Shop zequote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens nog wat boodschappen doen. Poelier, gameshop, groenteboer. Goede volgorde.
Absoluutquote:Op maandag 27 april 2009 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Bergen, woeststromende rivieren, leuk brabbeltaaltje...
Niet te vergeten FRIETENquote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
En vlaai, zoërvleis, kerboët, kroët en vele bieren.
Succes en wel verslag straks!!quote:
zoërvleisquote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
En vlaai, zoërvleis, kerboët, kroët en vele bieren.
Ja, dat zie ik dus in veel restaurants/bistro's staan daar? Maar wat is dat in hemelsnaam? Het klinkt niet echt lekker...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurvleesquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus in veel restaurants/bistro's staan daar? Maar wat is dat in hemelsnaam? Het klinkt niet echt lekker...
maar dan zonder die gore peperkoek erinquote:
Het recept maakt het er niet aantrekkelijker opquote:
Vrienden van mij die niet uit Limburg komen, vinden het tot nu toe allemaal enorm lekker en vragen altijd mijn receptquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het recept maakt het er niet aantrekkelijker opik denk dat ik oversla
Slechte uitwerking. Het is weer eens nergens te bekennenquote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens nog wat boodschappen doen. Poelier, gameshop, groenteboer. Goede volgorde.
Kut, moet ik weer naar Nijmegen naar de Dixonsquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte uitwerking. Het is weer eens nergens te bekennen
quote:
Geef eens een linkjequote:
Gewoon in mij posthistory kijken, luie nepambtenaar.quote:
Net gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in mij posthistory kijken, luie nepambtenaar.
Van mij mag je, maar of dat nu verstandig is om daar alleen naar te luisteren....quote:
Dat hoeft niet perse. Maar eerst zijn spelling en zinsopbouw wat verbeteren. Dan rentenierenquote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin eerst eens met werken en pensioen opbouwen dan.
Weet jij waar Patapon 2 te krijgen is? Mijn leven is zo leeg na het uitspelen van deel 1.quote:Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
zo het weer is kut genoeg om eens te kijken hoe het hier gaat
Nee, daar doe ik al een maand of 3 niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
Ga snel terug naar je kant en klaar maaltijden
gewoon in de winkel of is ie nog niet uit, moet eerlijk zeggen dat ik de psp op dit moment niet zo volg, op de DS komt teveel tofs uitquote:Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij waar Patapon 2 te krijgen is? Mijn leven is zo leeg na het uitspelen van deel 1.
Zoals?quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon in de winkel of is ie nog niet uit, moet eerlijk zeggen dat ik de psp op dit moment niet zo volg, op de DS komt teveel tofs uit
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik al een maand of 3 niet meer aan.
Aha. Weer wat geleerd vandaag. En die mix gebruik je bij het roerbakken?quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.
De bekendste is denk ik wel rendang.
Smakelijk... heb net een martabak telor met een jeruk hangat weggewerkt. De vriendin deed sate kambing en teh tawar. Ook geen slechte keuze.quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Pheno het volgende:
Hier schijnt de zon. Net ook wat kip in een boemboe gedonderd, zodat het lekker er in kan gaan trekken. Indonesisch eten
Boemboe is in Nederland inderdaad een complete mix, hier is het echter 'een specerij', dus je moet nog even zeggen welke je precies wil als je op de markt staat, anders kijken ze je raar aan. Doen ze trouwens toch wel merk ik..quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.
De bekendste is denk ik wel rendang.
Mja, het is niet altijd pasar malam hierquote:Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boemboe is in Nederland inderdaad een complete mix, hier is het echter 'een specerij', dus je moet nog even zeggen welke je precies wil als je op de markt staat, anders kijken ze je raar aan. Doen ze trouwens toch wel merk ik..
Deze week twee keer italiaans, een keer een spaghetti met een salsasaus, en dan nog eens een vislasagne met garnaaltjes en wat andere dingen die roepen dat ze de oven in willen.quote:
Ik gebruik de magnetron daarvoor... maar wel met geraspte kaas, inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
In de koekenpan
met een lading geraspte kaas erover. En sambal erbij
Het is altijd afwegen natuurlijk. Als het kan verse groenten. Specerijen mogen uit een potje hoor, anders blijf ik boodschapen doen. De vriendin houdt wel van koken, dus dat mag ze binnenkort eens voordoen in mijn nieuwe huis (dat ik nog niet gevonden heb overigens).quote:Op maandag 27 april 2009 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is niet altijd pasar malam hierHier heb je met wat zoeken meerdere rendangboemboes, maar dat is al en lastige. Conimex troep raak ik niet aan, dat heeft net zoveel met indonesie te maken als sesamstraat met 23:00.
Hmm, lekker! Krijg al helemaal trekquote:Op maandag 27 april 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week twee keer italiaans, een keer een spaghetti met een salsasaus, en dan nog eens een vislasagne met garnaaltjes en wat andere dingen die roepen dat ze de oven in willen.
Over van gisteren? Dat vind ik zo klote aan voor 1 persoon koken, je hebt teveel risico dat je 2 keer hetzelfde eet in de weekquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik warm vanavond na het sporten zelfgemaakte macaroni op.
Ik vind de tzaziki, en een leuk aubergine met griekse yoghurt, honing (en nog wat spul) ook wel lekker. Maar zoals gezegd, ik kijk meestal niet zo naar de griekse gerechten.quote:Op maandag 27 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Grieks![]()
![]()
Vleesch, vleesch en nog eens vleesch.. Heerlijk!
Dat komt door die wolken, die moet je even wegblazen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het werd even donker toen dit over trok:
[ afbeelding ]
Ben je vegetarisch?quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de tzaziki, en een leuk aubergine met griekse yoghurt, honing (en nog wat spul) ook wel lekker. Maar zoals gezegd, ik kijk meestal niet zo naar de griekse gerechten.
Laatste gevulde zoete paprikapunten gemaakt, ook best een aanrader. Simpel en verdomd lekker
Heb jij het start bedrag om te gaan rentenieren ?quote:Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse. Maar eerst zijn spelling en zinsopbouw wat verbeteren. Dan rentenieren
koffie leuten en ja knikkenquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
Morgen nog 1 dag werken deze maand. Alleen maar vergaderingen, how f*cking boring.
Onweer is alleen leuk als je iemand hebt om tegen aan te kruipen..quote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb geloof ik een flits en donder opgemerkt. Nu wordt het alweer lichter.
Relaxt toch? Je hoeft alleen maar naar anderen te luisteren en af en toe wat te zeggen. Voor je het weet, ben je weer lekker 2 uur verderquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
Morgen nog 1 dag werken deze maand. Alleen maar vergaderingen, how f*cking boring.
Ik heb wel een aardig bedrag ja.quote:Op maandag 27 april 2009 16:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb jij het start bedrag om te gaan rentenieren ?
[..]
koffie leuten en ja knikken![]()
Of om veilig beschut wat foto's te maken van de bliksemquote:Op maandag 27 april 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onweer is alleen leuk als je iemand hebt om tegen aan te kruipen..
Ik ben sowieso geen held met onweerquote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of om veilig beschut wat foto's te maken van de bliksem.
Door de open duinen fietsen terwijl het ineens begint te onweren is wat minder geslaagd, overigens. Zeker als je de bui zo ongeveer boven je hoofd ziet hangen.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Grieks![]()
![]()
Vleesch, vleesch en nog eens vleesch.. Heerlijk!
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor een fortuin vis gekochtquote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
Nee, de paprikapunten waren o.a. gevuld met gehakt.
Maar ben niet zo van de vlees zelf, als ik vlees haal doe ik dat bij de poelier/slager. Dat vind ik wat lekkerder en heb er toch niet zoveel nodig. Minimaal 2x per week eten we wel iets van vis denk ik. Of het nu diepvries is of "vers" (ik wil weer terug naar japan verdammt), dat maakt me niet zo uit.
Volgend weekend sushi maken, altijd weer een feest
Heb je zo'n grote vijver dan?quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor de voortuin vis gekocht
Dood, om te fileren en daarna in porties in te vriezen.quote:
Heb jij Pim in je achtertuin?quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor een fortuin vis gekocht
Wat hebben vrouwen toch met vlees? Oh wacht, vlees aan pin.....quote:
Ik heb geen achtertuin.quote:
Oh ja, randstad.quote:
Idd, niets blijft leven in de buitenlucht bij ons.quote:
... ziet blauwe lucht, wolkjes, zonnetje, windje... lopen dus!quote:Op maandag 27 april 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
17:00 einde werktijd vrouw. Dus even ophalen. Lopend of met de auto? *kijkt even naar buiten....
Bewolkt, maar droog. Toch auto, omdat ik met mijn teen flink tegen een muur ben gelopen. Het is er nog paars vanquote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
... ziet blauwe lucht, wolkjes, zonnetje, windje... lopen dus!
Prutserquote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bewolkt, maar droog. Toch auto, omdat ik met mijn teen flink tegen een muur ben gelopen. Het is er nog paars van
goed of slecht?quote:Op maandag 27 april 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een aardig bedrag ja.
Over die vergaderingen;
Ik vrees van niet, ik sta namelijk het middelpunt van de belangstelling
Ik heb mijn fokquota niet gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Feliquote:Op maandag 27 april 2009 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis, snel ff wat koken
Vanavond langs ouders, die zijn vandaag 30 jaar getrouwd
Have fun (and pie).quote:Op maandag 27 april 2009 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis, snel ff wat koken
Vanavond langs ouders, die zijn vandaag 30 jaar getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |