quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef Afzuigkap het volgende:
Wordt helemaal warm van al die kattenfoto's!
We gaan vanavond weer even bij onze kitten kijken, ze is nu 3 weekjes oud. Kan alleen geen foto's maken, ben domweg vergeten om m'n camera mee te nemen. Misschien kunnen ze daar wel even wat voor me maken.
Sterkte en succes trouwens, TheSorrow!
Awwg wat een onwijs schattige foto!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
onze "otter" toen hij nog jong en lief was, buiten in het zonnetje. Nu is hij ruim een jaar, en echt de duivel in huis
Wat een knuffeltjequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
onze "otter" toen hij nog jong en lief was, buiten in het zonnetje. Nu is hij ruim een jaar, en echt de duivel in huis
Wel netjes dat hij eerst zijn zonnebril afdeed voor hij ging liggenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef Chav het volgende:
En weer de luie kat van mn vriendin, toen hij bij mij logeerde![]()
[ afbeelding ]
Da`s zn 3-d brilquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel netjes dat hij eerst zijn zonnebril afdeed voor hij ging liggen
grappige fotoquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef Lau. het volgende:
Frummel komt ook even TVP'en
[ afbeelding ]
Dat lichaam lijkt echt sprekend op het lichaam van Dimmie qua wolligheid/vlekjes/kleur/dikkigheidquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef Lau. het volgende:
Frummel komt ook even TVP'en
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:35 schreef supkaa het volgende:
[..]
Dat lichaam lijkt echt sprekend op het lichaam van Dimmie qua wolligheid/vlekjes/kleur/dikkigheid
Ooohh, hoe zoetquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel wat weg van onze Meesquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat nou nog iemand zeggen dat mijn tijger liev isDat negeren is niet goed voor z'n zelfvertrouwen.
hij leest meequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hij leest meeIk moest *mieauw* zeggen van hem maar hij kijkt heel blij
ja je moet je liefde wel eerlijk verdelenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik snel mijn kat gaan knuffelen voordat hij een minderwaardigheidcomplex hier aan overhoudt
Niet een eigen hyves maar wel lid van de Felix-look-alike-hyvesquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja je moet je liefde wel eerlijk verdelen![]()
Zijn er hier al katten met een hyvesprofiel?![]()
Ik ga als het weer mooi weer is een keer wat nieuwe foto's maken want deze zijn ondertussen al weer een jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |