abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68756223
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Marlieske zei dat ze na 37 weken wel weer zin had in macdonalds, en ik vroeg me af of ze het speciaal had laten staan ofzo.
oke, had ik het verkeerd gelezen...
vervelend dat het zeiltje zo vervelend ligt...
bij verschillende winkels (bv Leenbakker) hebben ze ook beschermhoeslakens voor over je matras heen, dat is ook van plastic, maar daar zit een stoffen laagje overheen. het knispert ook niet gelukkig. het is wel voor 1-persoons matrassen... wij hebben er ook ieder een om onze eigen matras... (boxspring met 2x90 breed...) ons bevalt het prima. (niet dat we met gebroken vliezen te maken hebben, maar helpt ook goed bij bijvoorbeeld zweten, en om het matras sowieso schoner te houden...)
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:10:24 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68756554
Hebben ze die bij Leen Bakker?
Die had ik nl bij Anna! Toen van de ikea, maar daar zijn ze nu uit het assortiment tijdelijk. Ik ga morgen gelijk naar Leen Bakker. Bedankt voor de tip joh! Die kon je namelijk ook gewoon lekker fris wassen en dat kan met deze hoes dus niet.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68759390
Spannend Noli, heeft het doorgezet? voor als het nog nodig is!

Ik heb me gisteren toch ook maar aangemeld voor een pufclub. Als het goed is begint het 2 juni, ik ben benieuwd of ik nog iets van een bevestiging krijg of zo...
  donderdag 7 mei 2009 @ 07:17:52 #29
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68759535
*Meldt.

Mogguh. Ik heb weer slecht geslapen.
Ik zou ook wel zin hebben in een dagje zon eigenlijk.

Hoe zou het met Seilram en Noli zijn?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:01:25 #30
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68759815
Oh oh, er wordt bevallen lees ik, spannend .

Heb zelf vanochtend aan morningsickness gedaan, bleh.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 08:01:41 #31
5428 crew  miss_sly
pi_68759817
Mogguh

Memmel alweer gemeld, nu AE nog.
Noli gaat zich vast niet melden, die zal toch wel bezig zijn nu
Ik ben ook benieuwd hoe het met seilram is

Duchess, ik eet die lepell roosvicee ook niet zo op, hoor, ik los die op in water en drink erna een glas jus. Veel vocht misschien, maar ik ben ook redelijk dorstig, dus dat komt goed uit

Vandaag komen de meubeltjes
Maar eerst nog de hele dag werken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68759856
Ahw Guuzewuus

Noli ik ben benieuwd ook hoe het met Seilram gegaan is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:07:28 #33
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68759878
Memmel, Hema heeft ze ook

Nog niks van Noli en seilram gehoord?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:13:20 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_68759954

Goedemorgen Geen nachtbabietjes?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68760130
Noli, spannend!!! Ben benieuwd.
pi_68760150
Goodmorning..
ik ben ook heel beniewud naar Noli en Seilram!
Memmel, ik heb het zeiltje ook in mijn bed liggen en heb er een molton overheen en ik heb geen last van het zweteritus gelukkig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:47:30 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68760453
Ben ook benieuwd.

Ik snak ook al ruim 2 weken naar een cheeseburger. Zaterdag stond ik zelfs voor de Mac maar toch niet gekocht. Het komt er toch weer uit dus wel zonde van mn geld.

@Duch, doe jij die pufcursus bij zuidzorg?

@ Huup, dat italiaanse broodje lijkt me juist super smerig, die hamburger ziet er echt viezzz uit.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:55:16 #38
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68760623
Oh spannend hier zie ik!!

Dat wordt weer regelmatig spieken hier, en ik had me nog wel voorgenomen eens van mijn luie reet af te komen vandaag... er komt gewoon niks uit mijn handen de laatste dagen
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:56:42 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68760653
guus, balen dat je ziek werd vanmorgen

Daar heb ik eigenlijk wel een vraagje over, ik heb er ook heel erg veel last van namelijk (helaas niet alleen 's ochtends maar op elk moment van de dag, ben ook al paar kg afgevallen )
Maar ik vroeg me af of het erg is dat ik nu 's avonds voor het slapen mijn foliumzuur eet. 'S nachts hoef ik namelijk niet over te geven en 's ochtends vaak wel en dan zou mijn lichaam het niet opnemen ofwel?
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:57:10 #40
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68760662
Goedemorgen..

*zich gewoon weer meldt*

Zo even wat nieuwe vaatdoekjes vouwen die net gewassen zijn, M is naar de winkel voor boodschappen en dan straks om een uur of 11 naar de gyn..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68760680
volgens mij kan je het ook 's aovnds nemen hoor Amaranta.

over 3 dagen heb ik gewoon ook al meldplicht

balen dat het niet is doorgezet Noli. Ben benieuwd wat de gyn zegt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:58:04 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68760682
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het mij erg meevalt, maar ik heb advies van BE opgevolgd
Ik heb het zeiltje vastgetaped met ducktape... en bovenop dat zeiltje nog weer een dubbelgevouwen oude badlaken... ook vastgetaped. Werkt prima voor mij
Zie, ik geef goeie adviezen he?
Doe me de naam eens PM-en dan? Kijken of ik daar ook zo goed mee ben.

Ik weet niet meer wie mij toen die tip gaf, maar ik vond het iig een hoop geschuif en gedoe schelen.

Nooooooooooooooooooli, waar ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit (lig?) je? Ah, achter de PC dus.

Ben idd benieuwd hoe het met seilraM is, of daar het kindje nog veilig in mama's buik zit...

Oh, en mijn banden... Ik dacht dat dat alleen in het begin was.
Ik kan dus echt geen stukje meer fietsen of lopen of mijn banden gaan echt superzeer doen.
Ik wandel dus ook echt heeeeeeeeeel rustig naar mijn werk vanuit de trein enzo. Sneller gaat niet.
pi_68760705
psstt BE, kijk eens 2 posts boven je
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:01:29 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68760758
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef Vicky het volgende:
psstt BE, kijk eens 2 posts boven je
Ja, zeg... dat is valsspelen... Als je even een topicje leest loop je gelijk weer achter.

Balen Noli!
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:01:51 #45
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68760768
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Noli! Heb je de douchetest gedaan?
Ik heb de bedtest..
Ook lekker warm. Ik ga gewoon slapen en als het doorzet word ik vast vanzelf wel wakker.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68760777
Noli, das jammer dat het niet heeft door gezet... de dag is nog lang
pi_68760785
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, zeg... dat is valsspelen... Als je even een topicje leest loop je gelijk weer achter.

Balen Noli!
whaha je moet ook eerst lezen en dan f5-en en dan posten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68760816
Goede morgen.
Hier gewoon even een kleine tvp.
Nee niet weer zwanger (helaas) maar snel kom ik jullie vergezellen in dit topic. Dat moet gewoon
pi_68760826
Noli, succes
pi_68760849
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef Noli. het volgende:
Goedemorgen..

*zich gewoon weer meldt*

Zo even wat nieuwe vaatdoekjes vouwen die net gewassen zijn, M is naar de winkel voor boodschappen en dan straks om een uur of 11 naar de gyn..
Hey, moet jij ook 'bij ons' naar de gyn, of ga je naar een ander ziekenhuis?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')