oke, had ik het verkeerd gelezen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Marlieske zei dat ze na 37 weken wel weer zin had in macdonalds, en ik vroeg me af of ze het speciaal had laten staan ofzo.
Zie, ik geef goeie adviezen he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij erg meevalt, maar ik heb advies van BE opgevolgd
Ik heb het zeiltje vastgetaped met ducktape... en bovenop dat zeiltje nog weer een dubbelgevouwen oude badlaken... ook vastgetaped. Werkt prima voor mij
Ja, zeg... dat is valsspelen... Als je even een topicje leest loop je gelijk weer achter.quote:
Ik heb de bedtest..quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Noli! Heb je de douchetest gedaan?
whaha je moet ook eerst lezen en dan f5-en en dan postenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zeg... dat is valsspelen... Als je even een topicje leest loop je gelijk weer achter.
Balen Noli!
Hey, moet jij ook 'bij ons' naar de gyn, of ga je naar een ander ziekenhuis?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef Noli. het volgende:
Goedemorgen..
*zich gewoon weer meldt*
Zo even wat nieuwe vaatdoekjes vouwen die net gewassen zijn, M is naar de winkel voor boodschappen en dan straks om een uur of 11 naar de gyn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |