de mijne weegt 7kgquote:
Mijn kat heeft ook een hangbuikjequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de mijne weegt 7kgen is niet te dik, heeft een heel klein hangbuikje, maar dat hebben bijna alle katers. de dierenarts is altijd verbaasd als mijn tijger uit zn mandje tevoorschijn komt
dat heeft de kat van mijn ouders ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de mijne weegt 7kgen is niet te dik, heeft een heel klein hangbuikje, maar dat hebben bijna alle katers. de dierenarts is altijd verbaasd als mijn tijger uit zn mandje tevoorschijn komt
Nee, dat gebeurt bijna nooit. Als de wekker hier gaat, neemt Mini een sprint en dan belandt ze met een noodsprong op mijn bed en dan rent ze naar me toequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze kruipt niet tegen je aan als ze 's ochtends wakker word, maar jij word wakker als ze 's ochtends tegen je aankruipt !
Of 7 kilo te zwaar is of niet, dat ligt ook helemaal aan het ras, en de bouw van de kat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap niet hoe iemand dat zijn dieren aan kan doen
Kat van mijn zus kreeg na castratie ook nog exact t zelfde voer, vetklep nu. Het is niet alleen niet tof om dat extra vet mee te zeulen, maar ze kunnen er later ook nog eens problemen door krijgen. Nou, leuk
Ik snap je idee... heb tot nu toe HTK katten gehad een daar is 6 kilo sws al veel...zal dit weekend foto's posten van het monsterquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:26 schreef Harajuku. het volgende:
6 maanden + 6 kilo klinkt behoorlijk overweight in mijn orenMAar ik wacht de foto's af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |