Ik heb zeer heldhaftig een afspraak met mezelf gemaakt. Wat er ook gaat gebeuren, als ik de komende weken niet ongesteld ga worden wil ik pas ná onze vakantie gaan testen. Op z'n vroegst dus pas 15 juni. Dan zitten we ook 2 maanden na de MK. Aangezien ik sinds de 30e geen HCG meer in m'n lichaam heb lijkt me dat een redelijk 'veilige' periode om te nemen. Mocht ik wel ongesteld worden hoop ik dat dat iig nog voor de vakantie is zodat ik tijdens de vakantie in m'n vruchtbare periode zit.
Cervixslijm is weer weg en de ovulatietestjes zijn ook weer licht. Ik vermoed toch dat ik de afgelopen dagen een piek heb gehad, maar deze net gemist heb. De testen waren donker genoeg om een piek te gaan verwachten in ieder geval. Natuurlijk kan ook mijn cyclus in de frut zitten overigens, dus ik test nog een weekje door. Even het zekere voor het onzekere nemen. Nu maar hopen dat er ook daadwerkelijk een ei gesprongen is en de zaadcellen deze weer hebben weten vinden. We shall see...
Verder wil ik van iedereen op zeer korte termijn gewoon 2 streepjes zien ja

Inclusief van mezelf uiteraard
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?