekt, ben wel van alle kwaaltjes af, da's wel weer fijn En ook wel een teken dat de menstruatie echt is begonnen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:02:33 #253
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68783937
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef mijsje het volgende:
lekker Flugel, toch maar terug aan de ...

Dank je Leonieke, ik ook aan jou... (gezellig, denken we lekker aan elkaar...) m'n duimen zijn nog steeds aan het draaien!
Thx Al denk ik niet dat dat nog nodig is
pi_68784077
Leonieke, jij zit idd ook op het wachtbankje, spannend hoor!
Maar wrom is het duimen draaien van Mijsje niet meer nodig?

ff offtopic, maar wat heb je een mooi huis! Die keuken, geweldig!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:09:37 #255
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784198
Ik voel nog helemaal niets... maar dan echt niets, niets, niets, behalve gisteren (al ) buikpijn. Laat ons zeggen dat dat geen supertekens zijn

thx. We zijn ook wel supertevreden over de keuken
pi_68784257
Dan kunnen we toch door blijven draaien met die duimen! Geen bloed is goed!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:12:53 #257
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784332
Ja, oké, dat is wel waar, maar gewoon die buikpijn bevalt me eigenlijk helemaal niet
pi_68784418
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.
pi_68784429
Toch zijn er hele volksstammen die wel menstruatie-achtige buikpijn hebben en toch zwanger zijn hoor.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:16:21 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784472
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef Poezebeest het volgende:
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.

Voor de rest ben je helemaaaaal niet superoptimistisch
pi_68784531
Sinds een half uur is mijn glas weer half vol ipv half leeg en die positiviteit probeer ik rond te strooien over iedereen die maar wil.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:23:53 #262
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784779
*steekt wat positiviteit in mijn broekzak
pi_68789124
Even kijken of er al nieuws was....
Zit hier weer met een blaasonsteking, zucht.. Handig wanneer je net je eisprong hebt.
pi_68791742
Milka, blaasontsteking is vervelend...

Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...

poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)

Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
pi_68792241
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:
Milka, blaasontsteking is vervelend...

Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...

poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)

Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
Spannend Mijsje, al die vervelende lichamelijke symptomen! Ik duim morgenvroeg heel hard voor je en denk daarbij ook nog aan je, kan dan toch bijna niet mis gaan zou je zeggen... Mocht jij in mijn gedachte onvoldoende zijn voor een evt tweede streepje denk ik aan je als je bij de gyn bent. Hoop dat ie jullie meer kan vertellen en er actie wordt ondernomen!
In ieder geval een knuffel en een voor jou!

Asyniur zit ergens in een gehucht zonder internet lees: is op vakantie

Hier nog steeds dezelfde spotting als vanmorgen en gisteren. Ben wel bijna helemaal klachtenvrij, behalve zere boobs. Morgen zal het wel losbarsten, dan kan ik ook mijn nieuwe nod doorgeven.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:20:52 #266
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68792560
Happy,fijn weekend
Mijsje,heel veel suc6 morgen bij de gyn!!
Poezebeest wat spannend!!

Hier geen druppel bloed te bekennen,dus denk toch dat het iets van een adertje was ofzo.Heb trouwens wel het idee ongi te worden,vanochtend was m'n temp 0.2 gezakt en voel me buik.
We hebben een afspraak voor 10 juni bij de gyn staan,ben benieuwd wat die zegt.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68792568
thanks poezebeest, ik ben heel erg benieuwd of je gedachten me genoeg kunnen helpen... ben nu heel nerveus... :S hou ik helemaal niet van...

en nog eens thanks, ik was helemaal haar vakantie vergeten... slecht van me...

en ik hoop met jou mee dat je spotting ophoudt, en je "klachten" van de afgelopen week innestelingsklachten zijn geweest...

guess, dank je. Ik hoop dat jouw bezoek aan de gyn op 10 juni ook meer oplevert.
pi_68792778
Kan me heel goed voorstellen dat je nerveus bent! Ik ga niet eens zeggen dat je dat niet moet doen, want dat lukt toch niet. Laat het gewoon op je afkomen allemaal! Kun je terecht bij je vriend met al die nerveuze gevoelens enzo?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:01:30 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68797275
Zeg doe eens allemaal niet, dat nerveus zijn is toch nergens voor nodig!

Nee hoor, gebbetje van de fluugs. Ik begrijp het volkomen

Heel veel sterkte vandaag mijsje, ik heb het gevoel dat het goed gaat komen met je. Is het niet vandaag, dan toch zeker wel binnenkort

Shit, heb zelf ook het vertrek van Asyniur gemist, balen. Naja, met terugwerkende kracht nog een fijne vakantie dan. Enjoy!!

Hier ook het hele weekend weg, morgen iemand verhuizen en daarna direct door naar Cadzand om de rest van het weekend met de schoonouders door te brengen. Hopen dat het een beetje lekker weer is zondag.

Tot maandag allemaal, succes zondag! Ik zal duimen voor heel veel tweede streepjes...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_68797784
Nou Mijsje... en??
pi_68799440

ik dacht het al, maar nu weet ik het ook...
ik verwacht zondag gewoon ongesteld te worden, en dan een nieuwe NOD te krijgen.
en ik heb dus vanmiddag weer een bezoekje bij de gyn gepland staan, en daarover ben ik bloedje-nerveus...
naja, we gaan het zien.
jij nog duiveltjes gezien poezebeest?
pi_68799492
Nou zeg, wat stom. Had het je zo gegund.
Komt goed vanmiddag, die gynnen zijn er niet voor niks joh, ze kunnen veeeeeel tegenwoordig hoor.
pi_68800172
Oh wat stom mijsje Heel veel succes bij de gyn, ik denk aan je!

Hier nog steeds een beetje oud bruin bloed, verwacht vandaag dan toch echt de

Flugel, veel plezier dit weekend
pi_68800332
Poezebeest, ben benieuwd of ze nu eindelijk komen. Wat duidelijkheid lijkt me ook wel fijn zo onderhand.
Flugel, veel plezier!!
Guess, nu al duivels in veel te vroeg toch? Je nod staat op 24 mei...

/ begin zeurmode Wat een stomme dag heb ik nu al. Heb al de hele ochtend het gevoel dat ik moet janken, ik voel mijn buik en ben ervan overtuigd dat het weer niet raak is. Temp was ook al 0,1 graad gezakt. Vanmiddag heb ik een theedate met een vriendin met verse baby en zit er stevig over na te denken die af te zeggen. Kan er even niet tegen geloof ik, tegen al die babypraat. Stomme hormonen. /end zeurmode.
pi_68800391
PZE: voor jou! En misschien lucht een potje janken juist wel heel erg op...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:11:25 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68800528

Ik had (en heb ook nog een beetje) heel goeie hoop voor deze mooie maand
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68802188
Ik blijf ook hoop houden op streepjes hier.
Van mij zit er zeker weten geen tussen deze maand
Dus dan moet de rest maar + plassen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:37:31 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68803711
Jammer mijsje... maar je had het zelf al verwacht begreep ik? hoop dat de Gyn je verder kan helpen.

@Ymme, op naar de volgende ronde!

en een dikke knuffel voor PZE, klote dat je je zo voelt.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68807017
Bedankt meiden, heb echt even een baaldagje. Ik blijf lekker thuis in mijn eentje zwelgen in mijn ellende. Dan is het straks weer over.
pi_68808191
Een grote pot Ben & Jerry's in je eentje op eten helpt vaak ook goed. Samen met een goede huil film...
pi_68811593
Echt wel oneerlijk. Zeker vandaag.
pi_68812684
Mijsje al terug van je afspraak?? Hoe is het gegaan?
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_68812946
Ja Mijsje hoe is het gegaan?
pi_68816038
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt wel oneerlijk. Zeker vandaag.
wow... dat is zeker oneerlijk! Dat dat mogelijk is, is toch niet te begrijpen...

Maar goed, net terug van het ziekenhuis en inderdaad: Ik mag weer een kijkoperatie ondergaan, dit keer een laperoscopie (zoiets...). met een sneetje in m'n navel en eentje net boven het schaambotje... onder narcose en met dagopname. het zal wel meevallen, alleen de pijn kan een paar dagen duren doordat ze ook de buik gaan oprekken met CO2-gas, om er beter bij te kunnen (zei de gyn) Ik krijg nog een schriftelijke bevestiging van de datum, maar het moet binnen 3 weken gaan gebeuren. (waarschijnlijk over 3 weken, in de week van 25 mei) Ik heb de kijkoperatie nodig voor m'n dichte eileider. hij zei ook dat ik nu dus verminderd vruchtbaar ben, maar dat er een kans bestaat dat het helemaal verholpen kan worden. als ze zien dat de eileider van slechte kwaliteit is, dan halen ze de hele eileider weg... ben heel benieuwd wat ze dan weer tegen komen. Na de operatie moet ik weer op spreekuur komen, en dan maakt hij een verder behandelplan om zo gauw mogelijk zwanger te zijn. (en met zo gauw mogelijk bedoelt hij niet dat er wonderen gaan gebeuren of dat hij snel snel te werk gaat... daar ben ik wel zo reeel over dat ik dat wel weet...) maar goed, om een heel verhaal samen te vatten, we hebben niet heel veel nieuws gehoord, dit hadden we na de HSG alwel verwacht...
(had ik ook al in het andere topic vermeld, als de tekst je bekend voorkomt... )

en het goede nieuws van de dag: ik was een van de prijswinnaars van de prijsvraag over: Marley & me, en ik heb het boek gewonnen! [PRIJSVRAAG] Marley & Me

ik wil PrinsesZonderErwt nog even een knuffel geven... een baaldag mag altijd een keer hoor! Kom je gezellig bij me op het bankje zitten? Wachten en balen we weer samen...
pi_68816160
Zo hee Mijsje... al is het dan weinig nieuws onder de zon, het is wel een vlotte actie. Binnen 3 weken, dat is echt wel vlot voor gyn begrippen hoor. Weer een hobbeltje genomen op weg naar een lief beebje voor jullie.
Van harte met je boek!

Edit: bedankt voor je knuffel... Heb de tranen nogal hoog zitten.
pi_68817719
Mijsje; da's idd weinig nieuws, maar wel snel actie! Drie weken is echt alweer heel snel en natuurlijk weer heel spannend allemaal! Het gaat stapje voor stapje, maar het komt allemaal goed, ook al duurt het fftjes
En natuurlijk veel plezier met je nieuwe boek!

PZE; hoe ist met de baaldag?
pi_68819668
Mijsje, fijn dat het al zo snel plaats gaat vinden.

Poezebeest, hoe is het met jouw?

En PZE:
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:33:08 #288
100412 mefke79
komt goed!
pi_68820038
Mijsje, van de ene kant rotnieuws en zeker dat je geen streepje zag, maar van de andere kant...ze pakken tenminste door! En inderdaad, nog snel ook
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68821348
Mijn nod mag naar 9 juni
Nieuwe ronden nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik wil vanaf nu toch wel graag tweede streepjes zien!
pi_68822801
Hè balen Poezebeest. Het leek toch echt bijna raak te zijn voor je.
Naja volgende ronden nieuwe kansen. Maar hoop voor sommige (inclusief ik, als ik eens ongesteld werd verdomme) de volgende ronde toch echt +++++++++ te zien.

Voor jullie allen hier.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:48:48 #291
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68822842
He Poezebeest wat balen
Mijsje,het is iig fijn dat ze je snel verder helpen.
En PZE dat had ik dus gisteren,ff baaldag kan soms ook opluchten
pi_68822887
Ik voel toch echt elke keer wat in mijn onderbuik.
Het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dan met vlagen
En ga wel tig keer per dag na de plee, omdat ik denk zal het dan nu... En nee hoor.
Dat waar jullie op hopen gebeurd bij mij. Niet ongi.
pi_68824106
Bedankt voor het meeleven, ik vind het heel lief!
Gaat weer beter nu, met mijn thuis enzo. Afleiding is goed. En het is bijna zondag ook.

Dat heb ik dus ook ymme, precies wat je zegt. Die vlagen... heel verwarrend.
Guess, gelukkig gaan die dagen ook weer voorbij he?
pi_68825215
bedankt weer voor de lieve reacties, lieve meiden! Ik ben inderdaad heel blij met maar 3 weken! Eigenlijk moest het voor de volgende eisprong, omdat hij zo snel mogelijk na de operatie een nieuwe eisprong wil benutten, maar toen was er geen plaats in het operatieschema... ik voel me er wel mee verwend (ik kan hem iedereen aanraden, hij is zo'n fijne gyn...)

Poezebeest... jammer dus toch doorgezet...
ook bij mij dus doorgezet, wat ik al dacht met de ongipijn in m'n rug gisteren en vanmorgen. (mijn nieuwe NOD is 5 juni. ik zal hem alleen niet waarmaken, want ik mag niet zwanger zijn met de kijkoperatie, maar goed, ik wil niet het lijstje uit.)
Ik stuur je wel wat ongi van mij, Ymme, goed? Ik hoop dat het bij jou ook gauw komt nu. Dan kun je ook weer door!

PZE, fijn dat het weer beter met je gaat. Ik zal je gewoon wat vaker knuffelen! kunnen we allebei wel goed gebruiken...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:31:25 #295
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68826371
ymme,ik herken het hoor.Ook dat tig keer per dag naar de wc te gaan,op zulke dagen denk ik ook wel es,m'n collega's zullen ook wel denken!

Mijsje dat scheelt zo veel als je een gyn hebt waar je het goed mee kan vinden,als je soms wel eens verhalen leest...
Maar mag je nu deze ronde niet mee doen,de kans is heel klein natuurlijk maar mocht je zwanger zijn dan kunnen ze dat toch voor de operatie nakijken?
pi_68834954
guess. ja hoor, dat kunnen ze nakijken voor de operatie. maar als ik wel een bevrucht eitje zou hebben, zou dat volgens mij nog zo klein zijn dat het makkelijk te missen is, waardoor het makkelijk ook weer mis kan gaan enzo... ik vind het wel prima. dan wacht ik nog een maandje (wacht al zo lang ondertussen) maar dan is wel de kans groot dat het nestje helemaal opgeknapt kan worden... (en de kans op zwangerschap wordt er aanzienlijk mee vergroot is de bedoeling als de operatie lukt...) de gyn gaf ook aan dat het heel belangrijk is dat je niet zwanger bent bij zo'n ingreep. waarom zei hij er niet bij, maar ik nam het als logisch aan...
de gyn zei trouwens ook (daar schrok ik wel van) dat een derde deel (!) van de vrouwen die bij alle gyns in ons ziekenhuis lopen, zonder medische reden, geen kinderen kunnen krijgen (onbekend onvruchtbaar noemde hij het) ik keek manlief meteen aan en hij mij van: dat zal ons geluk wel weer zijn... (hoeft niet, maar kan wel) dat vind ik wel ook fijn aan onze gyn, hij windt er geen doekjes om, vertelt je wel eerlijk het hoe of wat.
pi_68835187
Poeh Mijsje, dat is een groot percentage dan...
Ik had wel vaker 10% gehoord, maar dit is wel weer veel dan. Hmm... hopelijk hebben we geluk en horen we bij die andere 66%.

En toen was het al zaterdag...
Hebben we al van Asyniur gehoord eigenlijk???

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 09-05-2009 08:46:57 ]
pi_68835248
Nou, veel he? Ik schrok ervan... en het was niet landelijk wat hij zei, maar bij hun in het ziekenhuis... ms valt het landelijk nog wat gunstiger... (hopelijk) en anders hoop ik inderdaad dat we bij die 66% zitten! (gaan we vooralsnog wel vanuit, maar mijn angst is... )
nee, Asyniur is nog met vakantie (vertelde poezebeest me... )
pi_68841935
Asyniur zal een dezer dagen wel weer terug zijn denk ik.

Mijsje: je komt nu wel een stuk rustiger over in hoeverre dat kan met woorden Klopt dat of is dat mijn eigen interpretatie? Misschien ook wel fijn om deze maand gewoon even de operatie af te wachten en niet bezig te zijn met kinderen maken. De spanning voor het tweede streepje is er in ieder geval niet. 1/3 van de mensen die onvruchtbaar blijken te zijn, poeh hey, da's wel heel veel! En nee, jij zit niet bij die 33% van de mensen, jij hoort bij de 66 %
pi_68843242
Het is bijna zondag. Nu begin ik toch te twijfelen over testen morgen, mijn NOD is toch pas maandag. Ben vandaag ook niet zo stresserig erover eigenlijk. Ik voel me prima, af en toe wat krampjes en steekjes hier een daar. Een vleugje misselijkheid ook, kortom: ik kan er niks van maken. Temp was nog braaf 37.0 vanmorgen. To test or not to test, that's the question.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')