Weet jij waar Patapon 2 te krijgen is? Mijn leven is zo leeg na het uitspelen van deel 1.quote:Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
zo het weer is kut genoeg om eens te kijken hoe het hier gaat
Nee, daar doe ik al een maand of 3 niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
Ga snel terug naar je kant en klaar maaltijden
gewoon in de winkel of is ie nog niet uit, moet eerlijk zeggen dat ik de psp op dit moment niet zo volg, op de DS komt teveel tofs uitquote:Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij waar Patapon 2 te krijgen is? Mijn leven is zo leeg na het uitspelen van deel 1.
Zoals?quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon in de winkel of is ie nog niet uit, moet eerlijk zeggen dat ik de psp op dit moment niet zo volg, op de DS komt teveel tofs uit
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik al een maand of 3 niet meer aan.
Aha. Weer wat geleerd vandaag. En die mix gebruik je bij het roerbakken?quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.
De bekendste is denk ik wel rendang.
Smakelijk... heb net een martabak telor met een jeruk hangat weggewerkt. De vriendin deed sate kambing en teh tawar. Ook geen slechte keuze.quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Pheno het volgende:
Hier schijnt de zon. Net ook wat kip in een boemboe gedonderd, zodat het lekker er in kan gaan trekken. Indonesisch eten
Boemboe is in Nederland inderdaad een complete mix, hier is het echter 'een specerij', dus je moet nog even zeggen welke je precies wil als je op de markt staat, anders kijken ze je raar aan. Doen ze trouwens toch wel merk ik..quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Braaf. Een boemboe is een specerijenmix, te krijgen in de conimex variant, of een wel lekkere variant.
De bekendste is denk ik wel rendang.
Mja, het is niet altijd pasar malam hierquote:Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boemboe is in Nederland inderdaad een complete mix, hier is het echter 'een specerij', dus je moet nog even zeggen welke je precies wil als je op de markt staat, anders kijken ze je raar aan. Doen ze trouwens toch wel merk ik..
Deze week twee keer italiaans, een keer een spaghetti met een salsasaus, en dan nog eens een vislasagne met garnaaltjes en wat andere dingen die roepen dat ze de oven in willen.quote:
Ik gebruik de magnetron daarvoor... maar wel met geraspte kaas, inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
In de koekenpan
met een lading geraspte kaas erover. En sambal erbij
Het is altijd afwegen natuurlijk. Als het kan verse groenten. Specerijen mogen uit een potje hoor, anders blijf ik boodschapen doen. De vriendin houdt wel van koken, dus dat mag ze binnenkort eens voordoen in mijn nieuwe huis (dat ik nog niet gevonden heb overigens).quote:Op maandag 27 april 2009 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is niet altijd pasar malam hierHier heb je met wat zoeken meerdere rendangboemboes, maar dat is al en lastige. Conimex troep raak ik niet aan, dat heeft net zoveel met indonesie te maken als sesamstraat met 23:00.
Hmm, lekker! Krijg al helemaal trekquote:Op maandag 27 april 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week twee keer italiaans, een keer een spaghetti met een salsasaus, en dan nog eens een vislasagne met garnaaltjes en wat andere dingen die roepen dat ze de oven in willen.
Over van gisteren? Dat vind ik zo klote aan voor 1 persoon koken, je hebt teveel risico dat je 2 keer hetzelfde eet in de weekquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik warm vanavond na het sporten zelfgemaakte macaroni op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |