abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68783043
Poezebeest, heeft het doorgezet? Of mag je nog steeds hopen?
(en wij met jouw).
pi_68783377
Het is nog steeds niet menstruatiewaardig, het is wel meer dan gisteren, lijkt wat bruinig oud bloed
Afwachten tot het echt doorbreekt, ben wel van alle kwaaltjes af, da's wel weer fijn En ook wel een teken dat de menstruatie echt is begonnen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:02:33 #253
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68783937
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef mijsje het volgende:
lekker Flugel, toch maar terug aan de ...

Dank je Leonieke, ik ook aan jou... (gezellig, denken we lekker aan elkaar...) m'n duimen zijn nog steeds aan het draaien!
Thx Al denk ik niet dat dat nog nodig is
pi_68784077
Leonieke, jij zit idd ook op het wachtbankje, spannend hoor!
Maar wrom is het duimen draaien van Mijsje niet meer nodig?

ff offtopic, maar wat heb je een mooi huis! Die keuken, geweldig!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:09:37 #255
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784198
Ik voel nog helemaal niets... maar dan echt niets, niets, niets, behalve gisteren (al ) buikpijn. Laat ons zeggen dat dat geen supertekens zijn

thx. We zijn ook wel supertevreden over de keuken
pi_68784257
Dan kunnen we toch door blijven draaien met die duimen! Geen bloed is goed!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:12:53 #257
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784332
Ja, oké, dat is wel waar, maar gewoon die buikpijn bevalt me eigenlijk helemaal niet
pi_68784418
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.
pi_68784429
Toch zijn er hele volksstammen die wel menstruatie-achtige buikpijn hebben en toch zwanger zijn hoor.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:16:21 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784472
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef Poezebeest het volgende:
Dat is dat kleine iniminie babytje dat zich in jouw baarmoeder zit te nestelen en waar jouw baarmoeder op reageert met wat pijntjes.

Voor de rest ben je helemaaaaal niet superoptimistisch
pi_68784531
Sinds een half uur is mijn glas weer half vol ipv half leeg en die positiviteit probeer ik rond te strooien over iedereen die maar wil.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:23:53 #262
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68784779
*steekt wat positiviteit in mijn broekzak
pi_68789124
Even kijken of er al nieuws was....
Zit hier weer met een blaasonsteking, zucht.. Handig wanneer je net je eisprong hebt.
pi_68791742
Milka, blaasontsteking is vervelend...

Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...

poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)

Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
pi_68792241
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:
Milka, blaasontsteking is vervelend...

Leonieke, stel nou (kan bijna niet, maar stel) dat het straks inderdaad niet gelukt is, dan gaan we gewoon samen op het bankje wachten in de volgende ronde...

poezebeest, ik heb ook ongi-pijn in m'n rug sinds vanavond...ben dus bang dat ik sowieso negatief heb morgenochtend... (en ook nog de krampjes die ik afgelopen week had...)

Hoe gaat het nu met jou Asyniur? Ik mis je al een tijdje... (of heb ik echt iets gemist?)
Spannend Mijsje, al die vervelende lichamelijke symptomen! Ik duim morgenvroeg heel hard voor je en denk daarbij ook nog aan je, kan dan toch bijna niet mis gaan zou je zeggen... Mocht jij in mijn gedachte onvoldoende zijn voor een evt tweede streepje denk ik aan je als je bij de gyn bent. Hoop dat ie jullie meer kan vertellen en er actie wordt ondernomen!
In ieder geval een knuffel en een voor jou!

Asyniur zit ergens in een gehucht zonder internet lees: is op vakantie

Hier nog steeds dezelfde spotting als vanmorgen en gisteren. Ben wel bijna helemaal klachtenvrij, behalve zere boobs. Morgen zal het wel losbarsten, dan kan ik ook mijn nieuwe nod doorgeven.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:20:52 #266
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68792560
Happy,fijn weekend
Mijsje,heel veel suc6 morgen bij de gyn!!
Poezebeest wat spannend!!

Hier geen druppel bloed te bekennen,dus denk toch dat het iets van een adertje was ofzo.Heb trouwens wel het idee ongi te worden,vanochtend was m'n temp 0.2 gezakt en voel me buik.
We hebben een afspraak voor 10 juni bij de gyn staan,ben benieuwd wat die zegt.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68792568
thanks poezebeest, ik ben heel erg benieuwd of je gedachten me genoeg kunnen helpen... ben nu heel nerveus... :S hou ik helemaal niet van...

en nog eens thanks, ik was helemaal haar vakantie vergeten... slecht van me...

en ik hoop met jou mee dat je spotting ophoudt, en je "klachten" van de afgelopen week innestelingsklachten zijn geweest...

guess, dank je. Ik hoop dat jouw bezoek aan de gyn op 10 juni ook meer oplevert.
pi_68792778
Kan me heel goed voorstellen dat je nerveus bent! Ik ga niet eens zeggen dat je dat niet moet doen, want dat lukt toch niet. Laat het gewoon op je afkomen allemaal! Kun je terecht bij je vriend met al die nerveuze gevoelens enzo?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:01:30 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68797275
Zeg doe eens allemaal niet, dat nerveus zijn is toch nergens voor nodig!

Nee hoor, gebbetje van de fluugs. Ik begrijp het volkomen

Heel veel sterkte vandaag mijsje, ik heb het gevoel dat het goed gaat komen met je. Is het niet vandaag, dan toch zeker wel binnenkort

Shit, heb zelf ook het vertrek van Asyniur gemist, balen. Naja, met terugwerkende kracht nog een fijne vakantie dan. Enjoy!!

Hier ook het hele weekend weg, morgen iemand verhuizen en daarna direct door naar Cadzand om de rest van het weekend met de schoonouders door te brengen. Hopen dat het een beetje lekker weer is zondag.

Tot maandag allemaal, succes zondag! Ik zal duimen voor heel veel tweede streepjes...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_68797784
Nou Mijsje... en??
pi_68799440

ik dacht het al, maar nu weet ik het ook...
ik verwacht zondag gewoon ongesteld te worden, en dan een nieuwe NOD te krijgen.
en ik heb dus vanmiddag weer een bezoekje bij de gyn gepland staan, en daarover ben ik bloedje-nerveus...
naja, we gaan het zien.
jij nog duiveltjes gezien poezebeest?
pi_68799492
Nou zeg, wat stom. Had het je zo gegund.
Komt goed vanmiddag, die gynnen zijn er niet voor niks joh, ze kunnen veeeeeel tegenwoordig hoor.
pi_68800172
Oh wat stom mijsje Heel veel succes bij de gyn, ik denk aan je!

Hier nog steeds een beetje oud bruin bloed, verwacht vandaag dan toch echt de

Flugel, veel plezier dit weekend
pi_68800332
Poezebeest, ben benieuwd of ze nu eindelijk komen. Wat duidelijkheid lijkt me ook wel fijn zo onderhand.
Flugel, veel plezier!!
Guess, nu al duivels in veel te vroeg toch? Je nod staat op 24 mei...

/ begin zeurmode Wat een stomme dag heb ik nu al. Heb al de hele ochtend het gevoel dat ik moet janken, ik voel mijn buik en ben ervan overtuigd dat het weer niet raak is. Temp was ook al 0,1 graad gezakt. Vanmiddag heb ik een theedate met een vriendin met verse baby en zit er stevig over na te denken die af te zeggen. Kan er even niet tegen geloof ik, tegen al die babypraat. Stomme hormonen. /end zeurmode.
pi_68800391
PZE: voor jou! En misschien lucht een potje janken juist wel heel erg op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')