Ja moeilijk is dat hoor. Ben jezelf helemaal in de wolken. Moet je proberen niets te laten merken. Ik liep constant met een dikke smiley op mijn gezicht. Maar mijn moeder wist het gelukkig, want daar kan ik echt mijn mond niet tegen houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Verstandig hoor Poezebeest! (Ik doe zelf lekker onverstandig, 1 dag voor NOD. Maar kom op zeg, MOEDERdag.) En daarna fijn naar mijn schoon- en eigen moeder. Leuk als het positief is en we nog willen wachten tot 12 weken...
![]()
he... wat ken je me toch goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Poezebeest het volgende:
Jij kunt echt niet je mond houden tot zondag als het raak is mijsje!![]()
En als het niet raak is wil natuurlijk iedereen weten hoe het bij de gyn was, dus je komt er niet echt onderuit om het ons niet te vertellen.
Innesteling ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Guess. het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik hier momenten last van draaierigheid en licht in mijn hoofd.Vanmiddag 2-3 druppels bloed verloren maar nu helemaal niks t bekennen.Hoop echt niet dat ik morgenochtend wakker en dat deer zijn,dat zou echt veel te vroeg zijn namelijk!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, volgens mij maakt het niet zo uit wanneer je foliumzuur inneemt. Ik heb toevallig vorige week verpakkingen in de Kruidvat staan vergelijken. En echt overal staat wat anders op. De een met een glas water bij het ontbijt. De andere pil neem je in met een glas water na het avondeten, etc etc.
Oja eindconclusie: Ik wilde dus die Centrum Vitamine voor de zwangerschap kopen (net als ik al gedaan had) maar kwam erachter dat in de doosjes van Centrum echt vrijwel hetzelfde zat als in de tabletjes van de Kruidvat. Verschilde nauwelijk! Zelfde inhoud, andere verpakking en ander uiterlijk. En het scheelde me 23 euro bij aankoop terwijl ik met het potje van Kruidvat 3 maand kan en met de pillen van Centrum maar 1 maand! Kruidvat had dus toch gelijk. Zij adviseren hun eigen pillen aan iedereen, en met recht.
Dag 6 zou wel een innesteling kunnen zijn (teminste dat lees ik op verschillende sites) maar ik ben zo bang om ongi te worden,nog niet eens omdat ik dan niet zwanger ben maar omdat m'n lutale fase dan veels te kort is,voorige maand was ie ook maar 10/11 dgn,dat zou nog net kunnen maar zit nu pas op dag 7.quote:[b]Op donderdag 7 mei 2009 08:45 Gek Guess, zelfs voor een innesteling is het nog te vroeg eigenlijk. Misschien wel gewoon een gesprongen adertje oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |