Ben heel benieuwd, zeker als het een Brit is!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Of 7 kilo te zwaar is of niet, dat ligt ook helemaal aan het ras, en de bouw van de kat.
Sommige katten zijn al echt dik bij 6 kilo....maar de kitten (of eigenlijk puber) die ik hier heb is bij 6 maanden al 6 kilo...Brits Korthaar, dus dat wordt misschien wel een joekel van een beest. 7 Kilo voor haar, is niet echt extreem veel...je moet het natuurlijk in proportie zien met haar lijf.
Als ik tijd heb, post ik een foto van haar...en dan moeten jullie maar beoordelen of ze een dikke puber is, of juist mager...want ik voel gewoon ribben als ik haar aai.
van zulke foto's krijg ik altijd zin om een speelkameraadje voor mn kater te gaan zoekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:06 schreef MdMa98 het volgende:
Weer een nieuwe TVP,
Lang geleden wat gepost. Geen idee of ik deze al had gedaan van Dotje (wit) en Gummie (grijs):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef Mama_Mia het volgende:
TVP
Met een 8 weken oude RhanaWat worden ze snel groot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, moeder en vader zijn onbekend, Rhana is als zwerfkitten opgevangen bij de stichting RedCat. Deze twee monsters waren van de buren, waar ze heeel veel ging spelen. Helaas ben ik verhuisd en heeft ze nu geen speelmaatje meerquote:
Als ik de ruimte krijg, neem ik een Main Coon. Zoooo mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef vahmpcat het volgende:
Wat een lief beesje, ook je andere volwassen kat, echt heel mooi![]()
Als ik toch meer ruimte zou hebben zou ik er zo nog een bij willen
En ze groeien zo hard inderdaad
Wat een verschil!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:57 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
Was ze nog maar zo klein
[ afbeelding ]
Dat mag je zeggen. Ik hoop dat ze dit niet meer doet...... kan ik nieuwe vitrage halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een verschil!![]()
Lekkere dikke theemuts
Het is de bedoeling dat je ze hier post, niet dat wij ze ergens anders gaan bekijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef dennisdotcom het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer foto's op mijn Picasa account.
Ja precies wil ook erg graag een Coon als ik er de ruimte voor zou hebben, maar dat word pas na studie als we ons geld niet meer maandelijks in een huurputje (quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, moeder en vader zijn onbekend, Rhana is als zwerfkitten opgevangen bij de stichting RedCat. Deze twee monsters waren van de buren, waar ze heeel veel ging spelen. Helaas ben ik verhuisd en heeft ze nu geen speelmaatje meer
[..]
Als ik de ruimte krijg, neem ik een Main Coon. Zoooo mooi
Stokstaartjequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef dennisdotcom het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer foto's op mijn Picasa account.
Gevonden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef FictionalFenna het volgende:
Tijger in het wild-vindpost.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |