quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh noes!Wist ik helemaal niet!
Miss bedankt voor de uitleg omtrent de Ferro roosvicé. Ik heb een eetlepel genomen en het leek net en hap appelstroop. Niet zo jammie, maar ook niet echt vies. Morgen eens proberen met jus d'orange
Ik hoor net van Juup© dat Noli's buik rommelt?! (Ik moet nog even verder bijlezen) Spannend!!!!
Ik lees snel even verder
AE wat lijkt het me lastig die laatste loodjes!En die nieuwsgierigheid naar je kindje...!!!
Ik ben vanaaf voor het eerst naar de pufclub geweest. Kan er nog niet veel van zeggen, was meer een voorstelrondjeIn ieder geval is er iemand zwanger van twins en zijn er maar 2 dames die voor de 2e maal zwanger zijn, voor de rest is het allemaal de eerste keer.
De volgende les gaan we het hebben over kringspieren.![]()
Ik hoop het ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef DuchessX het volgende:
Ik denk dat dit het topic is waarin Nolizal bevallen
Verse beebsssss!!!!!
Wasda?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Noli! Heb je de douchetest gedaan?
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef _Bar_ het volgende:
Noli spannend, als je nu snel bent echt enorm snel kun je het nog halen
Grrrr BigMac!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:29 schreef Memmel het volgende:
Spannend Noli!
En we hebben het nu wel steeds over softijs van de Mac, maar Marlieske had het volgens mij over 'gewoon' macDonalds voer. Ze had het niet specifiek over ijs. En daarom was ik benieuwd waarom ze dat had laten staan.
Ik heb net lief gesmst dat ie een BigMac voor me meeneemt op weg naar huis!
haha een tak in zijn handquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Grrrr BigMac!![]()
Eetsmakelijk
Ik heb nu trouwens al 2 nachten achterelkaar gedroomd dat ik beval van een aapje, compleet met luier en tak in zijn hand/poot.Niet zo schokkend als BE's droom, maar toch ook best wel weer wazig
Ik moet zeggen dat het mij erg meevalt, maar ik heb advies van BE opgevolgdquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Marlieske zei dat ze na 37 weken wel weer zin had in macdonalds, en ik vroeg me af of ze het speciaal had laten staan ofzo.
Ik lig nu sinds een aantal dagen op zo'n zeiltje in bed. maar dat is zo'n zweetfeest, dat ik echt continue denk dat mijn vliezen gebroken zijn. En ik durf er ook niet op te draaien. Bah.
oh ondanks dat k eigk nooit bij de mac eet laat ik dat er niet voor staan neequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:29 schreef Memmel het volgende:
Spannend Noli!
En we hebben het nu wel steeds over softijs van de Mac, maar Marlieske had het volgens mij over 'gewoon' macDonalds voer. Ze had het niet specifiek over ijs. En daarom was ik benieuwd waarom ze dat had laten staan.
Ik heb net lief gesmst dat ie een BigMac voor me meeneemt op weg naar huis!
oke, had ik het verkeerd gelezen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Marlieske zei dat ze na 37 weken wel weer zin had in macdonalds, en ik vroeg me af of ze het speciaal had laten staan ofzo.
Zie, ik geef goeie adviezen he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij erg meevalt, maar ik heb advies van BE opgevolgd
Ik heb het zeiltje vastgetaped met ducktape... en bovenop dat zeiltje nog weer een dubbelgevouwen oude badlaken... ook vastgetaped. Werkt prima voor mij
Ja, zeg... dat is valsspelen... Als je even een topicje leest loop je gelijk weer achter.quote:
Ik heb de bedtest..quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Noli! Heb je de douchetest gedaan?
whaha je moet ook eerst lezen en dan f5-en en dan postenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zeg... dat is valsspelen... Als je even een topicje leest loop je gelijk weer achter.
Balen Noli!
Hey, moet jij ook 'bij ons' naar de gyn, of ga je naar een ander ziekenhuis?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef Noli. het volgende:
Goedemorgen..
*zich gewoon weer meldt*
Zo even wat nieuwe vaatdoekjes vouwen die net gewassen zijn, M is naar de winkel voor boodschappen en dan straks om een uur of 11 naar de gyn..
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah de opperheks!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Mefke, ik daai tegenwoordig ook niet of nauwelijks mee in bed. Lig alleen maar op mijn linkerzij lijkt het wel.
Nog even over die 'bruinejongens-tangverlossing'. Tegenwoordig is mijn motto: 'Een keutel in de morgen is een dag zonder zorgen!'
Had ik je al gefeliciteerd met je intocht in deze reeks? Zo niet, bij deze danquote:
check. Ik ga straks een stuk of 20 kiwi's kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef RockabeIIa het volgende:
in elk geval 2 op nuchtere maag Guus
Mensen met darmziektes e.d. doen dat trouwens ook. Er zit een stofje in kiwi wat de boel op gang brengt en 'smeuig' houdt.
Neem maar een dikke knip meequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
check. Ik ga straks een stuk of 20 kiwi's kopen
Ik zou ook maar gewoon even beginnen met 2 in de ochtend... Straks weet je lijf niet wta je overkomt en kom je om andere redenen weer niet van die pot af.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Bij mij is het echt rampzalig, en niet alleen de omloopsnelheid, maar ook de pijn waarmee het gepaard gaat.
En ikook wel kiwi's, maar niet 4 per dag
![]()
Ja, haha, das waarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou ook maar gewoon even beginnen met 2 in de ochtend... Straks weet je lijf niet wta je overkomt en kom je om andere redenen weer niet van die pot af.
bij mij ook niet hoor, die kwam er net zo hard weer uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
En brocolli heeft ijzer! Ook goed voor ons bleekgezichten!
Glas lauw water werkt echt niet
olijfolie werkt ook heel goed, deden we bij Amber ook in d'r fles.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is lauw water een tip die wel te gebruiken is als je niet zwanger bent maar is tijdens een zwangerschap grover geschut nodig.
Oh, en ik las gisteren bij de dreumesjes dat Memmel Anna een theelepeltje olijfolie gaf, dat werkte ook.
Guus, kiwi op de late avond werkt vast ook hoor.
kan ook gewoon aanleg zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb altijd een heel hoog HB (of ten minste die twee keer dat het tijdens de zwangerschap van Stella gemeten is), maar ik heb nog steeds geen idee wat ik dan zoveel eet waar ijzer in zit.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Roosvicee laxo hielp hier perfect. Een glaasje per dag hielp meestal goed, en als dat een keer niet voldoende was, nog een extra glas.
Laxo drink ik al weken niet meer. Gaat prima eigenlijk. Een heel enkele keer een glaasje als het een paar dagen wat minder goed gaat. Ferro dus wel iedere dag 1,5 eetlepel met water en een glas jus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Was het hier maar zo eenvoudig...
Ik drink laxo en ferro door elkaar tegenwoordig in de hoop dat het een het ander opheft![]()
(Oh man, ik ben zo enorm bleek ook.. krijg er op mijn werk continu opmerkingen over)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |