quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef Muck het volgende:
Deze heeft mijn broer sinds gisteren![]()
[ afbeelding ]Ik wil dr ook 1!! Mits ik die vrouw er bij krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik wil er ook wel een, dan mag jij die vrouwquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil dr ook 1!! Mits ik die vrouw er bij krijg
Oh goed planquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een, dan mag jij die vrouw
Jij de fatboy dan en ik de vrouw en pienquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een, dan mag jij die vrouw
Ik heb de mijne vandaag alweer anderhalf jaarquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh goed planHoewel... Hmm... Mijn love-interest is leuker
Muck de fatboy en jij de vrouw, je interest en mijquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh goed planHoewel... Hmm... Mijn love-interest is leuker
ook primaquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij de fatboy dan en ik de vrouw en pien
liefquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of jij er niet weer eens eentje wilde openen![]()
.
Je weet dat de garantietermijn dan bijna verstreken is he?quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vandaag alweer anderhalf jaar
Ik heb hier trouwens 20 fatboys liggen.. als ik er een aan jou geef, zorg jij dan dat de rest in orde komt?quote:
THT is geloof ik maximaal 24 maanden, dus tijd om verder te zoekenquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat de garantietermijn dan bijna verstreken is he?
komt wel goedquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat de garantietermijn dan bijna verstreken is he?
denk aan mij als je ooit besluit ze weg te doenquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens 20 fatboys liggen.. als ik er een aan jou geef, zorg jij dan dat de rest in orde komt?
had je interesse?quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
THT is geloof ik maximaal 24 maanden, dus tijd om verder te zoeken
Keep on dreamingquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij de fatboy dan en ik de vrouw en pien
Je love-interest of je fatboy?quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vandaag alweer anderhalf jaar
Nee, ik ga mijn love-interest niet delenquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Muck de fatboy en jij de vrouw, je interest en mij
Doe mij dr ook maar 1 danquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens 20 fatboys liggen.. als ik er een aan jou geef, zorg jij dan dat de rest in orde komt?
Verveel je je?quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Keep on dreaming
[..]
Je love-interest of je fatboy?
[..]
Nee, ik ga mijn love-interest niet delen
[..]
Doe mij dr ook maar 1 dan
Nee, maar ik moet het toch een beetje bij houden hier hequote:
Mijn MPGquote:
OA'iaanse multiquotes FTWquote:
Ah okquote:
Dat vond ik dus ook jaquote:[..]
OA'iaanse multiquotes FTW
Pyjama'squote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
Tijd om de pyama aan te trekken, nog even een boek te pakken en daarna het licht uit te doen tot de zon mij weer wekt voor het begin van een driedaagse werkweek.
jeweetsquote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ok
[..]
Dat vond ik dus ook ja![]()
Jij begrijpt mij
Wat zij zegtquote:[..]
Pyjama's![]()
Maar slaap lekker Mart
Driedaagse werkweek is voor ambtenarenquote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
Tijd om de pyama aan te trekken, nog even een boek te pakken en daarna het licht uit te doen tot de zon mij weer wekt voor het begin van een driedaagse werkweek.
juistquote:
Ik weetsquote:
Ik heb altijd gelijk hoorquote:[..]
Wat zij zegt
zowel over pyjama's als truste
Ik ga zo ook 's een poging doen... Ik val tegenwoordig pas tegen half 6 's ochtends in slaapquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo maar eens een tijdje slapen denk ik....
he bahquote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook 's een poging doen... Ik val tegenwoordig pas tegen half 6 's ochtends in slaap
Waar over? Morgen is het weer maandag, dan loopt het weer harderquote:
Erger nog, het is nu al maandagquote:Op maandag 27 april 2009 01:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar over? Morgen is het weer maandag, dan loopt het weer harder
Slaap je al?quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook 's een poging doen... Ik val tegenwoordig pas tegen half 6 's ochtends in slaap
Mja, moet ik dan naakt gaan slapen?quote:
Ik neem ook een keer een extra dag vrij...quote:
quote:
quote:
quote:
OAquote:Op maandag 27 april 2009 07:41 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen koffieleuters en theeleuters van me
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 KapiteinGasthof
02. 028 Dr_Flash
03. 027 Pien85
04. 023 DaMart
05. 022 Muck
06. 016 OA
07. 014 MPG
08. 010 Pheno
09. 004 Misan
10. 002 Kuukske
11. 002 marcb1974
12. 002 indahnesia.com
13. 001 Leanne
14. 001 Ladylike
15. 001 PeZu
16. 001 Papierversnipperaar
17. 001 Adolecens
Reeks-statistieken!
Dat lukt me alleen in het weekend hoorquote:Op maandag 27 april 2009 07:51 schreef DaMart het volgende:
En wie kwamen er gisteren een bakkie doen?
[..]
16x, dat is 1600% meer dan een dag eerderquote:Op maandag 27 april 2009 07:51 schreef DaMart het volgende:
En wie kwamen er gisteren een bakkie doen?
[..]
Niks mis mee hoor!quote:Op maandag 27 april 2009 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, moet ik dan naakt gaan slapen?.
quote:
Mogguhquote:Op maandag 27 april 2009 08:49 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen mensen
niet zo een goeie dag vandaag
Mogguh lekker dierquote:
ja hequote:
Mogguhquote:
Frutsquote:
Dat ligt aan het weer. Als het droog is, ga ik waarschijnlijk met wat mensen naar Amsterdam, en als het regent, dan vermaak ik me thuis wel.quote:Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef Nijns het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met Koninginnedag?
Nog nietsquote:Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef Nijns het volgende:
Helemaal geen plannen?quote:
Dit is wel slim ja.. Wat is de verwachting eigenlijk?quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt aan het weer. Als het droog is, ga ik waarschijnlijk met wat mensen naar Amsterdam, en als het regent, dan vermaak ik me thuis wel.
Ik geloof regenquote:Op maandag 27 april 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Helemaal geen plannen?
[..]
Dit is wel slim ja.. Wat is de verwachting eigenlijk?
Hm, dan ga ik denk ik heel de dag met mijn lief in bed liggen in mijn oranje lingerie-setjequote:
Strak planquote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, dan ga ik denk ik heel de dag met mijn lief in bed liggen in mijn oranje lingerie-setje
Werken.quote:Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef Nijns het volgende:
Euuh? Politie? Brandweer? Ambulance? Horeca? Welke is het?quote:
Dat ligt aan het dieet.quote:
Ik heb, als een soort van wonder, geslapen vanaf een uur of 3quote:
Zoiets ja... Pyjama's is iets voor oude mannenquote:Op maandag 27 april 2009 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, moet ik dan naakt gaan slapen?.
Geen idee, ik wilde Amsterdam in, maar heb eigenlijk geen zin in die drukte... Dus denk dat ik even een rondje Amstelveen doe, en meer nietquote:Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef Nijns het volgende:
Groothandel AGF.quote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Euuh? Politie? Brandweer? Ambulance? Horeca? Welke is het?
Nee. Voor het oranjegevoel hebben we de wortels al. Duh.quote:
Eensquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets ja... Pyjama's is iets voor oude mannenVan 70 enzo
Nee, ik zoek die drukte ook niet zo..quote:Op maandag 27 april 2009 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde Amsterdam in, maar heb eigenlijk geen zin in die drukte... Dus denk dat ik even een rondje Amstelveen doe, en meer niet
'aan een bekende fastfoodketen' welke? Alleen daaraan? Jullie hebben toch ook wel andere klanten?quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Groothandel AGF.
Leverancier van dagverse groenten aan een bekende fastfoodketen.
Als je dan persé niet naakt wil slapen, slaap dan in een boxershort ofzo... Als ik iemand heel leuk vind en ik ga bij haar slapen en ze gaat een pyjama aan trekken dan knap ik toch wel een beetje afquote:
Vroeger vond ik het altijd wel leuk, maar ik zie er nu gewoon tegen op om om half 12 al tusen de dronken pubers te moeten staanquote:[..]
Nee, ik zoek die drukte ook niet zo..
quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets ja... Pyjama's is iets voor oude mannenVan 70 enzo
Dat dacht ik al. Maar het had toch gekund dat je met een verfkwast de sla ging pwn'enquote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Voor het oranjegevoel hebben we de wortels al. Duh.
[ afbeelding ]
Ik normaal gesproken ook niet, maar ach, ik moet van mezelf alles een keer gaan uitproberen... nou ja, veel, niet allesquote:
Nog steeds oude-man-achtigquote:Op maandag 27 april 2009 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
's zomers slaap ik dan weer in een boxer met T-shirt, klinkt dat al beter?.
Ik wist eigenlijk gewoon helemaal niet dat er nog mannen onder de 60 zijn die slapen in een pyjamaquote:
Nu spreek je jezelf tegen, want een post voor die van mij zei je nog dat boxershorts wel kunnenquote:
Al van jongs af aan eigenlijk... en als je dan nooit een vriendin hebt die je op dat gebied corrigeert, ga je er gewoon mee doorquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk gewoon helemaal niet dat er nog mannen onder de 60 zijn die slapen in een pyjama
Probeer eens naakt te slapen, je moest van jezelf toch alles eens proberenquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen, want een post voor die van mij zei je nog dat boxershorts wel kunnen.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het altijd wel leuk, maar ik zie er nu gewoon tegen op om om half 12 al tusen de dronken pubers te moeten staan
Dat wil ik best proberen, zodra er een naakte vrouw naast me ligtquote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer eens naakt te slapen, je moest van jezelf toch alles eens proberen
No wonder it ended in break-ups.. Ze durfde gewoon niets te zeggen!quote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al van jongs af aan eigenlijk... en als je dan nooit een vriendin hebt die je op dat gebied corrigeert, ga je er gewoon mee door![]()
.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al iemand andersquote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik best proberen, zodra er een naakte vrouw naast me ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Break-ups? Welke break-ups?quote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
No wonder it ended in break-ups.. Ze durfde gewoon niets te zeggen!
Ja, maar t-shirt nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen, want een post voor die van mij zei je nog dat boxershorts wel kunnen.
Nou, bij dezen dan dus hequote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al van jongs af aan eigenlijk... en als je dan nooit een vriendin hebt die je op dat gebied corrigeert, ga je er gewoon mee door![]()
.
Dat is zó fijn he, naakt slapenquote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het jaquote:
Dat doe ik ook jaquote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
Mijn vent heeft zn PJ op de bank aan en als ie het bed in kruipt gaat die uit
Naakt slapen FTW!
Die ene, waar ze blije maaltijden hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eens
[..]
Nee, ik zoek die drukte ook niet zo..
[..]
'aan een bekende fastfoodketen' welke? Alleen daaraan? Jullie hebben toch ook wel andere klanten?
T-shirt is nog wel functioneel... vangt zweet op, waardoor bed niet om de dag verschoond hoeft te wordenquote:
Mja, nog steeds geen vriendin in de relationele sfeer die me corrigeert hequote:Nou, bij dezen dan dus he
[..]
Iedereen liet jou lopen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Break-ups? Welke break-ups?.
Alle vrouwen die ik ooit leuk heb gevonden, hebben een prachtkans op een relatie met een leuke, lieve, slimme, grappige man aan zich voorbij laten gaan.
Ik hoop dat je oud wordtquote:Op maandag 27 april 2009 10:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk het jaDan word ik zo'n oud zeikwijf
[..]
Zolang ie er niet in spuugt.quote:
Mag je de naam niet noemen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ene, waar ze blije maaltijden hebben.
En uiteraard hebben we ook nog andere klanten.
Mannen die overmatig zweten (in bed)quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
T-shirt is nog wel functioneel... vangt zweet op, waardoor bed niet om de dag verschoond hoeft te worden.
[..]
Ah, mag ik hem ook? (misschien kan ik hem ook gebruikenquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
Kolere, een smartdoelstelling die zo slim is dat ik 'm voor elk project kan gebruiken
Ik moet vaker eens nadenken
Soms kunnen ze er niets aan doen hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mag je de naam niet noemen?
[..]
Mannen die overmatig zweten (in bed)
Seks zonder zweetquote:
Stop.. ik zit opt werk.. nou geen mental images gevenquote:
Ik denk het niet, mijn projecten zijn nogal vaag van aard, vandaar dat het even lastig was om ze te benomen. Ik doe er 4 tegelijk, dus moest al slapend al wat malen om wat te bedenkenquote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, mag ik hem ook? (misschien kan ik hem ook gebruiken)
Precies, zie het maar eens droog te houden als het 's zomers nog lang warm (en broeierig) is buiten en in huis dus ook nog tot laat warmer is dan een graad of 22.quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms kunnen ze er niets aan doen hoor
Oh noes!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stop.. ik zit opt werk.. nou geen mental images geven
Op vakantie gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, zie het maar eens droog te houden als het 's zomers nog lang warm (en broeierig) is buiten en in huis dus ook nog tot laat warmer is dan een graad of 22.
Goed plan. Wat hoger in de bergen van Oostenrijk en Zwitserland koelt het 's nachts meestal wel aardig afquote:
En een leuke vent laat je echt niet lopen omdat ie veel zweet of een pj draagt in bedquote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, zie het maar eens droog te houden als het 's zomers nog lang warm (en broeierig) is buiten en in huis dus ook nog tot laat warmer is dan een graad of 22.
Of naar Egypte, minder dan 5% luchtvochtigheid ftwquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan. Wat hoger in de bergen van Oostenrijk en Zwitserland koelt het 's nachts meestal wel aardig af.
Dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms kunnen ze er niets aan doen hoor
*droomt even weg..*quote:
Wat voor projecten zijn het?quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mijn projecten zijn nogal vaag van aard, vandaar dat het even lastig was om ze te benomen. Ik doe er 4 tegelijk, dus moest al slapend al wat malen om wat te bedenken
Moet ik ook een smartdoelstelling voor fok maken?
ICT, meer kan (en mag) ik er niet over zeggenquote:Op maandag 27 april 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
Wat voor projecten zijn het?
Het toppunt van kortzichtigheid vond ik nog wel iemand die ik via een datingsite had leren kennen. We praatten wat op MSN, zij vertelde dat ze in half Nederland had gewoond. Ik zei dat ik mijn hele leven in Zandvoort woon. Toen kwam de opmerking:"O, dus jij bent helemaal niet avontuurlijk. Nee, dan wordt het niks, sorry!"quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En een leuke vent laat je echt niet lopen omdat ie veel zweet of een pj draagt in bed
dan ben je pas echt kortzichtig
Egypte is weer te warm. En dan moet ik vliegenquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of naar Egypte, minder dan 5% luchtvochtigheid ftw
quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het toppunt van kortzichtigheid vond ik nog wel iemand die ik via een datingsite had leren kennen. We praatten wat op MSN, zij vertelde dat ze in half Nederland had gewoond. Ik zei dat ik mijn hele leven in Zandvoort woon. Toen kwam de opmerking:"O, dus jij bent helemaal niet avontuurlijk. Nee, dan wordt het niks, sorry!".
Prima manier om van vliegangst af te komen. En daarna meteen duiken, mocht je duikangst hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Egypte is weer te warm. En dan moet ik vliegen.
Daar is je bed voorquote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
T-shirt is nog wel functioneel... vangt zweet op, waardoor bed niet om de dag verschoond hoeft te worden.
Ja, je kan nie alles hebben Martquote:[..]
Mja, nog steeds geen vriendin in de relationele sfeer die me corrigeert he.
Ja, dat wel... Oud wil ik wel worden, hoewel ik wel hoop zo rond m'n 90ste om te kiepen hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iedereen liet jou lopen?![]()
[..]
Ik hoop dat je oud wordtNee, heus niet!
Dat dus jaquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mag je de naam niet noemen?
[..]
Mannen die overmatig zweten (in bed)
En dat ook jaquote:
Succes straks.quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Oooh mensen wens me succes straks! Ik ga zometeen eindelijk aan de eigenaresse van stal vragen of ze iets weet over dat meisje
Om de dag?quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn reactie kwam daar ook wel op neer toenquote:
Maar dan nog is het in Egypte veel te warmquote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima manier om van vliegangst af te komen. En daarna meteen duiken, mocht je duikangst hebben. Ik mag je zelfs een introduik geven, daar heb ik de papieren voor
Mja, om dat nou telkens te vervangen...quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar is je bed voorOnderlaken enzo
[..]
Ach, voordat het kerst is, heb ik een vriendin... let maar opquote:Ja, je kan nie alles hebben Mart
[..]
Succesquote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Oooh mensen wens me succes straks! Ik ga zometeen eindelijk aan de eigenaresse van stal vragen of ze iets weet over dat meisje
Dat was bij wijze van spreken...quote:
Doe ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn reactie kwam daar ook wel op neer toen.
Volgens mij zei ik toen nog iets in de trant van:"het zal inderdaad niks worden, want ik val niet op kortzichtige vrouwen." Waarna ik haar niet meer online heb gezien (en ik haar een paar dagen later ook weggooide uit mijn contactenlijst).
[..]
Maar dan nog is het in Egypte veel te warm.
[..]
Mja, om dat nou telkens te vervangen....
Jepquote:[..]
Ach, voordat het kerst is, heb ik een vriendin... let maar op.
Dankquote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Dat was bij wijze van spreken...
Jaja...quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het toppunt van kortzichtigheid vond ik nog wel iemand die ik via een datingsite had leren kennen. We praatten wat op MSN, zij vertelde dat ze in half Nederland had gewoond. Ik zei dat ik mijn hele leven in Zandvoort woon. Toen kwam de opmerking:"O, dus jij bent helemaal niet avontuurlijk. Nee, dan wordt het niks, sorry!".
Succesquote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik verschoon het een keer per week, soms twee keer. Maar het levert weer zo veel extra was- en strijkgoed op he... en vooral dat laatste vind ik irritantquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe ik ookGewoon lekker vaak mn bed verschonen, slapen in een schoon bed is
[..]
quote:JepZeker!
Seriuosly?quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spannendquote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Beddegoed strijkenquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verschoon het een keer per week, soms twee keer. Maar het levert weer zo veel extra was- en strijkgoed op he... en vooral dat laatste vind ik irritant.
nee, maar ik kan het hier niet openen en als je niets te zeggen hebt hoef je ook niet te posten hequote:Op maandag 27 april 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
Oh dear, ik heb wat tere zieltjes weggejaagd
Het kreukt toch wel weer.quote:
Gewoon op de laatste post drukken in myat.quote:
Dat kan gewoon echt niet! Wat een raar wijf zeg... Die zal nu wel een leuke partner hebbenquote:
Bin Laden is vrij avontuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat kan gewoon echt niet! Wat een raar wijf zeg... Die zal nu wel een leuke partner hebben
Dankquote:
Dankjewelquote:
Stríjk jij je beddengoed?quote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verschoon het een keer per week, soms twee keer. Maar het levert weer zo veel extra was- en strijkgoed op he... en vooral dat laatste vind ik irritant.
Gezelligquote:[..].
Kunnen wel dubbeldaten, jij met paardenmeisje, ik met mijn vriendin!
Je hebt nu eenmaal rare mensen... dus er loopt vast wel iemand rond die net zo idioot is als zijquote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat kan gewoon echt niet! Wat een raar wijf zeg... Die zal nu wel een leuke partner hebben
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, onweerDaar had ik nou nét zin in vandaag
Ongetwijfeld jaquote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal rare mensen... dus er loopt vast wel iemand rond die net zo idioot is als zij.
Die kookblender weer?quote:Op maandag 27 april 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
Mr. T op een teleshop reclame.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
In het oosten des lands, ook wel buitenland genoemd door de mensen in de randstad.quote:
Ah... vandaar...quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het oosten des lands, ook wel buitenland genoemd door de mensen in de randstad.
Ik heb Klaagbagger al lang geleden uit mijn AT gegooid, het ligt toch altijd aan TSquote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
Waarom post ik ook in een KLB topic. De hersencellen zijn daar op 1 hand te tellen
True, true. Het is niet eens leuk meer.quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb Klaagbagger al lang geleden uit mijn AT gegooid, het ligt toch altijd aan TS.
Nee, alles ten zuiden van de grote rivieren is buitenland. Het oosten valt daar niet onder.quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het oosten des lands, ook wel buitenland genoemd door de mensen in de randstad.
Vandaar dat jij een graag geziene vakantiegast bent in Limburgquote:Op maandag 27 april 2009 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, alles ten zuiden van de grote rivieren is buitenland. Het oosten valt daar niet onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
pon pon patapon, pata pata patapon!quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef Pheno het volgende:
Nu ik deel 1 heb uitgespeeld kan het niet uitblijven:
http://patapon-game.com/game.php?locale=nl_NL
Straks maar even halen en weer knetter worden van dat gezang
Onweer? We zijn zo dicht bij elkaar en hier schijnt de zon nog :Squote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, onweerDaar had ik nou nét zin in vandaag
Geniaal spel. En verdomd lastig op de latere levels. Ik ben nu erg benieuwd naar deel 2.quote:
Zo iemand kan je beter kwijt dan rijk zijn Martquote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal rare mensen... dus er loopt vast wel iemand rond die net zo idioot is als zij.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar dat jij een graag geziene vakantiegast bent in Limburg.
quote:
quote:
Shop zequote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens nog wat boodschappen doen. Poelier, gameshop, groenteboer. Goede volgorde.
Absoluutquote:Op maandag 27 april 2009 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Bergen, woeststromende rivieren, leuk brabbeltaaltje...
Niet te vergeten FRIETENquote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
En vlaai, zoërvleis, kerboët, kroët en vele bieren.
Succes en wel verslag straks!!quote:
zoërvleisquote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
En vlaai, zoërvleis, kerboët, kroët en vele bieren.
Ja, dat zie ik dus in veel restaurants/bistro's staan daar? Maar wat is dat in hemelsnaam? Het klinkt niet echt lekker...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurvleesquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus in veel restaurants/bistro's staan daar? Maar wat is dat in hemelsnaam? Het klinkt niet echt lekker...
maar dan zonder die gore peperkoek erinquote:
Het recept maakt het er niet aantrekkelijker opquote:
Vrienden van mij die niet uit Limburg komen, vinden het tot nu toe allemaal enorm lekker en vragen altijd mijn receptquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het recept maakt het er niet aantrekkelijker opik denk dat ik oversla
Slechte uitwerking. Het is weer eens nergens te bekennenquote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens nog wat boodschappen doen. Poelier, gameshop, groenteboer. Goede volgorde.
Kut, moet ik weer naar Nijmegen naar de Dixonsquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte uitwerking. Het is weer eens nergens te bekennen
quote:
Geef eens een linkjequote:
Gewoon in mij posthistory kijken, luie nepambtenaar.quote:
Net gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in mij posthistory kijken, luie nepambtenaar.
Van mij mag je, maar of dat nu verstandig is om daar alleen naar te luisteren....quote:
Dat hoeft niet perse. Maar eerst zijn spelling en zinsopbouw wat verbeteren. Dan rentenierenquote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin eerst eens met werken en pensioen opbouwen dan.
Weet jij waar Patapon 2 te krijgen is? Mijn leven is zo leeg na het uitspelen van deel 1.quote:Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
zo het weer is kut genoeg om eens te kijken hoe het hier gaat
Nee, daar doe ik al een maand of 3 niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
Ga snel terug naar je kant en klaar maaltijden
gewoon in de winkel of is ie nog niet uit, moet eerlijk zeggen dat ik de psp op dit moment niet zo volg, op de DS komt teveel tofs uitquote:Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij waar Patapon 2 te krijgen is? Mijn leven is zo leeg na het uitspelen van deel 1.
Zoals?quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon in de winkel of is ie nog niet uit, moet eerlijk zeggen dat ik de psp op dit moment niet zo volg, op de DS komt teveel tofs uit
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik al een maand of 3 niet meer aan.
Aha. Weer wat geleerd vandaag. En die mix gebruik je bij het roerbakken?quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.
De bekendste is denk ik wel rendang.
Smakelijk... heb net een martabak telor met een jeruk hangat weggewerkt. De vriendin deed sate kambing en teh tawar. Ook geen slechte keuze.quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Pheno het volgende:
Hier schijnt de zon. Net ook wat kip in een boemboe gedonderd, zodat het lekker er in kan gaan trekken. Indonesisch eten
Boemboe is in Nederland inderdaad een complete mix, hier is het echter 'een specerij', dus je moet nog even zeggen welke je precies wil als je op de markt staat, anders kijken ze je raar aan. Doen ze trouwens toch wel merk ik..quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.
De bekendste is denk ik wel rendang.
Mja, het is niet altijd pasar malam hierquote:Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boemboe is in Nederland inderdaad een complete mix, hier is het echter 'een specerij', dus je moet nog even zeggen welke je precies wil als je op de markt staat, anders kijken ze je raar aan. Doen ze trouwens toch wel merk ik..
Deze week twee keer italiaans, een keer een spaghetti met een salsasaus, en dan nog eens een vislasagne met garnaaltjes en wat andere dingen die roepen dat ze de oven in willen.quote:
Ik gebruik de magnetron daarvoor... maar wel met geraspte kaas, inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
In de koekenpan
met een lading geraspte kaas erover. En sambal erbij
Het is altijd afwegen natuurlijk. Als het kan verse groenten. Specerijen mogen uit een potje hoor, anders blijf ik boodschapen doen. De vriendin houdt wel van koken, dus dat mag ze binnenkort eens voordoen in mijn nieuwe huis (dat ik nog niet gevonden heb overigens).quote:Op maandag 27 april 2009 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is niet altijd pasar malam hierHier heb je met wat zoeken meerdere rendangboemboes, maar dat is al en lastige. Conimex troep raak ik niet aan, dat heeft net zoveel met indonesie te maken als sesamstraat met 23:00.
Hmm, lekker! Krijg al helemaal trekquote:Op maandag 27 april 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week twee keer italiaans, een keer een spaghetti met een salsasaus, en dan nog eens een vislasagne met garnaaltjes en wat andere dingen die roepen dat ze de oven in willen.
Over van gisteren? Dat vind ik zo klote aan voor 1 persoon koken, je hebt teveel risico dat je 2 keer hetzelfde eet in de weekquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik warm vanavond na het sporten zelfgemaakte macaroni op.
Ik vind de tzaziki, en een leuk aubergine met griekse yoghurt, honing (en nog wat spul) ook wel lekker. Maar zoals gezegd, ik kijk meestal niet zo naar de griekse gerechten.quote:Op maandag 27 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Grieks![]()
![]()
Vleesch, vleesch en nog eens vleesch.. Heerlijk!
Dat komt door die wolken, die moet je even wegblazen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het werd even donker toen dit over trok:
[ afbeelding ]
Ben je vegetarisch?quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de tzaziki, en een leuk aubergine met griekse yoghurt, honing (en nog wat spul) ook wel lekker. Maar zoals gezegd, ik kijk meestal niet zo naar de griekse gerechten.
Laatste gevulde zoete paprikapunten gemaakt, ook best een aanrader. Simpel en verdomd lekker
Heb jij het start bedrag om te gaan rentenieren ?quote:Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse. Maar eerst zijn spelling en zinsopbouw wat verbeteren. Dan rentenieren
koffie leuten en ja knikkenquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
Morgen nog 1 dag werken deze maand. Alleen maar vergaderingen, how f*cking boring.
Onweer is alleen leuk als je iemand hebt om tegen aan te kruipen..quote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb geloof ik een flits en donder opgemerkt. Nu wordt het alweer lichter.
Relaxt toch? Je hoeft alleen maar naar anderen te luisteren en af en toe wat te zeggen. Voor je het weet, ben je weer lekker 2 uur verderquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
Morgen nog 1 dag werken deze maand. Alleen maar vergaderingen, how f*cking boring.
Ik heb wel een aardig bedrag ja.quote:Op maandag 27 april 2009 16:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb jij het start bedrag om te gaan rentenieren ?
[..]
koffie leuten en ja knikken![]()
Of om veilig beschut wat foto's te maken van de bliksemquote:Op maandag 27 april 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onweer is alleen leuk als je iemand hebt om tegen aan te kruipen..
Ik ben sowieso geen held met onweerquote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of om veilig beschut wat foto's te maken van de bliksem.
Door de open duinen fietsen terwijl het ineens begint te onweren is wat minder geslaagd, overigens. Zeker als je de bui zo ongeveer boven je hoofd ziet hangen.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Grieks![]()
![]()
Vleesch, vleesch en nog eens vleesch.. Heerlijk!
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor een fortuin vis gekochtquote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
Nee, de paprikapunten waren o.a. gevuld met gehakt.
Maar ben niet zo van de vlees zelf, als ik vlees haal doe ik dat bij de poelier/slager. Dat vind ik wat lekkerder en heb er toch niet zoveel nodig. Minimaal 2x per week eten we wel iets van vis denk ik. Of het nu diepvries is of "vers" (ik wil weer terug naar japan verdammt), dat maakt me niet zo uit.
Volgend weekend sushi maken, altijd weer een feest
Heb je zo'n grote vijver dan?quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor de voortuin vis gekocht
Dood, om te fileren en daarna in porties in te vriezen.quote:
Heb jij Pim in je achtertuin?quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor een fortuin vis gekocht
Wat hebben vrouwen toch met vlees? Oh wacht, vlees aan pin.....quote:
Ik heb geen achtertuin.quote:
Oh ja, randstad.quote:
Idd, niets blijft leven in de buitenlucht bij ons.quote:
... ziet blauwe lucht, wolkjes, zonnetje, windje... lopen dus!quote:Op maandag 27 april 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
17:00 einde werktijd vrouw. Dus even ophalen. Lopend of met de auto? *kijkt even naar buiten....
Bewolkt, maar droog. Toch auto, omdat ik met mijn teen flink tegen een muur ben gelopen. Het is er nog paars vanquote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
... ziet blauwe lucht, wolkjes, zonnetje, windje... lopen dus!
Prutserquote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bewolkt, maar droog. Toch auto, omdat ik met mijn teen flink tegen een muur ben gelopen. Het is er nog paars van
goed of slecht?quote:Op maandag 27 april 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een aardig bedrag ja.
Over die vergaderingen;
Ik vrees van niet, ik sta namelijk het middelpunt van de belangstelling
Ik heb mijn fokquota niet gehaald.quote:
Feliquote:Op maandag 27 april 2009 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis, snel ff wat koken
Vanavond langs ouders, die zijn vandaag 30 jaar getrouwd
Have fun (and pie).quote:Op maandag 27 april 2009 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis, snel ff wat koken
Vanavond langs ouders, die zijn vandaag 30 jaar getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |