abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68743188
Hier op dit moment nog geen te bekennen! Ik vind het nu wel heel spannend worden!
pi_68745044
oeh Poezebeest... het wordt inderdaad steeds spannender... ik hoop zo op goed nieuws deze ronde!

(en stiekum ben ik ook een beetje onzeker over de krampjes en steekjes die ik nu al een paar dagen voel... van de andere kant heb ik ook alweer m'n rug gevoeld met het gevoel dat ik altijd heb als ik ongi moet gaan worden... dus ik kan ook alle kanten op, maar volgens mij de ongi kant... )
pi_68745850
Hier nog helaas geen bloed te vinden.
Wel raar gevoel nog steeds in de onderbuik en zelfs pijnlijke borsten.
Dus hoop snel ONGI te worden. Zodat we verder kunnen.

Ik duim elke minuut harden voor de NOD's die eraan komen.
pi_68746048
bleeeeh. Wat heb ik soms toch genoeg van mijn werk. Hoewel ik tijden bijna geleefd heb voor mijn werk, verlang ik steeds meer naar de tijd dat ik lekker met iets heel anders bezig kan zijn... (kom maar op met dat streepje!)

Voordat ik misschien verkeerd begrepen word: dat is niet de reden dat ik kinderen wil. Maar soms... heb ik echt zoiets ik hou er mee op en ga fulltime thuis zitten. Maar ik weet ook wel dat dat niks voor mij is...(en meestal vind ik mijn werk geweldig hoor...)

Bijna weg. Kunnen we weer naar de volgende ronde.
pi_68747466
Soms is bloed inderdaad een goed teken Ymme... balen als het dan op zich laat wachten.

Nog 2 daagjes Poezebeest, maak jezelf niet gek. Het is heel spannend, maar aan de andere kant nog niet je NOD. (PZE gaat even de moederfiguur uithangen... alsof ik zelf zo cool and collected ben. )
pi_68747717
Klopt en ik ga er eigenlijk ook gewoon van uit dat ik vrijdag ongesteld wordt. Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik vrijdag nog niet meteen mag testen, de vrijdag is namelijk lang. Ik wil eigenlijk wachten tot zondag, dan zijn we 14 dagen na ovulatie. En dan is moederdag, vind ik ook wel een mooie dag

We testen zondag gewoon massaal, daar moet toch minimaal 1 tweede streepje tevoorschijn komen!
pi_68747759
Veel geluk poeze! Duim met jullie mee. Het heet niet voor niets moederdag!!
pi_68747847
Verstandig hoor Poezebeest! (Ik doe zelf lekker onverstandig, 1 dag voor NOD. Maar kom op zeg, MOEDERdag. ) En daarna fijn naar mijn schoon- en eigen moeder. Leuk als het positief is en we nog willen wachten tot 12 weken...
pi_68747962
Nee test vrijdag maar.
Je kunt ons niet zo lang in spanning laten zitten joh

Nee moet je helemaal zelf weten. Snap wel dat je liever ziet dat je ongesteld wordt, dan een negatieve test.
Sterkte met afwachten en je zenuwen onder controle te houden.
pi_68748025
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Verstandig hoor Poezebeest! (Ik doe zelf lekker onverstandig, 1 dag voor NOD. Maar kom op zeg, MOEDERdag. ) En daarna fijn naar mijn schoon- en eigen moeder. Leuk als het positief is en we nog willen wachten tot 12 weken...
Ja moeilijk is dat hoor. Ben jezelf helemaal in de wolken. Moet je proberen niets te laten merken. Ik liep constant met een dikke smiley op mijn gezicht. Maar mijn moeder wist het gelukkig, want daar kan ik echt mijn mond niet tegen houden.
pi_68749967
Pfff, spannend hoor meiden. Ik tune maandag zeker even in, om te zien hoe en wat, en ondertussen duim ik hard met jullie mee!
pi_68752133
Minniemin...
wel een mooi idee hoor, samen testen op moederdag... ik doe de test anders wel vrijdag en dan vertel ik het jullie zondag wel oke?
pi_68752346
Jij kunt echt niet je mond houden tot zondag als het raak is mijsje!
En als het niet raak is wil natuurlijk iedereen weten hoe het bij de gyn was, dus je komt er niet echt onderuit om het ons niet te vertellen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:48:59 #214
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68755579
Sinds een paar dagen heb ik hier momenten last van draaierigheid en licht in mijn hoofd.Vanmiddag 2-3 druppels bloed verloren maar nu helemaal niks t bekennen.Hoop echt niet dat ik morgenochtend wakker en dat de er zijn,dat zou echt veel te vroeg zijn namelijk!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68756277
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Poezebeest het volgende:
Jij kunt echt niet je mond houden tot zondag als het raak is mijsje!
En als het niet raak is wil natuurlijk iedereen weten hoe het bij de gyn was, dus je komt er niet echt onderuit om het ons niet te vertellen.
he... wat ken je me toch goed
na, we gaan het zien...
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:48:01 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68757680
*duimerdeduim en nagelbijtend* spannend hiero in het topic....

IK wil + en streepjes zien... dat dit topic zo snel mogelijk leeg mag zijn
Be happy with the little things in life
pi_68760415
Zo lief Poezebeest, nog 1 dagje maar tot je NOD... Hoe is het nu?
En lief Mijsje, nog 1 dag tot vrijdag-testdag... spannend meiden.
Gek Guess, zelfs voor een innesteling is het nog te vroeg eigenlijk. Misschien wel gewoon een gesprongen adertje oid?

[ Bericht 20% gewijzigd door prinseszondererwt op 07-05-2009 08:50:27 ]
pi_68760433
* Vicky duimt mee..
tis wel weer tijd voor streepies!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68760447
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Guess. het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik hier momenten last van draaierigheid en licht in mijn hoofd.Vanmiddag 2-3 druppels bloed verloren maar nu helemaal niks t bekennen.Hoop echt niet dat ik morgenochtend wakker en dat de er zijn,dat zou echt veel te vroeg zijn namelijk!
Innesteling ?
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:38:39 #220
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68761780
Even een crosspostje aangezien de dames hier (hopelijk) ook foliumzuur slikken
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, volgens mij maakt het niet zo uit wanneer je foliumzuur inneemt. Ik heb toevallig vorige week verpakkingen in de Kruidvat staan vergelijken. En echt overal staat wat anders op. De een met een glas water bij het ontbijt. De andere pil neem je in met een glas water na het avondeten, etc etc.

Oja eindconclusie: Ik wilde dus die Centrum Vitamine voor de zwangerschap kopen (net als ik al gedaan had) maar kwam erachter dat in de doosjes van Centrum echt vrijwel hetzelfde zat als in de tabletjes van de Kruidvat. Verschilde nauwelijk! Zelfde inhoud, andere verpakking en ander uiterlijk. En het scheelde me 23 euro bij aankoop terwijl ik met het potje van Kruidvat 3 maand kan en met de pillen van Centrum maar 1 maand! Kruidvat had dus toch gelijk. Zij adviseren hun eigen pillen aan iedereen, en met recht.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:20:44 #221
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68763139
quote:
[b]Op donderdag 7 mei 2009 08:45 Gek Guess, zelfs voor een innesteling is het nog te vroeg eigenlijk. Misschien wel gewoon een gesprongen adertje oid?
Dag 6 zou wel een innesteling kunnen zijn (teminste dat lees ik op verschillende sites) maar ik ben zo bang om ongi te worden,nog niet eens omdat ik dan niet zwanger ben maar omdat m'n lutale fase dan veels te kort is,voorige maand was ie ook maar 10/11 dgn,dat zou nog net kunnen maar zit nu pas op dag 7.
Hopelijk is het een adertje of zoiets idd.Ben sinds gisteren gewoon echt heel zenuwachtig,bah
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68764786
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.

Sterkte met afwachten. Hopelijk blijven de duivels bij jouw weg deze maand.
Of heb je gewoon een normale cyclus. Zodat je wat meer weet.
pi_68766384
Guess: jij maakt het ook wel heel spannend! Ik had vorige week ook een beetje bloed en dat is ook weggebleven, was ook heel bang om dat mijn lf maar 6 dagen zou zijn. Was gelukkig niet het geval. Ik duim voor je!

Ik denk dat ik spotting heb gesignaleerd Ga er eigenlijk helemaal vanuit dat het vandaag wel door gaat zetten
pi_68766491
He verdorie Poezebeest, dat zou echt balen zijn!
Ik zie wel een lichtpuntje dan: een mooie cyclus.
pi_68766571
Dat klopt, maar mijn cyclus is echt al maanden hetzelfde
En ik wil geen mooie cyclus, ik wil een baby Vraag me echt af wat we anders moeten doen om wel zwanger te worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')