Thxquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef mijsje het volgende:
lekker Flugel, toch maar terug aan de
...
Dank je Leonieke, ik ook aan jou...(gezellig, denken we lekker aan elkaar...)
m'n duimen zijn nog steeds aan het draaien!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef Poezebeest het volgende:
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.
Spannend Mijsje, al die vervelende lichamelijke symptomen! Ik duim morgenvroeg heel hard voor je en denk daarbij ook nog aan je, kan dan toch bijna niet mis gaan zou je zeggen... Mocht jij in mijn gedachte onvoldoende zijn voor een evt tweede streepje denk ik aan je als je bij de gyn bent. Hoop dat ie jullie meer kan vertellen en er actie wordt ondernomen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:Milka, blaasontsteking is vervelend...
Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...
poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)
Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |