Ik vind de tzaziki, en een leuk aubergine met griekse yoghurt, honing (en nog wat spul) ook wel lekker. Maar zoals gezegd, ik kijk meestal niet zo naar de griekse gerechten.quote:Op maandag 27 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Grieks![]()
![]()
Vleesch, vleesch en nog eens vleesch.. Heerlijk!
Dat komt door die wolken, die moet je even wegblazen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het werd even donker toen dit over trok:
[ afbeelding ]
Ben je vegetarisch?quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de tzaziki, en een leuk aubergine met griekse yoghurt, honing (en nog wat spul) ook wel lekker. Maar zoals gezegd, ik kijk meestal niet zo naar de griekse gerechten.
Laatste gevulde zoete paprikapunten gemaakt, ook best een aanrader. Simpel en verdomd lekker
Heb jij het start bedrag om te gaan rentenieren ?quote:Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse. Maar eerst zijn spelling en zinsopbouw wat verbeteren. Dan rentenieren
koffie leuten en ja knikkenquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
Morgen nog 1 dag werken deze maand. Alleen maar vergaderingen, how f*cking boring.
Onweer is alleen leuk als je iemand hebt om tegen aan te kruipen..quote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb geloof ik een flits en donder opgemerkt. Nu wordt het alweer lichter.
Relaxt toch? Je hoeft alleen maar naar anderen te luisteren en af en toe wat te zeggen. Voor je het weet, ben je weer lekker 2 uur verderquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
Morgen nog 1 dag werken deze maand. Alleen maar vergaderingen, how f*cking boring.
Ik heb wel een aardig bedrag ja.quote:Op maandag 27 april 2009 16:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb jij het start bedrag om te gaan rentenieren ?
[..]
koffie leuten en ja knikken![]()
Of om veilig beschut wat foto's te maken van de bliksemquote:Op maandag 27 april 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onweer is alleen leuk als je iemand hebt om tegen aan te kruipen..
Ik ben sowieso geen held met onweerquote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of om veilig beschut wat foto's te maken van de bliksem.
Door de open duinen fietsen terwijl het ineens begint te onweren is wat minder geslaagd, overigens. Zeker als je de bui zo ongeveer boven je hoofd ziet hangen.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Grieks![]()
![]()
Vleesch, vleesch en nog eens vleesch.. Heerlijk!
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor een fortuin vis gekochtquote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
Nee, de paprikapunten waren o.a. gevuld met gehakt.
Maar ben niet zo van de vlees zelf, als ik vlees haal doe ik dat bij de poelier/slager. Dat vind ik wat lekkerder en heb er toch niet zoveel nodig. Minimaal 2x per week eten we wel iets van vis denk ik. Of het nu diepvries is of "vers" (ik wil weer terug naar japan verdammt), dat maakt me niet zo uit.
Volgend weekend sushi maken, altijd weer een feest
Heb je zo'n grote vijver dan?quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor de voortuin vis gekocht
Dood, om te fileren en daarna in porties in te vriezen.quote:
Heb jij Pim in je achtertuin?quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ben zaterdag even in Scheveningen geweest. Weer voor een fortuin vis gekocht
Wat hebben vrouwen toch met vlees? Oh wacht, vlees aan pin.....quote:
Ik heb geen achtertuin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |